نحوه انقضا Post پست ها یا محتوای پست جزئی در وردپرس

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید تاریخ انقضا برای پست های وبلاگ خود تعیین کنید؟ شاید شما مطالب به موقعی مانند معاملات یا هدایای منسوخ شده دارید که می خواهید به طور خودکار منقضی شوند؟ در این مقاله ، نحوه انقضا ارسال و صفحات در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه برنامه ریزی کنید که بخشی از پست یا محتوای صفحه شما پس از یک تاریخ خاص منقضی شود.

Expire Post Content

چه زمانی می خواهید پست ها یا محتوای پست جزئی منقضی شود؟

مورد اصلی استفاده از انقضا post ارسال ، انقضا content محتوای حساس به زمان مانند معاملات ویژه ، کوپن ، هدایا و اعلامیه های رویداد است.

در موارد خاص ، ممکن است بخواهید پست را در سایت خود فعال نگه دارید زیرا مفید است ، اما فقط محتوای جزئی منقضی می شود مانند کوپن تخفیف ویژه مدت زمان محدود که دیگر کار نمی کند.

ابتدا بیایید به نحوه انقضا پست ها نگاهی بیندازیم ، سپس به نحوه انقضا محتوای پست جزئی نگاه خواهیم کرد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چگونه می توان پست ها را در وردپرس منقضی کرد؟ h4>

روش هایی برای شخصی سازی حلقه وردپرس با کدهای PHP و استفاده از زمینه های سفارشی برای تحقق این امر وجود دارد ، اما کار بسیار زیادی است. بیایید نگاهی به راه حل آسان تر بیندازیم: پلاگین Exp Expirator .

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است. پس از فعال سازی ، به ویرایش هر پست یا صفحه وردپرس بروید ، و متاباکس جدیدی مانند این مشاهده خواهید کرد:

Post Expirator - WordPress Plugin

می توانید انقضا post پست را فعال کرده و تاریخ / زمانی را که می خواهید این پست منقضی شود انتخاب کنید.

احتمالاً از خود می پرسید که پست پس از انقضا چه اتفاقی برای آن می افتد. خوب ، شما باید تصمیم بگیرید که گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

می توانید آن را به عنوان پیش نویس تهیه کنید (انتشار آن را لغو انتشار کنید) ، آن را روی حالت خصوصی تنظیم کنید ، پست را به کلی حذف کنید یا می توانید دسته پست را تغییر دهید.

تنظیمات دیگری نیز دارید که می توانید از صفحه تنظیمات موجود در تنظیمات »بازنشانی ارسال پیکربندی کنید.

Post Expirator Settings - WordPress Plugin

می توانید قالب تاریخ و زمان را به همراه دسته انقضا پیش فرض انتخاب کنید. همچنین شما می توانید تاریخ انقضا post پست را در انتهای محتوای خود اضافه کنید تا به کاربران خود اطلاع دهید که این پست یا صفحه منقضی می شود.

Post Expirator Footer Settings - WordPress Plugin

افزونه دیگری که عملکرد مشابهی را ارائه می دهد انقضا Post پست ساده .

نحوه انقضا محتوای پست جزئی در وردپرس h4>

روش فوق به شما نشان می دهد که چگونه کل پست یا صفحه را منقضی کنید ، اما در بعضی موارد آن چیزی نیست که می خواهید. ممکن است فقط بخواهید بخشی از پست یا محتوای صفحه را بعد از مدت زمان مشخصی حذف کنید. در این صورت ، افزونه ای به نام محتوای برنامه ریزی شده بهترین راه حل شما.

این افزونه به شما امکان می دهد بخشی از محتوای پست خود را براساس تاریخ هایی که تعیین کرده اید منتشر و منقضی شود.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است. پس از انجام این کار ، هیچ تنظیمات دیگری وجود ندارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای خود را با کد کوتاه بپیچید و تاریخ / زمانی را که دوست دارید منقضی شود تنظیم کنید. با رسیدن آن زمان ، این محتوا از بین می رود و دیگر برای کاربران شما قابل مشاهده نیست.

[schedule on = ‘2014-12-01 ′ at = ”10:01 ″ expon =’ 2014-12-01 ′ expat =” 13:15 ″] محتوایی که می خواهید در اینجا پنهان کنید [/ برنامه]

تاریخ باید در قالب yy-mm-dd تنظیم شود و زمان باید در قالب 24 ساعت تنظیم شود.

زمان با تنظیمات منطقه زمانی وبلاگ شما مقایسه می شود ، بنابراین با رفتن به تنظیمات »عمومی مطمئن شوید که منطقه زمانی مناسبی داشته باشید.

همچنین می توانید کد کوتاه را در داخل این کد کوتاه برنامه نیز اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه پست ها را در وردپرس منقضی کنید و محتوای بخشی از پست و صفحه را در وردپرس منقضی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-expire-posts-or-partial-post-content-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید