نحوه ایجاد صفحه بایگانی ارسال پیام سفارشی در وردپرس

سفارشی انواع ارسالها یکی از ویژگیهای جذاب موجود در وردپرس 3.0 بود یکی از کاربران ما در توییتر از ما سالی پرسید که چگونه می توان صفحه بایگانی پست های سفارشی را ایجاد کرد. ما در مقاله اولیه خود درباره انواع پست سفارشی به آن پرداختیم ، اما به طور کامل توضیح داده نشد. در این مقاله ، ما راهنمای گام به گام نحوه ایجاد صفحه بایگانی پست های سفارشی را در وردپرس به شما نشان خواهیم داد.

اولین چیزی که باید مطمئن شوید این است که نوع پست سفارشی شما بایگانی را در کد فعال کرده است. برای انجام این کار ، شما باید به کد نوع پست سفارشی خود بروید (را می توانید در پرونده function.php موضوع خود یا افزونه اختصاصی سایت ). شما باید مطمئن شوید که استدلال has_archive به درست تنظیم شده است.

یک کد مثال به این شکل است:

add_action ('init' ، 'create_post_type')؛
تابع create_post_type () {
Register_post_type ('معاملات' ،
آرایه(
'labels' => آرایه (
'name' => __ ("معاملات") ،
'singular_name' => __ ('معامله')
) ،
'public' => درست است
'has_archive' => درست است
)
)
}

توجه کنید که تنظیمات_arhive ما در آرایه درست است. شما باید این را در کد خود داشته باشید. پس از انجام این کار ، به نوع پست سفارشی شما یک صفحه بایگانی اختصاص داده می شود که با رفتن به پیوندی مانند این می توانید به آن دسترسی پیدا کنید:

http://yoursite.com/deals/

توجه: معاملات را با هر نوع نام پست سفارشی خود جایگزین کنید.

وردپرس به طور پیش فرض از الگوی بایگانی موضوع شما برای نمایش صفحه بایگانی نوع پست سفارشی استفاده می کند. اگر از نظر بایگانی پیش فرض مشکلی ندارید ، کار شما در اینجا تمام است. شما با موفقیت یک صفحه بایگانی از نوع پست سفارشی برای سایت وردپرس خود ایجاد کرده اید.

با این حال ، اگر می خواهید یک صفحه بایگانی سفارشی برای نوع پست سفارشی خود ایجاد کنید ، لازم است یک فایل جدید به نام archive- {posttype} .php ایجاد کنید. در مثال ما ، نام فایل Archive-deal.php

خواهد بود

بهترین راه برای شروع کپی کردن کد از پرونده archive.php طرح زمینه و جایگذاری آن در بایگانی– {posttype} پرونده .php است. سپس از آنجا شروع به تغییر کاربری کنید. می توانید این فایل بایگانی را مطابق میل دلخواه خود تنظیم کنید. یک الگوی بسیار اساسی به این شکل است:

'؛
محتوای()؛
echo '

‘؛
در همین حال endif
get_footer ()؛
؟>

پس از اتمام کار ، این پرونده را در فهرست موضوع خود بارگذاری کنید. پس از انجام این کار ، یک صفحه بایگانی سفارشی برای نوع پست سفارشی خود مشاهده خواهید کرد.

آنجا داری. اکنون باید یک صفحه بایگانی پست پست سفارشی در وردپرس داشته باشید. برای کسانی که می خواهند نمونه های سفارشی را مشاهده کنند ، می توانید با مراجعه به صفحه کوپن های وردپرس یا کسانی که می توانند آن را مشاهده کنند. صفحه کتابهای WordPress ما.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-custom-post-types-archive-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید