نحوه انتقال از LiveJournal به وردپرس

آیا می خواهید سایت LiveJournal خود را به وردپرس تغییر دهید؟ اگرچه LiveJournal مکان خوبی برای انتشار مطالب مجله شما است ، اما بسیار محدود است و به همین دلیل بسیاری از کاربران به وردپرس منتقل می شوند. اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا می توانیم راهنمای مرحله به مرحله مهاجرت از LiveJournal به وردپرس ایجاد کنیم؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبلاگ خود را از LiveJorunal به وردپرس منتقل کنید.

Moving a journal from LiveJournal to WordPress

مشکلات انتقال LiveJournal به وردپرس h4>

برخلاف سایر سیستم عامل ها ، LiveJournal به شما اجازه راه اندازی مجدد مسیرها را نمی دهد. این بدان معنی است که کاربرانی که از سایت قدیمی LiveJournal شما بازدید می کنند به طور خودکار به سایت WordPress.org خود میزبان هدایت نمی شوند.

تنها امید شما این است که حساب LiveJournal خود را حذف کرده و منتظر موتورهای جستجو باشید تا سایت جدید شما را خزنده و رتبه بندی کنند. حتی اگر حساب LiveJournal قدیمی خود را حذف کنید ، موتورهای جستجو مدتی آن را در نتایج نشان می دهند.

مسئله دیگر این است که وارد کننده وردپرس تصاویر شما را وارد نمی کند. شما می توانید تصاویر خود را از LiveJournal بارگیری کرده و به صورت دستی بارگذاری کنید ، یا می توانید دستورالعمل های آموزش ما را در مورد نحوه وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس .

چرا باید از LiveJournal به وردپرس بروید؟ h4>

اول ، بگذارید روشن کنیم که وقتی می گوییم وردپرس ، منظور ما سایت WordPress.org است که خود میزبان است و نه وبلاگ رایگان WordPress.com. لطفاً نگاهی به راهنمای ما در تفاوت بین WordPress.com vs WordPress.org سایت.

LiveJournal دارای ویژگی هایی مانند پست های محافظت شده ، دوستان ، انجمن ها و غیره است. با این وجود ، از نظر نحوه نمایش یا کنترل ژورنال خود بسیار محدود است. طرح اولیه رایگان حتی محدودتر از برنامه های پولی است.

از طرف دیگر ، وردپرس به شما امکان می دهد پستهای محافظت شده با گذرواژه (به ورودی های مجله پست در وردپرس گفته می شود). نظیر تو در تو دقیقاً مانند LiveJournal است. این ویژگی انجمن ها ندارد ، اما شما می توانید سایت وردپرس خود را به سایر انجمن های آنلاین متصل کنید و حتی سایت خود را با استفاده از افزونه انجمن وردپرس .

وردپرس منبع آزاد و رایگان (همانند آزادی). شما صاحب محتوای خود هستید و می توانید هر کاری را که می خواهید با آن انجام دهید. شما آزاد هستید که مجله خود را به هر شکلی که بخواهید تمدید کنید. حتی می توانید از سایت وردپرس خود درآمد کسب کنید.

هنوز قانع نشده اید؟ به راهنمای ما در چرا باید از وردپرس استفاده کنید برای دلایل بیشتری برای تغییر

قبل از شروع h4>

برای شروع کار با وردپرس ، اولین چیزی که نیاز دارید شرکت میزبانی وردپرس خوب و نام دامنه خودتان. ما Bluehost را بسیار توصیه می کنیم زیرا به شما یک دامنه رایگان و 50٪ تخفیف در برنامه میزبانی آنها (ویژه کاربران WPBeginner). Bluehost است همچنین ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه شده است.

اگر گزینه Bluehost می خواهید ، نگاهی به Siteground که همان پیشنهاد ویژه را به کاربران WPBeginner نیز ارائه می دهند.

پس از ثبت نام در میزبانی وردپرس و تنظیم نام دامنه خود ، مرحله بعدی نصب وردپرس در حساب میزبانی خود است. ما یک آموزش گام به گام در مورد نحوه نصب وردپرس داریم پس از نصب وردپرس ، زمان آن فرا رسیده است که محتوای خود را از LiveJournal به وردپرس منتقل کنید.

وارد کردن محتوا از LiveJournal به وردپرس h4>

وردپرس با یک ابزار واردات بسیار جذاب ارائه می شود که به طور خودکار ورودی ها ، نظرات و برچسب های LiveJournal شما را وارد وردپرس می کند. به سادگی از صفحه ابزارها »وارد کردن بازدید کرده و بر روی LiveJournal کلیک کنید.

LiveJournal Import tool in WordPress

وردپرس اکنون یک پنجره بازشو برای نصب افزونه LiveJournal importer به شما نشان می دهد. ممکن است اخطار مربوط به افزونه ای را که با نسخه وردپرس شما آزمایش نشده است ، مشاهده کنید. با خیال راحت می توانید این مورد را نادیده بگیرید و بر روی دکمه نصب اکنون کلیک کنید.

Install LiveJournal Importer

افزونه LiveJournal Importer اکنون در سایت وردپرس شما نصب خواهد شد. باید روی فعال سازی افزونه کلیک کرده و پیوند واردکننده را اجرا کنید.

Activate and run LiveJournal importer

اکنون صفحه LiveJourn Importer را مشاهده خواهید کرد که در آن باید نام کاربری و رمز عبور LiveJournal خود را وارد کنید. این به سایت وردپرسی شما اجازه می دهد تا به محتوای شما در LiveJournal دسترسی پیدا کند.

LiveJournal Importer settings

اگر پست های محافظت شده با رمز عبور در سایت LiveJournal خود دارید ، باید رمز عبوری را وارد کنید که در همه پست های محافظت شده استفاده خواهد شد.

پس از پایان کار ، بر روی دکمه “اتصال به LiveJournal و وارد کردن” کلیک کنید. وردپرس اکنون واردات محتوای شما را آغاز می کند. این فرایند به مراحل مختلفی تقسیم می شود و اگر مطالب و ورودی های زیادی داشته باشید ممکن است طولانی شود. اگر در هنگام واردات به طور ناگهانی خراب شود ، می توانید با خیال راحت دوباره تلاش کنید. وارد کننده به اندازه کافی هوشمند است که از ورودی های تکراری جلوگیری می کند.

هنگامی که وارد کننده کار خود را به پایان رساند ، پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

Import finished

اکنون می توانید برای دیدن همه پست های خود به قسمت ارسال ها مراجعه کنید.

سفارشی سازی وردپرس h4>

اولین سفارشی سازی که بیشتر مبتدیان می خواهند امتحان کنند تم های وردپرس است. هزاران تم رایگان و پرداخت شده در وردپرس وجود دارد که می توانید آنها را در وب سایت خود نصب کنید. به راهنمای ما در انتخاب کامل طرح زمینه برای وردپرس .

قدرت واقعی وردپرس در افزونه ها است. هزاران افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید بلافاصله در سایت وردپرس خود نصب کنید. به انتخاب متخصص ما 20 باید برای سال 2015 افزونه های وردپرس داشته باشد یا نگاهی به افزونه هایی که در طرح اولیه WPBeginner .

ما درک می کنیم که بیشتر مبتدیان در زمینه سیستم عامل جدید به کمک نیاز دارند. WPBeginner بزرگترین سایت غیررسمی منابع وردپرس روی کره زمین است. ما آموزش ، راهنما و فیلم رایگان داریم که به شما کمک می کند وردپرس را سریع یاد بگیرید. به چگونه می توانید از منابع رایگان WPBeginner بیشترین بهره را ببرید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از LiveJournal به وردپرس بروید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-move-from-livejournal-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35