نحوه ایجاد ویجت نوار کناری شناور “مهم” در وردپرس

عناصر شناور که هنگام پیمایش به صفحه شما می چسبند نسبت به اشیا objects ساکن دارای سرعت کلیک و تبدیل بیشتری هستند. به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت ها از طریق وب سایت خود از عناصر شناور استفاده می کنند. ما عناصری مانند نوار سربرگ ، نوار پاورقی ، ابزارک نوار کناری همراه با خبرنامه optin و غیره را مشاهده کرده ایم. در گذشته ما به شما نحوه ایجاد نوار پاورقی شناور چسبنده در وردپرس مانند آنچه در WPBeginner استفاده می کنیم . در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد ویجت نوار کناری شناور چسبنده در وردپرس را نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید خبرنامه نامه الکترونیکی بیش از پیش خودنمایی می کند.

توجه: این مورد برای همه ابزارک های نوار کناری کار می کند ، نه فقط برای گزینه های ایمیل شما. می توانید از آن برای تبلیغات محصول ، پست های محبوب ، عکسهای فلیکر ، تقویم google و اساساً هر چیز دیگری که دوست دارید.

Sticky sidebar floating widget demo

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Q2W3 Fixed Widget (Sticky Widget) . پس از فعال کردن افزونه ، به Appearance »Widgets بروید و روی ابزارکی که می خواهید چسبناک باشد کلیک کنید.

این افزونه گزینه ابزارک ثابت را در همه ابزارک های شما اضافه می کند. کادر ویجت ثابت را علامت بزنید و برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Make any widget a sticky floating widget

اکنون می توانید به سایت زنده خود مراجعه کرده و به پایین پیمایش کنید. ابزارک ثابت شما اکنون به یک ابزارک شناور چسبنده تبدیل خواهد شد.

افزونه Sticky Widget دارای گزینه هایی برای پیکربندی موقعیت ابزارک های ثابت است. برای پیکربندی افزونه به Appearance »Fixed Widget Options بروید. در این صفحه می توانید حاشیه ها را تنظیم کنید ، شناسه های HTML خود را اضافه کنید و حتی ابزارک های ثابت را در تلفن و رایانه لوحی غیرفعال کنید.

Fixed widget options

از ابزارک های چسبنده نوار کناری شناور می توان برای تقویت ثبت نام ها ، به نمایش گذاشتن مطالب و افزایش وفاداری کلی کاربران استفاده کرد. می توانید چندین ابزارک ثابت در یک نوار کناری داشته باشید. با این حال ، اینها به راحتی آزار دهنده می شوند و می توانند تأثیر سو ad نیز داشته باشند. تعادل خود را در طراحی خود حفظ کنید تا کاربران خود را ناامید نکنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یک ابزارک نوار کناری شناور چسبنده را در وب سایت وردپرس خود پیاده سازی کنید. می توانید یک نوار پاورقی چسبنده ، یک ناوبری بالای چسبنده و یک ابزارک نوار کناری. ترجیح می دهید از کدام یک در وب سایت خود استفاده کنید؟ در زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-sticky-floating-sidebar-widget-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید