نحوه ایجاد نوار و نمودار در وردپرس با Visualizer

آیا می خواهید میله ها و نمودارها را در وردپرس اضافه کنید؟ ابزارهای دیداری مانند نمودار ، میله ها ، نمودار دایره ای و سایر موارد راهی عالی برای افزودن اطلاعات به زیبایی با محتوای شما هستند. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد میله ها و نمودارها در وردپرس با پلاگین Visualizer WordPress Charts and Graphs را به شما نشان خواهیم داد.

Adding Charts and Graphs in WordPress

مشکل نوارها و نمودارها در وردپرس h4>

افزونه های WordPress زیادی برای افزودن میله ها ، نمودارها و نمودارها با محتوای شما وجود دارد. با این حال ، رایج ترین شکایتی که از کاربران خود شنیده ایم این است که استفاده از این پلاگین ها معمولاً بیش از حد پیچیده است.

برخی از این افزونه ها حتی از کاربران انتظار دارند که داده ها را به داخل کد کوتاه در قالب های بسیار پیچیده.

در نهایت بسیاری از کاربران به جای استفاده از آن افزونه ها ، نمودارهایی را در برنامه های دفتر خود ایجاد می کنند و آنها را به تصویر تبدیل می کنند.

اگر قصد دارید هرگز آن را تغییر ندهید ، این می تواند م workثر باشد. با این وجود یک تصویر جایگزین نمودار تعاملی نمی شود که در آن اطلاعات مفید هنگام نمایش کاربر بر روی یک بخش خاص ظاهر می شود.

یک نمودار و نمودار ایده آل به شما امکان می دهد:

  • داده ها را از یک منبع داده در رایانه یا وب خود اضافه کنید.
  • نمودارها ، پای ها ، نمودارها و میله ها را با استفاده از داده های خود جمع کنید.
  • نمودارهای زیبا ، تعاملی ، رنگارنگ و دوستانه تلفن همراه ایجاد کنید.
  • از همه مهمتر ، به شما اجازه می دهد هر زمان خواستید داده ها را به روز کنید.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم پلاگین Visualizer WordPress Charts and Graphs چگونه به شما در انجام همه کارها کمک می کند.

ایجاد نوارها و نمودارها در وردپرس با ویژوالایزر h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین Visualizer نمودارها و نمودارهای وردپرس . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

در حالی که نسخه رایگان تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید انجام می دهد ، آنها همچنین دارای نمودارها و نمودارهای نرم افزار ویژوالایزر که ویژگی های اضافی را به پلاگین اضافه می کند مانند افزودن داده به طور مستقیم با استفاده از صفحه گسترده مانند رابط و وارد کردن داده ها از نمودارهای دیگر.

برای مجوز یک سایت با یک سال پشتیبانی حرفه ای و به روزرسانی ، 79 دلار هزینه می شود.

توجه: این آموزش در مورد نسخه رایگان افزونه است.

پس از فعال سازی ، باید به صفحه Media »Visualizer Library بروید. این جایی است که تمام نمودارها و نمودارهای شما ظاهر می شوند.

Add new chart

برای افزودن نمودار اول باید روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

با این کار یک پنجره بازشو روی صفحه ظاهر می شود. انواع مختلف نمودار را با پلاگین مشاهده خواهید کرد. به سادگی نوع نمودار مورد نظر جهت افزودن را انتخاب کرده و برای ادامه دکمه بعدی را کلیک کنید.

Select a chart type

مرحله بعدی افزودن منبع داده در قالب CSV است. اگر با استفاده از اکسل ، Google Sheets یا هر برنامه دیگری داده های خود را به عنوان صفحه گسترده ذخیره کرده اید ، می توانید آنها را به عنوان فایل CSV صادر کنید.

می توانید فایل CSV خود را در رایانه خود بارگیری یا ذخیره کنید و سپس با کلیک روی دکمه “از کامپیوتر” آن را بارگذاری کنید.

Add your CSV file as data source for the chart

پرونده CSV شما باید در ستون اول نام ستون و در ردیف دوم نوع داده داشته باشد. این پلاگین از این نوع داده ها پشتیبانی می کند: رشته ، عدد ، بولی ، تاریخ ، تاریخ ساعت و زمان روز.

به این نمونه پرونده ای که در Google Sheets ایجاد کرده ایم نگاهی بیندازید.

Example CSV File

اگر با استفاده از ویرایشگر متن ، یک فایل CSV ایجاد می کنید ، نگاهی به این نمونه پرونده CSV بیندازید:


مرورگر ، بازدید کنندگان
رشته ، شماره
Chrome ، 7894
Firefox ، 6754
Internet Explorer ، 4230
Safari، 2106 Opera، 627

افزودن نمودار در وردپرس با استفاده از صفحه گسترده Google Drive

اگر داده های نمودار خود را به عنوان صفحه گسترده در Google Drive ذخیره کرده اید ، می توانید بدون صادر کردن به نمودار خود آن را اضافه کنید.

پرونده داده خود را در Google Spreadsheets باز کنید و سپس روی پرونده »انتشار در وب کلیک کنید.

Publish to web

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید نحوه انتشار این سند را انتخاب کنید. شما باید از منوی کشویی مقادیر جدا شده با کاما (.csv) را انتخاب کنید.

Publish your sheet as CSV

فراموش نکنید که روی دکمه “انتشار” کلیک کنید.

اکنون URL موجود برای عموم ورق خود را به عنوان یک فایل CSV مشاهده خواهید کرد. باید این URL را کپی کرده و به نمودار Visualizer برگردید.

روی دکمه From Web کلیک کنید و سپس URL فایل csv صفحه گسترده Google خود را وارد کنید.

Adding URL to your Google Spreadsheet's CSV file

به محض وارد کردن URL ، این افزونه پرونده CSV شما را واکشی می کند و پیش نمایش مستقیمی از نمودار شما را نشان می دهد.

اکنون می توانید بر روی دکمه ایجاد نمودار کلیک کنید تا نمودار شما ذخیره شود.

افزودن نمودار یا نمودار در ارسال ها / صفحات وردپرس h4>

افزودن نمودار یا نمودار به پست ها و صفحات وردپرس خود به آسانی افزودن تصاویر است.

یک پست / صفحه جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید در جایی که می خواهید نمودار را اضافه کنید. در صفحه ویرایش ، روی دکمه Add Media بالای ویرایشگر پست کلیک کنید.

Add media button

با این کار پنجره آپلود رسانه WordPress ظاهر می شود. باید از ستون سمت چپ روی برگه تجسم کلیک کنید. این همه نمودارهایی را که ایجاد کرده اید و در این سایت ذخیره کرده اید بارگیری می کند.

Insert chart into your WordPress posts or page

روی نماد درج در زیر نمودار خود کلیک کنید. پنجره بازشو از بین می رود و نمودار خود را به عنوان کد کوتاه به پست وردپرس خود اضافه می کنید.

Chart shortcode

اکنون می توانید پست یا صفحه وردپرس خود را ذخیره کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا نمودار تعبیه شده در پست وردپرس خود را مشاهده کنید.

ویرایش نمودارهای Visualizer در وردپرس h4>

در هر زمان می توانید نمودارهای خود را ویرایش و تغییر دهید. به سادگی از صفحه رسانه »کتابخانه تجسم بازدید کنید. از آنجا می توانید یک نمودار را شبیه سازی کنید ، آن را حذف کنید یا تنظیمات بصری آن را ویرایش کنید.

Edit or manage your charts in WordPress

به روزرسانی داده ها برای یک نمودار موجود بدون تغییر نمودار با Visualizer بسیار آسان است.

اگر داده هایی از صفحه گسترده Google اضافه کرده اید ، پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده ها را در صفحه گسترده خود به روز کنید و به File »انتشار در وب بروید و صفحه گسترده خود را دوباره منتشر کنید. تغییرات شما به طور خودکار در نمودار شما منعکس می شود.

از طرف دیگر ، اگر پرونده CSV را بارگذاری کرده اید ، باید فایل CSV را در رایانه خود به روز کنید. پس از اتمام ، نمودار مورد نظر جهت به روزرسانی را انتخاب کرده و بر روی پیوند ویرایش در زیر نمودار کلیک کنید.

در قسمت بارگذاری پرونده CSV به سادگی فایل CSV جدید خود را بارگذاری کنید. تغییرات داده ها به صورت خودکار در پست ها یا صفحاتی که آن نمودار را در آن قرار داده اید منعکس می شود.

افزودن نمودار در ابزارک نوار کناری وردپرس h4>

ویژوالایزر از کد کوتاه برای درج نمودار استفاده می کند. به سادگی به Media »Visualizer Library بروید ، در آنجا کد کوتاه زیر نمودارهای خود را مشاهده خواهید کرد.

کد کوتاه را کپی کرده و به Appearance »Widgets بروید. یک ابزارک نوشتاری را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید و کد کوتاه را در داخل ابزارک جایگذاری کنید.

اگر کد کوتاه در ویجت متن کار نمی کند ، راهنمای ما را در نحوه استفاده از کد کوتاه در ابزارک های نوار کناری وردپرس .

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند میله ها و نمودارهایی را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-bars-and-charts-in-wordpress-with-visualizer/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35