نحوه ایجاد پادکست گام به گام از ابتدا [La MEGAGUIA with videos]

امروز من از دیدن وبلاگ خود با فرناندو گوازا .

مطمئناً می بینید که تعداد بیشتری از کارآفرینان اقدام به پادکست می کنند. ممکن است به نظر برسد که یکی دیگر از آن اجرام پر زرق و برق معروف است که ما را از مسیر ما منحرف می کند ، اما به هیچ وجه اینگونه نیست. پادکست برای مدت طولانی اینجا بوده است و برای ماندگاری اینجاست. شما هنوز وقت دارید که این قطار را بگیرید ، اما من خیلی صبر نمی کنم زیرا به زودی مسافران زیادی خواهند بود و بدست آوردن یک صندلی خوب بسیار دشوار است.

و برای کمک به شما در این زمینه ، این راهنما را برای شما آورده ام که در آن فرناندو به شما می گوید که چگونه یک گام به گام پادکست ایجاد کنید و امروز می توانید آن را شروع کنید.

( این یک پست مهمان از فرناندو گوازا ، از www است. initiatumarketing.com )

ایجاد پادکست مد است.

هر روز افراد بیشتری به مال خود دست می یابند.

اما آیا واقعاً ارزش آن را دارد؟ آیا منطقی است؟

چند هفته پیش عمر خودش سبک خود را با راه اندازی کرد. ویدیوی تبلیغاتی و همه موارد.

و در اعماق خود فکر می کنید “ خوب ، اگر بیشتر کارآفرینان موفقی که دنبال می کنم پادکست خود را دارند … آیا من باید مال خود را داشته باشم؟ ” خوب بله!

اما بدیهی است که من نمی خواهم متوقف شوم و بگویم بله و همین ، درست است؟

من نه تنها قصد دارم این موضوع را با شما بحث کنم ، بلکه من می خواهم به شما کمک کنم خود را ایجاد کنید و به شما کمک کند تا دید خود را ایجاد کنید که اینقدر می خواهید ، همانطور که عمر و بسیاری دیگر از کارآفرینان انجام می دهند (از جمله خودم).

اگر همه آنها این کار را انجام می دهند … برای کاری ، درست است؟

و من دیگر به شما کارآفرینانی مانند پت فلین با درآمد منفعلانه هوشمند خود و یا جان لی دوما با کارآفرینان در آتش نمی گویم ، که به نظر می رسد بسیار دور هستند.

من به حرفه ای هایی اشاره می کنم که به زبان اسپانیایی از جمله arscar Feito ، Víctor Martín مهم هستند …

آیا فکر می کنید افرادی مانند آنها سالها پادکست می کردند و فقط به خاطر این کار وقت و هزینه می کردند؟

اصلاً! آنها پیشگامان ، چشم اندازهای آنچه در پیش رو است بودند ، زیرا همه اخبار به وضوح می گویند که بیشتر و بیشتر کاربران به صوت گوش می دهند

.

بنابراین من حداقل شک ندارم که شما می خواهید بدانید که چگونه هر بار پادکست ایجاد کنید ، بنابراین بیایید به آن بپردازیم.

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

como-crear-un-podcast

پادکست چیست و چرا باید ایجاد پادکست را در نظر بگیرید

بیایید از ابتدا شروع کنیم ، درست است؟

و قبل از هر چیز ، بگذارید روشن کنم ، در صورت پادکست چیست و چرا دیگر نباید صبر کنید تا خود را داشته باشید

شاید بیایید بیشتر با آنچه نیست شروع کنیم.

پادکست یک تجارت آنلاین نیست . افرادی هستند که فکر می کنند پادکست یک کار تجاری است و یک اشتباه است.

به عنوان مثال پادکست ، مانند یک کانال YouTube یا یک وبلاگ ، یک تجارت نیست. این چیزی نیست جز ابزاری که در واقع می تواند به تجارت واقعی شما کمک کند.

این مجموعه ای از فایلهای صوتی mp3 است که در آن اطلاعات را به پیروان خود ارائه می دهید.

نه بیشتر و نه کمتر از آن است.

شما مجموعه ای از پرونده ها را در سیستم عامل های مختلف مانند iTunes ، iVoox ، Stitcher Radio ، Spotify … بارگذاری می کنید و از آنجا افرادی که پادکست شما را دنبال می کنند می توانند به آن گوش دهند و مشترک شوند و همچنین نظرات و امتیازات را برای شما بگذارند.

اما ، چه چیزی پادکست را از سایر رسانه ها مانند وبلاگ یا YouTube متفاوت می کند؟

در واقع ، پادکست به محبوب ترین رسانه تبدیل می شود و شخصاً این استراتژی دید است که برای من بهترین کار را می کند.

اما به دور از اینکه بخواهم در “amimefuncionismo” معمولی سهیم باشم ، به شما دلایلی را می گویم که چرا فکر می کنم شما باید پادکست ایجاد کنید.

خدمات برای هر نوع مشاغل

صرف نظر از اینکه خدمات ، محصولات اطلاعاتی ، محصولات فیزیکی ، نرم افزار می فروشید … پادکست برای انواع مشاغل معتبر است.

با تشکر از داشتن پادکست ، دید شما و پیروان شما و بنابراین مشتریان شما افزایش می یابد.

رونق است

در سالهای اخیر ، قالب صوتی فقط در کاربران رشد کرده است. تمام گزارشاتی که ارائه می شود ، همانطور که قبلاً گفتم ، تأیید می کنند که تعداد بیشتری از کاربران از این قالب استفاده می کنند و پیش بینی ها با گذشت زمان افزایش می یابد.

تسهیل چند وظیفه

اگرچه ما چند کار نمی کنیم ، از آنجا که ممکن نیست ، درست است که ما به طور مداوم برای جهانی که در آن زندگی می کنیم تلاش می کنیم.

پادکست به شما این امکان را می دهد که چند وظیفه ای انجام دهید زیرا می توانید تمرین کنید ، خود را سرگرم کنید ، یاد بگیرید … در حالی که رانندگی می کنید ، کارهای خانه انجام می دهید ، ورزش می کنید … و بنابراین از وقت خود نهایت استفاده را می کنید.

هر مکان و زمان

کاربران پادکست خوش شانس هستند که می توانند در هر زمان و هر مکان از آنها لذت ببرند.

هنگامی که کسی در پادکست شما مشترک می شود ، از همان لحظه اخطار قسمت جدید برنامه را در دستگاه خود دریافت می کند و آن شخص می تواند بدون نیاز به زمان مشخصی به آن گوش دهد. آزادی که از آن برخوردار است حداکثر است.

ارتباط با پیروان خود

شما با من خواهید بود که خواندن این مقاله برای شما یکسان نیست همانطور که به شما می گفتم.

شما نمی توانید لحن من را روی آن بگذارید ، این واضح است. اما نه تنها برای آن ، بلکه به دلیل به لطف صدای انسان ارتباط خاص و عاطفی ایجاد می شود .

البته این بدان معنا نیست که این اتفاق در مورد هر شخصی که به شما گوش می دهد اتفاق می افتد همانطور که در بقیه موارد اتفاق نمی افتد ، اما درست است که امکانات بیشتری برای این اتصال وجود دارد.

مبانی پادکست شما h2>

لازم است قبل از شروع ضبط ، فایلهای دیداری خود را ویرایش و به اشتراک بگذارید ، ایجاد پایه و اساس ضروری است.

من از تجربه خودم می دانم که این قسمت می تواند کمترین سرگرمی باشد.

در واقع ، اگر به چگونگی ایجاد پادکست فکر کنیم ، همه به دنبال این “چگونه” ، ابزارها می گردیم ، اما … چه فایده ای دارد که بدانیم چگونه استراتژی و برنامه ریزی خوبی در پشت آن وجود نداشته باشد ، چگونه از همه این ابزارها استفاده کنیم؟ قوی>

اگر پادکستی به عنوان راهی برای افزودن ارزش دارید و تولید کنید قابل مشاهده بودن در مشاغل آنلاین ، انجام این کار بسیار مهم است و برای این کار ، قبل از شروع ضبط ، باید آن استراتژی را تهیه کنید.

بله ، من می دانم که یکی از س questionsالات اصلی می تواند “ چه میکروفونی لازم دارم؟ ” باشد و البته در مقایسه با این قسمت قبلی از اهمیت و اهمیت کمتری برخوردار است.

چه کسی شنونده شما است

درست مثل هنگام ایجاد یک وبلاگ باید در مورد مشتری ایده آل خود کاملاً واضح باشید ، با پادکست کاملاً یکسان است.

اول از همه ، شما باید به روشنی در مورد چه چیزی صحبت کنید ، با چه کسی صحبت می کنید و چرا در غیر این صورت ، هر بار بر روی یک نوع شخص و / یا مشکل تمرکز خواهید کرد و جذب پیروان بسیار پیچیده تر خواهد بود.

ساختار پادکست

هنگامی که دقیقاً می دانید چه کسی را خطاب قرار می دهید ، لازم است در مورد ساختار پادکست فکر کنید.

این می تواند یک برنامه انفرادی باشد که در آن براساس مصاحبه ها بین چند نفر صحبت کنید …

حتی می توانید ترکیبی از چندین کار را انجام دهید.

در مورد من ، کارآفرینی و موفقیت در مورد پیشرفت شخصی برای کارآفرینان و در آن ، من بین قسمتهای انفرادی و مصاحبه با کارآفرینان موفق جایگزین می شوم.

100٪ نوع مناسب قسمت وجود ندارد. من توصیه می کنم بر اساس آنچه می خواهید در آن مشتری ایده آل که قبلاً در مورد او صحبت کردیم ، ارزش آن را قائل شوید.

درباره چه چیزی صحبت خواهید کرد

اکنون که درمورد اینکه شنونده ایده آل شما و نوع اپیزودهایی که قرار است اجرا کنید کاملاً روشن شده اید ، وقت آن است که مطالب را برنامه ریزی کنید .

من توصیه می کنم این کار را به روش قدیمی انجام دهید. یک قلم و یک کاغذ بردارید و حداقل لیستی از 40 قسمت ممکن را روی آن بنویسید. درباره آنچه در آنها در مورد آنها صحبت خواهید کرد.

برنامه ریزی چنین لیستی ممکن است دیوانه به نظر برسد ، اما اگر قبل از ایجاد پادکست خود مدتی در وبلاگ خود بوده اید ، می توانید آن محتوا را در قالب صوتی بازیافت کنید.

در مورد من ، بسیاری از قسمتهایی که امروز منتشر کردم (کاملا بیش از 50٪) محتوایی است که قبلاً داشته ام و به لطف پادکست دوباره ظاهر شده و از دید بیشتری برخوردار هستند.

نام پادکست ، توضیحات و تصویر

و اکنون ، آخرین و مهمترین ، پادکست شما چه نامیده می شود؟

ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما انتخاب نام خوب ، مانند دامنه وب سایت ، مهم است.

فکر کنید آیا ممکن است یک کلمه کلیدی داشته باشد (کارآفرینی و موفقیت ، آکادمی بازاریابی آنلاین ، سفر به زندگی …) و در غیر این صورت ، می توانید نامی را انتخاب کنید که بسیار چشمگیر باشد و به خاطر سپرده شود و با قلاب باشد (King in the North ، شما را به یک قهوه دعوت می کنم …).

در قدیمی تر شما باید توضیحی در مورد پادکست خود درباره آنچه در مورد آن است ایجاد کنید. این یکی از مواردی است که در سیستم عامل هایی که توزیع می کنید ظاهر می شود.

و در آخر ، بله ، یک تصویر.

اگر با شما صادق باشم ، اگر در طراحی مهارت کافی ندارید ، مانند مورد من ، بهتر است شخصی که می داند به شما کمک کند ، زیرا تصویر مهم است.

و اگر کسی ندارید که به شما کمک کند ، همیشه می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان در سیستم عامل هایی مانند Fiverr یا 99 پیشنهادات ، دومی گرانتر از قبلی است.

به عنوان مثال وقتی کسی پادکست را در مورد کارآفرینی جستجو می کند ، اولین چیزی که می بیند نامی است که شما برای آن گذاشته اید و جلد آن ، بنابراین واقعیت قابل توجه و خوب انجام شده می تواند باعث شود روی شما کلیک کنند نه.

همانطور که می دانید ، یک تصویر بیش از هزار کلمه را بیان می کند.

تصویر باید حداقل قالب 1400 x 1400 در jpg یا png داشته باشد.

همانطور که گفتم ، باید کیفیت خوبی داشته باشد زیرا بعداً ، وقتی سیستم عامل های مختلف آن را به صورت مینیاتوری ارائه می دهند ، به سختی دیده می شود و برجسته نخواهد بود.

ابزارهای ایجاد پادکست

خوب بله ، بالاخره به قسمت جالب رسیدیم.

و این را می گویم زیرا اطمینان دارم که شما نیز مانند من وقتی به دنبال “چگونه می توان …” یا “چگونه خلق کرد …” باشید در حقیقت آنچه که همیشه بدنبال آن هستیم این قسمت از استراتژی نحوه اجرای آن است.

بیا ، چه ابزاری لازم است.

بنابراین تردیدی ندارم که وقتی می خواهید بدانید چگونه گام به گام پادکست ایجاد کنید ، این همان بخشی است که بیشترین خواسته را داشته اید.

و صادقانه بگویم این یکی مهم است ، اما اهمیت آن نسبت به مورد قبلی بسیار کمتر است.

چه برای نحوه انجام مصاحبه ، نحوه ایجاد ویدیو برای YouTube ، نحوه تهیه وبینار فروش یا نحوه ایجاد پادکست گام به گام مانند این مورد ، حداقل ابزارها هستند.

آنچه واقعاً مهم است این است که چرا و برای چه چیزی در پیش نمایش قرار می گیرد و هیچ ارتباطی با ضبط ، ویرایش ، میزبانی … یا موارد دیگر ندارد.

بنابراین اگر بدون نگاهی به موارد بالا به این قسمت از مقاله پرداخته اید ، توصیه می کنم مرتکب این اشتباه نشوید و همه اینها را مشاهده کنید.

با این گفته ، من احساس نیاز / تعهدی کردم که به شما بگویم ، بیایید به آنچه می خواهیم بدانیم برسیم.

راستش را بخواهید ، تا امروز ایجاد پادکست کار زیادی نمی کند .

در حقیقت ، در همه اینها پیشرفتهای زیادی حاصل شده است (و رونق بیشتری نیز خواهد داشت) که هر روز برنامه های جدیدی منتشر می شوند که اجرای این قالب صوتی را حتی آسان تر می کنند.

علاوه بر این ، شرکت های بزرگ این موضوع را تکرار می کنند و همه چیز را حتی راحت تر می کنند.

Spotify از قبل به همه کاربران خود اجازه می دهد پادکست های خود را اضافه کنند ، Google برنامه شتاب برای پادکست ها ، توییتر اخیراً ابزاری را برای پخش مستقیم صدا منتشر کرده است …

بیا ، اگر قبلا در موردش واضح نبودی ، کمی بیشتر آن را به تو می سپارم. پادکست آینده است. خوب ، در واقع حال است.

اما مطمئن باشید که اگر می خواهید پادکست ایجاد کنید به هزار مورد احتیاج ندارید یا در یک هزار مکان باشید.

شما به یک سخت افزار و یک نرم افزار دیگر نیاز خواهید داشت ، اما هیچ چیز خاصی نیز وجود ندارد. ایجاد پادکست کاری نیست که سرمایه گذاری قابل توجهی انجام دهد.

به طور خاص ، من توصیه می کنم حداقل 4 چیز داشته باشید:

خوب ، 5 اگر شما به رایانه احتیاج داشته باشید ، لپ تاپ یا دسکتاپ باشد ، اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید یا قصد انجام این کار را داشته باشید ، یک رایانه و اتصال اینترنت آن را مسلم می دانیم.

صادقانه می توان گفت تقریباً هر رایانه به همان اندازه که خوب کار می کند می تواند در خدمت شما باشد ، زیرا آنچه می خواهید استفاده کنید به فناوری فوق العاده ای نیاز ندارد.

سخت افزار h3>

میکروفون

اول از همه ، ابزار ضروری ، میکروفون .

حقیقت این است که ده ها مورد از آنها وجود دارد که می توانند از یک میکروفون ساده لاکچری گرفته تا یک میکروفون بسیار حرفه ای به شما خدمت کنند.

من در زمینه میکروفون متخصص نیستم و از ابتدا در پروژه خود از آبی استفاده کرده ام. گلوله برفی ارزش پول فوق العاده است.

میکروفون بسیار مهم است ، زیرا ایجاد پادکست با صدای بد در آخر اتلاف وقت است ، اما یک میکروفون خوب کافی است. در شروع کار تأخیر نداشته باشید.

هدفون

حقیقت این است که در اینجا شخصی را پیدا خواهید کرد که به شما می گوید برای گوش دادن به شما و مواردی از این قبیل مهم است. شاید من خیلی حرفه ای نباشم ، اما از آنها استفاده نمی کنم.

البته ، درصورتی که قصد مصاحبه از راه دور را داشته باشید ، من آنها را توصیه می کنم زیرا همه چیز بهتر ضبط می شود زیرا از این طریق صدا در ضبط تداخل نخواهد داشت.

این دو ابزار سخت افزاری ضروری هستند.

مطمئناً اگر آن را دارید یا امکان تهیه آن را دارید ، من دو مورد دیگر را توصیه می کنم.

فیلتر پاپ h4>

از یک طرف ، یک فیلتر ضد پاپ . ممکن است احمقانه به نظر برسد و من اعتراف می کنم که من اولین کسی هستم که چنین فکر می کنم ، “ چگونه می توانید تفاوت را فقط برای آن تشخیص دهید؟ ”

خوب ، اگر خودتان آن را بپوشید و بپوشید ، معلوم می شود که اینگونه است و به شما حرفه ای تری می بخشد زیرا برخی از صداهای خاص هنگام مکالمه شنیده نمی شوند.

بازوی تلسکوپی

و در مرحله دوم ، یک بازوی تلسکوپی برای نگهداری میکروفون (این فیلتر داخلی پاپ دارد ، بنابراین پس انداز می کنید).

مطمئناً دیده اید که بسیاری از افراد برای ضبط از آن استفاده می کنند زیرا به این ترتیب می توانند میکروفون را کاملاً در بلندی دهان خود قرار دهند.

من قصد دارم از تجربه خود توصیه کنم که چرا قدیمی تر از آن به همین دلیل است. به صورت ایستاده ضبط کنید.

هم به خاطر این واقعیت که به عنوان کارآفرینان بیشتر ما روز را پشت کامپیوتر می نشینیم ، که بدن شما از آن تشکر می کند ، و هم به این دلیل که صدای ایستاده یکسان نیست از نشستن.

نرم افزار

در مورد نرم افزار ، شما به دو مورد اساسی نیاز دارید.

یک برنامه ضبط و ویرایش و میزبانی برای پادکست شما .

من از جسارت به عنوان برنامه ای برای ضبط و ویرایش فایلهای دیداری خود استفاده می کنم. و برای میزبانی از سیستم عامل Libsyn . P >

اکنون به جزئیات نمی پردازم زیرا در بخشهای بعدی این موضوع را برای شما توضیح خواهم داد و شما می توانید وضعیت آنها را در ویدئو مشاهده کنید.

البته این اگر شما بخواهید قسمت های انفرادی را انجام دهید.

در صورت مصاحبه از راه دور ، به نوعی برنامه برای ضبط آنها نیاز خواهید داشت.

در مورد من ، از آنجا که از آنها فیلم می گیرم ، از Zoom

که بسیار خوب کار می کند و رایگان است. پس فقط باید هنگام ذخیره ضبط صدا را که از قبل توسط خود برنامه ارائه شده است ، حفظ کنید.

نحوه ضبط و ویرایش قسمت خود

قبل از ورود به قسمت فنی ، که شک ندارم قسمت مورد علاقه شما بیشتر است ، ما باید دوباره در مورد موارد قبلی صحبت کنیم.

این امکان وجود دارد که اگر قبلا پادکست ضبط نکرده اید ، یا برای ساخت فیلم با دوربین روبرو نشده اید و از این پس در ضبط مسلط هستید ، کمی احترام بگذارید.

راستش را بخواهید ، برای همه ما اتفاق می افتد. حداقل اکثریت قریب به اتفاق.

شما باید به قرار گرفتن در مقابل میکروفون عادت کنید و این ترس از همان ابتدا تنها یک راه برای کوچک کردن آن وجود دارد ، مانند هر ترس در این زندگی ، روبرو شدن با آن !!!

خواهید دید که هرچه قسمت های بیشتری بسازید و هرچه نظرات مثبت تری از افراد دریافت کنید ، همه چیز آسان تر خواهد شد. اما راه دیگری وجود ندارد.

همانطور که گفته شد ، قسمت خود را برنامه ریزی کنید ، یعنی ، اسکریپتی را با مقدمه ، بدن و برون ریزی آن تهیه کنید .

اگر چند بار اول هنگام ضبط گیر کردید ، گلوی خود را پاک کنید یا مقدار زیادی پرکننده مانند “ eeeeeh ” ، “ ummmmm ” بگویید نگران نباشید … سپس در ویرایش می توانید آنها را حذف کنید .

با این وجود ، اگر از مقالات خود به جای اسکریپت استفاده مجدد کنید ، حتی می توانید آن را بخوانید / بگویید.

حتی در این صورت ، محتمل ترین چیز این است که اولین بار نتیجه آن ضبط را دوست ندارید و می توانید آن را بهبود ببخشید ، حتی در تکرار آن تردید خواهید داشت ، اما من دوباره به شما یادآوری می کنم که باید بر این ترسها غلبه کنید و با تمرین تسلط پیدا خواهید کرد .

همانطور که می دانید ، تمرین انجام می شود به معلم .

من توصیه می کنم یک مقدمه و مقدماتی داشته باشید ، یعنی یک سرب برای همه قسمت ها و یک پایان.

در مورد من ، من از یک ضبط با موسیقی برای هر دو استفاده می کنم ، اما البته ، می تواند مورد پسند شما باشد.

البته ، آنچه من توصیه می کنم این است که یا همیشه یکسان باشد یا متفاوت باشد زیرا در همه قسمت ها متفاوت است ، اما نه اینکه شنونده نمی داند چه انتظاری داشته باشد.

هنگامی که اسکریپت ، مقدمه و نتیجه خود را آماده کردید ، زمان ضبط فرا رسیده است ، همانطور که قبلاً گفتم ، من از Audacity استفاده می کنم.

این یک برنامه ضبط و ویرایش رایگان است که کاملاً کار می کند. در فیلم زیر نحوه بارگیری آن و استفاده از آن برای ضبط و ویرایش آسان یک قسمت را توضیح می دهم.

کجا و چگونه میزبان پادکست خود باشید

شما قسمت خود را کاملاً با فرمت mp3 ضبط کرده اید. اکنون فقط میزبان آن در سیستم عامل های مورد نظر شما باقی مانده است.

برای این کار توصیه می کنم اجاره محل اقامت کنید. میزبان های مختلفی برای پادکست ها مانند Libsyn ، SoundCloud ، Spreaker …

وجود دارد

در مورد من از Libsyn استفاده می کنم که فوق العاده کار می کند و اکثریت قریب به اتفاق پادکست هایی که دنبال می کنم کسانی هستند که از آنها استفاده می کنند ، اما هزینه آنها پرداخت می شود.

یک گزینه از 5 دلار در ماه تا 75 دلار وجود دارد. ممکن است 5 دلار در ماه که ظرفیت 50 مگابایت دارد برای شما کم باشد اما شاید برای شروع و آزمایش آن کافی باشد.

در غیر این صورت ، مگر اینکه قسمت های زیادی را در ماه انجام دهید و مدت طولانی با گزینه زیر 15 دلار با ظرفیت 250 مگابایت بیش از حد کافی خواهد بود.

پس از ثبت نام ، می توانید قسمت های خود را در آنجا میزبانی کنید و از آن سایت منفرد به همه سیستم عامل ها توزیع می شوند که شما شامل آن هستید ، از iTunes ، مهمترین از همه ، Spotify ، Stitcher Radio … / p>

مدیریت همه موارد در Libsyn برای حضور پادکست شما در همه آنها کافی است.

بیایید همه چیز را با جزئیات بیشتر در فیلم زیر ببینیم.

نحوه کسب درآمد از پادکست خود

آیا واقعاً می توانید از پادکست درآمد کسب کنید؟ البته! و من مطمئن هستم که این قسمت تقریباً همان چیزی است که بیشتر به شما علاقه مند است.

ما قصد نداریم خودمان را گول بزنیم ، با ایجاد یک پادکست این کار را انجام می دهید زیرا می خواهید ارزش خود را اضافه کنید و درآمد کسب کنید ، درست است؟ اگر نه … چه معامله ای!

خوب ، درست مثل اینکه از یک وبلاگ می توان درآمد کسب کرد ، از پادکست نیز می توان به صورت کاملاً مشابه درآمد کسب کرد.

درست است که از یک طرف این مسئله کمی پیچیده تر است زیرا برای اکثر راه های تولید درآمد باید شنونده را مجبور کنید به وب سایت شما مراجعه کند و ثبت نام کند ، اما این امکان وجود دارد.

و همچنین باید در نظر داشته باشیم که اطمینان حاصل شده با قالب صوتی بیشتر از قالب نوشته شده یک وبلاگ است.

بنابراین ، آسان تر و دشوارتر است.

برای کسب درآمد سه راه وجود دارد.

محصولات غیرمجاز ، محصولات و خدمات

از طریق خود قسمت پادکست ، محصولات ، اطلاعات یا محصولات خود را ارائه می دهید.

اگرچه مناسب ترین کار این است که شما برای این کار آنها را به وب سایت خود ارجاع دهید تا ثبت نام کنند ، هدیه ای (آهنربای سرب معروف) دریافت کرده و وارد یک قیف فروش شوند.

چرا؟ زیرا تا زمانی که اعتماد زیادی از طرف شنونده وجود نداشته باشد ، فروش آن چنان سرد است که بسیار دشوار است.

با این وجود ، اگر آن شخص در وب سایت شما ثبت نام کند و به آنها ارزش بیشتری نسبت به آنچه نیاز دارد ارائه دهید و برای افراد مسن راه حل پرداخت ارائه دهید ، امکانات چند برابر می شوند.

وابستگی

اگر وابسته محصولات اطلاعاتی سایر کارآفرینان هستید ، می توانید آنها را در پادکست خود ارائه دهید.

به عنوان مثال ، من خودم به برخی از تشکیلات وابسته هستم و هنگامی که یکی از آنها راه اندازی می شود ، اشتراک در یک صفحه را برای شنوندگان خود تسهیل می کنم.

مثال بسیار معمول دیگر مصاحبه است.

بسیاری از افراد هنگام مصاحبه وابستگی به مصاحبه کننده را ارائه می دهند و او پیوندی را برای محصول مورد نظر در مقاله قرار می دهد که معمولاً با این قسمت همراه است.

من تا امروز فقط آنچه را كه خودم امتحان كرده و استفاده كرده ام و از آنها راضي هستم پيشنهاد كرده ام.

بخاطر داشته باشید که پول وابسته پول “آسانی” است زیرا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که توصیه کنید اما اعتبار خود را به خطر می اندازید.

حمایت مالی

سرانجام ، حمایت های مالی. مطمئن هستم اگر پادکست ثابتی را گوش داده اید که درباره آنچه من صحبت می کنم کاملاً واضح هستید.

پادکستر در ابتدای قسمت ، و معمولاً نیز در انتهای قسمت ، از آن تبلیغات کم و بیش نیست.

وقتی قبلاً شنونده کافی دارید ، شرکتهایی وجود دارند که ممکن است به لطف پادکست شما علاقه مند باشند به خودشان نمایان شوند.

شما می توانید برای هر قسمت با آنها مبلغی موافقت کنید و از این طریق به سادگی با ادامه انتشار قسمت های خود در پایان ماه درآمد کسب خواهید کرد.

بدون شک این پیچیده ترین راه است و امروز شخصاً نمی توانم آن را به صورت اول شخص به شما بگویم. امیدوارم به زودی به اینجا برگردم تا خلاف این را به شما بگویم …

آیا برای ایجاد پادکست-با-اشکال مواجه شدید؟

همانطور که مشاهده کردید ، یک جهان کامل در پشت این پادکست وجود دارد و بدون شک امروز یکی از بهترین راه ها برای ایجاد مخاطب و دید پروژه شما در اینترنت است.

البته ، اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، آن را به درستی انجام دهید.

به دلیل رونق بزرگی که وجود دارد رقابت بیشتر و بیشتر می شود و هرکسی تصمیم بگیرد برای ایجاد پادکست وقت و پول سرمایه گذاری کند بهتر است این کار را به درستی انجام دهد.

در این راهنما می خواستم هرچه بیشتر در مورد آنچه در این مدت با پادکست خودم آموخته ام با شما در میان بگذارم تا بتوانید گام به گام خود را بسازید.

اگر می خواهید درباره پادکست بیشتر بدانید ، فقط می توانم به شما بگویم که من از کسی یاد گرفتم که برای من یکی از منابع در همه این موارد است ، Óscar Feito.

شخصی که موفق به قرار دادن شماره 1 در iTunes شده و در حال انجام 2 میلیون بارگیری است. بله ، 2 میلیون بنابراین من به شما اطمینان می دهم آنچه را که او درباره آن می داند باورنکردنی است.

اگر اشکال پادکست شما را گاز گرفته است و می خواهید بدانید که چگونه گام به گام پادکست ایجاد کنید ، من نمی توانم فرد بهتری را یاد بگیرم که از او بیاموزم ?

من می خواهم پادکست خود را با arscar feito ایجاد کنم

sombra

Fernando Gonzalez
ایجاد کننده وبلاگ بازاریابی مقدماتی . من به افرادی که از زندگی حرفه ای خود راضی نیستند کمک می کنم تا دوباره خود را ابداع کرده و با موفقیت در اینترنت فعالیت کنند تا سبک زندگی ای را ایجاد کنند که به آنها امکان می دهد رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. از اینجا کلاس استاد من را بارگیری کنید انجام موفقیت آمیز .

آیا باید به شبکه های اجتماعی متصل شویم؟ فیس بوک · توییتر · اینستاگرام

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/como-crear-un-podcast-paso-a-paso/.

دیدگاهتان را بنویسید