نحوه انجام SEO Video در وردپرس با پلاگین Yoast Video SEO

چندی پیش یکی از دوستان ما ، Joost de Valk ، مشهور به افزونه SEO WordPress در رابطه با آزمایش نسخه بتا افزونه خود با ما تماس گرفت . این افزونه جدید وی افزونه افزونه SEO وی بود که عمدتاً روی فیلم ها تمرکز داشت. ما دوست داریم چیزهای جدید را امتحان کنیم تا ببینیم چگونه می تواند به سود تجارت ما بیاید. خوب ، این یکی جادو کرد. ما Yoast را امتحان کردیم پسوند SEO ویدیو در سایت List25 ما و به سرعت خود را در رده های بالایی برای برخی دیوانگان قرار دادیم کلید واژه ها. این به دلیل SEO Video ما بود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه SEO ویدئو را در وردپرس با پلاگین Yoast Video SEO انجام دهید.

قبل از ادامه کار ، باید توضیح دهیم که گرچه SEO WordPress توسط Yoast یک افزونه رایگان است ، این ماژول جستجوگرها برای ویدئو 69 دلار هزینه دارد. ما از معدود آزمایشگران بتا این افزونه بودیم.

ماژول SEO Video چه کاری انجام می دهد؟

این به طور خودکار یک نقشه سایت ویدیویی در سایت شما ایجاد می کند که هر پستی را که دارای یک ویدیوی جاسازی شده است ، فهرست می کند. این پیشرفت MediaRSS را به خوراک RSS شما اضافه می کند. این قطعه را با یک فیلم واقعی به شما نشان می دهد. این برچسب های Facebook OpenGraph را در صفحات ویدیویی شما اضافه می کند. اوه ، و از همه سیستم عامل های ویدیویی معروف (به عنوان مثال یوتیوب ، Vimeo ، Blip ، Dailymotion و غیره).

اگر یک وبلاگ نویس ویدیو هستید ، یا یک وبلاگ نویس که دوست دارد فیلم ها را در پست های خود جاسازی کند ، پس این باید افزونه ای برای شما داشته باشد. در ماه های آزمایش این پلاگین ، مقالات خود را با رتبه بالاتر و نرخ کلیک بالاتر مشاهده کردیم. دلیل این امر این است که نتایج فیلم به راحتی رتبه بندی می شوند. رقابت زیادی وجود ندارد زیرا سایر مدیران وب سایتها از این امر پرش نکرده اند. خوب ، این فرصت شماست تا منافع خود را به حداکثر برسانید.

چگونه می توان از پلاگین Yoast Video SEO استفاده کرد؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید خرید پلاگین SEO Video . بله ، 69 دلار هزینه دارد ، اما ارزش سرمایه گذاری آن را دارد.

توجه: شما باید افزونه WordPress SEO توسط Yoast برای کارکرد این ماژول نصب شده است.

پس از خرید پلاگین SEO video ، به سادگی آن افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی ، یک مورد منوی جدید در زیر منوی جستجوگرها به نام Video SEO مشاهده خواهید کرد.

Yoast Video SEO plugin License Key

هنگامی که کلید مجوز را وارد کردید ، گزینه جدیدی را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که شامل نقشه سایت ویدیو است.

Yoast Video Sitemap Option

اگر انواع پست بیشتری دارید ، صفحه نمایش شما ممکن است انواع پست سفارشی بیشتری داشته باشد. مواردی را که می خواهید فهرست بندی کنید انتخاب کرده و تنظیمات ذخیره را فشار دهید. سپس مطمئن شوید که دکمه Re-Index Videos را فشار دهید.

این پلاگین سپس همه انواع پست انتخابی شما (پست ها ، صفحات و غیره) را مرور کرده و فیلم های تعبیه شده را پیدا می کند. سپس این فیلم ها در نقشه سایت شما فهرست می شوند.

اکنون هنگام ویرایش پست های خود ، پیش نمایش قطعه ای مانند این را مشاهده خواهید کرد:

Video SEO Snippet Preview

مورد بعدی که می دانید ، با فیلم های خود در جستجوی گوگل رتبه بالاتری را شروع خواهید کرد.

اکنون افزونه Yoast Video SEO را دریافت کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-do-video-seo-in-wordpress-with-yoast-video-seo-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید