نحوه ایجاد پلاگین وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم وبلاگ منبع باز است. به دلیل سهولت استفاده و قابلیت گسترش ، تقریباً بصورت استاندارد از استاندارد صنعت وبلاگ است. توسعه دهندگان با استفاده از ماژول مدیریت افزونه خود می توانند افزونه سفارشی خود را برای افزودن ویژگی های جدید بسازند. برخی از مثالها ویژگیهای اختصاصی صفحه SEO ، گالری عکس ، مبارزه با هرزنامه و موارد دیگر است.

نوشتن افزونه وردپرس خود به خود دشوار نیست اگر توسعه دهنده وب با مهارت های اولیه PHP باشید. تنها چیزی که شما به همراه مهارت های PHP به آن نیاز خواهید داشت ، جهت گیری ، برخی منابع ، کمی اطلاعات در مورد نحوه رفتار وردپرس از افزونه شما و مهمتر از همه یک ایده عالی است.

یک افزونه یک برنامه ساده است ، مجموعه ای از توابع ، مجموعه خاصی از ویژگی ها و خدمات را که می تواند در بخشهای مختلف سایت وردپرس شما اجرا شود اضافه می کند.

امروز من لیستی از بهترین آموزشها را برای کمک به شما در ایجاد پلاگین (های) خود تهیه کرده ام.

نوشتن یک افزونه – Codex WordPress

Writing a Plugin - WordPress Codex

بهترین راه برای یادگیری هر چیز جدید ، شروع از منبع است. در اینجا می توانید با یادگیری اصول اولیه در سایت رسمی وردپرس شروع کنید. این راهنمای مروری افزونه ، مراحل ابتدایی توسعه پلاگین را از طریق نامگذاری پلاگین ، ایجاد اولین پلاگین در فایل PHP ، راه اندازی یک دایرکتوری منحصر به فرد برای یک پلاگین چند پرونده ای (اگر می خواهید از CSS ، Javascript استفاده کنید) ، با استفاده از و درک قلاب های WP و برچسب های الگو ، ایجاد صفحات گزینه و ذخیره داده های پلاگین در پایگاه داده.

Anatomy of a WordPress Plugin

Anatomy of a WordPress Plugin

این آموزش Nettuts تقریباً همان اطلاعات سایت رسمی وردپرس را پوشش می دهد ، اما توضیحات آن بیشتر است و پیگیری آن آسان است. این مفهوم نحوه ساخت ابزارک ها و نحوه نوشتن صفحه مدیریت ابزارک های شما را توضیح می دهد. لازم است برای یک توسعه دهنده جدید بخوانید.

چگونه یک افزونه وردپرس بنویسید؟

How to write a WordPress Plugin

یک آموزش کاملاً ابتدایی که به شما می آموزد پلاگین خود را تنظیم کنید ، بد نیست اولین کار را انجام دهید.

ایجاد پلاگین سفارشی وردپرس از خراش

Create a Custom WordPress Plugin from Scratch

این آموزش پیاده سازی افزونه وردپرس را از ابتدا شرح می دهد. این افزونه به یک پایگاه داده OSCommerce خارجی متصل می شود و محصولات تصادفی را در سایت وردپرس شما نمایش می دهد.

آموزش افزونه وردپرس – سلام به جهان

در این آموزش ، نحوه ساخت یک پلاگین ساده Hello World را مرور خواهید کرد.

نحوه ایجاد یک افزونه نشانه گذاری اجتماعی در وردپرس – گام به گام

روی افزونه های واقعی تر کار کنید ، بیاموزید چگونه یک بار یکبار پلاگین نشانک خود را توسعه دهید. این آموزش با ایجاد افزونه ها و دسترسی به ویژگی های API سیستم شبکه اجتماعی ، سطح دیگری از دانش را به شما می آموزد ، فراموش نکنید که پنل مدیریت ، برچسب های شرطی و قلاب های وردپرس را فراموش نکنید.

آموزش WP : اولین افزونه WP شما

این یک آموزش ویدئویی است که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه اولین پلاگین وردپرس خود را ایجاد کنید.

سقوط دوره در توسعه پلاگین وردپرس

A Crash-Course in WordPress Plugin Development

این یک آموزش پخش صفحه از nettuts است که نحوه ایجاد یک افزونه وردپرس از ابتدا را نشان می دهد و به ویرایشگر وبلاگ اجازه می دهد مقالات را به راحتی قالب بندی کند.

ساخت یک پلاگین – راحت تر آنچه فکر می کنید (فیلم)

این آموزش ویدئویی اصول ساخت یک پلاگین ، طراحی آن برای ایجاد تغییرات مورد نظر و سپس استفاده از آن پلاگین برای تغییر سایت وردپرس خود را به روشی مداوم نشان می دهد.

اولین افزونه WP در 20 خط

First WP Plugin in 20 Lines

این آموزش برای توسعه دهندگان پلاگین newbie است ، نحوه استفاده از WP و همچنین کدگذاری PHP را توضیح نمی دهد. کاری که انجام می دهد این است که فقط در 20 خط پلاگین ایجاد می کند که بسیار جالب است.

ساخت یک افزونه وردپرس h4>

این آموزش آسان برای خواندن ، مراحل کامل ایجاد پلاگین را به شما ارائه می دهد.

در حال توسعه پلاگین های WordPress – اسلایدها a > h4>

Developing WordPress Plugins - Slides

اگر در مورد این مقاله س questionsال یا پیشنهادی دارید ، در صورت تمایل نظر خود را در زیر ارسال کنید.

Ryan Turki رایان یک توسعه دهنده / طراح وب 17 ساله است. او به هر چیز در سراسر وب به خصوص توسعه وب و طراحی علاقه مند است. او عاشق استفاده از jQuery ، HTML ، PHP ، MYSQL ، CSS و AJAX است. می توانید او را در توییتر دنبال کنید TurRyan .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-wordpress-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید