نحوه ایجاد فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس ایجاد کنید؟ Etsy یک بازار آنلاین برای افراد خلاق است که می خواهند کالاهای دست ساز ، آثار هنری و سایر موارد بی نظیر را بفروشند. با این حال ، از نظر آنچه می توانید با فروشگاه Etsy خود انجام دهید ، کمی محدود است. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس و نحوه انتقال صحیح فروشگاه موجود Etsy به وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to Create an Etsy-Like Store with WordPress

در اینجا چیزی است که در این مقاله خواهید آموخت.

  • Etsy در مقابل وردپرس – مقایسه هر دو سیستم عامل با موافقان و مخالفان
  • آنچه برای ایجاد یک وب سایت وردپرس Etsy مانند نیاز دارید
  • شروع به کار با فروشگاه وردپرس مشابه Etsy خود
  • نصب ووکامرس
  • انتقال فروشگاه موجود Etsy به وردپرس
  • انتخاب یک موضوع مشابه Etsy
  • فروشگاه خود را با برنامه های افزودنی گسترش دهید
  • تسلط بر وردپرس

Etsy در مقابل وردپرس – کدام یک بهتر است؟ h4>

Etsy یک بازار آنلاین برای افراد خلاق است. به شما امکان می دهد محصولات منحصر به فرد ، دست ساز یا سفارشی را به مخاطبان هدف بفروشید.

از طرف دیگر ، وردپرس در جهان بیشترین است سازنده وب سایت محبوب . به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع وب سایت قابل تصور ، از جمله فروشگاه های تجارت الکترونیک کامل.

دو نوع متفاوت از بستر وردپرس وجود دارد. WordPress.com که یک بستر میزبانی شده است و WordPress.org که وردپرس خود میزبان نیز نامیده می شود. تفاوت را در WordPress.com vs WordPress.org مقایسه.

در طول این مقاله ، وقتی می گوییم وردپرس ، در مورد پلت فرم محبوب تر و خود میزبان WordPress.org صحبت می کنیم. ما توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های WordPress را در خارج از جعبه می دهد.

Etsy و WordPress شما را قادر می سازند محصولات را به صورت آنلاین بفروشید اما کدام یک را باید انتخاب کنید؟ در اینجا نکات مثبت و منفی هر دو سیستم عامل آورده شده است.

جوانب مثبت و منفی راه اندازی فروشگاه Etsy h4>

بیایید نگاهی به مزایا و معایب استفاده از Etsy برای فروش آنلاین محصولات خود بیندازیم.

جوانب مثبت استفاده از Etsy

  • سهولت استفاده – راه اندازی فروشگاه Etsy بسیار آسان است و نیازی به مهارت فنی ندارد. به سادگی لیست محصولات خود را بارگذاری کنید ، اطلاعات پرداخت خود را اضافه کنید و خوب است که به این کار بپردازید.
  • مخاطبان هدفمند – Etsy مشتری زیادی در اختیار کاربران علاقه مند به محصولات دست ساز بی نظیر ، اقلام هدیه ، محصولات هنری و خلاقانه و موارد دیگر قرار دارد. افتتاح فروشگاه در Etsy به شما امکان دسترسی به بازار با خریداران علاقه مند را می دهد.
  • امنیت و اعتماد – Etsy از پرداخت ها مراقبت می کند و از تحویل محصول اطمینان حاصل می کند. این امر به آنها کمک کرده است تا اعتماد بالایی در بین خریداران و فروشندگان ایجاد کنند.

موارد منفی استفاده از Etsy

  • هزینه های بالاتر – Etsy برای هر لیست 0.20 دلار و 5٪ هزینه معامله از قیمت فروش (بدون احتساب هزینه حمل و نقل) دریافت می کند. آنها از 16 ژوئیه 2018 هزینه تراکنش را از 3.5٪ به 5٪ افزایش داده اند. اگر از PayPal استفاده می کنید ، هزینه پردازش پرداخت نیز وجود دارد.
  • عدم کنترل – شما هیچ کنترلی بر روی سیستم عامل و نحوه نمایش محصولات خود ندارید. اگر احساس کنند محصولات فروشنده سیاست های آنها را برآورده نمی کند یا فروشنده نمی تواند مشتری را راضی کند ، Etsy می تواند یک فروشنده را حذف کند.
  • گزینه های محدود رشد – با رشد کسب و کار شما ، با گزینه های محدود برای رشد برند و تجارت خود ، هزینه های بیشتری به Etsy پرداخت خواهید کرد.

جوانب مثبت و منفی استفاده از وردپرس h4>

وردپرس بهترین بستر برای ساخت هر نوع وب سایت است. با این حال ، مزایا و معایب خاص خود را دارد که می خواهید آنها را در نظر بگیرید.

جوانب مثبت استفاده از وردپرس

  • کنترل کامل – شما مالکیت کامل و کنترل کامل وب سایت خود را دارید.
  • ویژگی های نامحدود – با نصب برنامه های افزودنی می توانید هر ویژگی را به وب سایت خود اضافه کنید. بیش از 55000 افزونه وردپرس رایگان وجود دارد که می توانید نصب کنید.
  • لیست نامحدود – می توانید هر تعداد مورد نظر را به فروشگاه خود اضافه کنید. هزینه لیست وجود ندارد زیرا شما خود این سیستم عامل هستید و آن را مدیریت می کنید.
  • هزینه های پایین – در هر فروش هیچ گونه حق کمیسیون و هزینه معامله وجود ندارد. شما فقط مبلغ ناچیزی به درگاه پرداخت خود پرداخت خواهید کرد.

موارد منفی استفاده از وردپرس

  • مدیریت وب سایت – شما مسئول مدیریت به روزرسانی ها و تهیه نسخه پشتیبان هستید. پلاگین هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند آن کارها را خودکار کنید.
  • منحنی یادگیری – استفاده از وردپرس نسبتاً آسان است. با این حال ، هر از گاهی ممکن است به کمک احتیاج داشته باشید. منابع وردپرس زیادی برای کمک به شما وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس ، به > بررسی کامل وردپرس با جزئیات جوانب مثبت و منفی پلت فرم.

با این گفته بیایید نگاهی به نحوه ایجاد فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس بیندازیم.

شرایط لازم برای ایجاد فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس؟ h4>

در اینجا مواردی وجود دارد که برای ساخت فروشگاه مشابه Etsy خود با وردپرس به آنها نیاز خواهید داشت.

  1. نام دامنه (این آدرس فروشگاه شما در اینترنت است یعنی wpbeginner.com)
  2. یک حساب میزبانی وب سایت (این خانه فروشگاه خواهد بود و تمام پرونده های شما در آن ذخیره می شود)
  3. گواهی SSL (برای پذیرش پرداختها به این مورد احتیاج دارید)
  4. به مدت 30 دقیقه توجه شما را جلب نکرد.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

شروع کار با فروشگاه مشابه Etsy خود در وردپرس h4>

به طور معمول ، یک نام دامنه برای شما 14.99 دلار در سال هزینه خواهد کرد ، وب سایت میزبان ماهانه 7.99 دلار و یک گواهی SSL حدود 69.99 دلار در سال است. .

اگر تازه شروع به کار کنید این مبلغ زیادی است.

خوشبختانه افراد در Bluehost توافق کرده است که به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان + گواهینامه SSL رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی خدمات ارائه دهد. آنها همچنین به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس و ووکامرس و یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند.

اساساً می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد Exclusive Bluehost ←

بیایید پیش برویم و دامنه + میزبان + SSL خود را خریداری کنیم.

ابتدا باید به وب سایت Bluehost مراجعه کنید و بر روی دکمه سبز “اکنون شروع می شود” کلیک کنید.

Get started with Bluehost

در صفحه بعد ، طرحی را که نیاز دارید انتخاب کنید (برنامه های اصلی و بعلاوه محبوب ترین در میان کاربران WPBeginner).

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.

Choose domain name

برای انتخاب نام دامنه به کمک نیاز دارید؟ به راهنمای مبتدیان در مورد نحوه نام دامنه مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

سرانجام ، برای تکمیل مراحل ، باید اطلاعات حساب را اضافه کنید و اطلاعات بسته را نهایی کنید. در این صفحه ، موارد اضافی اختیاری را مشاهده می کنید که می توانید خریداری کنید.

خرید این موارد را توصیه نمی کنیم زیرا باعث افزایش قبض میزبانی شما می شود. اگر فکر می کنید این موارد ضروری است ، همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Package extras

اکنون می توانید برای تکمیل خرید پیش بروید و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

پس از آن ، ایمیلی با دستورالعمل برای ورود به صفحه کنترل میزبان خود دریافت خواهید کرد.

Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند و شما می توانید مستقیماً از داشبورد میزبانی به سایت وردپرس خود وارد شوید.

Bluehost hosting dashboard

پس از ورود به سیستم ، قسمت مدیریت وردپرس را مشاهده خواهید کرد. اینجا جایی است که می توانید فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید ، تنظیمات را تغییر دهید و موارد جدیدی اضافه کنید.

نصب WooCommerce در وب سایت خود h4>

اکنون که میزبانی وب را خریداری کرده و وردپرس را نصب کرده اید ، مرحله بعدی تبدیل وب سایت خود به یک فروشگاه آنلاین است.

برای انجام این کار ، باید افزونه WooCommerce در وب سایت خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، بر روی دکمه “Run the setup wizard” کلیک کنید تا فروشگاه WooCommerce خود را به سرعت راه اندازی کنید.

Run WooCommerce set up wizard

جادوگر راه اندازی ، راهنمایی شما را از طریق تنظیمات اساسی ، نصب صفحات ، انتخاب خدمات پرداخت و موارد دیگر انجام می دهد.

افزودن مواردی برای فروش در ووکامرس h4>

پس از راه اندازی WooCommerce ، بیایید چند مورد را برای فروش در فروشگاه آنلاین خود اضافه کنیم.

برای افزودن اولین مورد به سادگی به صفحه محصولات »افزودن موارد جدید بروید.

Add new product

ابتدا یک عنوان برای محصول خود و سپس برخی توضیحات دقیق ارائه دهید. در ستون سمت راست ، می توانید دسته محصول ، برچسب ها ، تصویر برجسته و گالری را اضافه کنید.

Add product category and images

در زیر قسمت توضیحات ، جعبه “داده های محصول” را مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید قیمت محصول ، موجودی کالا ، حمل و نقل و سایر ویژگی ها را تنظیم کنید.

Adding product data

هنگامی که از تمام اطلاعات محصول اضافه شده راضی بودید ، می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا در وب سایت شما فعال شود.

فرآیند را تکرار کنید تا در صورت لزوم محصولات بیشتری اضافه کنید.

وارد کردن فروشگاه Etsy موجود به وردپرس h4>

آیا از قبل فروشگاه Etsy دارید که می خواهید به وردپرس منتقل کنید؟ در این بخش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فروشگاه Etsy خود را به راحتی به وردپرس وارد کنید.

ابتدا کاری که باید انجام دهید این است که وارد کننده آسان Esty . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “وارد کننده Etsy” را به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Etsy importer license key

از شما خواسته می شود کلید مجوز خود را ارائه دهید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.

پس از فعال شدن ، صفحه تنظیمات از شما می خواهد اطلاعات زیر را ارائه دهید.

  • کلید API Etsy
  • کلید مخفی Etsy
  • نام فروشگاه Etsy شما

Enter Etsy app keys

برای دریافت این کلیدهای API ، باید به وب سایت Etsy Developers مراجعه کرده و سپس روی پیوند “ایجاد برنامه جدید” کلیک کنید.

Create new Etsy app

با این کار شما به صفحه جدیدی می رسید که از شما خواسته می شود نامی برای برنامه خود ارائه دهید. باید انتخاب کنید که برنامه را برای خود ایجاد می کنید و از آن برای اهداف تجاری استفاده نمی شود.

New app settings

پس از آن ، بر روی دکمه “موافقت با شرایط و ایجاد برنامه” کلیک کنید.

اکنون صفحه اطلاعات برنامه خود را مشاهده خواهید کرد. از اینجا باید کلیدهای Keystring و Shared Secret را کپی کنید.

Copy your API keys

اکنون به صفحه تنظیمات افزونه Easy Etsy Importer برگردید. پس از وارد کردن کلیدهای API ، برای ادامه بر روی دکمه “ذخیره و تأیید” کلیک کنید.

با این کار به وب سایت Etsy خواهید رفت و در آنجا از شما خواسته می شود که به برنامه دسترسی داشته باشید. برای ادامه بر روی دکمه “اجازه” کلیک کنید.

Allow app to access your Etsy shop

اکنون این افزونه سعی می کند به فروشگاه Etsy شما متصل شود و یک پیام موفقیت آمیز نشان می دهد.

Etsy shop connected

بعد ، باید به برگه تنظیمات بروید. تنظیمات پیش فرض برای اکثر وب سایت ها مفید خواهد بود ، اما همچنان می توانید آنها را در صورت لزوم بررسی و تغییر دهید.

Importer settings

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید به برگه “Import” بروید. این پلاگین گزینه هایی را برای واردات انتخابی مورد یا وارد کردن همه لیست ها در اختیار شما قرار می دهد. تنظیمات پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار خواهد کرد ، بنابراین می توانید پیش بروید و بر روی دکمه “وارد کردن” کلیک کنید.

Import listings

اکنون افزونه واردات لیست های Etsy شما را به ووکامرس آغاز می کند. پس از پایان کار ، پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد و محصولات وارد شده را می توانید در صفحه محصولات »همه محصولات مشاهده کنید.

بعد ، می توانید به برگه نظرات بروید تا بررسی های Etsy خود را به ووکامرس وارد کنید.

Import Etsy reviews

تبریک می گویم ، شما لیست فروشگاههای Etsy خود را با موفقیت به وب سایت WooCommerce خود وارد کرده اید.

انتخاب قالب وردپرس Etsy مانند فروشگاه شما h4>

وردپرس به شما امکان دسترسی به هزاران طراحی وب سایت رایگان و پولی را می دهد که می توانید استفاده کنید. به این طرح ها مضامین وردپرس گفته می شود.

Choosing a theme

هر قالب وردپرس شامل پرونده های مختلف الگویی است که طراحی زیبایی را به وب سایت شما می بخشد. استفاده از مضامین وردپرس نیازی به مهارت برنامه نویسی و برنامه نویسی ندارد و هر یک از آنها گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای سفارشی سازی مضمون خود استفاده کنید.

به دلیل تنوع گسترده تم های وردپرس ، غالباً کاربران نسبت به انتخاب های خود احساس خستگی می کنند. برای سهولت کار ، ما بهترین WooCommerce WordPress را انتخاب کرده ایم موضوعات که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

این لیست شامل دو موضوع رایگان و رایگان وردپرس است و همه آنها آماده تلفن همراه هستند.

ممکن است شما موضوعی را پیدا نکنید که دقیقاً شبیه وب سایت Etsy باشد ، با این حال می توانید موضوعی با همان کیفیت طراحی را پیدا کنید و سپس از تنظیمات تم برای شبیه تر نشان دادن آن استفاده کنید.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ به راهنمای مبتدیان ما در مورد چگونگی قالب مناسب وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

گسترش فروشگاه خود با افزونه های وردپرس h4>

بر خلاف Etsy ، شما کنترل کامل فروشگاه وردپرس خود را دارید. با کمک هزاران افزونه وردپرس می توانید آن را به هر طریقی که می خواهید اصلاح کنید.

افزونه ها مانند برنامه هایی برای وب سایت وردپرس شما هستند. می توانید آنها را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید مانند فرم های تماس ، Google Analytics و موارد دیگر.

با بیش از 55000 افزونه ، می توانید پلاگین تقریباً برای هر چیزی را به راحتی پیدا کنید.

در اینجا برخی از افزونه ها وجود دارد که ما در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم.

همچنین تعداد زیادی پلاگین به طور خاص برای WooCommerce ساخته شده است. به لیست بهترین افزونه های رایگان WooCommerce . همچنین می توانید از افزونه های سازنده صفحه را بکشید و رها کنید تا ظاهر وب سایت خود را بیشتر شخصی سازی کنید.

تسلط بر مهارت های وردپرس h4>

اکنون که یک فروشگاه آنلاین وردپرس دارید ، ممکن است بخواهید وب سایت خود را با افزودن ویژگی های جدید و رونق کسب و کار خود گسترش دهید.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس در جهان است. ما تعداد زیادی مقاله ، فیلم و آموزش گام به گام داریم که به شما کمک می کنند وب سایت خود را به مرحله بعدی برسانید.

در اینجا برخی از منابع مفید موجود در WPBeginner آورده شده است ، همه آنها کاملا رایگان هستند.

  • وبلاگ WPBeginner – این جایی است که ما آموزشهای WordPress خود را منتشر می کنیم ، -tos ، و راهنماهای گام به گام.
  • ویدئوهای WPBeginner – این فیلم ها مرحله به مرحله به شما در یادگیری سریع WordPress کمک می کند. li >
  • WPBeginner در YouTube – نیاز دستورالعمل های ویدیویی بیشتر؟ با بیش از 102000 مشترک و 10 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای شروع و با زبان وردپرس آشنا شوند.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner. لی>

همچنین می توانید از Google برای یافتن آموزشهای WPBeginner استفاده کنید. نگران نباشید ، “wpbeginner” را در کنار عبارت جستجوی خود اضافه کنید ، و پاسخ تمام س questionsالات وردپرس خود را پیدا خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا از Etsy دور شوید و فروشگاهی مشابه Etsy با وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-an-etsy-like-store-with-wordpress-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید