نحوه ایجاد رزومه آنلاین حرفه ای در وردپرس

آیا به دنبال ایجاد رزومه آنلاین با وردپرس هستید؟ افزودن یک رزومه حرفه ای به وب سایت شما به کارفرمایان احتمالی اجازه می دهد تا به راحتی شما را پیدا کرده و با شما تماس بگیرند. در این مقاله ، نحوه ساخت رزومه حرفه ای در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

A beautiful professional resume created with WordPress

مواردی که قبل از شروع به آن نیاز دارید h4>

شما باید یک نام دامنه و داشته باشید یک شرکت میزبانی وب خوب که وردپرس را می داند. ما بسیار توصیه می کنیم که از استفاده کنید Bluehost زیرا آنها ارائه دهنده میزبانی رسمی وردپرس هستند. آنها همچنین به شما دامنه رایگان و 50٪ تخفیف از برنامه میزبانی خود (ویژه کاربران WPBeginner) می دهند.

از آنجا که کاربران ما گزینه ها را دوست دارند ، ما همچنین سایت برای میزبانی وردپرس. آنها بهترین پشتیبانی را دارند و همین پیشنهاد ویژه را برای کاربران WPBeginner دارند.

همچنین باید مطمئن شوید که وردپرس را نصب کرده اید. به راهنمای ما در نحوه نصب وردپرس مراجعه کنید .

همچنین این آموزش فقط برای سایتهای WordPress.org خود میزبان است و در WordPress.com کار نمی کند (نگاه کنید به: > WordPress.org vs WordPress.com – چه تفاوتی )

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد رزومه آنلاین با وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Resume Builder است. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی به رزومه ها »افزودن موارد جدید بروید و ساخت رزومه خود را شروع کنید.

Adding a new resume in WordPress

سازنده رزومه با استفاده از رابط کاربری آسان رزومه شما را ایجاد می کند. به دو قسمت به نام بخش و ابزارک تقسیم می شود.

ابتدا باید روی دکمه “افزودن قسمت رزومه” کلیک کنید. اینجاست که می توانید اطلاعات مختلفی را به رزومه خود اضافه کنید. می توانید یک بلوک معرفی یا یک بلوک پیش فرض اضافه کنید.

Adding an intro section to your resume

بیایید ابتدا یک بلوک معرفی اضافه کنیم. اینجا جایی است که می توانید اطلاعات مقدماتی مربوط به خود را اضافه کنید ، عکس اضافه کنید و دکمه های تماس با عمل را فشار دهید.

ابعادی که عکس اضافه می کنید باید دقیقاً 237x303px باشد.

Filling intro section and adding photo

برای افزودن دکمه تماس به عمل ، باید روی “دکمه افزودن” کلیک کنید. می توانید چند دکمه اضافه کنید.

در این مثال ، ما دو دکمه اضافه کردیم که یکی از آنها دارای برچسب تماس و دیگری نمونه کارها با برچسب هستند.

Adding call to action buttons in your resume

پس از افزودن بلوک معرفی ، باید روی دکمه Add Resume Section کلیک کرده و بلوک پیش فرض را انتخاب کنید.

ما از بلوک های پیش فرض برای افزودن اطلاعات علمی و تخصصی به رزومه استفاده خواهیم کرد.

Adding academic and work sections to your resume

می توانید بخشی به نام آموزش ایجاد کنید و سپس زیرمجموعه ها را برای هر مدرسه / دانشکده اضافه کنید.

بعد از آن می توانید یک بخش دیگر برای تجربه ایجاد کنید و هر شغل را به عنوان یک زیرمجموعه جدید اضافه کنید.

افزودن ابزارک اطلاعات تماس به رزومه شما h4>

بهترین نکته در مورد رزومه آنلاین اتصال سریع است. کارفرمایان و مشتریان می توانند به سرعت برای شما پیام ارسال کنند ، از طریق پیام IM به شما بپیوندند یا مستقیماً با شما تماس بگیرند. رزومه ساز نمایش اطلاعات تماس شما را بسیار ساده می کند.

به سادگی فرم اطلاعات تماس را در زیر ابزارک های رزومه پر کنید.

Contact info widget

افزودن مهارت به رزومه شما h4>

Resume Builder همچنین دارای یک ابزارک مهارت است که به شما امکان می دهد مهارت های خود را اضافه کنید ، سطح تخصص خود را انتخاب کنید و جزئیات مربوط به هر مهارت را ارائه دهید.

به سادگی با کلیک بر روی دکمه افزودن مهارت می توانید مهارت مورد نظر خود را اضافه کنید.

Adding skills to your resume

پس از پایان کار ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا رزومه شما زنده باشد.

نمایش رزومه در سایت وردپرس شما h4>

Resume Builder با یک الگوی رزومه داخلی وردپرس ارائه می شود که تقریباً با هر موضوعی کار می کند. هر رزومه ای که ایجاد می کنید URL خاص خود را در وب سایت شما دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید اینست که پیوندی را به عنوان منوی پیمایش .

به سادگی به منوها بروید و برای گسترش آن روی برگه رزومه کلیک کنید. رزومه ای را که به تازگی ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. کادر کنار رزومه خود را علامت بزنید و سپس بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.

Adding resume link to navigation menu

اکنون می توانید برای دیدن رزومه کاری خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

اگر نمی خواهید از الگوی پیش فرض استفاده کنید ، می توانید از کد کوتاه برای نمایش رزومه کاری خود در هر صفحه وردپرس در سایت خود. هنگام ذخیره یا انتشار رزومه ، این کد کوتاه را در صفحه ویرایش رزومه پیدا خواهید کرد.

Add resume to any page using shortcodes

این کد کوتاه را در هر صفحه وردپرسی که می خواهید رزومه خود را تعبیه کنید کپی و جای گذاری کنید.

می توانید سبک و شکل رزومه خود را با استفاده از CSS در صفحه سبک موضوع خود تغییر دهید. یک روش آسان تر برای انجام این کار استفاده از قهرمان CSS . به شما امکان می دهد با استفاده از یک رابط کاربری ساده و بدون نوشتن CSS یا HTML ، شکل ظاهری هر عنصر را تغییر دهید.

نتیجه گیری h4>

مزیت استفاده از افزونه رزومه وردپرس مانند Resume Builder در مقایسه با استفاده از تم رزومه وردپرس این است که می توانید در هر زمان و بدون از دست دادن هیچ گونه عملکرد ، طراحی سایت خود را تغییر دهید.

هنگامی که از یک تم رزومه وردپرس استفاده می کنید ، برای همیشه محدود به استفاده از آن تم هستید. با تغییر مضامین ، تمام اطلاعات را از دست می دهید و باید رزومه خود را دوباره بسازید.

در حالی که یک افزونه رزومه با تمام مضامین حتی هنگام تغییر طرح زمینه خود کار می کند ، تمام داده های شما در آنجا وجود دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک رزومه حرفه ای در وردپرس بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی افزودن نمونه کارها به سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-build-a-professional-resume-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید