نحوه ایجاد نمونه کارها قابل فیلتر در وردپرس

آیا می خواهید نمونه کارهای قابل تصفیه در وردپرس اضافه کنید؟ نمونه کارها قابل تصفیه به کاربران اجازه می دهد تا اقلام موجود در نمونه کارها را بر اساس برچسب ها مرتب کنند. این به شما کمک می کند سبک های مختلف کار خود را به نمایش بگذارید ، و کاربران شما می توانند موارد مورد علاقه خود را کشف کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی نمونه کارهای قابل تصفیه را در وردپرس ایجاد کنید.

How to create a filterable portfolio in WordPress

چرا می توان نمونه کارهایی قابل فیلتر در وردپرس ایجاد کرد؟ h4>

به طور معمول ، بیشتر عکاسان و طراحان فقط عنوان نمونه کارهای زیبا که بهترین عکس های خود را نشان می دهد. با این حال گاهی اوقات افرادی که به دنبال استخدام هستند ممکن است بخواهند ببینند قبلاً کار مشابهی انجام داده اید یا خیر.

به عنوان مثال ، کسی که به دنبال یک عکاس مد است ممکن است بخواهد کارهای شما را به مد ببیند.

Example of a filterable portfolio gallery

افزودن فیلترها به نمونه کارها به شما امکان می دهد کارهایتان را تحت برچسب های مختلف نشان دهید. همچنین به کاربران شما کمک می کند تا موارد موجود در نمونه کارهای شما را به راحتی مرتب کنند.

با گفتن این موارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه بدون نوشتن کد ، به راحتی یک نمونه کاره قابل تصفیه در وردپرس ایجاد می کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد نمونه کارها قابل فیلتر در وردپرس h4>

ابتدا باید افزونه Envira Gallery را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

گالری Envira یکی از افزونه وردپرس برتر است و به آدرس زیر نیاز دارید: حداقل برنامه نقره ای برای دسترسی به برچسب addon.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه Envira Gallery »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را از حساب خود در وب سایت گالری Envira دریافت کنید.

Add Envira Gallery license key

بعد ، باید افزونه برچسب ها را نصب کنید. به صفحه گالری Envira »افزودنی ها بروید و آدرس برچسب ها را پیدا کنید.

Installing tags addon

بر روی دکمه نصب کلیک کنید و گالری Envira افزونه را برای شما واکشی و نصب می کند. برای شروع استفاده از addon هنوز باید روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

Activate addon

اکنون آماده ایجاد نمونه کارهای قابل تصفیه خود هستید.

برای ایجاد اولین گالری به صفحه گالری Envira »افزودن موارد جدید بروید.

Upload your photographs

برای بارگذاری عکس های خود بر روی دکمه “انتخاب پرونده از رایانه خود” کلیک کنید. همچنین می توانید بر روی دکمه “انتخاب پرونده از منابع دیگر” کلیک کنید تا پرونده ها را از کتابخانه رسانه WordPress انتخاب کنید.

اکنون Envira پرونده ها را در گالری شما بارگذاری و درج می کند. پس از پایان کار ، می توانید برای دیدن تصاویر خود به پایین پیمایش کنید.

Edit an image in your gallery

اکنون برای ویرایش تصویر باید روی نماد مداد کلیک کنید. با این کار پنجره ای ظاهر می شود که می توانید برچسب ها و سایر فراداده ها را به عکس های خود اضافه کنید.

Add tags to your photos

برچسب هایی را که می خواهید به این عکس اختصاص دهید وارد کنید. می توانید چندین برچسب را که با کاما از هم جدا شده اند ، اضافه کنید.

پس از اتمام ، بر روی دکمه ذخیره متادیتا کلیک کنید تا برچسب های خود را ذخیره کنید.

اکنون باید فرآیند را برای افزودن برچسب به تمام تصاویر موجود در گالری خود تکرار کنید.

پس از افزودن برچسب ها به عکس های خود ، روی برگه برچسب ها در سمت چپ کلیک کنید. اینجاست که می توانید فیلتر کردن برچسب را برای گالری خود فعال یا غیرفعال کنید.

Enable filtering for your gallery

برای فعال کردن فیلتر کردن برچسب ، باید کادر را علامت بزنید و می توانید تنظیمات این گزینه را مشاهده کنید.

می توانید برچسب ها را در بالا یا پایین گالری نشان دهید ، همه برچسب ها را نشان دهید یا برچسب ها را برای نمایش انتخاب کنید و سایر تنظیمات نمایش را پیکربندی کنید.

بعد از اتمام کار ، روی دکمه انتشار کلیک کنید تا گالری شما زنده شود.

گالری نمونه کارها اکنون آماده اضافه شدن به سایت شما است.

اکنون می توانید عنوان پست یا صفحه که می خواهید نمونه کارهای قابل تصفیه خود را نمایش دهید. در صفحه ویرایشگر پست ، روی دکمه “افزودن گالری” کلیک کنید.

Insert gallery into WordPress posts and pages

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می توانید گالری ای را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کرده و در پست و صفحه وردپرس خود قرار دهید.

اکنون می توانید برای ذخیره تغییرات ، پست یا صفحه خود را به روز کنید و پیش نمایش وب سایت خود را ببینید تا نمونه کارها قابل فیلتر شدن را ببینید.

Preview of a filterable portfolio gallery

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نمونه کارهای قابل تصفیه را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش های وردپرس مانند نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس توسط ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-filterable-portfolio-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید