نحوه انتخاب بهترین میزبانی وردپرس در سال 2020 (مقایسه شده)

بهترین مقایسه میزبانی وردپرس (2020)

حالا بعد از مرور برترین شرکتهای میزبان وردپرس که در بالا ذکر شده اند ، هنوز هم ممکن است این سال را داشته باشید که کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟

برای کمک به شما در انتخاب بهترین میزبانی وردپرس ، منابع اضافی کمی برای شما ایجاد کرده ایم:

  1. مسابقه میزبانی وردپرس
  2. مقایسه جزئیات عملکرد میزبانی وردپرس
  3. مقایسه ویژگی میزبانی وردپرس کنار هم

هدف ما کمک به شما در تصمیم گیری صحیح است زیرا انتخاب ارائه دهنده اشتباه می تواند تأثیر منفی بر سئو ، سرعت و فروش وب سایت شما داشته باشد.

مسابقه میزبانی وردپرس h3>

غرق شدن در تمام بارهای اطلاعات بسیار آسان است. اغلب کاربران این راهنما را می خوانند و از ما درخواست ایمیل شخصی می کنند که میزبانی وردپرس برای نیازهای آنها بهتر است.

برای کمک به تسریع در این امر ، ما یک موتور پیشنهادی میزبانی وردپرس ایجاد کرده ایم که می تواند به شما کمک کند تا بر اساس نیاز خود بهترین میزبانی وردپرس را برای شما تعیین کند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سوالات موجود در ابزارک زیر پاسخ دقیق دهید:

اگر همچنان می خواهید در انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس به شخصی دسترسی داشته باشید ، لطفاً با استفاده از فرم تماس ما برای ما پیام ارسال کنید . یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

مقایسه جزئیات عملکرد میزبانی وردپرس h3>

یکی از دلایلی که WPBeginner معتبرترین سایت منابع وردپرس است ، این است که بررسی های ما براساس داده ها و تجربه واقعی انجام می شود.

برخلاف سایر سایت های بررسی میزبانی وردپرس که فقط سخنان خود را در بیانیه های مطبوعاتی شرکت های میزبان مربوطه می دزدند ، ما در واقع با هر یک از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس ثبت نام کرده و خدمات آنها را کاملاً آزمایش می کنیم.

ما برای آزمایش عملکرد و قابلیت اطمینان هر شرکت از ابزارهای شخص ثالث مستقل مانند Pingdom ، LoadImpact و Bitcatcha استفاده می کنیم ، بنابراین می توانیم به شما در انتخاب بهترین میزبانی وردپرس برای تجارت خود کمک کنیم.

برای اندازه گیری دقیق عملکرد در بین همه شرکتهای میزبان وردپرس ، ما یک نمونه سایت وردپرس را در هر ارائه دهنده میزبانی ایجاد کرده و قالب پیش فرض Twenty Seventeen را نصب می کنیم. در مرحله بعدی ، ما محتوای ساختگی از جمله تصاویر و رسانه را وارد می کنیم بنابراین آزمون ما شبیه یک وب سایت کاربر متوسط ​​است.

پس از آن ، ما برای اندازه گیری سرعت نمونه وب سایت خود در چندین شرکت میزبان ، از Pingdom ، یک صنعت پیشرو در صنعت تست سرعت وب سایت ، استفاده می کنیم.

ما همچنین از سرویس Load Impact برای ارسال کاربران مجازی (VU) به هر وب سایت استفاده می کنیم تا ببینیم سرور میزبان چگونه درخواستهای افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند. این به ما کمک می کند تا ببینیم عملکرد شرکت میزبان وردپرس در اوج ترافیک چگونه است.

آخرین اما نه کمترین ، ما از سرویس Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ سرور در مکانهای جغرافیایی متعددی از جمله ایالات متحده ، لندن ، سنگاپور ، سائوپائولو ، هند ، سیدنی و ژاپن استفاده می کنیم. این به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم کدام شرکت میزبان برای کدام موقعیت جغرافیایی بهترین است.

اکنون که از مراحل آزمون ما مطلع شدید ، بیایید عملکرد بهترین شرکت های میزبان وردپرس را مقایسه کنیم تا ببینیم سریعترین شرکت میزبانی وردپرس در بازار کدام است.

میزبانی وردپرس Bluehost h4 >

Bluehost یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان روی کره زمین است و آنها یک ارائه دهنده میزبانی رسمی وردپرس هستند. بسته های میزبانی آنها به طور پیش فرض از قبل با وردپرس نصب می شوند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد Bluehost آورده شده است:

Bluehost speed test results

همانطور که مشاهده می کنید سایت آزمایش ما در کمتر از دو ثانیه بارگیری شد. این سرعت بیش از 85 درصد از کل وب سایت های آزمایش شده است. با در نظر گرفتن این واقعیت که وب سایت نمونه ما از هیچ افزونه caching یا نکات بهینه سازی سرعت استفاده نمی کند. ، این نتیجه بسیار خوب است.

بعد از تست سرعت ، آزمایش Load Impact را روی سرورهای Bluehost اجرا کردیم. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

در اینجا عکس صفحه نمایش آمده است:

Testing Bluehost load impact

خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان بارگیری سرور است. همانطور که مشاهده می کنید بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

Bluehost server response time

سرور Bluehost در ایالات متحده که تحت کسری از ثانیه بارگیری می شود عملکرد فوق العاده ای داشت. در سایر مکان ها ، پاسخ کمی بیشتر بود اما هنوز در کمتر از یک ثانیه بود.

اگر مخاطبان شما در ایالات متحده باشند ، این امر به نفع وب سایت شما خواهد بود.

در بررسی دقیق Bluehost ، ما همچنین تیم پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها ، و قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ، Bluehost را به عنوان # 1 ارائه دهنده میزبانی وردپرس برای مشاغل کوچک ارزیابی می کنیم تا ایجاد وب سایت .

  • نکات مثبت: 63٪ تخفیف میزبانی وب + دامنه رایگان + SSL رایگان (https: //) شامل
  • نکات مثبت: بطور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • جوانب مثبت: سایت صحنه سازی رایگان
  • موارد منفی: گاهی اوقات پشتیبانی می تواند کند باشد

دریافت با Bluehost شروع شد

میزبانی سایت وردپرس SiteGround h4 >

SiteGround یکی از محبوب ترین و بالاترین امتیاز ارائه دهنده هاست در انجمن وردپرس است. آنها برنامه های میزبانی برتر را ارائه می دهند که به طور خاص برای وردپرس با سرعت داخلی و راه حل های امنیتی بهینه شده است. به همین دلیل است که آنها ارائه دهنده میزبانی رسمی وردپرس هستند.

توجه: وب سایت WPBeginner همچنین در سرورهای SiteGround Enterprise میزبانی می شود و ما پشتیبانی آنها را دوست داریم.

در اینجا نتایج آزمایشات عملکرد SiteGround ما آورده شده است:

SiteGround speed test

همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه (به طور دقیق 649 میلی ثانیه) برای یک سرور در دالاس ، تگزاس بارگیری شده است. این بدان معنی است که سرعت سایت ما از 95٪ سایت های آزمایش شده سریعتر است.

بعد ، ما آزمایش Load Impact را بر روی سرورهای SiteGround اجرا کردیم که در آن به تدریج 100 بازدید کننده منحصر به فرد را همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور آنها چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند.

SiteGround loadimpact test results

خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان بارگیری سرور است. SiteGround تقریباً به طور مداوم عمل می کرد بجز یک سنبله زمانی که 50 کاربر در سایت بودند. به سرعت بهبود یافت و مدت زمان بارگیری صفحه حتی در تعداد بیشتری از کاربران به طور ثابت باقی ماند.

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

SiteGround server response time from multiple locations

سرور سایت آزمایش SiteGround ما به استثنای ژاپن در ایالات متحده و سایر مکان ها عملکرد بسیار خوبی داشت.

اگر مخاطبان شما در آسیا هستند ، پس می توانید از SiteGround بخواهید تا شما را به سرورهای آسیا-اقیانوسیه خود برای رفع این مشکل منتقل کند.

در بررسی دقیق SiteGround ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و آنها را ارزیابی کردیم قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ما ، SiteGround را گزینه خوبی برای مبتدیان می دانیم زیرا پشتیبانی آنها فوق العاده مفید است.

  • نکات مثبت: بهترین پشتیبانی از وردپرس ، زمان مناسب ، سرعت بالا و SSL رایگان.
  • طرفداران: مراکز داده چندگانه در سراسر جهان (ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، آسیا و استرالیا)
  • نکات مثبت: مهاجرت رایگان سایت
  • نکات مثبت: سایت WPBeginner در سرورهای SiteGround میزبانی می شود.
  • CONS: از آنجا که میزبان حق بیمه است هیچ دامنه و قیمت گذاری کمی کمی بیشتر نیست.

دریافت با SiteGround شروع شد

میزبان وردپرس HostGator h4 >

HostGator یک شرکت محبوب میزبانی وب است که بیش از 8 میلیون دامنه را میزبانی می کند. مشابه Bluehost ، آنها خدمات تخصصی میزبانی وردپرس را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد HostGator آورده شده است:

Speed test results for HostGator

همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه برای سروری در دالاس ، تگزاس بارگیری شده است. این سرعت بیش از 94٪ از همه سایتهای آزمایش شده است. با توجه به این واقعیت که وب سایت نمونه ما از هیچ افزونه ذخیره سازی یا نکات بهینه سازی سرعت استفاده نمی کند ، سرعت بارگیری شگفت انگیز است.

اما میزبان شما وقتی بازدید زیادی دارید عملکرد شما چطور است؟

ما تست Load Impact را بر روی سرورهای HostGator اجرا کردیم که در آن به تدریج 100 بازدید کننده منحصر به فرد را همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند.

LoadImpact tests for HostGator

خط سبز نشان دهنده زمان بارگذاری صفحه و خط آبی نشان دهنده تعداد کاربران سایت است. همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمون ما تا 80 کاربر واقعاً خوب عمل کرده و پس از آن سرعت خود را کم می کند.

این نتایج برای حساب های میزبانی اشتراکی طبیعی است زیرا شما منابع سرور را با سایت های دیگر میزبانی شده در همان سرور به اشتراک می گذارید. با رشد سایت شما ، باید به سمت بالا به میزبانی VPS بروید a > یا حتی میزبانی وردپرس مدیریت شده .

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

HosGator server response time results

سرور سایت بررسی HostGator عملکرد بسیار خوبی داشت. زمان پاسخ سرور کمتر از یک ثانیه باقی مانده است. در ایالات متحده ، فقط 37 میلی ثانیه بود.

در بررسی دقیق HostGator ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و آنها را ارزیابی کردیم قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ما ، دریافتیم که HostGator گزینه خوبی برای رشد مشاغل است زیرا آنها برنامه هایی را ارائه می دهند که همراه با تجارت شما رشد می کنند.

  • نکات مثبت: میزبانی سریع و قابل اطمینان با پشتیبانی خوب 24/7 7
  • نکات مثبت: وب سایت WPBeginner با میزبان HostGator برگزار می شود
  • نکات مثبت: معرفی قیمت ارزان و مهاجرت سایت رایگان
  • CONS: هزینه های تمدید بیشتر است

دریافت با HostGator شروع شد

از کوپن HostGator استفاده کنید: “wpbeginner” هنگام چک کردن ، و شما بهترین قیمت HostGator را دریافت خواهید کرد.

میزبانی وردپرس DreamHost h4 >

DreamHost 18 سال است که فعالیت می کند و به دلیل میزبانی وب قابل اعتماد خود مشهور است. آنها نصب یک کلیک برای وردپرس را ارائه می دهند و همچنین ارائه دهندگان میزبانی وب پیشنهادی رسمی WordPress.org هستند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد DreamHost آورده شده است:

Speed test results for DreamHost

همانطور که مشاهده می کنید سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه برای یک سرور در شهر نیویورک بارگیری شده است. این سرعت بیش از 93 درصد از کل سایت های آزمایش شده است.

بعد از تست سرعت ، آزمایش Load Impact را روی سرورهای DreamHost اجرا کردیم تا ببینیم در ساعات اوج ترافیک چگونه عمل می کند. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

در اینجا عکس صفحه نمایش آمده است:

LoadImpact results for Dreamhost

خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان بارگیری سرور است. همانطور که مشاهده می کنید بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ دقیق سرور از مکانهای مختلف جغرافیایی استفاده کردیم.

Server response time for Dreamhost

سرور DreamHost در بارگیری در ایالات متحده در کسری از ثانیه عملکرد خوبی داشت اما در مکان های دیگر کمی کندتر بود.

به طور کلی ، DreamHost یک میزبان عالی برای وب سایت ها در هر مکان جغرافیایی است.

در بررسی دقیق DreamHost ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و آنها را ارزیابی کردیم. قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ما ، DreamHost را به عنوان گزینه ای عالی برای مشاغل با ارزش حفظ حریم خصوصی در نظر می گیریم. آنها حریم خصوصی دامنه را با هر یک از دامنه های خود ارائه می دهند. آنها همچنین اخیراً برای محافظت از حریم خصوصی یکی از وب سایت های مشتری خود با وزارت دادگستری ایالات متحده مبارزه کردند.

  • نکات مثبت: سرعت خوب SSL رایگان ، دامنه رایگان با محافظت از حریم خصوصی و نصب وردپرس با یک کلیک.
  • نکات مثبت: بطور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • نکات مثبت: فایروال برنامه وب رایگان گنجانده شده است
  • CONS: کنترل پنل میزبانی کمی منسوخ شده است.

دریافت با DreamHost شروع شد

میزبانی وردپرس GreenGeeks h4>

GreenGeeks با عملکرد بالا و بسترهای سازگار با محیط زیست به یک برند شناخته شده در صنعت میزبانی وردپرس تبدیل شده است. آنها از طریق گپ زنده ، ایمیل یا تلفن پشتیبانی 24/7 روزه برنده جایزه را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد میزبانی GreenGeeks آورده شده است:

GreenGeeks speed test result

سایت آزمایشی ما در کمتر از یک ثانیه برای سروری واقع در سان خوزه ، کالیفرنیا بارگیری شد و سریعتر از 94٪ از همه وب سایت های آزمایش شده بود. این نتیجه واقعا خوب است.

از آنجا که آزمون فوق فقط زمان بارگیری با یک کاربر در سایت را اندازه گیری می کند ، ما از Load Impact برای آزمایش نحوه عملکرد سرورهای میزبان GreenGeeks در ساعات پرترافیک استفاده کردیم.

ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور آنها چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

GreenGeeks Load Impact test

همانطور که مشاهده کردید سایت آزمون ما در کل آزمون عملکرد خوبی داشته است. سرعت وب سایت با افزایش ترافیک ثابت می ماند که بسیار عالی است زیرا به شما نشان می دهد GreenGeeks می تواند با رشد وب سایت شما مقیاس بندی کند.

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

GreenGeeks response time tests

برای همه مکان ها ، میزبانی GreenGeeks کمتر از یک ثانیه پاسخ داد. زمان پاسخ برای مکانهای هند و آسیا و اقیانوسیه کمی بیشتر بود.

این منطقی است زیرا GreenGeeks پنج مرکز داده مختلف را برای انتخاب در مناطق مختلف ایالات متحده و اروپا ارائه می دهد.

اگر اکثر مخاطبان شما در آمریکای شمالی ، اروپا و آمریکای جنوبی مستقر هستند ، GreenGeeks بسیار سریع و قابل اعتماد است. اگر مخاطبان هدف شما در خارج از این مناطق واقع شده باشند ، ممکن است از یافتن مکان سرور در نزدیکی این مناطق بهره مند شوید.

در بررسی دقیق میزبانی GreenGeeks ، ما همچنین خدمات مشتری ، ویژگی های آنها را ارزیابی کردیم. ، و قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ما ، دریافتیم میزبانی GreenGeeks یک گزینه عالی برای مشاغلی است که پشتیبانی با کیفیت بالا را ارزیابی می کنند و شرکتی دوستدار محیط زیست را ترجیح می دهند. برنامه های آنها با رشد تجارت شما رشد می کند.

