نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس (بدون گذرواژه)

آیا تا به حال نیاز به ایجاد حساب های موقت وردپرس دارید که پس از یک زمان مشخص به طور خودکار منقضی شوند؟ برای دسترسی موقت به قسمت مدیر ، ممکن است نیاز به ایجاد حساب های موقت داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس بدون رمز عبور را نشان خواهیم داد.

Create temporary login in WordPress without passwords

هنگامی که ممکن است به حسابهای ورود موقت برای وردپرس نیاز داشته باشید h4>

بسیاری از کاربران مبتدی ما اغلب توسعه دهندگان را استخدام می کنند تا اصلاحات کوچک را در وب سایت های خود انجام دهند. این توسعه دهندگان ممکن است نیاز به دسترسی به منطقه مدیر برای ویرایش یا بررسی چیزی.

اگر به توسعه دهنده اعتماد دارید ، می توانید یک مدیر ایجاد کنید برای آنها حساب کنید و بعداً وقتی کارشان را انجام دادند آن را حذف کنید.

به همین ترتیب ، می توانید عنوان افزودن کاربران و نویسندگان جدید در وردپرس و بعدا کاربر را بدون حذف حساب کاربری خود مسدود کنید .

با این وجود ، گاهی اوقات ممکن است فراموش کنید که شخصی را برای ایجاد تغییرات در وب سایت خود اضافه کرده اید. این وب سایت شما را در برابر تهدیدات امنیتی و مسائل ایمنی داده باز می کند.

با استفاده از ورود به سیستم موقتی ، می توانید حساب های موقت ایجاد کنید که برای ورود به آن نیازی به گذرواژه نیست و پس از یک زمان مشخص به طور خودکار غیرفعال می شود.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی ورود موقت در وردپرس ایجاد کرد که نیازی به گذرواژه ندارد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن حسابهای ورود موقت در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ورود موقت بدون رمز ورود . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه کاربران »ورود به سیستم موقت بازدید کرده و بر روی دکمه” ایجاد جدید “کلیک کنید تا یک حساب ورود موقت جدید اضافه کنید.

Adding a new temporary login in WordPress

این فرم را نشان می دهد که در آن شما باید اطلاعات مربوط به ورود موقت را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید.

ابتدا باید یک آدرس ایمیل برای کاربر و سپس نام و نام خانوادگی وی ارائه دهید.

Adding a new temporary account in WordPress

در مرحله بعدی ، شما باید یک نقش کاربر را انتخاب کنید برای کاربر هنگام انتخاب نقش کاربر مراقب باشید. اگر مطمئن نیستید که کدام نقش کاربر را باید اختصاص دهید ، نگاهی به راهنمای مبتدیان برای نقشها و مجوزهای کاربر وردپرس .

در آخر ، شما باید مدت انقضا را برای این حساب موقت انتخاب کنید. این دوره ای است که پس از آن حساب به طور خودکار منقضی می شود.

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه ارسال کلیک کنید.

اکنون یک پیام موفقیت آمیز و URL خواهید دید که هر کسی می تواند برای ورود به سیستم حساب موقت که تازه اضافه کرده اید ، استفاده کند. بر روی دکمه “برای کپی کلیک کنید” کلیک کنید تا URL کپی شود و آن را با هر کسی که می خواهید دسترسی داشته باشد به اشتراک بگذارید.

حساب موقت پس از مدت زمانی که انتخاب کردید به طور خودکار منقضی می شود.

مدیریت ورود به سیستم موقت h4>

افزونه همچنین مدیریت ورود به سیستم موقت را برای شما آسان می کند. به سادگی به صفحه کاربران »ورود به سیستم موقت مراجعه کنید و لیست ورودهای موقت را که به سایت خود اضافه کرده اید مشاهده خواهید کرد.

Manage temporary logins

برای هر حساب ، می توانید نام کاربر و آدرس ایمیل را مشاهده کنید. همچنین می توانید نقشی را که به آنها اختصاص داده شده است ، ببینید آخرین تاریخ ورود به سیستم و زمان باقی مانده تا پایان اعتبار حساب.

در زیر ستون عملکردها ، می توانید قبل از انقضا ورود به سیستم منقضی شوید ، یک حساب را حذف کنید یا URL ورود به سیستم موقت را کپی کنید.

پس از حذف دائمی یک حساب موقت ، تمام محتوای ایجاد شده توسط آن کاربر مانند پست ها یا صفحات مدیر به عنوان نویسنده.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما اجازه داده باشد با خیال راحت ورود بدون گذرواژه برای وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان نحوه نظارت بر فعالیت کاربر در وردپرس با سابقه ساده .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-temporary-login-for-wordpress-no-passwords/.

دیدگاهتان را بنویسید