نحوه ایجاد نوار پاورقی شناور “مهم” در وردپرس

آیا می خواهید یک نوار پاورقی شناور چسبنده در وردپرس ایجاد کنید؟ ما سالهاست که از نوار پاورقی شناور در وب سایت خود استفاده می کنیم زیرا به ما کمک می کند تا نرخ پرش را کاهش دهیم و صفحات مشاهده شده توسط کاربران را افزایش دهیم. بسیاری از شما از ما سال کرده اید که چگونه می توان یک میله شناور مشابه ایجاد کرد ، بنابراین در اینجا آمده است. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد یک نوار پاورقی شناور چسبنده در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Floating Footer Bar

نوار پاورقی شناور چیست؟ h4>

نوار پاورقی شناور چسبنده به شما امکان می دهد مطالب مهم خود را به صورت برجسته به کاربران نشان دهید. این نوار در تمام مدت برای کاربران قابل مشاهده است ، بنابراین احتمالاً آنها روی آن کلیک کرده و محتوای مفیدتری را کشف می کنند.

WPBeginner Footer Bar

می توانید از نوار پاورقی شناور برای استفاده از: استفاده کنید

  • با کلیک های بیشتر به سایر پست های وبلاگ بروید
  • لیست ایمیل خود را بسازید
  • به پیشنهادهای ویژه / فروش توجه کنید

در این مقاله ، ما دو روش برای اضافه کردن یک نوار پاورقی شناور چسبنده در سایت وردپرس به شما نشان خواهیم داد. یکی از پلاگین استفاده می کند در حالی که دیگری روش کدی است که ما در WPBeginner استفاده می کنیم. می توانید یکی را که استفاده از آن راحت تر است انتخاب کنید.

روش 1: ایجاد دستی نوار پاورقی شناور مهم در وردپرس h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را در پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر در افزودن کد تازه وارد هستید ، لطفاً نگاهی به راهنمای ما در نحوه چسباندن قطعه از وب در وردپرس .

ابتدا باید به سایت وردپرس خود با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا مدیر پرونده در cPanel.

در سرویس گیرنده FTP خود ، باید فایل footer.php را در پوشه قالب وردپرس خود قرار دهید و آن را در دسک تاپ خود بارگیری کنید. در مسیری مانند این قرار می گیرد:

/wp-content/themes/ پوشه-موضوع-شما / کد>

بعد ، شما باید فایل footer.php را در یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad باز کنید و کد زیر را دقیقاً قبل از برچسب

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-sticky-floating-footer-bar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید