نحوه انتشار خودکار پست های وردپرس در LinkedIn

آیا می خواهید پست های وردپرس خود را به صورت خودکار در LinkedIn منتشر کنید؟ LinkedIn یک شبکه اجتماعی حرفه ای و یک بستر بسیار قوی برای جلب بازدید سایت وردپرس شماست. در این مقاله ، ما به شما نحوه انتشار خودکار پست های وردپرس در LinkedIn را نشان خواهیم داد.

Automatically publish WordPress posts to LinkedIn

روش 1: انتشار خودکار پست های وردپرس در LinkedIn با استفاده از IFTTT

IFTTT مخفف If This then That است. این یک وب سرویس است که به شما امکان می دهد سایر حساب های آنلاین خود را متصل کرده و به کار بگیرید. برای اطلاعات بیشتر ، نگاهی به راهنمای ما در عنوان نحوه اتوماسیون وردپرس و رسانه های اجتماعی با IFTTT .

اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب IFTTT است. به سادگی به وب سایت IFTTT مراجعه کنید و بر روی ثبت نام کلیک کنید.

IFTTT Signup

پس از ثبت نام ، IFTTT نحوه کار شما را نشان می دهد. فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا به داشبورد IFTTT برسید.

چیزی شبیه به این خواهد بود:

IFTTT Dashboard

فرایندی که توسط IFTTT ایجاد شده است ، یک دستور العمل نامیده می شود. برای ایجاد اولین دستور العمل IFTTT بر روی پیوند “دستور العمل های من” در بالا کلیک کنید.

IFTTT My Recipes

این صفحه ای است که تمام دستورالعمل های IFTTT شما نمایش داده می شود. برای ادامه کافی است بر روی دکمه “ایجاد یک دستور العمل” کلیک کنید.

IFTTT recipe

دستور العمل IFTTT از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول “این” نام دارد ، که ماشه ای است که دستور العمل IFTTT را شروع می کند. اما قبل از اینکه IFTTT بتواند ماشه را شلیک کند ، باید به او بگویید که کجا ماشه را جستجو کند.

برای شروع روی “این” کلیک کنید.

IFTTT اکنون همه کانالهایی را که می توانید برای ماشه خود استفاده کنید به شما نشان می دهد. شما باید وردپرس را در جعبه جستجو تایپ کنید و سپس آن را به عنوان کانال راه انداز خود انتخاب کنید.

Select WordPress as your IFTTT trigger channel

IFTTT از شما می خواهد سایت وردپرس خود را متصل کنید. برای ادامه کافی است بر روی دکمه اتصال کلیک کنید.

یک پنجره بازشو در صفحه شما ظاهر می شود ، جایی که IFTTT اطلاعات وب سایت وردپرس شما را درخواست می کند.

Connecting your WordPress site to IFTTT

شما باید آدرس سایت وردپرس ، نام کاربری و رمز عبور وردپرس خود را وارد کنید. برای ادامه روی دکمه اتصال کلیک کنید.

IFTTT اکنون سعی می کند به سایت وردپرس شما متصل شود. پس از موفقیت ، پیام موفقیت را به شما نشان می دهد. برای بستن پنجره بازشو روی دکمه Done کلیک کنید و سپس روی دکمه “ادامه به مرحله بعدی” کلیک کنید.

IFTTT اکنون از شما می خواهد که گزینه های محرک موجود را انتخاب کنید. هنگامی که هر پست جدیدی در سایت وردپرس شما ظاهر می شود یا وقتی یک پست جدید در یک مقاله خاص منتشر می شود ، می توانید یک IFTTT ماشه را راه اندازی کنید. seo-best-rules-which-one-is-better / “title =” Categories vs Tags – SEO بهترین روش برای مرتب سازی محتوای شما “> دسته یا برچسب .

در حال حاضر ما از “هر پست جدید” به عنوان ماشه استفاده خواهیم کرد. برای ادامه کافی است بر روی جعبه “هر پست جدید” کلیک کنید.

Choose any new post as your trigger

IFTTT اکنون از شما درخواست تأیید می کند. برای رفتن به سادگی روی دکمه ایجاد ماشه کلیک کنید.

مرحله بعدی این است که انتخاب کنید وقتی این ماشه شلیک می شود چه اقدامی انجام دهید. بر روی پیوند “that” کلیک کنید تا عملکرد را هنگام ظاهر شدن پست جدید در وبلاگ WordPress خود تعریف کنید.

IFTTT That

ابتدا باید کانالی را انتخاب کنید که در آن اقدام شما انجام شود. LinkedIn را به عنوان کانال اقدام خود جستجو و انتخاب کنید.

Choose LinkedIn as your action channel

IFTTT از شما می خواهد حساب LinkedIn خود را متصل کنید. به سادگی بر روی دکمه اتصال کلیک کنید و یک پنجره ظاهر می شود که شما را به وب سایت LinkedIn می رساند.

جزئیات ورود به سیستم LinkedIn خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “خوب ، من اجازه می دهم” را کلیک کنید.

Authorize IFTTT to access your LinkedIn account

IFTTT یک پیام موفقیت به شما نشان می دهد. برای بستن پنجره بازشو بر روی دکمه انجام شده کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ادامه به مرحله بعد کلیک کنید.

اکنون اقدام را انتخاب خواهید کرد. می توانید یک به روزرسانی را در نمایه LinkedIn خود به اشتراک بگذارید ، یا می توانید پیوندی را به اشتراک بگذارید.

