نحوه ایجاد و مدیریت فایل های Ads.txt در وردپرس

آیا می خواهید یک فایل ads.txt در وردپرس ایجاد و مدیریت کنید؟ پرونده Ads.txt ناشران را از تقلب در تبلیغات محافظت می کند و به طور بالقوه می تواند درآمد تبلیغات شما را افزایش دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد و مدیریت آسان فایل ads.txt در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to create and manage Ads.txt file in WordPress

پرونده Ads.txt چیست؟ h4>

پرونده Ads.txt به ناشران اجازه می دهد اعلام کنند که چه کسی می تواند تبلیغات خود را در وب سایت خود بفروشد. این ابتکاری است که توسط آزمایشگاه IAB Tech ایجاد شده است ، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف بهبود استانداردهای تبلیغات دیجیتال.

این طرح توسط سیستم عامل های تبلیغاتی Google مانند Google Adsense ، Doubleclick و Ad Exchange. همچنین توسط بسیاری دیگر از سیستم عامل های تبلیغاتی دیجیتال پیشرو پشتیبانی می شود.

چرا پرونده Ads.txt مهم است؟ h4>

تقلب در تبلیغات سالانه میلیون ها دلار خسارت به تبلیغ کنندگان و ناشران آنلاین وارد می کند. افرادی که قصد سوicious قصد دارند به طور مداوم سعی دارند با جعل دامنه ، کلیک های جعلی ، نمایش های جعلی و موارد دیگر ، سیستم عامل های تبلیغاتی را فریب دهند.

پرونده Ads.txt با اجازه دادن به ناشران برای اعلام كسانی كه می توانند موجودی تبلیغات خود را بفروشند ، شفافیت در تبلیغات آنلاین را بهبود می بخشد. نحوه کار آن در اینجا است:

اگر آگهی دهنده هستید و کسی به شما می گوید که می تواند تبلیغ شما را در یک وب سایت خاص نمایش دهد ، پس می توانید از پرونده ads.txt آن وب سایت بازدید کنید و آن را بررسی کنید. به شما نشان می دهد شرکتی که با آن سروکار دارید اجازه فروش فضای تبلیغاتی در آن وب سایت خاص را دارد یا خیر.

از آنجا که این داده ها به صورت عمومی در دسترس است ، می تواند توسط تبلیغ کنندگان ، ناشران و فروشندگان ، خزنده ، ذخیره و جستجو شود

اگر نمایش تبلیغات در وب سایت خود با استفاده از Google Adsense ، DoubleClick یا Ad Exchange ، سپس افزودن پرونده Ads.txt توصیه می شود.

بسیاری از بسترهای نرم افزاری و نرم افزاری تبلیغاتی نیز از فایل ads.txt پشتیبانی یا نیاز به اعلام دارند.

چگونه می توان پرونده های Ads.txt را در وردپرس ایجاد و مدیریت کرد؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مدیر Ads.txt پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »Ads.txt بازدید کنید.

Ads.txt manager settings

این پلاگین یک منطقه متن ساده را ارائه می دهد که در آن می توانید خطوطی را برای اعلام هر سیستم عامل یا فروشنده جداگانه اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید خط زیر را برای اعلام Google Adsense اضافه کنید.

google.com ، میخانه -0000000000000000 ، مستقیم ، f08c47fec0942fa0

فراموش نکنید که pub-0000000000000000 را با شناسه ناشر خود جایگزین کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، این خط دارای چهار فیلد است که با کاما از هم جدا شده اند. اولین قسمت دامنه شرکتی است که مجاز به فروش یا فروش مجدد موجودی تبلیغ شما است. پس از آن شناسه ناشر شما وجود دارد که با شناسه حساب شما در بستر تبلیغاتی مطابقت دارد.

قسمت سوم نوع رابطه را مستقیم یا فروشنده اعلام می کند. قسمت آخر اختیاری است و نشان دهنده شناسه بستر تبلیغاتی است. برای همه برنامه های تبلیغاتی Google ، از یک شناسه یکسان استفاده خواهید کرد.

عیب یابی خطای سودهای در معرض خطر در Adsense

اعلامیه موجود در پرونده ads.txt شما ممکن است منجر به پیام هشدار زیر در حساب Google Adsense شما شود.

درآمد در معرض خطر – یک یا چند پرونده ads.txt شما حاوی شناسه ناشر AdSense شما نیست. اکنون این مشکل را برطرف کنید تا از وارد آمدن تأثیر جدی بر درآمد خود جلوگیری کنید.

این پیام نشان می دهد که پرونده ads.txt شما شناسه ناشر شما را ندارد. برای رفع این پیام ، کافیست به صفحه تنظیمات »تبلیغات. txt بروید تا مطمئن شوید که شناسه ناشر صحیح را در تنظیمات افزونه دارید.

توجه: از آنجا که پرونده ads.txt قرار است در فهرست ریشه یک نام دامنه باشد ، این افزونه در حال حاضر فقط برای دامنه سطح ریشه مانند example.com کار می کند. برای > وردپرس نصب شده در زیر دامنه ، زیر شاخه ، یا یک سایت واحد در شبکه چند سایته .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه ایجاد و مدیریت فایل ads.txt در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-and-manage-ads-txt-files-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید