نحوه ایجاد صفحات زیبا به زودی در وردپرس با SeedProd

آیا می خواهید به زودی صفحه زیبایی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید؟ همه وب سایت ها به زودی به صفحه پیش از راه اندازی نیاز دارند. به شما امکان می دهد حتی قبل از راه اندازی وب سایت اصلی خود پیش بینی ایجاد کنید ، اعتیاد به مواد مخدره ایجاد کنید و خبر را گسترش دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به سرعت و به راحتی صفحات زیبا به زودی در وردپرس ایجاد کنید.

How to create beautiful coming soon pages in WordPress

چرا به زودی صفحاتی در وردپرس ایجاد می کنیم؟ h4>

به زودی صفحات فقط یک مکان نگهدار برای وب سایت شما نیستند. آنها می توانند تولید کرد ابزار لازم برای تجارت خود حتی قبل از راه اندازی سایت.

در اینجا چند روش وجود دارد که ما به زودی در صفحات استفاده کرده ایم.

1 سنجش میزان علاقه کاربر – اگر درباره ایده ای مطمئن نیستید ، به زودی صفحات ارائه شده می توانند به شما در ارزیابی علاقه کاربر به پروژه کمک کنند.

2 ساخت Hype – به زودی از صفحات می توان برای ایجاد پیش بینی و ایجاد اعتیاد به مواد مخدره نیز استفاده کرد. اطلاعات مربوط به محصول را بدهید و به کاربران انگیزه هایی برای به اشتراک گذاری ارائه دهید.

3 ضبط آگهی ها – شروع ایجاد لیست ایمیل شما و از کاربران بخواهید که پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند. این به شما امکان می دهد لایک و دنبال کننده به عنوان اثبات اجتماعی حتی قبل از راه اندازی سایت داشته باشید.

برای ایجاد صفحه به زودی در وردپرس ، باید بهترین میزبانی وردپرس و نصب وردپرس

برای جزئیات بیشتر ، می توانید راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس .

مثالی از آنچه ایجاد خواهیم کرد h4>

SeedProd Example 1

SeedProd Example 2

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا دستورالعمل متنی نمی خواهید ، خواندن را ادامه دهید.

نحوه ایجاد یک صفحه زیبا به زودی ایجاد می کنیم h4>

ابتدا باید پلاگین SeedProd را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

SeedProd یک افزونه وردپرس پولی است. قیمت گذاری از 29 دلار برای مجوز یک سایت با 1 سال پشتیبانی شروع می شود.

پس از فعال سازی ، برای راه اندازی صفحه به زودی باید از صفحه تنظیمات »به زودی طرفدار بروید.

Enable coming soon page

ابتدا باید بر روی “Enable Coming Soon Mode” کلیک کنید و بر روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

از این پس ، کاربران خارج شده و موتورهای جستجو به زودی به صفحه شما هدایت می شوند. با ورود به سیستم هنوز می توانید سایت خود را مشاهده کنید.

بعد ، باید روی دکمه “ویرایش به زودی / صفحه نگهداری” کلیک کنید. با این کار SeedProd سفارشی ساز تم باز می شود.

Select theme for your coming soon page

لیستی از الگوهای صفحه زیبا که به زودی برای انتخاب انتخاب می شوند را مشاهده خواهید کرد. هر یک از این تم ها کاملا قابل تنظیم است. شما باید موضوعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.

با انتخاب طرح زمینه ، آن را در پیش تنظیم کننده با پیش نمایش زنده باز می کند.

Coming soon page customizer

لیستی از گزینه ها را در پانل سمت چپ مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی گزینه ای ، گزینه آن گسترش می یابد تا تنظیمات آن مشخص شود. هر تغییری که ایجاد کنید فوراً در پیش نمایش زنده نشان داده می شود.

همچنین می توانید بین نمای موبایل و دسک تاپ جابجا شوید. پس از انجام تغییرات ، برای ذخیره تنظیمات خود باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Editing coming soon page options

با استفاده از سفارشی ساز ، می توانید آرم ، پس زمینه ، محتوای خود را تغییر دهید ، فرم اشتراک ایمیل ، دکمه های اشتراک اجتماعی ، تایمر شمارش معکوس ، نوار پیشرفت و غیره را اضافه کنید.

تنظیمات هر گزینه کاملاً تفکر شده و تنظیم آن بسیار آسان است.

در مرحله بعد ، ما صفحه زودی را به سرویس ایمیل مارکتینگ ، بنابراین می توانید ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید.

ابتدا روی “تنظیمات فرم ایمیل” از پانل سمت چپ کلیک کنید تا آن را گسترش دهید. پس از آن ، شما باید ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را در گزینه “ذخیره مشترکین در” ذخیره کنید.

Email form settings for your coming soon page

به خاطر این مقاله ، ما نحوه اتصال را به شما نشان می دهیم MailChimp . شما باید سرویس ایمیل خود را انتخاب کنید.

برای ادامه باید روی دکمه “پیکربندی” کلیک کنید. با این کار به صفحه تنظیمات ارائه دهنده خدمات ایمیل خود می روید.

MailChimp settings

شما باید کلید API را وارد کنید که می توانید از MailChimp . پس از آن شما باید لیست ایمیل را انتخاب کرده و سایر تنظیمات را مرور کنید.

فراموش نکنید که پس از پایان کار بر روی دکمه “ذخیره و ادامه ویرایش” کلیک کنید.

با این کار شما به تنظیم کننده تم باز خواهید گشت. برای ذخیره تغییرات می توانید به ویرایش فرم ایمیل خود ادامه دهید یا بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

به زودی صفحه شما اکنون شروع به جمع آوری آدرس های ایمیل کرده و آنها را به لیست ایمیل شما اضافه می کند.

افزودن صفحه حالت تعمیر و نگهداری h4>

بعضی از دارندگان سایت ممکن است بخواهند به جای صفحه به زودی صفحه ای از حالت تعمیر و نگهداری را نمایش دهند. اگر سایت شما تحت تعمیر و نگهداری قرار دارد ، یک صفحه حالت تعمیر و نگهداری مفید است و می خواهید به کاربران خود اطلاع دهید که به زودی باز خواهید گشت.

افزونه SeedProd’s Coming Soon Pro همچنین به شما امکان می دهد صفحات زیبایی را در وردپرس ایجاد کنید.

ابتدا باید به صفحه تنظیمات »به زودی طرفدار بروید و گزینه” Enable Maintenance Mode “را انتخاب کنید.

Enable maintenance mode

برای فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری ، فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

از این به بعد ، سایت عادی خود را هنگام ورود مشاهده خواهید کرد. کاربران و موتورهای جستجو شده از سیستم خارج شده به صفحه حالت تعمیر و نگهداری شما هدایت می شوند.

بعد ، باید روی دکمه “ویرایش به زودی / صفحه نگهداری” کلیک کنید. با این کار SeedProd customizer theme باز می شود که در آن می توانید موضوعی را انتخاب کرده و ویرایش کنید تا به عنوان صفحه حالت تعمیر و نگهداری شما نمایش داده شود.

تنظیمات پیشرفته برای به زودی صفحات h4>

SeedProd’s Coming Soon pro یک افزونه قدرتمند با چندین گزینه پیشرفته است.

به زودی می توانید عنوان سایت و متا توضیحات سایت خود را اضافه کنید. این اجازه می دهد تا سایت شما با استفاده از همان عنوان و توصیفی که در سایت زنده خود استفاده خواهید کرد ، ایندکس شود.

همچنین می توانید URL ها را به صورت دستی وارد و حذف کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد یک صفحه به زودی در صفحه اصلی تنظیم کنید ، و اجازه دهید صفحات وبلاگ یا فرم تماس خود را حذف کنید.

Exclude URLs from redirection

اگر در یک سایت مشتری کار می کنید ، می توانید به آنها یک URL مخفی بدهید تا بتوانند سایت زنده را ببینند.

Control access

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به زودی صفحاتی زیبا در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در مورد چگونگی افزایش وردپرس مشاهده کنید. سرعت و عملکرد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-beautiful-coming-soon-pages-in-wordpress-with-seedprod/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35