  • نکات مثبت: سرعت سریع ، قیمت عالی ، دامنه رایگان و SSL رایگان.
  • جوانب مثبت: ضمانت 30 روزه پس دادن پول
  • نکات مثبت: مهاجرت رایگان سایت
  • CONS: هزینه های تمدید بیشتر است.

با میزبانی GreenGeeks شروع کنید

بهترین میزبانی وردپرس (جمع بندی سریع) h3>

اکنون که مقایسه عملکرد برترین شرکتهای میزبان وردپرس را مشاهده کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیریم بهترین برای کسب و کار شماست.

برای راحتی شما ، ما یک جدول با لیست ویژگی های کنار هم ایجاد کرده ایم ، بنابراین شما می توانید بهترین شرکت های میزبان وردپرس را به راحتی مقایسه کنید.

در بررسی عمیق میزبانی وردپرس ، به این نتیجه رسیدیم که اگر به دنبال شروع یک کار هستید وبلاگ ، پس نمی توانید با Bluehost اشتباه کنید. واقعیت این است که دامنه رایگان و SSL رایگان با قیمت 2.75 دلار در ماه به شما ارائه می دهند ، بسیار سخت است.

اما واقعاً ، با هیچ یک از برترین شرکت های میزبان وردپرس که در بالا ذکر کردیم ، نمی توانید اشتباه کنید. همه آنها به روز رسانی عالی ، سرورهای سریع ، پشتیبانی با کیفیت و قیمت بسیار پایین را ارائه می دهند.

سQالات متداول میزبانی وردپرس h3>

با کمک به بیش از 100000 کاربر در راه اندازی وب سایت خود ، به بسیاری از سالات پاسخ داده ایم. در زیر برخی از پاسخ به سوالات متداول در مورد میزبانی وردپرس آورده شده است.

آیا برای راه اندازی وب سایت به میزبانی وردپرس نیاز دارم؟

اگر می خواهید یک وب سایت وردپرس بسازید ، پس شما به میزبانی وب نیاز دارید. سرور میزبان شما محلی است که پرونده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. هر وب سایتی که بصورت آنلاین مشاهده می کنید از یک ارائه دهنده میزبانی وب استفاده می کند.

آیا ارائه دهنده خدمات میزبانی وردپرس رایگان وجود دارد؟

بله ، چندین شرکت های میزبان وب سایت رایگان وجود دارد در آنجا وجود دارد ، اما ما بسیار توصیه می کنیم که از آنها دوری کنید. در بیشتر موارد ، ارائه دهندگان میزبانی رایگان وردپرس تبلیغات را در وب سایت شما قرار می دهند. آنها حتی ممکن است بدافزار را به کاربران شما توزیع کنند. نکته آخر اینکه ، آنها می توانند وب سایت شما را در هر زمان و بدون هیچ گونه اعلانی خاموش کنند. از افرادی که پیشنهاد می کنند میزبانی رایگان وردپرس به شما بدهند ، به خصوص اگر در مورد سایت خود جدی هستید ، خودداری کنید. در اینجا 36 دلیل برای داشتن یک” وب سایت رایگان “ایده بدی است .

هزینه ساخت سایت وردپرس چقدر است؟

هزینه ساخت وب سایت وردپرس براساس نیاز شما متفاوت است. این می تواند از 100 دلار تا حداکثر 30،000 دلار باشد. ما راهنمای مفصلی ایجاد کرده ایم که توضیح می دهد چقدر آیا ساخت یک وب سایت وردپرس واقعا هزینه دارد .

آیا لازم است دامنه و میزبانی وردپرس خود را از همان ارائه دهنده داشته باشم؟

نه دامنه خود را می توانید از ثبت نام دامنه مانند Domain.com ، GoDaddy و غیره و از یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس که در بالا ذکر شده استفاده کنید. با این حال اگر دامنه ای از قبل ندارید ، استفاده از همان ارائه دهنده آسان تر است (به خصوص از آنجا که بسیاری دامنه رایگان با میزبانی را ارائه می دهند).

آیا می توانم از این ارائه دهندگان میزبانی وردپرس برای یک سایت تجارت الکترونیکی استفاده کنم؟

بله کاملاً می توانید. تمام شرکت های میزبان وردپرس که در بالا توصیه می کنیم گواهینامه های SSL را ارائه می دهند ، همان چیزی است که شما برای اجرای یک وب سایت تجارت الکترونیکی نیاز دارید. اگر به دنبال میزبانی وب تخصصی تجارت الکترونیک هستید ، ممکن است بخواهید به مقایسه ما با بهترین میزبانی WooCommerce .

چگونه حساب میزبانی وردپرس خود را ایمن کنم؟

حساب میزبانی وب شما محلی است که پرونده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. بنابراین بسیار مهم است که آن را ایمن کنید. بهترین راه برای امنیت حساب میزبانی وردپرس شما استفاده از رمز عبور قوی و جلوگیری از ورود به سیستم از مکان های عمومی است (مگر اینکه از VPN ). ما همچنین توصیه می کنیم برای محافظت از سایت خود ، راهنمای امنیتی وردپرس نهایی خود را دنبال کنید.

چگونه وردپرس را روی حساب میزبانی وردپرس خود نصب کنم؟

هر ارائه دهنده میزبانی وردپرس که توصیه می کنیم با نصب 1 کلیک وردپرس ارائه می شود. می توانید راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب وردپرس بر روی میزبان خود دنبال کنید.

آیا به میزبانی cPanel وردپرس نیاز دارم؟

cPanel نوعی کنترل پنل است که بسیاری از شرکت های میزبان وردپرس از آن استفاده می کنند. نه شما به cPanel نیازی ندارید ، اما از نظر نصب ، مدیریت حساب های ایمیل و غیره کارها را آسان می کند.

این شرکتهای میزبان وردپرس چقدر می توانند از پس ترافیک برآیند؟

این شرکتهای میزبان وردپرس میلیاردها برداشت را در ماه انجام می دهند.

میزان ترافیکی که وب سایت شما از پس آن برمی آید واقعاً به برنامه میزبانی وردپرس بستگی دارد. بیشتر برنامه های میزبانی مشترک تا زمانی که وب سایت شما برای عملکرد بهینه شده باشد) می توانند به راحتی 1000 تا 2000 بازدید کننده در روز را مدیریت کنند.

با رشد وب سایت ، ارائه دهنده میزبانی وردپرس شما ممکن است از شما بخواهد که به میزبانی VPS ارتقا دهید یا برنامه مدیریت شده میزبانی وردپرس .

آیا می توانم بعداً ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود را تغییر دهم؟

بله ، اگر از شرکت میزبان وردپرس ناراضی هستید ، می توانید کاملاً تغییر وضعیت دهید. بیشتر شرکت های میزبان وردپرس خدمات مهاجرت رایگان را ارائه می دهند که روند کار را بسیار روان می کند. اما اگر می خواهید مهاجرت را خودتان انجام دهید ، می توانید راهنمای گام به گام ما را در نحوه انتقال وردپرس به یک میزبان جدید بدون خرابی .

آیا مکان مرکز میزبانی وردپرس من مهم است؟

برخی از شرکتهای میزبان وردپرس که توصیه می کنیم به شما امکان انتخاب مرکز داده خود را بدهند. موقعیت مرکز داده شما در عملکرد وب سایت شما برای موقعیت جغرافیایی خاص تفاوتی ایجاد می کند.

اگر اکثر مخاطبان شما در ایالات متحده هستند ، پس می خواهید یک مرکز داده در ایالات متحده انتخاب کنید اگر بخش عمده ای از مخاطبان شما در اروپا هستند ، پس باید یک مرکز داده در اروپا انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید ، اکنون فقط ایالات متحده آمریکا را انتخاب کنید. برای سرعت بخشیدن به سایت خود برای مکان های مختلف جغرافیایی ، همیشه می توانید از WordPress CDN استفاده کنید.

