نحوه ایجاد نظرسنجی Net Promoter Score® (NPS) در وردپرس

آیا می خواهید نظرسنجی Net Net Promoter (NPS) در وردپرس ایجاد کنید؟ Net Promoter Score یک روش محبوب برای اندازه گیری وفاداری مشتری است ، بنابراین می توانید تصویر مارک خود را بهبود ببخشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک نظرسنجی Net Promoter Score® در وردپرس ایجاد کنید و چگونه می توانید از آن برای پیشرفت کار خود به درستی استفاده کنید.

Creating Net Promoter Score survey in WordPress

امتیاز خالص تبلیغ کننده چیست؟ h4>

Net Promoter Score ابزاری برای مدیریت است که به مشاغل کمک می کند تا وفاداری مشتری را بسنجند. این ایده برای اولین بار در سال 2003 مطرح شد و از آن زمان تاکنون بیش از دو سوم شرکت های Fortune 1000 آن را پذیرفته اند.

نحوه کار آن در اینجا است.

بر اساس یک سوال واحد ایجاد شده است ، “چقدر احتمال دارد که شما شرکت / محصول / خدمات ما را به یک دوست یا همکار پیشنهاد دهید؟”

پاسخ در مقیاس 0 تا 10 ارائه شده است.

مشتریانی که با نمره 9 یا 10 پاسخ می دهند ، “مروج” نامیده می شوند. اینها وفادارترین مشتریان برند شما هستند و به احتمال زیاد دوباره خرید می کنند و تجارت شما را به دیگران توصیه می کنند.

کاربرانی که با نمره بین 0-6 پاسخ می دهند “بدبین” شناخته می شوند. اینها مشتریانی هستند که از تجارت شما راضی نیستند و حداقل امکان خرید یا توصیه تجارت شما را دارند.

مشتریانی که با نمره 7 یا 8 پاسخ می دهند ، “Passives” نامیده می شوند. آنها می توانند مروج یا منفجر کننده باشند و کمتر به طور فعال تجارت و محصولات شما را به دوستان یا همکارانشان توصیه می کنند.

امتیاز نهایی NPS شما با کسر درصد محرمانه از درصد مروج ها محاسبه می شود. امتیاز کلی بین -100 تا 100 است.

نمره -100 به این معنی است که همه مشتریان منفی هستند و 100 نمره کامل به این معنی است که همه مشتریانی که در نظرسنجی شرکت کردند مروج بودند. به طور معمول ، نمره اعداد مثبت (0-40) خوب و نمره 50 یا بالاتر عالی در نظر گرفته می شود.

به دلیل محبوبیت نظرسنجی های NPS در بین مشاغل ، ابزارهای نظرسنجی بسیار گران قیمتی وجود دارد که ماهانه صدها دلار از شما می گیرند. این راه حل ها برای مشاغل کوچک بسیار مقرون به صرفه نیستند.

خوشبختانه ، می توانید از افزونه نظرسنجی وردپرس توسط WPForms که به شما کمک می کند نظرسنجی NPS قدرتمندی را با کسری از هزینه ایجاد کنید.

بیایید نگاهی به نحوه ایجاد نظرسنجی Net Promoter Score در وردپرس بیاندازیم.

ایجاد نظرسنجی Net Net Promoter (NPS) در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms یک افزونه پولی است و شما برای دسترسی به نظرسنجی های اضافی استفاده شده در این آموزش حداقل به برنامه Pro آنها نیاز دارید.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در قسمت حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

WPForms license

پس از وارد کردن کلید مجوز ، باید از صفحه WPForms »افزودنی ها بازدید کرده و” نظرسنجی و نظرسنجی افزودنی “را پیدا کنید. پیش بروید و بر روی دکمه “نصب Addon” کلیک کنید.

Install surveys addon

WPForms اکنون افزونه را نصب می کند. پس از پایان کار ، برای شروع استفاده از افزونه ، باید روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید.

شما اکنون آماده ایجاد اولین فرم نظرسنجی امتیاز Net Promoter هستید.

برای ایجاد فرم جدید به صفحه WPForms »افزودن موارد جدید بروید. ابتدا باید عنوان خود را برای فرم خود ارائه دهید و سپس “فرم نظرسنجی” را از الگوهای زیر انتخاب کنید.

Create a new survey form

WPForms اکنون رابط سازنده فرم را با برخی از زمینه های فرم بررسی معمول بارگیری می کند. این یک سازنده فرم کشیدن و رها کردن است که می توانید برای ویرایش هر فیلد فرم موجود یا افزودن فیلدهای جدید از ستون سمت چپ ، به آن اشاره کرده و کلیک کنید.

Delete all form fields

نظرسنجی Net Promoter Score معمولاً فقط یک سوال دارد ، این بدان معناست که ما به همه این زمینه ها نیازی نداریم. به سادگی ماوس خود را به هر قسمت ببرید و سپس بر روی دکمه حذف کلیک کنید تا آنها حذف شود.

بعد از حذف همه زمینه ها ، روی قسمت “Net Promoter Score” در زیر ستون سمت چپ کلیک کنید تا آن را در فرم خود اضافه کنید.

Add Net Promoter Score field

فرم نظرسنجی Net Net Promoter شما تقریباً آماده است. به سادگی گرفتن نمره خیلی مفید نیست زیرا نمی دانید چرا این مشتریان ناراضی یا خوشحال هستند.

برای دریافت بازخورد مفیدتر از کاربران ، برخی از زمینه های شرطی هوشمند را به فرم اضافه کنیم.

افزودن منطق مشروط به فرم نظرسنجی امتیاز تبلیغات خالص h4>

WPForms دارای یک ویژگی منطقی مشروط هوشمند است که به شما امکان می دهد قسمتهای فرم را بر اساس پاسخهای کاربر به قسمتهای فرم قبلی نشان دهید یا پنهان کنید.

با استفاده از این ویژگی می توانید از کاربران براساس پاسخ آنها بازخورد بیشتری بگیرید. به عنوان مثال ، می توانید از کاربرانی که نمره بین 0-6 را انتخاب می کنند بخواهید تا فرصتی دیگر برای درست کردن شرایط به شما بدهند. این مشتریان ناراضی هستند و اگر از آنها فرصتی برای درست کردن کارها بخواهید به شما کمک می کند ارتباط خود را با این مشتریان بهبود بخشید.

به همین ترتیب ، همچنین می توانید از کاربرانی که نمره 9-10 را کسب می کنند بخواهید که یک گواهی نامه بگذارند و اجازه اشتراک آنها را در وب سایت شما بخواهند. این مشتریان وفادارترین مشتریان شما هستند و توصیفات آنها می تواند به شما کمک کند تا مدارک اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

بیایید این قسمتهای مشروط را به فرم نظرسنجی NPS خود اضافه کنیم.

ابتدا بر روی قسمت “متن پاراگراف” در زیر ستون سمت چپ کلیک کنید تا آن را در فرم خود اضافه کنید. برای ویرایش برچسب ، روی قسمت فرم کلیک کنید.

Add paragraph text field and edit the label

ما فقط می خواهیم این قسمت را به کاربرانی نشان دهیم که با نمره 0 تا 6 پاسخ می دهند. برای انجام این کار ، منطق شرطی را به این قسمت فرم اضافه خواهیم کرد.

برای انتخاب قسمت فرم کلیک کنید و سپس از ستون سمت چپ روی منوی “Conditionals” کلیک کنید. اکنون ، روی کادر تأیید کنار گزینه “Enable conditional logic” کلیک کنید.

Using conditional logic to hide feedback field

اکنون WPForms قوانین منطقی مشروط را نمایش می دهد. اگر قسمت “Net Promoter Score” بین 8 تا 10 نباشد ما قوانینی اضافه خواهیم کرد تا این قسمت را نشان دهیم.

برای هر مقدار باید یک قانون اضافه کنید. همچنین برای نشان دادن این قسمت فقط درصورت خالی نبودن قسمت نظرسنجی باید یک قانون اضافه کنید.

همچنین می توانید این فرایند را تکرار کنید تا فیلد متن پاراگراف دیگری اضافه شود تا وقتی کاربران بین 9 تا 10 امتیاز می گیرند نمایش داده شود.

برای کسانی که نمره 7 یا 8 می گیرند ، باید یک قسمت متن مشابه پاراگراف داشته باشید که از آنها بهترین پیشنهاد را برای بهبود محصول بخواهد. به طور معمول این مشتریان از محصول کلی راضی هستند ، اما برای تبدیل آنها به مروج به یک یا دو مورد نیاز دارند.

افزودن نظرسنجی امتیاز تبلیغات خالص شما در وردپرس h4>

WPForms افزودن فرم ها را به هر پست یا صفحه ای در وب سایت خود بسیار آسان می کند.

به سادگی یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش صفحه ، روی دکمه “افزودن فرم” کلیک کنید.

Add form button

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن شما باید فرم نظرسنجی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید و روی دکمه “افزودن فرم” کلیک کنید.

Select survey form

WPForms اکنون کد کوتاه مورد نیاز را برای نمایش فرم در منطقه ویرایش صفحه شما اضافه می کند. اکنون می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم موجود را مشاهده کنید.

Net Promoter Score survey preview

اکنون ، هر زمان که کاربر نمره ای بین 0 تا 6 را انتخاب می کند ، یک قسمت فرم دیگر را می بیند که از او بازخورد می خواهد.

NPS survey form with feedback field

مشاهده نتایج امتیاز تبلیغات خالص شما h4>

بعد از اینکه WPForms فرم شما زنده شد ، محاسبه امتیاز Net Promoter خود را بر اساس نتایج نظرسنجی آغاز خواهید کرد. با استفاده از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای تشویق آنها برای پر کردن آن.

بعد از اینکه چند کاربر فرم را پر کردند ، می توانید امتیاز خود را بررسی کنید.

برای انجام این کار ، به صفحه WPForms »همه فرم ها بروید. بر روی پیوند “نتیجه نظرسنجی” در فرم نظرسنجی Net Promoter خود کلیک کنید.

Net Promoter Score survey results

WPForms اکنون امتیاز خالص مبلغ تبلیغاتی شما را به همراه تعداد مروج ها ، بدخواهان و منفعل ها نمایش می دهد. همچنین نتایج را در نمودارها ، میله ها و نمودارهای زیبا تجزیه می کند.

شما می توانید از بازخورد کاربران برای بهبود محصول خود ، افزودن ویژگی های جدید و همچنین پشتیبانی از مشتریان ناراضی و تبدیل آنها به مبشران مارک وفادار استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی یک نظرسنجی Net Promoter (NPS) در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد چگونگی عنوان ردیابی مشتری را در ووکامرس فعال کنید با Google Analytics.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-net-promoter-score-nps-survey-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35