نحوه ایجاد مسابقه WooCommerce برای افزایش وفاداری و نامزدی

آیا می خواهید برای تقویت تعامل مشتری و افزایش فروش ، یک مسابقه WooCommerce ایجاد کنید؟

مسابقات راهی آسان برای جلب بازدید کنندگان جدید از ووکامرس فروشگاه را افزایش دهید ، آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید و مشتریان را درگیر خود کنید.

آنها همچنین می توانند به شما در افزایش وفاداری مشتری ، بهبود تبدیل و افزایش فروش در طولانی مدت کمک کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید برای تقویت وفاداری و تعامل به راحتی یک مسابقه WooCommerce ایجاد کنید.

Creating a contest in WooCommerce

چرا یک مسابقه WooCommerce برگزار می شود؟ h4>

به عنوان فروشگاه آنلاین ، باید مشتریان جدیدی به وب سایت خود بیاورید. چالش این است که اکثر این کاربران بدون خرید خرید را ترک می کنند.

فقط 30٪ از مشتریانی که کالاهایی را به سبد خرید خود اضافه می کنند در پایان تسویه حساب را تمام می کنند. به همین دلیل ما یک راهنمای جامع در مورد چگونگی بازیابی فروش متروک سبد خرید در WooCommerce.

به محض اینکه یک کاربر از وب سایت شما خارج شود ، بازگرداندن او دشوار است مگر اینکه راه های برقراری ارتباط را پیدا کنید.

افزودن مسابقات و مسابقات به شما امکان می دهد دلیل سرگرم کننده ای برای کمی بیشتر ماندن در اختیار کاربران قرار دهید. آنها همچنین به شما کمک می کنند آدرس های ایمیل ، پاسخ های کاربران را جمع آوری کرده و رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید.

همه اینها در نهایت منجر به فروش بیشتر و افزایش وفاداری مشتری می شود.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد یک مسابقه WooCommerce برای رشد تجارت خود بیاندازیم.

ایجاد یک مسابقه WooCommerce Giveaway

برای این آموزش ، ما از افزونه ای به نام RafflePress استفاده خواهیم کرد. این بهترین مسابقه / فایده WooCommerce است. افزونه که به شما امکان می دهد به راحتی مسابقات ویروسی و کمپین های تبلیغاتی را در وب سایت خود اجرا کنید.

همراه با اقدامات اجتماعی است که به شما کمک می کند تا دسترسی خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را رشد دهید ، پیروان شبکه های اجتماعی را افزایش دهید و وفاداری مشتری را افزایش دهید.

توجه: تیم ما برای رشد حضور آنلاین خود RafflePress را ساختند. براساس درخواست کاربر ، ما آن را به عنوان یک پلاگین برای استفاده همه منتشر کردیم.

ابتدا باید پلاگین RafflePress را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “RafflePress” را در نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Add your license key

ابتدا باید کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت RafflePress بیابید.

پس از وارد کردن کلید مجوز ، اکنون آماده ایجاد اولین مسابقه WooCommerce خود هستید.
برای شروع کافی است از صفحه RafflePress »افزودن موارد جدید بازدید کنید.

Add new WooCommerce contest giveaway

با این کار سازنده مسابقه RafflePress راه اندازی می شود.

ابتدا باید نامی برای کمپین مسابقه جدید خود ارائه دهید. پس از آن ، باید الگویی را انتخاب کنید که به عنوان نقطه شروع استفاده شود.

Contest title and template

RafflePress چندین مدل مسابقه مبتنی بر هدف برای انتخاب دارد. این الگوها برای کمک به شما در دستیابی به بهترین نتیجه برای اهداف خاص مانند افزایش لیست ایمیل یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی طراحی شده اند.

می توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف شما باشد. اگر مطمئن نیستید ، سپس با الگوی کلاسیک شروع کنید.

RafflePress اکنون الگوی را در سازنده بارگیری می کند.

به مسابقه WooCommerce خود جایزه اضافه کنید h4>

بیایید برای مسابقه WooCommerce خود جایزه یا مشوقی تعیین کنیم. برای وارد کردن عنوان و توضیحات جایزه ، باید روی نماد مداد در زیر بخش جزئیات Giveaway Prize کلیک کنید.

Enter prize title and details

پس از آن ، فراموش نکنید که تصویر جایزه را که به طور برجسته با مسابقه شما نمایش داده می شود ، بارگذاری کنید.

بعد ، شما باید تاریخ شروع و پایان مسابقه خود را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم زمان کافی را قبل از تاریخ شروع / پایان بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید آن را به درستی تبلیغ کنید.

اقداماتی را که کاربران برای پیوستن به مسابقه باید انجام دهند اضافه کنید h4>

اقدامات وظایفی هستند که می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت برای پیوستن به مسابقه انجام دهند. RafflePress با تعدادی از اقدامات طراحی شده برای کمک به شما در رسیدن به اهداف مورد نظر ارائه می شود.

شما باید اقداماتی را انتخاب کنید که به شما کمک کند حداکثر میزان دسترسی خود را به مخاطبان جدید و همچنین مشتریان موجود افزایش دهید.

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی مد سریع داشته باشید ، می خواهید اینستاگرام خود را افزایش دهید.

بیایید اقدامات خود را به مسابقه اضافه کنیم.

به سادگی از منوی سمت چپ به برگه «اقدامات» بروید و لیستی از اقدامات را مشاهده خواهید کرد.

Add actions to your contest

می توانید بر روی عملی کلیک کنید تا آن را به مسابقه خود اضافه کنید. در زیر قسمت توضیحات جایزه ظاهر می شود.

سپس می توانید برای مشاهده تنظیمات عملکرد در ستون سمت چپ ، روی عملکرد فردی کلیک کنید.

Action settings

هر عملکرد با برخی تنظیمات اساسی همراه است. می توانید عنوان را تنظیم کنید ، تعداد ورودی هایی که کاربران برای تکمیل آن به دست می آورند ، ورود روزانه را مجاز می دانند یا اقدامی را اجباری می کنند.

به غیر از این تنظیمات ، تنظیمات مربوط به اقدامات خاص را نیز مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کاربران از نمایه اینستاگرام شما بازدید کنند ، پس باید URL نمایه اینستاگرام خود را وارد کنید.

می توانید هر تعداد فعالیت دلخواه خود اضافه کنید. افزودن گزینه های بیشتر به کاربران شما راه های بیشتری برای مشارکت داده و به شما کمک می کند تا به کانال های بازاریابی بیشتری برسید

RafflePress به طور یکپارچه با تمام بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ، بنابراین می توانید از آن برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید.

نکته جایزه: کانالها را بر اساس اهداف کمپین خود اولویت بندی کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواستید لیست ایمیل خود را رشد دهید ، باید آن را بالا ببرید و اجباری کنید.

Prioritize actions by moving them up and down

به سادگی می توانید اقداماتی را بکشید و رها کنید تا ترتیب آنها را به ترتیبی که می خواهید مشتریان به آن بپیوندند ، ترتیب دهید.

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

سفارشی کردن طراحی مسابقه WooCommerce

در مرحله بعدی ، می خواهید ظاهر ابزارک مسابقه خود را تغییر دهید تا برجسته شود.

به سادگی ، از ستون سمت چپ روی بخش “طراحی” کلیک کنید و سپس یک طرح ، قلم و رنگ دکمه را برای ابزارک مسابقه خود انتخاب کنید.

Design contest

همچنین اگر می خواهید برای مسابقه خود صفحه فرود ایجاد کنید ، می توانید رنگ پس زمینه یا تصویر را تنظیم کنید.

هنگامی که از طراحی راضی شدید ، برای ذخیره پیشرفت خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

پیکربندی تنظیمات مسابقه h4>

RafflePress گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که کنترل کاملی بر مبارزات مسابقه به شما می دهد.

از فهرست سمت چپ به برگه “تنظیمات” بروید و روی برگه “عمومی” کلیک کنید. از اینجا می توانید گزینه های اصلی را برای فهرست خود تعیین کنید از جمله گزینه نمایش برندگان ، تعداد ورودی ها ، ثبت نام محدود در هر IP و موارد دیگر.

Change giveaway settings

پس از آن ، به برگه “Giveaway rules” بروید. RafflePress شامل Rules Generator است که به شما امکان می دهد به راحتی قوانین مسابقه را برای کمپین خود ایجاد کنید.

Generate contest rules

پس از آن ، به تنظیمات “تأیید ایمیل” بروید. از اینجا می توانید تأیید ایمیل را فعال کنید ، که فقط ورودی کاربرانی را که آدرس ایمیل خود را تأیید می کنند را می پذیرد.

Turn on email verification

بعد ، روی گزینه “ردیابی موفقیت” کلیک کنید. اگر می خواهید Google Analytics یا کد رهگیری دیگری مانند پیکسل فیس بوک ، سپس این گزینه به شما امکان می دهد آن اسکریپت ها را اضافه کنید.

Success tracking

بعد ، روی برگه “Success Redirect” کلیک کنید. بعد از اینکه همه اقدامات را با موفقیت انجام دادند ، از اینجا می توانید به هر صفحه ای هدایت شوید. این می تواند یک صفحه محصول WooCommerce ، یک صفحه فرود یا به سادگی یک صفحه تشکر باشد.

Setup redirect

سرانجام ، به بخش ورود به سیستم اجتماعی خواهید رسید. از اینجا می توانید ورود به سیستم های اجتماعی را روشن کرده و با ورود به سیستم با حساب فیس بوک خود به کاربران اجازه دهید تا به مسابقه بپیوندند.

Social logins

پس از بررسی تنظیمات ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

انتشار و افزودن مسابقه به فروشگاه WooCommerce خود h4>

اکنون که مسابقه شما آماده است ، وقت آن است که آن را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید.

RafflePress افزودن ماده تبلیغاتی خود را در هر مکان بسیار آسان می کند. به سه روش می توانید این کار را انجام دهید.

  • شما برای اضافه کردن بخش تبلیغاتی در یک پست وبلاگ یا یک صفحه از بلوک RafflePress استفاده می کنید
  • می توانید از کد کوتاه برای افزودن آن در هرجای پست ها ، صفحات ، صفحات محصول ، ابزارک های نوار کناری استفاده کنید
  • همچنین می توانید صفحه فرود Giveaway را ایجاد کنید

بیایید هر یک از این موارد را بررسی کنیم.

1 افزودن بلوک مسابقه به پست ها / صفحات وبلاگ

به سادگی یک پست یا صفحه جدید در WordPress ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش ، بر روی بلوک جدید را اضافه کنید و سپس RafflePress را انتخاب کنید.

Adding RafflePress contest block

مسدود کردن RafflePress را در ویرایشگر مشاهده خواهید کرد. از اینجا ، باید روی منوی کشویی در تنظیمات بلوک کلیک کنید و مسابقه ای را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

Select contest campaign

2. با استفاده از کد کوتاه

مسابقه را اضافه کنید

کد کوتاه زمانی که می خواهید مسابقه را به یک صفحه محصول ، ویجت نوار کناری یا یک پلاگین صفحه ساز اضافه کنید ، به درد شما می خورد.

ابتدا باید قسمت مسابقه را ویرایش کنید و سپس به برگه “انتشار” بروید. از اینجا روی گزینه میانبر کلیک کنید و کد کوتاهی را که در صفحه مشاهده می کنید کپی کنید.

Copy the shortcode

3. در WooCommerce صفحه

ایجاد کنید

RafflePress همچنین به شما امکان می دهد که به ابزارک مسابقه خود صفحه فرود خود را بدهید. هنگام ویرایش بخش مسابقه خود می توانید این گزینه را در زیر زبانه انتشار پیدا کنید.

Create landing page

با کلیک روی پیوند می توانید تنظیمات صفحه فرود را راه اندازی کنید. از آنجا باید برای صفحه فرود خود یک URL ایجاد کنید. پس از اتمام ، می توانید بر روی دکمه مشاهده کلیک کنید تا صفحه فرود خود را مشاهده کنید.

Copy your contest landing page URL

RafflePress شما را به صفحه فرود مسابقه هدایت می کند. اکنون می توانید URL را کپی کرده و تبلیغ آن را در کانال های بازاریابی خود شروع کنید.

Contest landing page

تبلیغ مسابقه WooCommerce شما h4>

اکنون که مسابقه WooCommerce خود را ایجاد و اضافه کرده اید ، زمان آن فرا رسیده است که تبلیغات خود را آغاز کنید.

ما توصیه می کنیم مسابقه خود را قبل از شروع مسابقه اضافه کنید و زمان کافی برای ایجاد انتظار و هیجان برای مسابقه به خود اختصاص دهید.

شما می توانید فریاد بزنید خبرنامه ارسال کنید و این موضوع را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پخش کنید. با کمک افراد تأثیرگذار در صنعت خود ، دوستان و اعضای خانواده خود کمک کنید تا توپ را بدست آورید.

همچنین می توانید آن را در انجمن ها و انجمن های آنلاین مرتبط تبلیغ کنید. و فراموش نکنید که آن را در وب سایت خود با استفاده از بستری مانند OptinMonster تبلیغ کنید ، به طوری که بازدید کنندگان شما از آن آگاه باشند.

انتخاب برندگان مسابقه h4>

RafflePress به طور خودکار مسابقه شما را از زمانی که در تنظیمات انتخاب کرده اید شروع می کند و در زمان انتخاب شده شما نیز به پایان می رسد.

پس از پایان مسابقه ، RafflePress همچنین می تواند به شما در انتخاب یک برنده تصادفی کمک کند.

به صفحه RafflePress »Giveaways بروید و روی پیوند” برندگان نیاز دارید “کنار مسابقه خود کلیک کنید.

Select winners

اکنون این افزونه از شما می پرسد که چند برنده را می خواهید انتخاب کنید. پس از آن ، برندگان را به طور تصادفی انتخاب می کند.

سپس می توانید با ارسال آن از طریق ایمیل به آنها اطلاع دهید و اطلاعات لازم را برای دریافت جایزه خود ارائه دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی یک مسابقه WooCommerce ایجاد کنید و وفاداری مشتری را ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما از بهترین افزونه های WooCommerce برای فروشگاه آنلاین خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-woocommerce-contest-to-boost-loyalty-and-engagement/.

دیدگاهتان را بنویسید