Choose an action

برای ادامه روی اشتراک گذاری به روزرسانی در نمایه LinkedIn کلیک کنید.

IFTTT از شما می خواهد که زمینه های اقدام را انتخاب کنید. این به صورت خودکار عنوان پست و قسمتهای URL شما را در کادر وضعیت نشان می دهد.

Action fields

برای پایان دادن به دستورالعمل ، کافیست روی دکمه ایجاد عمل کلیک کنید.

IFTTT اکنون خلاصه ای از دستور العمل شما را نشان می دهد. برای فعال سازی دستورالعمل شما باید روی دکمه ایجاد دستور العمل کلیک کنید.

Create and add recipe

این همه ، دستورالعمل IFTTT شما اکنون فعال است. به طور خودکار سایت وردپرس شما را از نظر ارسال جدید بررسی می کند و آنها را به عنوان یک به روزرسانی وضعیت در نمایه LinkedIn شما به اشتراک می گذارد.

هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست ، LinkedIn به طور خودکار از پست شما تصویر برجسته به عنوان تصویر کوچک.

Your WordPress to LinkedIn recipe on IFTTT

با مراجعه به صفحه دستورالعمل های من ، همیشه می توانید دستور العمل خود را مشاهده کنید. در هر زمان می توانید یک دستورالعمل را ویرایش ، متوقف یا مکث کنید.

روش 2: انتشار خودکار پست های وردپرس در LinkedIn با استفاده از پلاگین h4>

همچنین می توانید پست های وردپرس خود را با استفاده از یک افزونه وردپرس به صورت خودکار در نمایه LinkedIn خود به اشتراک بگذارید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی LinkedIn انتشار خودکار پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید را با عنوان “LinkedIn Auto Publish” به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

LinkedIn auto-publish settings

صفحه تنظیمات دو URL از سایت خود و پیوندی برای ایجاد برنامه جدید LinkedIn به شما نشان می دهد. برای این افزونه ، باید یک برنامه LinkedIn ایجاد کنید تا کلیدهای API مشتری و مخفی را دریافت کنید.

به سادگی از وب سایت LinkedIn Developer دیدن کرده و کلیک کنید دکمه ایجاد برنامه را کلیک کنید.

Create a LinkedIn app

با این کار شما به فرم درخواست ایجاد یک برنامه جدید خواهید رسید. ابتدا باید نام شرکت ، نام برنامه و توضیحات خود را ارائه دهید.

همچنین باید یک آرم برای برنامه خود بارگذاری کنید. برای این منظور می توانید از آرم وبلاگ یا هر تصویر دیگری استفاده کنید. تصویر باید مربع با همان عرض و ارتفاع یکسان باشد.

Create new app application form

در آخر ، شما باید آدرس وب سایت ، ایمیل کسب و کار و شماره تلفن خود را ارائه دهید. کادر شرایط و ضوابط را علامت بزنید و سپس بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

اکنون LinkedIn برنامه شما را ایجاد می کند و شما را به داشبورد برنامه می برد. شناسه مشتری و کلیدهای مخفی مشتری خود را در آنجا خواهید یافت.

LinkedIn API Keys

اما همچنان باید url هدایت مجاز را در داشبورد برنامه خود اضافه کنید.

کمی به پایین پیمایش کنید و قسمت “URL های تغییر مسیر مجاز OAuth 2.0” را پیدا خواهید کرد. URL دوم را از صفحه تنظیمات افزونه در اینجا کپی و جایگذاری کنید و روی دکمه Add کلیک کنید.

Redirect url

برای ذخیره تنظیمات برنامه خود ، فراموش نکنید که روی دکمه به روزرسانی کلیک کنید.

اکنون به سادگی کلیدهای Client ID و Client Secret را از صفحه برنامه خود در صفحه تنظیمات افزونه کپی و جایگذاری کنید. پس از آن ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات افزونه شما ذخیره شود.

سایت وردپرس شما اکنون آماده اتصال به حساب LinkedIn شما است. روی دکمه “تأیید” در بالای صفحه تنظیمات افزونه خود کلیک کنید.

Authorize app

با این کار به وب سایت LinkedIn خواهید رفت و در آنجا از شما خواسته می شود به برنامه ای که قبلاً ایجاد کرده اید اجازه دسترسی دهید.

Allow access

اطلاعات ورود به سیستم LinkedIn خود را وارد کنید و بر روی دکمه اجازه دسترسی کلیک کنید. LinkedIn اکنون به صفحه تنظیمات افزونه WordPress شما باز می گردد که پیام موفقیت آمیز را نشان می دهد. دکمه تأیید اکنون به مجوز مجدد تغییر می کند.

این همه ، افزونه LinkedIn Publish Auto اکنون پست های WordPress شما را به صورت خودکار در نمایه LinkedIn شما به اشتراک می گذارد.

هنگام ویرایش یک پست ، یک جعبه متا جدید نیز در زیر صفحه ویرایشگر پست خود پیدا خواهید کرد. از این جعبه متا می توانید تنظیمات اشتراک گذاری را برای پست های جداگانه غیرفعال یا تغییر دهید.

Linkedin Auto Publish meta box on post edit screen in WordPress

امیدواریم این مقاله به شما در انتشار خودکار پست های وردپرس در LinkedIn کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 10 افزونه LinkedIn WordPress برای جلب مشتری جدید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-auto-publish-wordpress-posts-to-linkedin/.

دیدگاهتان را بنویسید