آیا باید ماهانه برنامه های میزبانی وردپرس را خریداری کنم یا بلند مدت مرتکب شوم؟

مشاهده خواهید کرد که تقریباً هر شرکت میزبانی وردپرس تخفیف زیادی برای انتخاب برنامه های بلند مدت ارائه می دهد. اگر در مورد وب سایت خود جدی هستید ، احتمالاً آن را بیش از یک ماه نگه دارید.

ما همیشه انتخاب برنامه های میزبانی ماهانه وردپرس را توصیه نمی کنیم زیرا هزینه آنها تقریباً دو برابر است. اگر برنامه 12 ماهه یا 24 ماهه را انتخاب کنید معامله بهتری است.

آیا به موارد جانبی میزبانی وردپرس نیاز دارم؟

غالباً شرکت های میزبان وردپرس سعی می کنند خدمات گسترده ای را در اختیار شما قرار دهند. هنگام شروع کار واقعاً به این خدمات نیازی ندارید.

ما توصیه می کنیم در فرآیند سفارش ، همه موارد را بردارید و فقط آنچه را که واقعاً نیاز دارید ، خریداری کنید: میزبانی وردپرس.

در صورت نیاز به افزونه های میزبانی وردپرس ، می توانید آن ها را خریداری کنید.

آیا شرکت های میزبان وردپرس آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای ارائه می دهند؟

بله ، اکثر شرکت های میزبان وردپرس به شما امکان ایجاد یک آدرس ایمیل رایگان شرکتها . با این حال توصیه می کنیم از Google Apps (معروف به GSuite) نیز استفاده کنید زیرا قابل اعتمادتر است. راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با برنامه های Google .

آیا این شرکت های میزبان وردپرس پشتیبان گیری از وب سایت را ارائه می دهند؟

بله ، هر شرکت میزبان وردپرس ادعا می کند که پشتیبان گیری روزانه از وب سایت شما را انجام می دهد. اما با توجه به تجربه ما ، به کاربران خود توصیه می کنیم که یک WordPress را نصب کنند افزونه پشتیبان برای نگه داشتن نسخه پشتیبان تهیه شده خود ، زیرا هرگز نمی توانید خیلی ایمن باشید.

آیا ارائه دهندگان میزبانی وردپرس دیگری وجود دارند که در اینجا لیست نشده اند؟

بله ، به معنای واقعی کلمه هزاران شرکت میزبان وردپرس در خارج وجود دارد و ما به سادگی نمی توانیم همه آنها را در اینجا لیست کنیم زیرا این امر باعث ایجاد سردرگمی بیشتر و ایجاد فلج انتخاب برای خوانندگان غیر فنی می شود.

ما همه شرکت های میزبان وردپرس مهم را در بازار از جمله بسیاری از مواردی که در لیست ما در بالا وجود ندارد مانند WP Engine ، Flywheel ، Kinsta ، Cloudways ، GoDaddy ، LiquidWeb ، InMotion Hosting A2 hosting ، iPage ، Site5 ، Arvixe ، Pantheon ، Hostinger ، JustHost ، HostPapa ، NameCheap و موارد دیگر.

برترین شرکت های میزبان وردپرس که ما انتخاب کرده ایم در لیست خود قرار دهیم بهترین ویژگی ها را با بهترین قیمت ارائه می دهند.

از نظر شما بهترین شرکت های میزبان وردپرس کدامند؟

3 گزینه برتر ما برای بهترین شرکت های میزبان وردپرس عبارتند از:

  1. Bluehost a > – بهترین میزبانی کلی وردپرس (ارزش عالی).
  2. SiteGround – بهترین پشتیبانی از وردپرس در صنعت (میزبانی برتر).
  3. HostGator – بهترین میزبانی وردپرس برای مشاغل کوچک.

نه این آخرین س isال شوخی نیست. ما این سوال را حتی پس از ارجاع افراد به این راهنما جدی می گیریم.

امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند بهترین میزبانی وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید. اگر س hostingال میزبانی وردپرس دارید که ما آن را پوشش ندادیم ، لطفاً با استفاده از فرم تماس ما برای ما پیامی ارسال کنید. یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

برای شروع وبلاگ وردپرس خود نیاز به کمک دارید؟ از سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس استفاده کنید.

%20

“>

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/choosing-the-best-web-host-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید