نحوه ایجاد لیست ایمیل در وردپرس – ایمیل مارکتینگ 101

ساختن لیست ایمیل یکی از موضوعات داغ وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل کوچک است. تقریباً هر متخصص به شما می گوید که یک لیست ایمیل ایجاد کنید ، اما اکثر آنها فراموش می کنند که س questionsالات متداول مانند لیست ایمیل چیست؟ چرا یک لیست ایمیل درست می کنیم؟ چگونه می توان یک لیست ایمیل در وردپرس ایجاد کرد؟ و غیره. در این راهنمای بازاریابی ایمیل 101 ، همه جنبه های خبرنامه های ایمیل و وردپرس را پوشش خواهیم داد. این شامل اصول اولیه ترفندهای پیشرفته ، خدمات و افزونه های توصیه شده ، نکات محرمانه برای افزایش نرخ انتخاب و موارد دیگر است.

Email Marketing 101

از آنجا که این یک مقاله طولانی است ، توصیه می کنیم برای مرور مقاله ، جدول مطالب زیر را دنبال کنید.

ایمیل مارکتینگ 101

لیست ایمیل چیست؟ h4>

یک لیست ایمیل شامل آدرسهای ایمیل کاربرانی است که داوطلبانه در وب سایت شما ثبت نام کرده اند تا به روزرسانی های ایمیل را در یک خبرنامه یا فرم اعلامیه ویژه دریافت کنند. به شما امکان می دهد به طور منظم (روزانه ، هفتگی ، ماهانه و غیره) با مشتریان فعلی و بالقوه خود در ارتباط باشید. می توانید درباره اخبار اختصاصی ، اطلاعیه های مربوط به محصول ایمیل ارسال کنید یا معاملات ویژه ای را به مشترکان خبرنامه ایمیل خود اختصاص دهید.

چرا یک لیست ایمیل ایجاد کنید؟ h4>

در وب سایت های ما متوجه شده ایم که ایمیل از نظر تعداد کلیک از شبکه های اجتماعی بهتر عمل می کند. ما این را به طور مکرر آزمایش کرده ایم و همیشه به همان نتیجه رسیده ایم. برای ما ایمیل ها 10 برابر بیشتر از کل شبکه های اجتماعی کلیک کرده اند.

چرا عملکرد ایمیل بسیار خوب است؟ پاسخ ساده است: ایمیل خصوصی و شخصی است. اگر این دلیل کافی برای عنوان ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید ، سپس موارد دیگر بیشتری داریم.

  • دسترسی تضمینی – وقتی از توییتر یا فیس بوک استفاده می کنید ، به دلیل ماهیت به روزرسانی های توییتر / fb ، وضعیت های شما از دست می رود. با این حال ، مردم تمایل دارند ایمیل های خود را با دقت بیشتری نسبت به جدول زمانی خود در شبکه های اجتماعی بررسی کنند.
  • دسترسی و مالکیت – شما هیچ داده ای در توییتر یا فیس بوک ندارید. در هر زمان می توانید حساب خود را به حالت تعلیق درآورید و همه دنبال کنندگان خود را از دست دهید. یا اگر Twitter و FB از بین بروند ، نگویند به این زودی ها از بین می روند ، چه می شود ، اما لیست ایمیل چیزی است که می توانید آن را حفظ کنید. دوم ، شما به 140 حرف محدود نمی شوید. خودتان محدودیت های خود را تعیین می کنید. می توانید خبرنامه های ایمیل را در وبلاگ وردپرس خود بسیار بهتر از فیس بوک یا توییتر ادغام کنید (بعداً در این راهنما به شما نشان خواهیم داد).
  • هدف گیری بهتر – بهترین قسمت در مورد خبرنامه های الکترونیکی این است که می توانید آن را به صورت محلی (برای افرادی در کشورها ، شهرها ، ایالت های خاص) هدف قرار دهید. اگر محصولی را در مکان های منتخب راه اندازی می کنید ، ایمیل بهترین راه برای دسترسی به مشترکان خود در آن مکان است.
  • افزایش درآمد – خط پایین وقتی است که دسترسی شما را تضمین کرده ، هدف گیری بهتر و توجه کاربران خود را تضمین کرده اید ، قطعاً قصد افزایش درآمد را دارید.

اما در مورد شبکه های اجتماعی چطور؟ آیا ایمیل مرده نیست و رسانه های اجتماعی جایی است که همه در آن هستند؟

اگر ایمیل واقعاً مرده بود ، پس چرا هر وب سایت رسانه های اجتماعی قبل از ثبت نام نیاز به داشتن آدرس ایمیل دارید؟

ایمیل از دو دهه گذشته مطمئن ترین شکل ارتباط الکترونیکی بوده است و سرعت آن کم نشده است.

ساختن یک لیست ایمیل بسیار آسان تر از ایجاد افراد زیر در فیس بوک ، توییتر یا Google+ است.

فیس بوک دسترسی صفحات شما را به درصد کمی از دنبال کنندگان محدود می کند. به همین ترتیب توییت های شما فقط برای مدت زمان محدودی در جدول زمانی کاربر نشان داده می شوند. از طرف دیگر ، وقتی ایمیل می فرستید به همه مشترکان شما می رسد و تا زمانی که اقدامی انجام ندهند در صندوق ورودی آنها می ماند.

ما نمی گوییم که شما باید شبکه های اجتماعی را کنار بگذارید. سایت های شبکه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با کاربر بسیار مناسب هستند ، اما ایمیل بازدید کننده ، تبدیل و فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

سرانجام ، یک سایت رسانه های اجتماعی می تواند از بین برود یا محبوبیت کمتری پیدا کند (Myspace را به خاطر می آورید؟). وقتی ناپدید شوند ، پیروان شما را با خود خواهند برد. از طرف دیگر ایمیل از طلوع اینترنت وجود دارد و هنوز هم محبوب ترین راه ارتباطی مردم در اینترنت است.

چگونه می توان با ساختمان لیست ایمیل خود شروع کرد؟ h4>

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک ارائه دهنده خدمات ایمیل معتبر است. این شرکت ها در ارسال ایمیل تخصص دارند و شما به آنها نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما به صندوق ورودی همه مشترکان شما می رسد (به جای اینکه ایمیل خود را به عنوان هرزنامه مشخص کنید).

حتی اگر می توانید از وردپرس برای ارسال ایمیل استفاده کنید ، ما اکیداً توصیه می کنیم که این کار را نکنید (ببینید چرا باید هرگز از WordPress برای ارسال خبرنامه های ایمیل استفاده نکنید ).

این ارائه دهندگان خدمات ایمیل حرفه ای هزینه و منابع زیادی را در زیرساخت تحویل ایمیل خود خرج می کنند تا مطمئن شوند که ایمیل شما در نامه ناخواسته مشترکان شما نیست. همه شرکت های بزرگ مانند فیس بوک ، اپل ، eBay و غیره از سرویس بازاریابی ایمیل شخص ثالث استفاده می کنند.

از کدام سرویس بازاریابی ایمیل باید استفاده کنید؟ h4>

تعداد زیادی ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل در خارج وجود دارد. این یک صنعت بسیار رقابتی است که به این معنی است که شرکت ها همیشه در حالی که ویژگی های زیادی را ارائه می دهند سعی می کنند هزینه های خود را پایین نگه دارند. در زیر تنها برخی از ارائه دهندگان ارائه شده است که ما با آنها کار کرده ایم و آنها را به شدت توصیه می کنیم.

تماس مداوم h4>

تماس مداوم این است بهترین ارائه دهنده خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای همه اندازه مشاغل و وب سایت ها. این به شما امکان می دهد ایمیل ارسال کنید ، مشترکین را مدیریت کنید ، ایمیل ها را ردیابی کنید ، تجزیه و تحلیل ها را مشاهده کنید ، پاسخگوی خودکار را تنظیم کنید ، الگوهای ایمیل زیبایی ایجاد کنید ، مشترکان را هدف قرار دهید و مبارزات آزمایشی خود را تقسیم کنید.

بهترین قسمت این است که تماس مداوم با دو ماه استفاده آزمایشی رایگان ارائه می شود. با این کار زمان کافی برای راه اندازی لیست ایمیل و شروع به ضبط آدرس های ایمیل در اختیار شما قرار می گیرد. در پایان دوره آزمایشی ، لیست شما هزینه خود را پرداخت خواهد کرد. ثبت نام به صورت رایگان! p >

توجه: شما باید هزینه را پس از دوره آزمایشی پرداخت کنید.

اوبر h4>

Aweber یکی از محبوب ترین ارائه دهنده خدمات ایمیل در میان وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی است. به شما امکان می دهد ایمیل ارسال کنید ، مشترکین را مدیریت کنید و پیگیری عالی داشته باشید. جدا از آن ، شما همچنین می توانید دنباله ای از ایمیل های خودکار ارسال شده (پاسخ خودکار) ارسال کنید ، از جدیدترین پست های وبلاگ خود به صورت خودکار ایمیل ایجاد کنید و مشترکین را بر اساس عملکرد ، موقعیت مکانی و غیره با یک کلیک هدف قرار دهید.

با استفاده از Aweber می توانید به راحتی الگوهای ایمیل آزمون ، عنوان ، رنگ عنوان ، رنگ متن ، دکمه ارسال متن و موارد دیگر را تقسیم کنید. می توانید Aweber را با قیمت 1 دلار برای ماه اول امتحان کنید .

برخی دیگر که ما با آنها کار کرده ایم شامل Campaign Monitor ، GetResponse ، MailChimp و غیره همه آنها عملکرد مشابهی دارند. شما عمدتا باید قیمت ها و رابط کاربری را مقایسه کنید.

چگونه می توان لیست ایمیل خود را در وردپرس رشد داد؟ h4>

پس از ثبت نام در یک ارائه دهنده خدمات ایمیل ، مرحله بعدی ادغام فرم های اشتراک ایمیل از طریق سایت وردپرس خود است.

موفقیت در بازاریابی ایمیلی شما به آن بستگی دارد.

برای افزایش مشترکان ایمیل خود ، باید مکان مناسبی را در سایت خود پیدا کنید که فرم های اشتراک بهترین عملکرد را دارند.

پنجره وردپرس که به عنوان پنجره Ligthbox نیز شناخته می شود

پنجره های بازشوی سبد با بالاترین بالاترین فرم ثبت نام تبدیل شده در وب سایت خود هستند.

Lightbox Email Form in action on WPBeginner

ما با موفقیت از پنجره popbox در WPBeginner استفاده کردیم و متوجه شدیم 600٪ افزایش مشترکین ما بدون تأثیر تجربه کاربر یا کاهش بازدیدهای صفحه.

بنیانگذار ما ، سید بلخی ، یک پلاگین محبوب تولید سرب وردپرس به نام OptinMonster ایجاد کرد که اجازه می دهد شما می توانید پنجره های جعبه سبک وردپرس را ایجاد کنید.

بهترین قسمت در مورد OptinMonster ، فناوری قصد خروج است این ویژگی رفتار ماوس کاربر را ردیابی می کند و فقط در لحظه دقیق خروج از آن پنجره بازشو را به او نشان می دهد. ثابت شده است که این مسئله کمتر سرزده است و بهترین تبدیل را ارائه می دهد.

همچنین می توانید از OptinMonster برای آزمایش A / B فرم های خود ، نمایش فرم های مختلف در دسته ها یا صفحات خاص و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر کسی هستید که در استفاده از پنجره بازشو در سایت خود کمی مردد است ، ما یک چالش برای شما داریم. آن را به مدت 14 روز امتحان کنید و اگر مشترکان خود را با تعداد زیادی افزایش نمی دهید ، می توانید آن را خاموش کنید.

مردم اغلب با دیدن نتایج شگفت زده می شوند. به همین دلیل OptinMonster اکنون در وب سایت QuickBooks ، وبلاگ Michael Hyatt و بسیاری از منابع معتبر آنلاین استفاده می شود.

اکنون OptinMonster را دریافت کنید و از کوپن WPB10 برای دریافت 10 استفاده کنید ٪ تخفیف.

نوار پاورقی شناور h4>

نوار پاورقی شناور چیزی است که در پایین هر صفحه در WPBeginner مشاهده می کنید. این میله ای است که هنگام پیمایش با کاربر پیمایش می کند.

ما یک آموزش نوشتیم که چگونه می توانید ایجاد یک نوار پاورقی شناور چسبنده در وردپرس.

برای به حداکثر رساندن میزان optin می توانید به راحتی فرم های ثبت نام ایمیل را به نوار شناور اضافه کنید.

برای کسانی که نمی خواهند با دنبال کردن یک آموزش و شخصی سازی HTML / CSS سر و کار داشته باشند ، ما آن را در OptinMonster تعبیه کرده ایم.

OptinMonster Footer Bar

جدا از دریافت طرح های از پیش ساخته شده که به راحتی می توانید بدون نوشتن کدی ویرایش کنید ، از قدرت کامل OptinMonster نیز برخوردار خواهید شد.

به عنوان مثال ، اگر کاربری نوار را ببندد ، می توانید هرگز به مدت 30 روز یا هر دوره ای که تمایل دارید نوار را به او نشان ندهید. می توانید پیام های مختلفی را در دسته ها ، پست ها یا صفحات مختلف نشان دهید.

نوارهای پاورقی کمی کمتر از پنجره های بازشو تبدیل می شوند ، اما هنوز هم یکی از فرم های بهتر ثبت نام ایمیل در سایت شما هستند.

اگر از OptinMonster در مقابل پلاگین دیگری استفاده کنید ، در واقع داده های تبدیل را مشاهده خواهید کرد. گرچه ایجاد نوار پاورقی بسیار آسان است (به آموزش بالا مراجعه کنید) ، جمع آوری داده ها ، اجرای تست های تقسیم و غیره دشوار است.

اکنون OptinMonster را دریافت کنید و از کوپن WPB10 برای دریافت 10 استفاده کنید ٪ تخفیف.

نمایش اسلایدها یا اسلایدها h4>

اسلایدنگارها فرم هایی هستند که از گوشه پایین سمت راست صفحه شما با یک پیشنهاد ثبت نام از طریق ایمیل سر می خورند. برخلاف فرم های نوار کناری ثابت ، این موارد توجه کاربر را جلب می کنند و نسبت به پنجره های بازشو کمتر آزار دهنده هستند.

OptinMonster Slideins

صاحبان مشاغل در مقایسه با پنجره های بازشو با این فرم احساس راحتی بیشتری دارند. اگرچه نرخ تبدیل مناسبی دارد ، اما برای یک پنجره مطابقت ندارد.

تعداد زیادی افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد یک فرم کشویی ایجاد کنید.

سه موردی که ما توصیه می کنیم OptinMonster ، Qualaroo ، و قطره .

کوالارو و قطره با برنامه های اشتراک ماهیانه همراه هستند ، در حالی که OptinMonster با هزینه سالانه ارائه می شود.

نوار کناری عمومی و فرم های پس از ارسال h4>

قرار دادن فرم ثبت نام از طریق ایمیل در نوار کناری و بعد از ارسال ، به یک روش معمول تبدیل شده است.

این فرم ها معمولاً کمترین تبدیل را دارند ، اما اکثر افراد این را نمی دانند زیرا این فرم ها با مضامین داخلی ساخته شده اند.

به دلیل تقاضای عمومی ، فرمها را به طور عمده به OptinMonster اضافه کرده ایم تا به کاربران امکان تقسیم پیام خود بهمراه دیدن نتایج واقعی را بدست آوریم ، بنابراین می توانید ببینید که در مقایسه با سایر انواع فرم.

فرم های تماس h4>

در حالی که عنوان فرم های تماس را می خواند ، ما به طور کلی در مورد هر فرم وردپرس صحبت می کنیم ، بنابراین شامل: فرم های ثبت نام کاربر ، فرم تماس عمومی ، درخواست فرم نقل قول ، ارسال فرم ارسال و غیره.

شما می توانید با خلاقیت یک کادر تأیید در فرم خود اضافه کنید که چیزی شبیه به این را بنویسد “بله من می خواهم به روزرسانی ها را از WPBeginner دریافت کنم”. ما این روش را در بسیاری از وب سایت های تجاری بزرگ مشاهده کرده ایم که در آنها دو کادر تأیید وجود دارد که یکی می گوید ، من با شرایط خدمات موافقم و دیگری می گوید برای به روزرسانی ها ثبت نام کنید. به طور معمول کدگذاری برای مبتدیان غیرممکن است. اما با پلاگین فرم مورد علاقه وردپرس ما آسان شده است: WPForms .

با WPForms سازنده فرم کشیدن و رها کردن ، می توانید به سادگی هر تعداد فرم دلخواه ایجاد کنید ، و از Aweber آنها استفاده کنید ، GetResponse

، یا افزودنیهای MailChimp برای داشتن گزینه انتخاب در فرم تماس شما. توجه: این افزودنی برای برنامه Plus & Pro آنها در دسترس است ، بنابراین کاربران برنامه پایه این افزودنی را دریافت نمی کنند.

ما معتقدیم این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود است ، اگر شما یک طراح یا مشاور هستید. در هر صورت که بخواهید می توان از آن استفاده کرد ، بنابراین آسمان واقعاً حد مجاز است.

برای تخفیف 10 درصدی خرید خود از این کوپن WPForms استفاده کنید.

تعامل با مشترکین h4>

هنگامی که شروع به ساخت لیست ایمیل خود کردید ، بسیار مهم است که با مشترکین خود درگیر شوید.

شما باید عادت داشته باشید که به روزرسانی های منظم ، هفتگی یا ماهانه را برای آنها ارسال کنید.

لازم نیست هر ایمیلی تبلیغاتی باشد. می توانید با ارسال بازخورد ، نکات مفید و غیره ایمیل ارسال کنید

امیدواریم این راهنمای بازاریابی ایمیلی 101 به شما در ساختن یک لیست ایمیل در وردپرس کمک کرده باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-build-an-email-list-in-wordpress-email-marketing-101/.

دیدگاهتان را بنویسید