نحوه ایجاد فرم بارگذاری پرونده در وردپرس

آیا لازم است بازدیدکنندگان وب سایت خود پرونده ها را در فرم تماس شما بارگذاری کنند؟

شاید شما کارمندان خود را استخدام می کنید و می خواهید رزومه های خود را جمع آوری کنید ، یا ممکن است فرم درخواست یا مسابقه عکاسی دیگری را انجام دهید که در آن به متقاضی برای پیوست پرونده ها نیاز دارید.

در این مقاله آموزشی ، نحوه ایجاد فرم بارگذاری پرونده در وردپرس (مرحله به مرحله) به شما نشان خواهیم داد.

How to create a file upload form in WordPress

چرا فرم بارگذاری پرونده در وردپرس ایجاد می شود؟ h4>

اگر می خواهید هر نوع فایلی را از کاربران خود جمع آوری کنید ، فرم بارگذاری پرونده ایده خوبی است. می توانید به کاربران اجازه دهید تصاویر ، پرونده های PDF ، اسناد Word یا انواع دیگر پرونده ها را بارگذاری کنند.

استفاده از فرم بارگذاری پرونده زندگی شما و کاربرانتان را آسان می کند.

به جای نامه رفت و برگشت ایمیل ، می توانید فرمی ایجاد کنید که شامل تمام زمینه های مورد نیاز شما باشد ، بنابراین می توانید همه اطلاعات را به طور هم زمان جمع آوری کنید.

همچنین فرم شما باید به طور خودکار عنوان داده های فرم را در پایگاه داده وردپرس خود ذخیره کنید . به این ترتیب می توانید موارد ارسالی را به راحتی پیدا کنید ، حتی اگر نامه الکترونیکی را از دست داده یا حذف کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

نحوه ایجاد فرم بارگذاری پرونده در وردپرس h4>

برای این آموزش ، ما از WPForms استفاده خواهیم کرد ، که .

اگر بودجه کمی دارید ، می توانید ویژگی بارگذاری پرونده را در برنامه Basic WPForms دریافت کنید. با این حال ، برنامه Pro کاملاً برجسته به شما امکان می دهد به الگوهای فرم جایزه ، گزارش های نظرسنجی و بسیاری از ویژگی های قدرتمند دیگر دسترسی پیدا کنید.

ابتدا باید پلاگین WPForms را نصب و فعال کنید . اگر مطمئن نیستید که چگونه ، فقط راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس .

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، یک برگه جدید WPForms در داشبورد خود مشاهده خواهید کرد.

به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید و به پایین به پایین بیایید و به فرم Templates Pack Addon بروید. برای نصب و فعال سازی آن ، روی دکمه “Install Addon” کلیک کنید.

Installing the WPForms form template pack addon

اکنون آماده ایجاد اولین فرم بارگذاری پرونده خود هستید.

به صفحه WPForms »افزودن جدید بروید.

Creating a new form using WPForms

مستقیماً به سازنده WPForms منتقل می شوید. می توانید در بالای صفحه نام خود را به فرم خود بدهید:

Giving your form a name in WPForms

همچنین باید الگویی را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم از الگوی بارگذاری پرونده استفاده کنید ، که می توانید آن را در بخش الگوهای اضافی پیدا کنید. برای استفاده از الگو روی آن کلیک کنید.

فرم بارگذاری پرونده به طور خودکار برای شما ایجاد می شود.

The default file upload form, created from the template

در صورت تمایل می توانید از فرم بارگذاری پرونده بدون ایجاد هیچ تغییری استفاده کنید.

به طور پیش فرض به کاربران اجازه می دهد انواع فایل های زیر را بارگذاری کنند:

  • پرونده های تصاویر: .png ، .gif ، .jpg
  • اسناد: .doc ، .xls ، .ppt ، .pdf
  • صوتی: .wav ، .mp3 ، .mp4
  • ویدئو: .mpg ، .mov ، .wmv

اگر می خواهید انواع پرونده ها را بیشتر محدود کنید ، برای ویرایش بر روی قسمت File Upload کلیک کنید. گزینه های Field را در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد:

Editing the file upload field in WPForms

در کادر Allowed File Extensions می توانید هر نوع فرمت فایل را که می خواهید بپذیرید تایپ کنید. ما می خواهیم به قالب های تصویر .png ، .gif و .jpg اجازه دهیم. اطمینان حاصل کنید که آنها را با کاما جدا کنید.

Enter the file types that you want to allow users to upload p >

توجه: وردپرس انواع پرونده های قابل بارگذاری در سایت را برای امنیت وردپرس . می توانید انواع فایل های اضافی را به وردپرس اضافه کنید اگر می خواهید به کاربران اجازه دهید انواع پرونده هایی را که به طور معمول مجاز نیستند بارگذاری کنند.

همچنین می توانید حداکثر اندازه پرونده و حداکثر تعداد پرونده ها را تنظیم کنید. برای مسابقه ما ، به مردم اجازه می دهیم حداکثر 3 عکس با حداکثر 50 مگابایت ارائه دهند.

اگر می خواهید از ارسال فرم بدون پیوست پرونده (های) آنها جلوگیری کنید ، می توانید کادر مورد نیاز را علامت بزنید. این بدان معناست که فرم نمی تواند ارسال شود مگر اینکه حداقل 1 پرونده بارگذاری شده باشد.

The edited file upload field on our form

به طور پیش فرض ، File Upload Field از فرمت مدرنی استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد پرونده های خود را بکشند و رها کنند. با این حال ، اگر فضای محدودی برای فرم خود دارید یا یک قسمت بارگذاری کلاسیک را ترجیح می دهید ، می توانید این مورد را تغییر دهید.

برای باز کردن گزینه های بیشتر برای این قسمت ، کافیست روی “گزینه های پیشرفته” کلیک کنید. سپس می توانید با استفاده از کشویی سبک را از Modern به Classic تغییر دهید.

Editing the advanced options for the file upload field

نکته: قسمت بارگذاری کلاسیک فقط امکان بارگذاری یک پرونده را دارد. اگر می خواهید کاربران بتوانند بیش از یک پرونده ارسال کنند ، باید بیش از یک قسمت بارگذاری پرونده به فرم خود اضافه کنید.

همچنین می توانید پرونده های ارسالی را در کتابخانه رسانه WordPress ، اگر می خواهید. این کار باعث می شود شما بتوانید آنها را به یک پست یا صفحه اضافه کنید. به عنوان مثال ، با مسابقه عکاسی ، ممکن است بهترین عکس ها را هنگام اعلام برنده در نظر بگیریم.

توجه: پرونده های بارگذاری شده هنوز ذخیره شده در پایگاه داده وردپرس خود ، حتی اگر این کادر را علامت نزده باشید. آنها فقط در یک پوشه جداگانه در میزبانی وردپرس را انتخاب کنید حساب .

اگر می خواهید سایر قسمتهای فرم خود را ویرایش کنید ، می توانید برای ویرایش آنها در سمت چپ به همان روش کلیک کنید.

همچنین می توانید با استفاده از تب Add Fields قسمتهای جدید اضافه کنید. هر فیلدی را که می خواهید به فرم خود اضافه کنید کافی است بکشید و رها کنید.

در اینجا ، ما یک زمینه وب سایت / URL به فرم اضافه کرده ایم تا عکاسان بتوانند پیوند وب سایت خود را به ما بدهند.

Adding a website / URL field to the form

اگر می خواهید فیلدی را حذف کنید ، نشانگر موشواره را روی آن قرار دهید و روی نماد سطل زباله قرمز کلیک کنید. ما به دلیل عدم نیاز به شماره تلفن عکاسان ، قسمت تلفن را حذف خواهیم کرد.

Deleting the phone field from the form

هنگامی که از فرم خود راضی بودید ، روی دکمه ذخیره در بالای صفحه کلیک کنید.

Click the Save button in WPForms

تنظیم اعلان های فرم بارگذاری پرونده خود h4>

در زیر تنظیمات ، می توانید برای تنظیم اعلان های ایمیل فرم خود ، روی اعلان ها کلیک کنید. ممکن است بخواهید تنظیمات پیش فرض را تغییر دهید.

به طور پیش فرض ، فرم یک اعلان ایمیل به {admin_email} ارسال می کند.

اگر سایت وردپرس خود را ایجاد کردید توسط خودتان ، پس این آدرس ایمیل شما خواهد بود. در غیر این صورت ، می توانید {admin_email} را حذف کرده و آدرس ایمیل خود را در اینجا تایپ کنید.

Changing the email address that the form notifications are sent to

ارسال می شود.

نکته: مطمئن نیستید که {admin_email} آدرس ایمیل شماست یا خیر؟ در داشبورد WordPress خود به تنظیمات »عمومی بروید. به دنبال آدرس ایمیل مدیریت باشید. می توانید در اینجا تغییر دهید. پس از انجام این کار فقط روی ذخیره تغییرات در پایین کلیک کنید.

Checking or changing the WordPress Administration email address

اگر می خواهید پرونده های ارسالی برای بیش از یک نفر ارسال شود ، می توانید اعلان های متعدد در اینجا.

همچنین ممکن است بخواهید پیام تأییدی را که کاربران پس از ارسال فرم مشاهده می کنند ، تغییر دهید. می توانید این کار را در قسمت تنظیمات »تأییدها انجام دهید

به سادگی پیام مورد نظر خود را در کادر تایپ کنید. اگر بخواهید می توانید قالب بندی را مانند bold و italic اضافه کنید. پیام پیش فرض به این شکل است:

Changing the confirmation message that the user sees after submitting the form p >

پس از ایجاد تغییر فرم خود را فراموش نکنید. با کلیک روی X در بالا سمت راست می توانید از سازنده فرم خارج شوید.

افزودن فرم بارگذاری پرونده به وب سایت شما h4>

پس از ایجاد فرم ، باید آن را به وب سایت خود اضافه کنید. می توانید آن را به پست یا صفحه ، یا می توانید صفحه جدیدی ایجاد کنید.

ما می خواهیم فرم خود را به صفحه جدید اضافه کنیم. برای ایجاد صفحه جدید ، به Pages »Add New بروید. سپس ، با کلیک روی نماد (+) یک بلوک جدید به صفحه خود اضافه کنید.

Creating a new page in WordPress and adding a new block to it

بعد ، باید بخش WPForms را از بخش ابزارک ها انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید از نوار جستجو استفاده کنید تا آن را پیدا کنید.

Adding the WPForms block to your page or post

بعد از اینکه بلوک را به صفحه خود اضافه کردید ، فرم ایجاد شده را از لیست کشویی WPForms انتخاب کنید.

Select the correct form from the WPForms dropdown

اکنون ، صفحه خود را پیش نمایش یا منتشر کنید و نگاهی به فرم خود در وب سایت خود بیاندازید. فرم ما به این شکل است.

The finished file upload form live on the website

با مراجعه به WPForms »همه فرم ها می توانید فرم خود را تغییر دهید. فقط روی نام فرم کلیک کنید یا ماوس خود را بر روی آن قرار دهید و روی پیوند “ویرایش” کلیک کنید تا ویرایش شود.

Editing a form you've already created in WPFormsv

وقتی فرم خود را ویرایش می کنید ، به طور خودکار در وب سایت شما به روز می شود. نیازی نیست دوباره آن را به صفحه خود اضافه کنید.

نکته: بهتر است فرم خود را تست کنید تا مطمئن شوید مطابق انتظار کار می کند. اگر بعد از ایجاد فرم فرم ، اعلان ایمیلی دریافت نکردید ، نگاهی به راهنمای گام به گام ما در رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

مشاهده یا بارگیری پرونده های بارگذاری شده h4>

وقتی کسی فایلی را از طریق فرم بارگذاری پرونده شما ارسال می کند ، می توانید آن را از طریق صندوق ورودی ایمیل یا داشبورد وردپرس خود دریافت کنید.

با هر ورودی فرم ، ایمیلی به این شکل دریافت خواهید کرد:

The email you receive with the form entry details, including file download links

برای مشاهده یا بارگیری پرونده ها ، فقط روی پیوندها کلیک کنید.

همچنین می توانید فایل ها را از طریق خود وردپرس به راحتی پیدا کنید. به WPForms »مطالب رفته و سپس بر روی نام فرم خود کلیک کنید.

Select your form to view the form entries in your WordPress dashboard

بعد ، می توانید فایل های بارگذاری شده را در جدول ورودی فرم مشاهده کنید. همچنین می توانید روی پیوند مشاهده کلیک کنید تا جزئیات کامل فرم را مشاهده کنید.

The file links shown in the WPForms entry in the table

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد فرم بارگذاری پرونده در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس و راهنمای ما در نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-file-upload-form-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید