نحوه ایجاد مسابقه عکس در وردپرس (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید یک مسابقه عکس در وردپرس اجرا کنید؟ مسابقات عکس یک روش عالی برای ایجاد تعامل با کاربران و جذب سریع بازدید کنندگان جدید به وب سایت شماست.

مسابقات عکس به کاربران نیاز دارد تا برای پیوستن به مسابقه یا نمایش عکس ، عکس ارسال کنند. مشارکت فعال کاربر ، آنها را بسیار جذاب و سرگرم کننده می کند.

تقریباً در هر نوع وب سایت می توانید مسابقات عکس را از جمله وب سایت های تجاری ، فروشگاه های آنلاین ، وبلاگ وردپرس ، و غیره

در این مقاله ، ما گام به گام دستورالعمل ها را به شما نشان می دهیم تا به راحتی یک مسابقه عکس در وردپرس ایجاد کنید.

Easily create a photo contest in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

مرحله 1. نصب و فعال سازی RafflePress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه RafflePress است . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای دسترسی به ویژگی ارسال تصویر حداقل به برنامه Pro آنها نیاز دارید.

RafflePress بهترین WordPress است افزودنی / پلاگین مسابقه در بازار. به شما امکان می دهد به راحتی مسابقات ویروسی را در وب سایت خود اجرا کنید ، بنابراین می توانید میزان بازدید ، مشترکان ایمیل و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

همراه با اقدامات اجتماعی داخلی است و با همه برترین سیستم عامل های بازاریابی ایمیل .

توجه: افزونه RafflePress تیم ما ساخته شد ، بنابراین می توانیم از آن در WPBeginner استفاده کنیم. به دلیل درخواست رایج ، ما آن را به عنوان یک افزونه برای همه منتشر کرده ایم.

هنگامی که RafflePress را فعال کردید ، این افزونه یک مورد منوی جدید با عنوان RafflePress به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

ابتدا باید کلید مجوز افزونه خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت RafflePress پیدا کنید.

Add RafflePress license key

به سادگی کلید مجوز را وارد کنید و روی دکمه “تأیید مجوز” کلیک کنید. RafflePress اطلاعات مجوز شما را تأیید و ذخیره می کند.

پس از آن ، می توانید برای ایجاد مسابقه عکس خود حرکت کنید.

مرحله 2. اولین مسابقه خود را ایجاد کنید h4>

برای ایجاد اولین مسابقه ، باید از صفحه RafflePress »افزودن جدید بازدید کنید.

RafflePress رابط سازنده مسابقه خود را راه اندازی می کند. ابتدا باید عنوان این کمپین را وارد کنید و سپس الگویی را انتخاب کنید.

Add a title and select template for your campaign

الگوها کمپین های از پیش ساخته شده بر اساس اهداف تجاری شما هستند. می توانید با الگویی شروع کرده و متناسب با نیازهای خود آن را سفارشی کنید. همچنین می توانید الگوی کلاسیک را انتخاب کنید تا با یک کمپین اساسی شروع شود.

ما پیش می رویم و الگوی کلاسیک را انتخاب می کنیم.

در صفحه بعد ، روی عنوان جایزه کلیک کنید تا جزئیات و تصویر جایزه خود را وارد کنید.

Enter prize details

پس از آن ، باید مدت زمان مسابقه را در زمان شروع و پایان انتخاب کنید. می توانید تاریخ ، زمان و منطقه زمانی را برای مدت زمان مسابقه خود انتخاب کنید.

Campaign duration

خیلی خوب

اکنون ، بیایید برخی اقدامات را اضافه کنیم. اینها مواردی است که شما می خواهید کاربران برای پیوستن به بخش مسابقه خود انجام دهند.

به برگه «عملکردها» بروید و لیستی از اقدامات را می توانید به مسابقه خود اضافه کنید.

برای یک مسابقه عکس ، می خواهید اقدام “ارسال تصویر” را اضافه کنید.

Submit an image action

برای افزودن عمل به مسابقه خود کافیست کلیک کنید. RafflePress اکنون تنظیمات عملکرد را در ستون سمت چپ نشان می دهد.

Image action settings

می توانید عنوان مربوط به اقدام را ارائه دهید و تعداد ورودی هایی را که به دلیل تکمیل آن به کاربران پاداش داده می شود ، انتخاب کنید.

همچنین می توانید ورودی را اجباری کنید و حتی به کاربران اجازه دهید ورودی های روزانه را ارسال کنند. در زیر آن ، می توانید دستورالعمل های بیشتری در مورد چگونگی مشارکت کاربران ارائه دهید.

اکنون بیایید برخی اقدامات دیگر را به مسابقه خود اضافه کنیم. با این کار می توانید با آن کاربران در ارتباط باشید و موارد زیر را ایجاد کنید.

RafflePress به شما امکان می دهد اقدامات رسانه های اجتماعی مانند بازدید از صفحه فیس بوک ، ارسال یک توییت ، دنبال کردن در اینستاگرام و موارد دیگر را اضافه کنید.

همچنین می توانید سرویس ایمیل مارکتینگ خود را به لیست ایمیل خود را رشد دهید .

مرحله 3. مسابقه عکس خود را طراحی کنید h4>

RafflePress به شما امکان می دهد از ابزارهای طراحی برای شخصی سازی ظاهر ابزارک مسابقه عکس خود استفاده کنید.

به سادگی به تب Design بروید و گزینه هایی برای انتخاب طرح ، رنگ دکمه و قلم ها برای کمپین خود مشاهده خواهید کرد.

Design your photo contest

اگر قصد دارید مسابقه عکس را به عنوان یک صفحه فرود مستقل در مقابل جاسازی آن در یک پست وبلاگ ، صفحه یا یک ابزارک نوار کناری اجرا کنید ، می توانید رنگ پس زمینه صفحه را نیز انتخاب کنید.

RafflePress به شما امکان می دهد نتایج دلخواه خود را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید صفحه فرود سفارشی برای مسابقه عکس خود با استفاده از هر یک از سازندگان صفحه وردپرس و افزودن ویجت مسابقه هدایای خود را در آنجا. (بعداً بیشتر در این باره)

مرحله 4. تنظیمات مسابقه را پیکربندی کنید h4>

پس از تغییر گزینه های طراحی ، برای مرور سایر تنظیمات ، به برگه “تنظیمات” در زیر سازنده بروید.

همه آنها کاملاً خود توضیحی هستند ، اما ما یکی یکی آنها را مرور خواهیم کرد.

General settings

ابتدا ، تنظیمات کلی را مرور می کنید. اگر می خواهید یک صفحه مسابقه عکس مستقل ایجاد کنید ، می توانید این کار را اینجا انجام دهید. بدون گزینه فاصله ، نام صفحه تبلیغات خود را در زیر گزینه پیوند ثابت صفحه ارائه دهید.

همچنین می توانید تعداد ورودی ها ، برندگان مسابقه و پیوندهای ایجاد شده را نشان داده و پنهان کنید.

بعد ، به برگه “Giveaway Rules” بروید. در اینجاست که شما قوانین پیوستن به این فهرست را لیست می کنید. برای ایجاد خودکار قوانین با استفاده از یک الگوی نمونه می توانید با کلیک بر روی دکمه “ایجاد قوانین” شروع کنید.

Generate contest rules

پس از آن ، به تأیید ایمیل بروید. از اینجا می توانید تأیید ایمیل را روشن و خاموش کنید. روشن کردن این امر تأیید آدرس ایمیل خود را برای کاربران اجباری می کند.

Email verification

اگر می خواهید Google Analytics یا سایر کدهای ردیابی مانند پیکسل فیس بوک ، سپس به تب” پیگیری موفقیت “بروید. در اینجا می توانید آن کدها را اضافه کرده و کاربران را برای هدفگذاری مجدد در سایت و خارج از سایت ردیابی کنید.

Success tracking

بعد برگه Success Redirect قرار دارد. اینجاست که می توانید به RafflePress بگویید تا کاربران را پس از پیوستن به مسابقه به صفحه خاصی هدایت کند.

Success redirect

سرانجام ، می توانید ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را از برگه ورود به سیستم اجتماعی روشن / خاموش کنید.

این تمام آنچه را که راه اندازی مسابقه عکس به پایان رسانده اید. فراموش نکنید که برای ذخیره کمپین خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

مرحله 5. ابزارک مسابقه عکس را به وب سایت خود اضافه کنید h4>

RafflePress چندین روش برای افزودن مبارزات مسابقه ای شما در هر نقطه از وب سایت شما ارائه می دهد.

می توانید به سادگی یک پست یا صفحه را ویرایش کنید یا یک پیام جدید ایجاد کنید و سپس بلوک RafflePress را به ویرایشگر گوتنبرگ .

Add RafflePress block

پس از آن ، شما باید مسابقه اهدایی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید. بلوک RafflePress اکنون پیش نمایشی از عنصر ارائه دهنده شما را در داخل عنوان ویرایشگر محتوای وردپرس .

Giveaway contest widget

همچنین می توانید مطالب خود را با با استفاده از کد کوتاه . وقتی می خواهید مسابقه را در یک ابزارک نوار کناری نمایش دهید ، آن را به طرح صفحه ساز خود اضافه کنید یا از آن در ویرایشگر کلاسیک .

به سادگی محتوای خود را ویرایش کنید و به برگه “انتشار” در رابط سازنده بروید. از اینجا روی گزینه میانبر کلیک کنید و RafflePress کد کوتاه مورد استفاده را نشان می دهد.

Copy shortcode

کد کوتاه را کپی کرده و پست یا صفحه ای را که می خواهید نتیجه نمایش داده شود ویرایش کنید. کافی است کد کوتاه را درون ویرایشگر پست بچسبانید و کار شما تمام می شود.

اگر می خواهید آن را در یک ابزارک نوار کناری نمایش دهید ، به صفحه Appearance »Widgets بروید و یک ابزارک Text به نوار کناری خود اضافه کنید.

Add shortcode widget

بعد از آن ، کافیست کد کوتاه را در داخل تنظیمات ویجت قرار دهید و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن ویجت مسابقه عکس در نوار کناری به وب سایت خود مراجعه کنید.

Photo contest widget in sidebar

مرحله 6. مرحله 6. مسابقه عکس خود را تبلیغ کنید h4>

برای یک مسابقه موفق عکس ، باید از قبل برنامه ریزی کنید. تبلیغات مربوط به رویداد را از طریق رسانه های اجتماعی ، یک پست وبلاگ و خبرنامه ایمیل خود شروع کنید.

همچنین می توانید بنر تایمر شمارش معکوس برای ایجاد جلوه FOMO و ایجاد پیش بینی.

ما توصیه می کنیم ابزارک مسابقه را به نوار کناری خود اضافه کنید زیرا به کاربران امکان می دهد قبل از شروع مسابقه آن را مشاهده کنند.

مرحله 7. اعلام برندگان مسابقه عکس h4>

هنگامی که پیشنهاد مسابقه عکس را به وب سایت خود اضافه کردید ، در تاریخ و ساعت انتخاب شده شما به طور خودکار پخش می شود.

بعد از آن ، می توانید به RafflePress »Giveaways بروید و روی پیوند تصاویر در زیر عکس مسابقه عکس خود کلیک کنید.

Image entries

اکنون تمام تصاویر ارسالی به مسابقه را مشاهده خواهید کرد. می توانید برندگان را انتخاب کنید یا اجازه دهید RafflePress به طور تصادفی برنده ای را انتخاب کند.

دوباره به صفحه RafflePress »Giveaways برگردید و روی پیوند Need Winners در کنار نتایج خود کلیک کنید.

Random winners

RafflePress اکنون به طور تصادفی برنده ای را برای عنوان شما انتخاب خواهد کرد.

Winner selected

اکنون می توانید از طریق ایمیل به برنده اطلاع دهید و به آنها اطلاع دهید که چگونه جایزه خود را مطالبه کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به راحتی یک مسابقه عکس در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید سایر نکات کاربردی ما را برای دیدن سریع بازدید بیشتری از وبلاگ وردپرس خود داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-photo-contest-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35