نحوه ایجاد پنل های نوشتن سفارشی در وردپرس با پلاگین Fields بیشتر

به نظر می رسد که هر روز تم وردپرس پیشرفت و مقاومت بیشتری می کند. این یک چیز خوب برای توسعه دهندگان موجود است که می دانند از نظر کدگذاری چه می کنند ، اما بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان جدید را در موقعیت بسیار سختی قرار می دهد. همه می خواهند یک تم پر از عملکرد داشته باشند ، اما هرچه ویژگی های بیشتری اضافه کنید پیچیده تر می شود. چگونه در حالی که هنوز آن رابط کاربری جالب و گزینه های جالب را در طرح زمینه های خود دارید ، استفاده از مشتری را برای شما آسان می کند؟ پاسخ پانل های نوشتن سفارشی است. ما این نکته را در آموزش خود درباره قسمتهای سفارشی وردپرس 101 ، اما واقعیت این است که بسیاری از طراحان جدید در کدگذاری یک صفحه نوشتن سفارشی مشکل دارند. بنابراین در این مقاله ، ما قصد داریم یک افزونه رایگان به نام زمینه های بیشتر را به اشتراک بگذاریم که به شما امکان می دهد هر نوع فیلدی را در جعبه های متا سفارشی در هر نوع محتوایی (پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی) اضافه کنید.

چرا باید از قسمتهای بیشتر استفاده کنید؟ h4>

برای اینکه مشتریان بتوانند از وردپرس استفاده آسان کنند. برای کاربران جدید درک کل مفهوم زمینه های سفارشی واقعاً دشوار است. این یکی از دلایلی بود که به طور پیش فرض از صفحه نوشتن پست در منطقه مدیر وردپرس پنهان می شود. بنابراین اگر می خواهید مشتری های خود هر نوع مقدار فیلد سفارشی را وارد کنید ، احتمالاً بهتر است یک رابط کاربری آسان برای کار با آنها ارائه دهید. زمینه های بیشتر به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. شما می توانید دکمه های رادیویی ، کادرهای تأیید ، قسمت های متن ، منطقه متن ، ویرایشگرهای wysiwyg و موارد دیگر را اضافه کنید. بهترین قسمت این است که شما نیازی به کدگذاری برای backend ندارید. همه این کارها از طریق افزونه More Fields انجام می شود. فیلم را ببینید تا ببینید چطور در کمتر از 3 دقیقه این کار را انجام دادم.

آیا از پلاگین زمینه های بیشتر استفاده می کنید؟ آیا قصد استفاده از آن را دارید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-custom-write-panels-in-wordpress-with-more-fields-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید