نحوه ایجاد وام خودکار / ماشین حساب پرداخت اتومبیل در وردپرس

آیا می خواهید یک وام خودکار یا ماشین حساب پرداخت خودرو در وردپرس ایجاد کنید؟

اگر در تجارت نمایندگی خودرو فعالیت می کنید ، افزودن ماشین حساب پرداخت وام خودکار در وب سایت خود می تواند به افزایش فروش کمک کند.

این به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند تا برآوردی را برای پرداخت ماهانه وام ، مقایسه پیشنهادات وام و پیدا کردن بهترین معامله در خرید خودرو خود قرار دهند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی گام به گام ماشین حساب پرداخت وام خودکار در وردپرس را ایجاد کنید.

Creating Auto Loan Car Payment Calculator in WordPress

ماشین حساب پرداخت وام اتومبیل / خودکار چیست؟ h4>

ماشین حساب پرداخت وام خودرو / خودرو ابزاری خودکار است که به کاربران امکان می دهد تخمین پرداخت ماهانه وام را بگیرند ، برنامه استهلاک را بررسی کرده و مبلغ کل وام را محاسبه کنند.

این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا محاسبه وام خودکار کامل را با در نظر گرفتن مالیات فروش ، هزینه های فروشنده ، ارزش تجارت ، نرخ بهره ، مدت وام و موارد دیگر انجام دهند.

یک ماشین حساب پرداخت وام خودکار به ویژه برای وب سایت های نمایندگی خودرو و مشاغل تأمین مالی وام خودرو.

افزودن یک ماشین حساب وام در سایت شما به شما و بازدید کنندگان وب سایت شما کمک می کند.

کاربران می توانند برنامه های مختلف مالی را برای خرید خودرو مشاهده کرده و بهترین برنامه متناسب با بودجه خود را انتخاب کنند.

در انتها ، این میزان تعامل و فروش کاربر را افزایش می دهد زیرا کاربران می توانند وام خودرو را مستقیماً در وب سایت شما بدون نیاز به باز کردن برنامه حسابگر دیگری محاسبه کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد وام خودکار و ماشین حساب پرداخت خودرو در وردپرس h4>

در گذشته ، ایجاد یک ماشین حساب پرداخت وام خودکار به دانش کدگذاری عمیقی احتیاج دارد زیرا شما مجبورید محاسبات ریاضی را در وب سایت خود برنامه ریزی کنید. این به معنای استخدام توسعه دهنده وردپرس بود .

خوشبختانه اکنون می توانید یک ماشین حساب وام خودکار بدون هیچگونه دانش برنامه نویسی با اشکال قابل توجه ، پیشرفته ترین افزونه فرم WordPress .

غالباً بسیاری از توسعه دهندگان برای صرفه جویی در وقت هنگام ساخت وب سایت برای مشتریان از فرم های قابل استفاده استفاده می کنند.

Formidable Forms Advanced WordPress form plugin

افزونه Formidable Forms یک الگوی قدرتمند ماشین حساب پرداخت ماشین ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک ماشین حساب وام خودکار بسازید. شما فقط باید الگوی را انتخاب کنید ، آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید و سپس آماده استفاده است.

الگوی ماشین حساب پرداخت خودرو فرمول محاسبه وام را از قبل تنظیم کرده است ، بنابراین نیازی نیست نگران این موضوع باشید. این نرم افزار هرکسی را قادر می سازد ، از جمله یک مبتدی مطلق ، یک ماشین حساب وام کاملاً کاربردی در وردپرس ایجاد کند.

به طور مشابه ، می توانید فرم های محاسبه گر مفید دیگری مانند رهن را ایجاد کنید فرم محاسبه گر ، فرم پیکربندی محصول WooCommerce و فرم نظرسنجی امتیاز خالص مروج (NPS). همچنین ، می توانید از آن برای ایجاد فرم های تماس ساده ، فرم های ثبت نام کاربر ، مسابقه آنلاین ، فهرست وب ، و غیره

Formidable یک راه حل کامل برای فرم است. شما به پلاگین جداگانه وام ماشین حساب ، پلاگین فرم ثبت نام کاربر یا افزونه فرم تماس نیاز ندارید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد ماشین حساب وام خودکار در سایت وردپرس خود بیاندازیم.

مرحله 1: فرم های قابل توجه را در سایت وردپرس خود نصب کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی فرم های قابل توجه است پلاگین برای استفاده از ویژگی ماشین حساب پرداخت خودرو حداقل باید برنامه Formidable Pro Business را دریافت کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، اعلانی را در بالا مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد کلید مجوز خود را اضافه کنید.

Add Your Formidable Forms Pro License Key

با کلیک بر روی پیوند ، شما را به صفحه تنظیمات جهانی با قسمت Key Key می رساند. شما باید کلید مجوز Formidable Forms خود را در آنجا وارد کنید و سپس بر روی دکمه “ذخیره مجوز” کلیک کنید. می توانید کلید مجوز را در حساب Formidable Forms خود پیدا کنید.

Save Your Formidable Forms License key

پس از اتمام ، پیام موفقیت در فعال سازی مجوز را نشان می دهد. برای بارگیری ویژگی های برتر می توانید صفحه خود را تازه کنید.

مرحله 2: ساخت وام خودکار و ماشین حساب پرداخت اتومبیل در وردپرس h4>

اکنون که با موفقیت افزونه Formidable Pro را در سایت خود راه اندازی کردید ، آماده ساختن فرم ماشین حساب پرداخت خودرو هستید.
برای افزودن فرم جدید ، از داشبورد خود به صفحه فرم های مهم> مراجعه کنید . در این صفحه ، فرم تماس با ما را مشاهده می کنید که به طور پیش فرض اضافه شده است. برای ایجاد فرم جدید ماشین حساب وام خودرو باید روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید.

Add New Formidable Form

در صفحه بعدی ، بسیاری از الگوهای فرم از پیش ساخته شده را مشاهده خواهید کرد. شما می خواهید به دنبال الگوی ماشین حساب پرداخت در بخش الگوهای برتر باشید.

Choosing Car Payment Calculator Form Template in WordPress

اگر می خواهید فرم فرم ماشین حساب وام خودکار را ببینید ، می توانید بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید. این پیش نمایش فرم را در یک پنجره بازشو باز می کند.

Car Payment Calculator Form Preview WordPress

برای ساخت فرم ماشین حساب پرداخت خودرو ، باید روی دکمه ایجاد فرم کلیک کنید. پس از آن ، یک پنجره بازشو نشان داده می شود که در آن شما باید نام فرم خود را اضافه کنید ، توضیحات فرم را اضافه کنید ، و سپس بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

Name and Create Car Payment Calculator in WordPress

بعد ، سازنده فرم ماشین حساب پرداخت ماشین را برای شما باز می کند.

Car Payment Calculator Form Builder in WordPress

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، یک ماشین حساب وام خودکار آماده خواهید یافت. می توانید از فرم به همان شکل که هست استفاده کنید و یا متناسب با نیاز خود آن را سفارشی کنید.

می توانید برچسب قسمت فرم ، مقدار پیش فرض ، متن محل نگهدارنده و غیره را برای قسمتهای فرم در بالا تنظیم کنید.

Customize Your Car Payment Calculator

اما هنگام تغییر گزینه های پیشرفته برای قسمت های محاسبه وام و پرداخت ماهانه در زیر ، باید بسیار مراقب باشید. به این دلیل که آنها فرمول محاسبه ریاضی را در بر می گیرند.

Auto Loan Calculator Form Advanced Fields

پس از پیکربندی تمام زمینه ها در سازنده ، می توانید تنظیمات فرم خود را با کلیک کردن روی گزینه تنظیمات در کنار تب Build بررسی کنید.

Car Payment Calculator Form General Settings

ابتدا ، تنظیمات فرم عمومی را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید عنوان فرم ، توضیحات را تغییر دهید و آنچه را که کاربر هنگام ارسال فرم نشان می دهد ، پیکربندی کنید.

بعد ، می توانید اقدامات فرم و اعلان ها را پیکربندی کنید تا هنگام ایجاد ، به روزرسانی یا وارد کردن ورودی ، فعال شوند. به طور پیش فرض ، اعلان ایمیل را فعال خواهید دید. در صورت لزوم می توانید اقدامات دیگری را از لیست اضافه کنید.

Car Payment Calculator Form Notification Settings

به همین ترتیب ، می توانید تمام تنظیمات دیگر را در ستون سمت چپ مرور کنید. پس از پایان کار با پیکربندی فرم ، بر روی دکمه “بروزرسانی” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

Update Your Car Payment Calculator Form in WordPress

پس از آن ، تنظیمات / فرم پیام با موفقیت به روز شده را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید با کلیک بر روی دکمه “بستن” در گوشه سمت راست بالای صفحه ، سازنده فرم را ببندید.

Car Payment Calculator Form Updated

مرحله 3: افزودن ماشین حساب پرداخت اتومبیل در سایت وردپرس خود h4>

اکنون که فرم ماشین حساب پرداخت ماشین را آماده استفاده کرده اید ، می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید.

برای افزودن ماشین حساب پرداخت خودرو ، به سادگی یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. در ویرایشگر صفحه خود ، باید روی نماد “افزودن بلوک جدید” کلیک کنید و سپس بلوک Formidable Forms را انتخاب کنید.

Add Formidable Forms Block to Car Payment Calculator Page

پس از آن ، شما باید فرم گزینه ماشین حساب وام / پرداخت خودرو را که قبلاً ایجاد کرده اید از گزینه کشویی انتخاب کنید. پس از اتمام ، وردپرس فرم را به طور خودکار بارگیری می کند.

Adding Car Payment Calculator in WordPress Page

پس از افزودن ، می توانید صفحه را منتشر کرده و سپس پیش نمایش آن را ببینید تا ببینید که چگونه کار می کند. به عنوان مثال ، در وب سایت نمایشی ما نحوه مشاهده آن آمده است.

Auto Loan Car Payment Calculator in WordPress Site preview

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد ماشین حساب پرداخت وام خودکار در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در باید دارای افزونه های وردپرس باشد و بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-an-auto-loan-calculator-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید