نحوه ایجاد گالری عکس محصولات WooCommerce (گام به گام)

آیا می خواهید گالری های محصولات WooCommerce ایجاد کنید و آنها را به پست ها یا صفحات وبلاگ خود اضافه کنید؟ گالری های محصولات WooCommerce راهی آسان برای نمایش محصولات شما در خارج از صفحات فروشگاه شما است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی گالری تصاویر محصول WooCommerce (گام به گام) ایجاد کنید.

Creating product galleries in WooCommerce

چرا باید گالری های محصولات WooCommerce ایجاد کنید؟ h4>

WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس در بازار . به شما امکان می دهد محصولات را با ایجاد یک فروشگاه آنلاین .

بیشتر تم های وردپرس برای WooCommerce دارای الگوی پیش فرض برای صفحات فروشگاه و دسته بندی فروشگاه ها هستند. این صفحات به سادگی محصولات شما را با استفاده از سبک موضوع لیست می کنند.

اگر می خواهید یک گالری محصول ایجاد کنید و آن را در داخل یک پست وبلاگ یا یک صفحه دیگر در سایت خود نمایش دهید ، چه می کنید؟ با نمایش محصولات خود در پست ها و صفحات محبوب وبلاگ ، می توانید میزان فروش و تبدیل خود را افزایش دهید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی گالری تصاویر محصول WooCommerce را با گالری Envira ایجاد کنیم.

ایجاد گالری های محصولات WooCommerce با Envira

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Envira Gallery . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید به صفحه گالری Envira »تنظیمات بروید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت گالری Envira بیابید.

Envira license

پس از تأیید کلید مجوز ، می توانید به گالری Envira »افزودنی ها بروید تا افزونه” محتوای ویژه “را نصب و فعال کنید. این افزونه به شما امکان می دهد محصولات WooCommerce خود را در گالری های Envira نمایش دهید.

Envira featured addon

برای ایجاد گالری محصولات جدید خود ، باید به صفحه گالری Envira »افزودن جدید بروید.

Featured content service

از اینجا می توانید با افزودن عنوان برای گالری جدید شروع کنید. بعد از عنوان ، باید روی برگه “گالری خارجی” کلیک کنید و “محتوای برجسته” را انتخاب کنید.

بعد ، به پایین به صفحه “تصاویر” بروید. در قسمت “انتخاب نوع ارسال (ها)” ، شما باید “محصول” را انتخاب کنید که نوع پست سفارشی برای محصولات ووکامرس.

Select product

اگر صدها محصول دارید ، ممکن است بخواهید چندین گالری ایجاد کنید. با انتخاب شرایط طبقه بندی برای محصول خاص می توانید لیست گالری ها را محدود کنید. برچسب ها یا دسته ها .

Taxonomy terms

هر بار که یک گالری محصول جدید ایجاد می کنید ، به سادگی این فرآیند را با برچسب ها و دسته های مختلف محصول تکرار کنید. نوع پست در همه گالری های محصولات WooCommerce شما همیشه “Product” خواهد بود.

همچنین می توانید برای انتخاب و نمایش محصولات خاص در گالری های خود ، رابطه اصطلاح طبقه بندی را انتخاب کنید.

Taxonomy term relation

برای جزئیات بیشتر ، باید راهنمای ما را در نحوه ایجاد گالری تصاویر در وردپرس .

پس از اتمام کار ، می توانید گالری محصولات خود را منتشر کنید که باعث می شود آن را در هر سایت سایت WordPress خود اضافه کنید.

در مرحله بعدی ، باید به سمت ویرایش پست یا صفحه ای که می خواهید گالری محصولات خود را در آن نمایش دهید بروید.

در صفحه ویرایش پست ، باید روی دکمه “افزودن گالری” بالای ویرایشگر پست کلیک کنید.

Add gallery

این یک پنجره بازشو باز می شود که در آن می توانید گالری محصولی را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کنید و روی دکمه “درج” کلیک کنید.

Select a gallery

کد کوتاه برای گالری محصولات شما در ویرایشگر پست ظاهر می شود.

بعد ، می توانید پست خود را ذخیره و منتشر کنید. پس از آن به وب سایت خود مراجعه کنید تا گالری محصولات را در عمل مشاهده کنید.

WooCommerce product gallery preview

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک گالری تصاویر محصول WooCommerce ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد. .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-woocommerce-product-image-gallery-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید