نحوه ایجاد فرم ها و بازشوهای انفارکتوس با Elementor برای جذب مشترکان

خوب ، به نظر می رسد که این افراد از Elementor از تعجب ما متوقف نمی شوند …

تا حدی که آنها به تازگی جایزه بهترین افزونه سال را دریافت کردند برای وردپرس.

باز هم آنها با اخبار جدید به بار می آیند ، و در این مورد ، آنها این کار را از دست معروف پنجره های بازشو .

بنابراین یک صندلی بنشینید و کمی بمانید و من به شما می گویم این همه چیز چیست.

آنچه در این مقاله مشاهده خواهیم کرد:

popups-elementor

آنچه در این نسخه جدید است

اول از همه ، مهم است که به خاطر داشته باشید که این گزینه های جدید را می توان در دسترس نگه داشت به شرطی که نسخه PRO افزونه.

اگر هنوز نسخه ممتاز این سازنده طرح را ندارید ، نمی دانم برای گرفتن آن منتظر چه چیزی هستید … زیرا مشخص است که این افراد می آیند بسیاری از افزونه هایی را که ما در وردپرس استفاده می کنیم با یک ضربه حذف کرده و همه آنها را در یک جا متمرکز کنیم.

این کار را می توانید با آخرین نسخه انجام دهید:

  • ایجاد فرم ها : این گزینه قبلاً در نسخه های قبلی افزونه با ابزارک «فرم ها» گنجانده شده بود ، اما برای جذب مشترکان قصد داریم کمی در آن تحقیق کنیم. لی>
  • ایجاد پنجره های بازشو : این قابلیت جدید نوید می دهد ، زیرا به لطف آنها شما قادر خواهید بود تا به چند روش منجر به ارائه محصولات یا خدمات پروژه آنلاین خود شوید.

انواع فرم هایی که می توانید با Elementor ایجاد کنید

همانطور که قبلاً می دانید ، قبلا فرمهایی را از طریق پلاگین معروف ایجاد کرده ایم فرم تماس 7 ، اما به لطف Elementor PRO شما می توانید فرم های ارتباطی را برای صفحات خود در سطح دیگری از طراحی ایجاد کنید.

علاوه بر این ، با آخرین به روزرسانی های سازنده طرح ، می توانید انواع دیگری از فرم ها را که متمرکز بر گرفتن سرنخ برای پروژه آنلاین شما هستند ، یا برای فروش محصولات یا خدمات از طریق تجارت الکترونیکی یا جذب مشترکین برای اینکه بتوانید در آینده خبرنامه برای آنها ارسال کنید ، اخبار.

و در آخر ، جدیدترین مورد اضافه شده به Elementor را خواهیم دید: پنجره های معروف معروف که کمی بعد در مورد آنها بحث خواهیم کرد …

1.- فرم های تماس

در این بخش ، من قصد دارم نحوه ایجاد اساسی ترین فرم ها را به شما نشان دهم تا از طریق صفحه تماس وب سایت شما ، بازدید کنندگان شما بتوانند شخصاً با شما تماس بگیرند تا درباره محصولات و خدمات شما س askال کنند.

اما نه تنها قادر به طراحی فرم های اصلی بدون لمس هیچ کدی خواهید بود ، بلکه می توانید تمام زمینه هایی را که می خواهید اطلاعات مورد نیاز خود را از مشتری های آینده خود درخواست کنید ، قرار دهید.

به یاد داشته باشید که برای استفاده از ابزارک «فرم» که این طراح طرح در آن گنجانده شده است ، باید نسخه PRO از Elementor.

تنظیمات اصلی فرم ایمیل

وقتی قابلیت های این افزونه را در فیلم قبلی دیدید ، بیایید کمی قسمت فنی را ببینیم.

فقط با کشیدن این ابزارک به صفحه خاصی که در حال طراحی آن هستید ، یک فرم پایه مانند این خواهید داشت:

popup-elementor-formulario-contacto

همانطور که در بخش اول « محتوا » مشاهده می کنید ، می توانید تمام قسمتهایی را که برای درخواست اطلاعات شخصی نیاز دارید از طریق فرم وارد کنید.

فقط باید روی دکمه “ افزودن عنصر ” کلیک کنید و نوع محتوای مورد نظر را انتخاب کنید.

بسیار مهم است که شما در این قسمت یک قسمت جدید “ پذیرش ” قرار دهید تا شامل کادر تأیید “من سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده و می پذیرم” ، ، زیرا اگر به یاد داشته باشید ، از ماه مه 2018 ، قانون جدید RGPD .

elementor-formulario-contacto-acceptance

نکته بسیار مهم دیگر برای پیکربندی فرم شما بخش “ دکمه ارسال ” (برای کار بر روی نوع دکمه شامل) ، و “ اقدامات پس از ارسال + ایمیل strong است > »برای تعیین اینکه وقتی کاربر دکمه را کلیک می کند ، از چه عملی استفاده کنید.

گزینه های مختلفی دارید ، اما در این حالت خاص باید گزینه ای را که به طور پیش فرض « ایمیل « ارسال می شود ، رها کنید.

سپس ، در بخش بعدی ، باید ایمیل را تنظیم کنید که در آن درخواست بازدید کننده دریافت شود:

پس از تکمیل اولین قسمت فنی ، باید فرم خود را در بخش “ سبک” بازی با رنگ دکمه ها ، قلم ها ، پس زمینه ها و غیره ایجاد کنید.

در این ویدئو می توانید نحوه انجام آن را مرحله به مرحله مشاهده کنید:

نمونه هایی از فرم های طراحی

در وب سایت خود Haciaelautoempleo ، عمر از ابزارک Elementor Form استفاده می کند تا یکی را با توجه به سبک و مارک شخصی خود ایجاد کند:

formulario-contacto-elementor-ejemplo

همچنین می توانید سبکی کاملاً متفاوت در پذیرش تغییر ، جایی که آلیشیا از طرحی رنگارنگ و زنانه تر استفاده می کند ، همچنین با توجه به مخاطبان مورد نظر:

formulario-contacto-elementor-ejemplo-2

نکته : اگر در هر صفحه وب یک فرم تماس بصری جذاب مشاهده می کنید که توجه شما را جلب می کند ، حتی اگر طراحی نشده باشد با Elementor ، همیشه می توانید آن را با چیدمان ساز تکرار کنید. این روش خوبی برای یادگیری و ایده گرفتن از سایت های دیگر است …

Base-Templates – که می توانید از کتابخانه خود Elementor استفاده کنید

اگر وارد کتابخانه سازنده طرح بندی شوید ، می توانید به دنبال الگوهای خاصی برای صفحات تماس باشید ، که شامل فرم هایی با طرح های بسیار جذاب است ، که می توانید از آنها برای پروژه خود استفاده کنید.

biblioteca-plantillas-formularios-elementor-pro

همچنین ، از طریق این صفحه ، می توانید بارگیری کنید الگوهای زیادی که می توانید در پروژه خود یا مشتریان خود استفاده کنید.

2.- فرم های جذب مشترکین

این گزینه بسیار جالب دیگری است که Elementor برای ایجاد فرمهایی با هدف گرفتن سرنخ برای پروژه شما در نظر گرفته است.

همچنین ، به لطف جدیدترین به روزرسانی ها ، می توانید آنها را با ارائه دهندگان بازاریابی از طریق ایمیل مانند Mailchimp یا کمپین فعال

اگرچه آنها هنوز هم چیزهای کوچکی برای پرداخت و برخی ویژگی های معلق دارند ، اما بدون شک مسئله optin مضاعف (که بعداً در مورد آن بحث خواهیم کرد) یکی از بهترین راه ها برای ایجاد فرم های خرید مشترک است ، حتی در صورت امکان شما را پس انداز می کند ، پلاگین هایی مانند رشد سرنخ .

تنظیمات اصلی برای فرم استخدام Leads

در اینجا روش بسیار مشابه روش قبلی است: ویجت فرم را بکشید و قسمتهای فرم مورد نیاز خود را سفارشی کنید.

بسته به رنگ ها ، قلم ها و فضاهایی که طراحی فرم شما خواهد داشت ، بخش “ سبک و پیشرفته ” را مجدداً رتوش کنید.

هنگامی که این اولین تنظیمات انجام شد ، سپس به قسمت فنی تر می پردازیم.

ابتدا شما دو گزینه دارید.

می توانید در بخش عمومی “ Elementor> Settings> Integrations ” در دسک تاپ WP ، API Key ارائه دهنده ایمیل پیوند دهید. بازاریابی که قصد استفاده از آن را دارید ، به شرح زیر است:

elementor-formulario-captar-suscriptores

یا به عنوان گزینه دوم ، گزینه “ سفارشی ” را انتخاب کنید تا کلید API را مستقیماً از طراح طرح به این روش دیگر وارد کنید :

elementor-formulario-captar-suscriptores-2

پس از تأیید این داده ها ، شما فقط باید لیست و گروهی را که در Mailchimp ایجاد کرده اید (یا ارائه دهنده ای که دارید و در لیست گزینه های Elementor موجود است) ، همراه با قسمت های اطلاعاتی که می خواهید انتخاب کنید. درخواست کنید شروع به جذب مشترکین کنید.

توجه : اگر هرکدام از ارائه دهندگان بازاریابی ایمیلی که قصد استفاده از آن را دارید در لیست “ اقدامات پس از ارسال ” ظاهر نمی شود ، می توانید آن را از طریق ابزار Zapier با گزینه “ Webhook ” پیوند دهید.

علامت گذاری “ Double optin ” برای رعایت دقیق مسئله GDPR بسیار مهم است.

بعداً ، برای به پایان رساندن مراحل اشتراک ، می توانید اقدام دیگری ایجاد کنید تا کاربر به محض عضویت در صفحه تشکر برای تأیید ، به صفحه دیگری هدایت شود و به او اطلاع دهید که در مرحله دوم باید قبول کند درخواست رضایت برای انطباق با محافظت از داده ها.

هیچ وقت نمی دانید که ممکن است در آینده این درخواست را از شما بکنند ، بنابراین بهتر از تأسف ایمن است.

برای این کار ، اقدام “ تغییر مسیر ” را اضافه کنید و سپس URL صفحه تشکر را که ایجاد کرده اید در بخش “ تغییر مسیر به ” قرار دهید (همچنین می توانید آن را طراحی کنید با Elementor).

elementor-formulario-captar-suscriptores-3

elementor-formulario-captar-suscriptores-4

بیایید خلاصه کنیم ، این یک Gif است که در 5 ثانیه از مراحل انجام شده شما بسیار خوب توضیح داده شده است:

elementor-formulario-gif

* مهم : تاکنون ، اگر فرم Elementor خود را برای گرفتن سرنخ با Active Campaign پیوند دهید ، روند optin مضاعف به درستی انجام نمی شود (مگر اینکه بچه های عنصر درستش می کنن) بنابراین ممکن است هنگام رعایت قانون RGPD با مشکل کوچکی روبرو شوید.

توصیه من این است که در بخش “ اقدامات پس از ارسال ” ، 2 اقدام را پس از وارد کردن ارائه دهنده بازاریابی ایمیل خود قرار دهید:

1.- « تغییر مسیر » به URL که در آن شما از کاربر برای اشتراک در فرم خود و اطلاع دادن به او برای ارسال ایمیل برای پایان ثبت نام در لیست خود تشکر می کنید.

2.- « ایمیل « ، برای ارسال یک ایمیل به صندوق ورودی کاربر که شامل پیوند پذیرش از طرف ارائه دهنده ایمیل شما است ، به منظور پیگیری آن شما خط مشی رازداری را پذیرفته اید و تأیید اینکه واقعاً می خواهید در خبرنامه خود ثبت نام کنید را به پایان برسانید.

————–

شما قبلاً فرم خود را برای .

شما فقط باید آزمایش کنید تا همه کارها به درستی انجام شود.

به یاد داشته باشید که می توانید آن فرم را به عنوان الگویی ذخیره کنید تا بعداً آن را در هر مکانی از وب مورد نیاز خود وارد کنید ، یا از طریق « کد کوتاه » درج آن در هرجایی که به آن نیاز دارید یا از طریق شرایط نمایش.

در اینجا می توانید یک آموزش ویدیویی را ببینید که گام به گام توضیح داده شده است ، امیدوارم که به شما کمک کند:

الگوهای ایجاد فرم های جذب مشترکین

در بخش “ بلوک ها” هنگام اضافه کردن الگویی از سازنده طرح ، می توانید برخی از مدل هایی را که در برگه “ اشتراک ” موجود هستند انتخاب کنید.

درست است که انواع محدود است ، اگرچه شما همیشه می توانید مدل هایی از فرم های رقیب را برای گرفتن ایده ها مشاهده کنید و سعی کنید آنها را تکرار کنید ?

biblioteca-plantillas-formularios-elementor-suscripcion

سایر برنامه های کاربردی ابزارک فرم

این ابزارک Elementor نه تنها به شما کمک می کند تا مشتریان با شما تماس بگیرند ، بلکه می توانید فرم های پیشرفته دیگری نیز برای سایر ویژگی ها ایجاد کنید ، مانند:

  • بارگذاری پرونده.
  • کادر تأیید پذیرش
  • انتخاب کنندگان تاریخ و زمان
  • قسمتهای رمز عبور
  • HTML

در اینجا یک آموزش دارید در صورت نیاز به استفاده از برخی از این برنامه ها ، strong> کامل است.

خوب ، پس از اینکه به شما آموزش دادیم که اساسی ترین فرم ها را ایجاد کنید تا بتوانند از طریق وب سایت شما با شما تماس بگیرند و در عین حال می توانید سرنخ هایی را برای لیست بازاریابی ایمیل خود ضبط کنید ، ما می خواهیم جدیدترین ها را در Elementor ببینیم ، قابلیت جدید PopUps .

انواع پاپ آپ هایی که Elementor به همراه می آورد

پس از به روزرسانی افزونه ، چند نوع پنجره بازشو برای طراحی خواهید داشت.

برخی تمرکز خود را برای ایجاد “ ورود ” در اینترانت برای شرکت ها ، برخی دیگر برای تشویق “ فروش ” در فروشگاه های آنلاین و برخی برای تشویق ” جذب مشترک ”در وبلاگ ها و مشاغل آنلاین. بد نیست درست است؟ ؟

popup-elementor

در منوی الگوها در دسک تاپ وردپرس خود ، گزینه جدید “ پنجره های بازشو ” را برای شروع ایجاد اولین طرح خود فعال خواهید کرد.

popup-plantilla-elementor-pro

پس از انتخاب نوع الگوی بازشو برای ایجاد ، الگوهای زیادی برای انتخاب از کتابخانه Elementor در دسترس خواهید بود.

biblioteca-popups-elementor

بسته به دسته ای که انتخاب می کنید ، بسته به اندازه و مکان پنجره بازشو که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید ، الگوهای مختلفی برای انتخاب وجود دارد که از این میان:

categorias-popups-elementor p >

  • نوار پایین : این پنجره موردی است که با قرار دادن آن در پایین صفحه وب سایت ما به شکل یک مستطیل که کل صفحه را پوشانده است ، نمایش داده می شود.

bottom-bar-popup-elementor

  • کلاسیک : این مورد معمولی است که همه ما می شناسیم ، به شکل مربع با یک تصویر ، متن و یک دکمه دعوت به عمل.

classic-popup-elementor

  • پرواز پرواز : یک پنجره شناور است که می تواند آرایش های جانبی یا گوشه ای مختلفی داشته باشد.

fly-in-popup-elementor

  • تمام صفحه : این پنجره معمولی است که همانطور که از نام آن برمی آید کل صفحه وب را پوشش می دهد.

full-screen-popup-elementor

  • Hello Bar : پنجره ای که در عنوان وب سایت شما ظاهر می شود.

hello-bar-popup-elementor

نتیجه گیری

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/formularios-elementor-pop-ups/.

دیدگاهتان را بنویسید