نحوه ایجاد صفحه کودک در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه کودک در سایت خود ایجاد کنید؟ صفحات در وردپرس می توانند مستقل یا سلسله مراتبی باشند ، به این معنی که یک صفحه می تواند زیرصفحه های خاص خود را داشته باشد که به آنها صفحه های کودک نیز می گویند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای تنظیم بهتر صفحات خود به راحتی یک صفحه کودک در وردپرس ایجاد کنید.

How to create a child page in WordPress

صفحه کودک در وردپرس چیست؟ h4>

صفحات و پست ها دو نوع محتوای پیش فرض در وردپرس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در تفاوت بین ارسالها در مقابل صفحات در وردپرس .

پست ها بخشی از یک وبلاگ هستند و به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شوند (ابتدا ورودی های جدیدتر). آنها به طور معمول با دسته ها و برچسب ها .

صفحات محتوای یکبار مصرف یا مستقل هستند که بخشی از وبلاگ نیستند. به عنوان مثال ، صفحه “درباره ما” یا صفحه “تماس با ما”. آنها می توانند سلسله مراتبی باشند ، به این معنی که می توانید آنها را با صفحه والدین و کودک سازماندهی کنید.

به طور معمول ، وب سایت های تجاری از Pages برای ایجاد ساختار وب سایت استفاده می کنند. به این ترتیب آنها می توانند ایجاد وب سایت بدون ایجاد یک وبلاگ. کسانی که می خواهند وبلاگ خود را به استراتژی بازاریابی محتوا هنوز هم می توانند به سادگی ایجاد یک صفحه وبلاگ جداگانه .

اگر صفحات شما زیاد باشد ، سازماندهی آنها دشوار می شود. در اینجا صفحات کودک وارد می شوند. شما می توانید صفحه گسترده تری را به عنوان “والدین” ایجاد کنید و سپس صفحات کودک را برای سازماندهی بهتر ساختار وب و طرح خود اضافه کنید.

WordPress pages used to create a website structure

به عنوان مثال ، یک صفحه والدین به نام “درباره ما” می تواند اعضای تیم ، سابقه ، مشاغل و سایر صفحات را به عنوان صفحه کودک داشته باشد.

هر صفحه کودک همچنین می تواند صفحه کودک خود را داشته باشد و غیره. از این طریق می توانید بین صفحات خود روابط ایجاد کرده و یک ساختار وب سایت مناسب ایجاد کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد صفحه کودک در وردپرس بیندازیم.

چگونه یک صفحه کودک ایجاد کنیم؟ h4>

برای ایجاد صفحه کودک ، به یک صفحه والدین نیاز دارید. اگر در حال حاضر صفحه ای دارید که می خواهید به عنوان والدین از آن استفاده کنید ، خوب است که به آن بروید.

برای ایجاد صفحه جدید یا ویرایش صفحه موجود در منطقه مدیر وردپرس خود ، به سادگی به صفحات »افزودن مطلب جدید بروید. در سمت راست ، کادر صفات صفحه با کشویی والد را مشاهده خواهید کرد

Select parent page

در کشویی والد ، لیست تمام صفحات سایت خود را مشاهده خواهید کرد. به طور پیش فرض ، روی “بدون والدین” تنظیم شده است ، به این معنی که این صفحه یک صفحه جداگانه و بدون ارتباط است. شما باید صفحه ای را که می خواهید به عنوان والدین استفاده کنید از فهرست کشویی انتخاب کنید.

پس از آن ، می توانید پیش بروید و تغییرات خود را ذخیره کنید. برای ایجاد صفحات کودک بیشتر می توانید این روند را تکرار کنید.

برای مشاهده صفحات کودک ، می توانید به صفحه “Pages” All Pages “در بخش مدیریت وردپرس بروید. صفحات کودک را در فهرست صفحه اصلی آنها با پیشوند مشاهده خواهید کرد.

Parent page

بعد ، می توانید پیش بروید و صفحات فرزند خود را به وب سایت خود اضافه کنید منوی پیمایش به عنوان موارد زیر منو.

Adding child pages in WordPress navigation menus

کاربران پیشرفته می توانند از روش های دیگر برای استفاده خودکار نمایش لیست صفحات کودک برای صفحه والد در ابزارک های نوار کناری وردپرس یا قالب های قالب.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد صفحه کودک در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در نحوه تبدیل دسته های وردپرس به طبقه بندی های سفارشی برای مرتب سازی محتوای سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-create-a-child-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید