نحوه ایجاد نمونه کارها ویدئو در وردپرس

آیا می خواهید نمونه کارهای ویدیویی در وردپرس ایجاد کنید؟ به طور پیش فرض ، شما می توانید به راحتی یک فیلم را در وردپرس تعبیه کنید ، اما نمی توانید چندین فیلم را به صورت طرح نمونه کارها نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون کاهش سرعت وب سایت یا نوشتن کد ، به راحتی یک نمونه کارها در وردپرس ایجاد کنید.

Creating a video portfolio in WordPress

شروع کار با نمونه کارها فیلم h4> شما

اولین کاری که باید انجام دهید یک وبلاگ وردپرس یا یک وب سایت راه اندازی کنید. اگر از قبل وب سایتی دارید ، می توانید به مرحله بعدی بروید.

وردپرس به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها را به راحتی در وبلاگ خود جاسازی کنید پستها و صفحات . با این حال ، به شما اجازه نمی دهد که به راحتی یک نمونه فیلم زیبا از جعبه ایجاد کنید.

برای نمونه کارهای ویدئویی خود ، می خواهید فیلم های خود را در یک طرح خوب بر اساس شبکه نمایش دهید ، بنابراین بدون پیمایش زیاد می توانید فیلم های بیشتری را مشاهده کنید. همچنین باید مطمئن شوید که در دستگاه های تلفن همراه کار می کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.

در حالی که می توانید ویدئویی را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید ، توصیه می کنیم از سرویس شخص ثالثی مانند YouTube یا Vimeo استفاده کنید زیرا فیلم ها منابع زیادی دارند و می توانند سرعت سایت شما را کم کنند. به مقاله ما در چرا هرگز نباید فیلم ها را در وردپرس بارگذاری کنید .

همانطور که گفته شد ، اکنون بیایید ببینیم که چگونه به راحتی می توان نمونه کارهای ویدیویی را در وردپرس ایجاد کرد. هدف ایجاد یک بخش نمونه کارها است که نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه در همه دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش بدون هیچ مشکلی کار می کند.

ایجاد نمونه کارها ویدیو در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Envira Gallery است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

گالری Envira پولی است افزونه گالری عکس وردپرس ، و برای دسترسی به addon videos حداقل به برنامه Pro نیاز دارید.

کاربران WPBeginner می توانند از این کوپن گالری Envira برای دریافت 25 استفاده کنند. ٪ تخفیف

پس از فعال سازی ، برای افزودن کلید مجوز خود ، باید به صفحه Envira Gallery »تنظیمات بروید. این اطلاعات را می توانید از حساب خود در وب سایت گالری Envira بیابید.

Enter your Envira Gallery license key

بعد ، باید به صفحه Envira Gallery »Addons بروید. همه افزودنی های موجود برای نصب را مشاهده خواهید کرد. به دنبال افزونه Videos باشید و آن را نصب کنید.

Install videos addon

Envira Gallery اکنون افزونه ویدئوها را واکشی و نصب می کند. پس از آن ، برای شروع استفاده از آن در وب سایت خود ، باید “فعال کردن” را کلیک کنید.

Activate video addon

اکنون آماده ایجاد اولین گالری نمونه کارها ویدیوی خود هستید.

برای ایجاد اولین گالری به صفحه گالری Envira »افزودن موارد جدید بروید. ابتدا باید عنوان خود را برای گالری خود تهیه کنید.

New Gallery

گالری Envira می تواند گالری از فیلم های خود میزبان و همچنین فیلم های میزبانی شده در سیستم عامل هایی مانند YouTube ، Wistia و Vimeo ایجاد کند. ما توصیه می کنیم از خدمات میزبانی ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube یا Vimeo برای جلوگیری از مشکلات عملکرد با ارائه دهنده میزبانی وردپرس .

پس از بارگذاری فیلم های خود در YouTube یا Vimeo ، باید روی دکمه “انتخاب پرونده از منابع دیگر” کلیک کنید.

با این کار پنجره Insert Media در جایی ظاهر می شود که باید روی پیوند “Insert videos” در ستون سمت چپ کلیک کنید.

Add videos to your gallery

باید روی دکمه Add Video کلیک کنید و عنوان ویدیوی خود را وارد کنید و همچنین URL ویدیو را جای گذاری کنید.

همچنین می توانید با کلیک مجدد بر روی دکمه “افزودن ویدیو” ، ویدیوهای بیشتری اضافه کرده و این روند را تکرار کنید تا زمانی که همه فیلم هایی را که می خواهید در نمونه کارهای خود نشان دهید ، اضافه کنید.

پس از پایان ، برای ادامه بر روی دکمه “درج در گالری” کلیک کنید.

Envira اکنون تصاویر کوچک خود را از ویدئوهای شما در بخش تصاویر نشان می دهد.

Video thumbnails

در هر زمان می توانید موارد بیشتری را به گالری ویرایش ، پنهان یا اضافه کنید.

حالا بیایید گالری ویدیو را کمی پیکربندی کنیم.

باید روی برگه “پیکربندی” کلیک کنید و در زیر گزینه “تعداد ستون های گالری” دو یا سه طرح ستون را انتخاب کنید. این اطمینان می دهد که تصاویر کوچک ویدیوی شما با فاصله کافی بین هر ویدیو به زیبایی ظاهر می شود.

Select number of columns

بعد ، به برگه “Videos” بروید و کادر کنار گزینه “Display play over over gallery image” را علامت بزنید.

Show play button over videos

اکنون می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا گالری نمونه کارها فیلم خود را در دسترس وردپرس قرار دهید.

نمایش گالری نمونه کارها ویدئو در وردپرس h4>

گالری Envira افزودن گالری های فیلم یا عکس را در هر نقطه از سایت وردپرس برای شما آسان می کند.

می توانید آن را در پست ها ، صفحات و همچنین مناطق ویجت اضافه کنید. به خاطر این مثال ، ما ادامه خواهیم داد و آن را در صفحه جدید اضافه خواهیم کرد.

پیش بروید و یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید و عنوان مناسبی به آن اختصاص دهید ، به عنوان مثال: نمونه کارها.

در صفحه ویرایش صفحه ، باید روی دکمه Add Gallery کلیک کنید.

Add your video portfolio gallery

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن گالری نمونه کارها فیلم خود را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب آن کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Insert کلیک کنید.

Insert your video gallery

Envira Gallery کد کوتاه اکنون در ویرایشگر پست شما ظاهر می شود.

اکنون می توانید صفحه خود را به روز یا منتشر کنید و از صفحه بازدید کنید تا گالری نمونه کارها را در عمل مشاهده کنید.

Video portfolio preview

با کلیک بر روی هر فیلم ، آن را در یک پنجره جعبه سبک باز می کند. کاربران شما می توانند بدون ترک وب سایت شما ، فیلم را مشاهده کنند. آنها همچنین می توانند با کلیک روی تصاویر کوچک زیر پخش کننده ، سایر فیلم ها را مرور کنند.

Video lightbox popup

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه نمونه کارهای ویدیویی را در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در مورد چگونگی تقویت وردپرس مشاهده کنید. سرعت و عملکرد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-video-portfolio-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید