نحوه ایجاد خودکار پست وردپرس از YouTube Video

اخیراً یکی از کاربران ما از ما راهی خواسته است تا هر زمان که ویدیوی جدیدی را در کانال YouTube خود بارگذاری می کنند روند ایجاد یک پست جدید در وردپرس را خودکار کنیم. افزودن ویدیوی YouTube در وردپرس بسیار ساده است ، اما لازم است شما به صورت دستی وارد سیستم شوید ، یک پست ایجاد کنید و سپس فیلم را تعبیه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که هر زمان که ویدیوی YouTube بارگذاری می شود ، به طور خودکار پست جدید وردپرس ایجاد کنید.

ما برای این کار از ابزاری رایگان به نام IFTTT استفاده خواهیم کرد.

IFTTT چیست؟ h4>

IFTTT مخفف “if this then that” است. این یک سرویس قدرتمند است که به شما امکان می دهد برخی کارها را بر اساس معیارهای مشخص شده خودکار کنید. به عنوان مثال:

اگر این اتفاق بیفتد: “یک ویدیوی جدید در YouTube بارگذاری می شود” .
سپس آن را انجام دهید : “ایجاد پست جدید در وردپرس” .

به مثال بالا دستور العمل گفته می شود. شما می توانید برای بسیاری از سرویس های تحت وب یک دستورالعمل ایجاد کنید. مقاله ما را در مورد چگونگی خودکار وردپرس و رسانه های اجتماعی را با استفاده از IFTTT خودکار کنید برای مثال های بیشتر.

ایجاد YouTube برای دستور العمل وردپرس در IFTTT

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت IFTTT بروید و ثبت نام کن، مجانیه).

پس از ورود به سیستم ، باید بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا اولین دستورالعمل خود را شروع کنید.

Creating a new recipe in IFTTT

با این کار شما می توانید جادوگر دستور العمل ایجاد کنید. شما باید با کلیک کردن روی پیوند “این” یک ماشه را انتخاب کنید.

Step 1 choosing an action

اکنون تعدادی کانال مشاهده خواهید کرد که می توانند با IFTTT استفاده شوند. به پایین پیمایش کنید یا YouTube را جستجو کنید و برای انتخاب آن کلیک کنید.

IFTTT choose a channel

وقتی روی YouTube کلیک می کنید ، به مرحله بعدی می روید که از شما می خواهد یک کانال YouTube را فعال کنید. برای دسترسی IFTTT به حساب YouTube خود باید روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

Activate YouTube Channel to continue

هنگامی که حساب YouTube خود را فعال کردید ، می توانید یک راه انداز را انتخاب کنید. IFTTT چند انتخاب به شما نشان می دهد. برای این مثال ، شما باید بر روی Video New Video Uploaded ’ کلیک کنید.

Choose New Video Uploaded as trigger for this recipe

این مرحله را به مرحله بعدی می رساند که معمولاً به شما امکان می دهد زمینه هایی را از ماشه انتخابی خود انتخاب کنید. با این حال ماشه ای که ما انتخاب کرده ایم هیچ فیلدی برای انتخاب ندارد. کافی است بر روی دکمه “ایجاد راه انداز” کلیک کنید.

Finish trigger creation

اکنون به قسمت “آن” دستورالعمل خود می آیید. اینجا جایی است که شما عملیاتی را برای انجام دستورالعمل تعریف می کنید. برای ادامه روی ‘that کلیک کنید.

Click on that to define actions

IFTTT اکنون از شما می خواهد که یک کانال اقدام را انتخاب کنید. برای انتخاب وردپرس جستجو یا پایین بروید.

Choose WordPress as the channel for your action

دوباره از شما خواسته می شود کانال را فعال کنید. بر روی دکمه فعال سازی کلیک کرده و آدرس سایت وردپرس ، نام کاربری و رمز عبور خود را ارائه دهید.

Activate WordPress as channel in IFTTT

IFTTT اکنون اقداماتی را به شما نشان می دهد که می توانید در سایت وردپرس خود انجام دهید. شما باید بر روی “ایجاد یک پست” کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، شما باید مواد را از کانال YouTube انتخاب کنید تا به پست وردپرس خود اضافه کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، ما انتخاب کرده ایم عنوان ویدیوی YouTube را به عنوان عنوان پست وردپرس اضافه کنیم. ما در قسمت پست از توضیحات و URL استفاده کرده ایم.

Adding ingredients to your recipe

هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، می توانید انتخاب کنید که می خواهید بلافاصله پست را منتشر کنید ، به صورت خصوصی منتشر کنید یا به عنوان پیش نویس ذخیره کنید. برای ادامه روی دکمه “ایجاد اقدام” کلیک کنید.

Select a post status

IFTTT اکنون جزئیات دستور العمل شما را نمایش می دهد. شما باید آن را با کلیک کردن روی دکمه “ایجاد دستور العمل” ذخیره کنید.

Finish recipe setup

مهم: به طور پیش فرض کوتاه کردن آدرس اینترنتی IFTTT روشن است ، به این معنی که URL YouTube شما توسط IFTTT کوتاه می شود و وردپرس نمی تواند ویدیوی شما را جاسازی کند. برای حل این مشکل ، شما باید کوتاه کردن URL را در IFTTT غیرفعال کنید. ابتدا با کلیک بر روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست بالای داشبورد IFTTT کلیک کرده و سپس بر روی Preferences کلیک کنید. بعد ، به بخش کوتاه کردن URL بروید و آن را غیرفعال کنید.

Disable URL Shortening in IFTTT

این همه ، دستور العمل IFTTT شما اکنون آماده است. هر 15 دقیقه به طور خودکار YouTube را از نظر فیلم های جدید بررسی می کند. اگر فیلم جدیدی پیدا کند ، IFTTT به طور خودکار یک پست جدید WordPress از آن ویدیوی YouTube ایجاد می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های جدیدی را از آپلودهای ویدیوی YouTube در وردپرس ایجاد کنید. فراموش نکنید که 9 نکته مفید YouTube برای ادویه بخشیدن به سایت وردپرس خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-automatically-create-wordpress-post-from-youtube-video/.

دیدگاهتان را بنویسید