نحوه ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس

آیا می خواهید فرم ثبت نام کاربر نهایی در وردپرس ایجاد کنید؟ فرم ثبت نام پیش فرض کاربر وردپرس مارک تجاری وردپرس را نشان می دهد و با موضوع سایت شما مطابقت ندارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to Create a Custom User Registration Form in WordPress

چرا فرم ثبت نام کاربر سفارشی را در وردپرس اضافه کنیم h4>

صفحه پیش فرض ثبت نام کاربر وردپرس مارک و نشان وردپرس را نشان می دهد. با بقیه سایت وردپرس شما مطابقت ندارد.

ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی به شما امکان می دهد فرم ثبت نام را در هر صفحه از سایت وردپرس خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند در طی مراحل ثبت نام ، یک تجربه کاربری سازگارتر را تجربه کنید.

یک فرم ثبت نام کاربر سفارشی همچنین به شما امکان می دهد کاربران را هنگام ثبت نام مجدداً هدایت کنید. همچنین می توانید زمینه های نمایه کاربر اضافی را نمایش دهید ، آن را با فرم ورود به سیستم جلویی سفارشی ، و آن را با سرویس بازاریابی ایمیلی .

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WPForms – افزونه فرم های وردپرس است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس که به شما امکان می دهد انواع فرم ها را در وردپرس ایجاد کنید.

برای دسترسی به افزونه ثبت نام کاربر آنها حداقل به برنامه Pro نیاز دارید.

می توانید از کوپن WPForms استفاده کنید: WPB10 strong > برای دریافت 10٪ تخفیف در خرید هر برنامه WPForms.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز WPForms خود را وارد کنید. این کلید را می توانید از حساب خود در وب سایت WPForms دریافت کنید.

Add your WPForms License key

بعد ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید. روی دکمه “نصب Addon” در کنار “ثبت نام کاربر Addon” کلیک کنید.

Install user registration addon

WPForms اکنون افزونه ثبت نام کاربر را بارگیری و نصب می کند. برای شروع استفاده از افزونه ، باید روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید.

Activate user registration addon

شما اکنون آماده ایجاد فرم ثبت نام کاربر سفارشی خود هستید.

برای راه اندازی سازنده WPForms باید از WPForms »افزودن موارد جدید بازدید کنید.

ابتدا باید نامی را برای فرم خود وارد کنید و سپس “فرم ثبت نام کاربر” را به عنوان الگو انتخاب کنید.

Form builder setup

WPForms اکنون یک فرم ثبت نام ساده برای شما ایجاد می کند. این فرم فرم دارای قسمتهای ثبت نام کاربر WordPress بصورت پیش فرض است.

  • نام – نام و نام خانوادگی
  • نام کاربری
  • ایمیل
  • رمز ورود
  • بیو کوتاه

می توانید قسمتهای بیشتری را از پانل سمت چپ اضافه کنید. برای تنظیم مجدد ترتیب آنها می توانید زمینه ها را نیز بکشید.

افزودن قسمتهای سفارشی در فرم ثبت نام کاربر سفارشی h4>

WPForms همچنین به شما امکان می دهد قسمتهای مشخصات کاربر سفارشی را به فرم ثبت نام کاربر متصل کنید.

برای انجام این کار ، باید قسمتهای نمایه کاربر اضافی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از یک پلاگین است.

در این مثال ، ما از استفاده می کنیم افزونه User Meta Manager . با این حال ، ویژگی نقشه برداری WPForms با هر افزونه ای که از زمینه های سفارشی استاندارد وردپرس برای افزودن و ذخیره داده های متا کاربر استفاده می کند ، کار می کند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی User Meta Manager پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه کاربران »کاربر مدیریت کاربر بازدید کرده و برای ادامه روی دکمه افزودن سفارشی متا کلیک کنید.

Adding custom user meta to user profiles in WordPress

ابتدا باید یک کلید وارد کنید. این کلید نحوه شناسایی قسمت نمایه کاربر سفارشی در داخل است.

در مرحله بعدی باید نوع فیلد را انتخاب کنید. در این مثال ، ما از فیلد URL برای افزودن URL نمایه Facebook استفاده می کنیم. در بخش «برچسب» ، باید برچسبی را وارد کنید که هنگام پر کردن این قسمت برای کاربران قابل مشاهده باشد.

برای افزودن فیلد متا سفارشی ، بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. اکنون می توانید به صفحه کاربران »نمایه خود مراجعه کنید تا این قسمت را مشاهده کنید.

A custom user profile field to add Facebook profile URL

اکنون که یک قسمت نمایه کاربر سفارشی ایجاد کردیم ، اجازه دهید آن را به فرم ثبت نام کاربر سفارشی در WPForms اضافه کنیم و سپس آن را نقشه برداری کنیم.

برای ویرایش فرم ثبت نام کاربر سفارشی یا ایجاد فرم جدید ، باید به صفحه WPForms »همه فرم ها بروید.

پس از آن بر روی فیلدی از پانل سمت چپ کلیک کنید تا آن را به فرم خود اضافه کنید. در این مثال ، ما در حال افزودن یک قسمت وب سایت / URL به فرم خود هستیم.

Adding fields

قسمت وب سایت / URL اکنون در پیش نمایش فرم شما ظاهر می شود. شما باید روی قسمت مورد نظر کلیک کنید و WPForms ویژگی های آن را در پانل سمت چپ نشان می دهد.

ما باید برچسب را از Website / URL به URL Profile Facebook تغییر دهیم. همچنین می توانید توضیحاتی را برای این قسمت اضافه کنید.

Edit field

فراموش نکنید که برای ذخیره فرم خود بر روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

بعد ، برای تنظیمات فرم پیشرفته و نقشه برداری باید روی دکمه تنظیمات کلیک کنید. در صفحه تنظیمات ، روی برگه ثبت نام کاربر کلیک کنید.

WPForms اکنون قسمت های فرم شما و یک منوی کشویی زیر آنها را نشان می دهد تا قسمت ثبت نام وردپرس را برای نقشه برداری انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که WPForms به صورت خودکار زمینه های پیش فرض شما مانند نام ، ایمیل ، رمز عبور و غیره را ترسیم می کند. همچنین می توانید صفحه ای را انتخاب کنید که می خواهید کاربران پس از ارسال فرم به آنجا هدایت شوند.

باید به بخش “Custom User Meta” بروید. در اینجا می توانید کلید متای سفارشی را که قبلاً ایجاد کرده اید وارد کرده و سپس فیلدی را که می خواهید با آن نقشه برداری کنید انتخاب کنید.

Mapping custom fields

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

افزودن فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس h4>

WPForms افزودن فرم به پست ها ، صفحات و ابزارک های نوار کناری وردپرس را بسیار ساده می کند.

شما باید یک پست / صفحه جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، دکمه جدید WPForms را مشاهده خواهید کرد.

Adding a form in WordPress posts or page

با کلیک بر روی آن یک پنجره ظاهر می شود. شما باید فرم خود را از منوی کشویی انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه افزودن فرم کلیک کنید.

متوجه خواهید شد که کد کوتاه WPForms در ویرایشگر محتوای پست شما ظاهر می شود. اکنون می توانید پست / صفحه خود را منتشر یا ذخیره کرده و سپس فرم خود را پیش نمایش کنید.

Previewing custom user registration form

WPForms همچنین به شما امکان می دهد فرم ثبت نام کاربر سفارشی خود را در نوار کناری خود اضافه کنید. از صفحه Appearance »Widgets بازدید کرده و ابزارک WPForm را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Add custom user registration form to sidebar in WordPress

شما باید از منوی کشویی در تنظیمات ویجت ، شکلی را که می خواهید نشان داده شود انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم ثبت نام کاربر سفارشی خود را در عمل مشاهده کنید.

Custom registration form in sidebar

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی فرم ثبت نام کاربر سفارشی را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان 10 افزونه وردپرس که به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-custom-user-registration-form-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید