نحوه انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین (راهنمای مبتدیان)

شما می خواهید در کنار خود پول بیشتری بدست آورید ، بنابراین به چندین ایده > ایده های تجاری آنلاین و تصمیم گرفت ایجاد فروشگاه آنلاین راهی برای پیش بردن باشد.

مرحله بعدی جایی است که افراد مبتدی اغلب بیشترین تقلا را دارند: انتخاب کالاهایی که در فروشگاه آنلاین خود به فروش می رسانند.

در این راهنمای نهایی ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه با دنبال کردن مرحله به مرحله بهترین محصولات برای فروش آنلاین را به راحتی انتخاب کنید.

Choosing products to sell online

1 اصول انتخاب محصولات برای فروش در فروشگاه تجارت الکترونیک h4> شما

قبل از شروع به جستجوی محصولاتی که می توانید بفروشید ، اصول اساسی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. اجازه دهید ابتدا برخی از مهمترین موارد را بررسی کنیم.

1 انتخاب بستر تجارت الکترونیک

ابتدا باید بستری را انتخاب کنید که می خواهید برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی مهم است زیرا در انتخاب محصولات و نحوه تجارت شما تأثیر می گذارد.

Choosing an eCommerce platform

WooCommerce محبوب ترین تجارت الکترونیک است پلت فرم در جهان است. استفاده از آن آسان است و می توانید از آن برای فروش انواع محصولات هنگام پذیرش پرداخت با استفاده از چندین درگاه پرداخت استفاده کنید. به راهنمای ما در مورد نحوه برای شروع کار با WooCommerce یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

با این حال ، WooCommerce تنها پلت فرم موجود نیست. چند مورد عالی وجود دارد گزینه های WooCommerce که بسته به آنچه می خواهید بفروشید می تواند برای شما بهتر باشد.

اگر مهارت فنی ندارید و راهی سریعتر برای ساخت یک فروشگاه آنلاین می خواهید ، ممکن است بخواهید خرید . این یک راه حل کاملاً میزبان است که از همه موارد فنی مراقبت می کند. نکته قابل توجه در اینجا این است که شما کمی بیشتر پرداخت خواهید کرد و با فروش بیشتر هزینه های شما افزایش خواهد یافت.

برای مقایسه یک به یک ، به مقاله ما در مورد Shopify vs WooCommerce با موافقان و مخالفان هر دو سیستم عامل.

2. حمل و نقل

حمل و نقل تأثیر بسزایی در موفقیت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی دارد. مطالعه ای که توسط Business Insider انجام شد ، نشان داد كه هزینه های بالاتر حمل و نقل علت اصلی همه موارد سبدهای خرید رها شده بصورت آنلاین.

Shipping costs more cart abandonment

بدیهی است شما می خواهید محصولی را انتخاب کنید که بتوانید با هزینه کمتری یا به صورت رایگان ارسال کنید. اگر فقط قصد فروش محصولات دیجیتالی (موسیقی ، فیلم ، نرم افزار ، کتاب الکترونیکی و غیره) را دارید ، دیگر نگران حمل و نقل نخواهید بود زیرا این محصولات توسط مشتریان به صورت آنلاین بارگیری می شوند.

3. موجودی

آیا می خواهید موجودی کالا را مدیریت کرده و محصولات را در انبار نگه دارید؟ برای این منظور ، شما به فضای ذخیره سازی و مدیریت موجودی از طریق نرم افزار تجارت الکترونیکی خود نیاز خواهید داشت. نگه داشتن کالاها در انبار ، هزینه تجارت شما را افزایش می دهد.

از طرف دیگر ، حمل و نقل قطره ای این مشکل را حل می کند. می توانید محصولی را انتخاب کنید که مستقیماً توسط تولید کننده یا تأمین کننده ارسال شود.

4. قیمت

شما باید کالاهایی را پیدا کنید که بتوانید قیمت رقابتی به مشتریان خود ارائه دهید. اگر محصولی که می فروشید گرانتر از رقبا است ، بدیهی است که این امر باعث دلسرد شدن خریداران اولین بار می شود.

2. انواع محصولاتی که می توانید به راحتی بفروشید h4>

انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که می توانید در فروشگاه آنلاین خود بفروشید. بیایید آنها را به دو بخش اصلی محدود کنیم.

1 محصولات کالایی

اینها محصولاتی هستند که همه به آنها نیاز دارند و توسط فروشگاه های کوچک و بزرگ بدون هیچ تفاوتی در کیفیت فروخته می شوند. به عنوان مثال ، محصولات روزمره مانند صابون ، شوینده ، غلات و غیره.

این محصولات توسط برخی از بزرگترین مارک های صنعت خرده فروشی ساخته شده اند و به طور گسترده ای در دسترس هستند و تفاوت کمی در قیمت دارند.

این امر رقابت با غول هایی مانند آمازون ، والمارت ، تارگت و غیره را برای شما دشوارتر می کند. آنها می توانند این محصولات را با هزینه کمتری ، حمل رایگان و سایر امتیازات را ارائه دهند.

این امر تعداد زیادی از محصولات را برای شما منتفی می کند.

2. محصولات طاقچه

اینها محصولاتی هستند که منحصر به فرد یا دست ساز هستند و در سهام محدود و از تامین کنندگان خاص موجود هستند. به صابون های خانگی ، تی شرت های جدید ، سرامیک ، اقلام هدیه ، نرم افزار و محصولات بیشمار دیگر فکر کنید.

از آنجا که این محصولات به طور گسترده در دسترس نیستند ، به شما یک مزیت رقابتی می دهند.

حتی سیستم عامل های منحصر به فردی مانند فروشگاه های Etsy که در آن می توانید فروشندگان کوچکی را پیدا کنید که محصولات زیبایی تولید می کنند و دوست دارند با فروشگاه های دیگر شریک شوند.

Etsy stores

همچنین می توانید با استفاده از وب سایت هایی مانند AliExpress یا Alibaba.com تأمین کنندگان خارج از کشور را پیدا کنید. این تأمین کنندگان می توانند آن محصولات خاص را مطابق مشخصات شما تولید کرده و به شما تحویل دهند.

محصولات طاقچه تقریباً در هر دسته از محصولات قابل تصور موجود است. هنگام تحقیق درباره محصول خود ، ایده های بی نظیری پیدا خواهید کرد.

این ما را به نکته بعدی می رساند.

3 انجام تحقیقات درباره محصول خود h4>

از بهترین حدس خود برای انتخاب محصولی که به صورت آنلاین می فروشید استفاده نکنید. با داده پشتیبان تهیه کنید تا بدانید تقاضای این محصولات وجود دارد و مشتریان به دنبال آنها هستند.

اولین ابزاری که می خواهید برای تحقیقات خود استفاده کنید ، آمازون است.

بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک جهان با هزاران محصول است. خوشبختانه ، این همچنین یک گنجینه از داده های رایگان است که می توانید آن را کنار بگذارید و تصمیم خود را بگیرید.

برای یافتن محصولات با عملکرد برتر در هر گروه ، دسته های مختلف محصول را مرور کنید. جستجوی خود را در زیر گروه ها جستجو کنید تا زیر مجموعه های هدفمند محصولات را پیدا کنید.

فرض کنید شما می خواستید اسباب بازی های کودک را بفروشید ، جستجوی خود را در دسته های خاص اسباب بازی محدود کنید. این محصولات مشهور را شامل نمی شود و هنگام فیلتر کردن ، مجموعه ای کاملا متمرکز به دست می آورید.

Narrow down categories to find product data

برای یافتن محصولات برتر در آمازون در هر گروه به نمای “پرفروش ها” بروید.

Sort products by Bestsellers

SEMRush ابزار عالی دیگری است که می توانید برای جمع آوری داده ها از رقبا یا هر فروشگاه تجارت الکترونیکی که می خواهید استفاده کنید.

SEMRush

این به شما نشان می دهد که فروشگاه های تجارت الکترونیکی بیشترین میزان بازدید خود را از دست می دهند ، کدام محصول را از طریق تبلیغات پولی تبلیغ می کنند ، بیشترین بازدید از محصولات آنها و موارد دیگر است.

همچنین تبلیغات لیست محصولات رقیب شما از Google نشان داده می شود. شما می توانید تبلیغات دارای لیست محصول با بهترین عملکرد ، کلمات کلیدی و سایر داده ها را مشاهده کنید.

در اینجا چند ابزار دیگر وجود دارد که می توانید برای جمع آوری داده های محصول از وب سایت های دیگر استفاده کنید.

  • Ahrefs – A ابزار تحقیقاتی قدرتمند رقبا که نشان دهنده محبوبیت در وب سایت های رقبای شما است.
  • AdPlexity – یک ابزار تحقیقاتی تجارت الکترونیک معروف است که به شما در جمع آوری تجارت الکترونیکی کمک می کند داده ها از سراسر وب ، از رقبا یا هر وب سایت دیگری.
  • AmazeOwl – این یک ابزار تحقیق مجدد محصول آمازون است که به صورت برنامه دسک تاپ رایگان.

4. از شخصیت های مشتری برای یافتن ایده های محصول استفاده کنید h4>

Using customer personas to find products

پرسونای مشتری نمایه ای خیالی از یک مشتری ایده آل است که می خواهید آن را هدف قرار دهید. شما با پاسخ دادن به سeringالات ساده درباره یک خریدار ایده آل ، این نمایه را ایجاد می کنید.

این مخاطبان شما هستند و شخصیت پردازی آنها به شما کمک می کند هنگام تحقیق درباره محصول بهتر آنها را درک کنید.

اگر فروشگاه موجودی دارید ، می توانید از ردیابی تجارت الکترونیکی در Google Analytics برای ایجاد یک شخصیت خریدار ایده آل.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، بهترین حدس خود را برای ساختن شخصیت مشتری استفاده کنید. این تمرین به شما کمک می کند تا نیازهای مشتری خود را ، س questionsالاتی که ممکن است از او داشته باشد و اینکه دوست دارد چه نوع محصولی را بخرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت خریدار ، به این راهنما مراجعه کنید در ایجاد شخصیت خریدار بتونی با الگوها و نمونه های آماده.

5. محصولی را پیدا کنید که درباره آن علاقه مند هستید h4>

همانطور که مشاوران شغلی می گویند ، “شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید ، و هرگز مجبور نیستید یک روز در زندگی خود کار کنید”.

به همین ترتیب ، انتخاب محصولاتی که علاقه زیادی به آنها دارید به شما کمک می کند تا آنها را به طور موثرتری بفروشید.

اینها می توانند محصولی باشند که شما شخصاً دوستشان دارید و با شور و اشتیاق به خانواده و دوستانتان توصیه می کنید. اینها می تواند محصولات مرتبط با یک سرگرمی یا فعالیتی باشد که شما علاقه زیادی به آن دارید.

وقتی چیز مفیدی می سازید و می خواهید دیگران از آن استفاده کنند هیچ چیز اشتیاق بیشتری ایجاد نمی کند.

پیروی از اشتیاق خود به شما امکان می دهد تا عمیقاً به محصولات نگاه کنید و ایده هایی پیدا کنید که ارزش واقعی برای مشتریان شما دارند

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه بهترین محصولات را برای فروش آنلاین انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در نکاتی برای رشد تجارت آنلاین خود بدون صرف هزینه زیاد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-choose-the-best-products-to-sell-online-beginners-guide/.

دیدگاهتان را بنویسید