نحوه ایجاد صفحه نظرات اخیر در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه فعالیت جداگانه در سایت خود ایجاد کنید که تمام نظرات اخیر را نشان دهد؟ برجسته سازی نظرات اخیر یکی از راه های افزایش تعامل و بحث است. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد صفحه نظرات اخیر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Creating a recent comments page in WordPress

چرا ، چه زمانی و چه کسی به صفحه نظرات اخیر نیاز دارد؟ h4>

نظرات نقش مهمی در ایجاد جامعه پیرامون وبلاگ شما دارند. آنها به خوانندگان اجازه می دهند تا در بحث ها شرکت کنند و با شما تعامل داشته باشند.

با این حال ، ساختن یک جامعه کار ساده ای نیست. بسیاری از دارندگان سایت در آغاز با مشکل روبرو می شوند. اینها را ببینید 11 نکته برای دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس خود .

مشاهده خواهید کرد که این لیست شامل بخشی درباره نمایش مفسران برتر شما است. نمایش برجسته نظرات در وب سایت شما افراد بیشتری را به اظهار نظر ترغیب می کند.

وردپرس با یک ویجت داخلی به نمایش نظرات اخیر در یک نوار کناری . با این حال ، ستون های فرعی اغلب بسیار باریک هستند که باعث می شود ویجت نظرات اخیر شما کمی متراکم و خواندن آن دشوار باشد.

Recent comments in a sidebar

برای تکمیل ابزارک نظرات اخیر خود ، می توانید یک صفحه نظرات اخیر اضافه کنید. جایی که کاربران می توانند به راحتی نظرات اخیر را بخوانند و بحث های مربوط به وبلاگ شما را دنبال کنند.

بیایید نگاهی به نحوه ایجاد صفحه نظرات اخیر در وردپرس بیندازیم.

ایجاد صفحه نظرات اخیر h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه نظرات شایسته . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پس از فعال شدن ، به سادگی یک صفحه وردپرس جدید ایجاد کنید که می خواهید نظرات اخیر خود را در آن نمایش دهید. در قسمت محتوا ، باید این کد کوتاه را اضافه کنید:

Counsentecent-Comments/ Prophet

اگر صفحه را پیش نمایش کنید ، 5 نظر اخیر با آواتار کاربر و بخش نظرات مشاهده خواهید کرد.

کد کوتاه نظرات مناسب با چند پارامتر همراه است که به شما امکان می دهد کد کوتاه را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، می توانید تعداد نظرات و اندازه آواتار را با استفاده از کد کوتاه مانند این تغییر دهید:

[proper-comments number = "30" avatar_size = "64" /]

در این مثال ، number و avatar_size ویژگی کوتاه هستند و 30 و 64 مقادیر آنها هستند. این بدان معنی است که اکنون 30 نظر نشان داده می شود و از 64 پیکسل برای اندازه تصویر آواتار استفاده می کند.

A recent comments page on a WordPress site

می توانید این پلاگین را بررسی کنید صفحه اسناد برای لیست کاملی از پارامترهای کد کوتاه که می توانید استفاده کنید.

برای تنظیم ظاهر بصری نظرات اخیر ، ممکن است لازم باشد CSS سفارشی اضافه کنید. اگر CSS را نمی دانید ، ممکن است بخواهید عنوان CSS Hero به شما امکان می دهد CSS را در هر قالب WordPress بدون نوشتن یک خط کد تنظیم کنید.

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند صفحه نظرات اخیر خود را در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه خاموش یا غیرفعال کردن نظرات در صفحات وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-recent-comments-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید