نحوه انتخاب بهترین بستر وبلاگ نویسی در سال 2020 (مقایسه شده)

آیا به دنبال وبلاگ خود را راه اندازی کنید ، اما نمی توانید بفهمید که چگونه بهترین بستر وبلاگ نویسی را انتخاب کنید؟ این یک انتخاب دشوار است زیرا چندین سیستم عامل وبلاگ نویسی مختلف وجود دارد. چگونه می فهمید کدام یک برای شما مناسب است؟

در این مقاله ، با مرور مزایا و معایب محبوب ترین سایت های وبلاگ نویسی ، به شما در انتخاب بهترین بستر وبلاگ نویسی کمک خواهیم کرد.

How to Choose the Best Blogging Platform

در اینجا سیستم عامل های محبوب وبلاگ نویسی وجود دارد که در این مقاله مقایسه خواهیم کرد. اگر به یک سیستم عامل خاص علاقه دارید ، می توانید برای پرش در مقاله ، روی پیوند کلیک کنید.

  1. WordPress.org
  2. سازنده وب سایت با تماس دائمی
  3. Gator
  4. WordPress.com
  5. بلاگر
  6. وبلاگ Tumblr
  7. متوسط ​​
  8. فضای مربع
  9. Wix
  10. شبح

انتخاب بهترین بستر وبلاگ نویسی – به دنبال چه چیزی بگردید؟ h4>

قبل از غواصی در لیست ، مفید است که بدانید در یک سیستم وبلاگ نویسی به دنبال چه چیزی هستید.

به عنوان یک مبتدی ، شما می خواهید یک بستر وبلاگ نویسی داشته باشید که راه اندازی آن آسان باشد ، منحنی یادگیری کمی داشته باشد و به مهارت رمزگذاری احتیاج نداشته باشد.

همچنین باید در مورد اینکه چه نوع وبلاگی می خواهید ایجاد کنید ، اکنون و در آینده فکر کنید.

با رشد وبلاگ ، ممکن است بخواهید ظاهر سایت خود را تغییر دهید و ویژگی های بیشتری را برای مخاطبان در حال رشد خود اضافه کنید. این به این معنی است که انتخاب یک بستر وبلاگ نویسی انعطاف پذیر ، با فضای رشد مهم است.

شروع با یک سیستم عامل اشتباه باعث می شود که بعداً بتوانید کار را بسیار دشوار کنید.

سرانجام ، حتی اگر برنامه ای برای در حال حاضر وبلاگ نویسی کسب کنید ، اطمینان حاصل کنید که گزینه انجام چنین کاری را در آینده دارید هوشمندانه است.

با تمام این اوصاف ، بیایید بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی را برای مبتدیان مقایسه کنیم.

1. WordPress.org

WordPress.org Best Blogging and Website Platform

WordPress.org محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در جهان است. وردپرس از سال 2003 شروع به کار کرد ، اکنون بیش از 30٪ قدرت دارد از همه وب سایت ها در اینترنت.

توجه: اشتباه گرفتن WordPress.org با WordPress.com که یک سرویس میزبانی وبلاگ است که بعداً در این لیست ذکر شد آسان است. راهنمای ما را در مورد تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com .

WordPress.org یک پلت فرم رایگان وبلاگ نویسی منبع باز است که به شما امکان می دهد وب سایت یا وبلاگ خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

این یک راه حل میزبان خود است و به این معنی است که شما باید با یک میزبان وردپرس ثبت نام کنید. اگر می خواهید بر آینده وبلاگ خود کنترل کامل داشته باشید ، وردپرس گزینه بسیار خوبی است.

موافقت ها

  • WordPress.org به شما امکان کنترل همه جنبه های وب سایت خود را می دهد.
  • می توانید وبلاگ خود را رشد دهید و ویژگی های اضافی مانند انجمن ها اضافه کنید ، فروشگاه آنلاین ، و عضویت پرداخت شده . این باعث می شود وردپرس بهترین بستر وبلاگ نویسی برای کسب درآمد باشد.
  • هزاران تم رایگان برای وردپرس موجود است. با این کار می توانید یک وب سایت زیبا ایجاد کنید که جدا از جمعیت باشد.
  • همچنین می توانید به بیش از 54000 افزونه رایگان دسترسی پیدا کنید. این افزونه ها مانند برنامه هایی برای وبلاگ وردپرس شما هستند که به شما امکان می دهند ویژگی هایی مانند فرم های تماس ، گالری ها و غیره را اضافه کنید
  • وردپرس موتور جستجوگرانه است . به راحتی می توانید URL ها ، دسته ها و برچسب های دوستانه SEO را برای پست های خود ایجاد کنید. به علاوه ، تعداد بسیار خوبی وجود دارد افزونه های جستجوگرها برای ویژگی های اضافی.

افراد

  • مدیریت وب سایت خود با کمی منحنی یادگیری همراه است.
  • شما باید پشتیبان گیری و امنیت خود را مدیریت کنید.

قیمت گذاری

نرم افزار WordPress رایگان است a > ، اما شما باید یک نام دامنه (حدود 14.99 دلار در سال) و میزبانی داشته باشید (معمولاً از 7.99 دلار در ماه شروع می شود).

برای راه اندازی هر نوع وب سایتی به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

کاربران WPBeginner می توانند فقط با هزینه 2.75 دلار در ماه با Bluehost شروع به کار کنند. > ، یک ارائه دهنده میزبانی رسمی وردپرس توصیه شده است. آنها 60٪ تخفیف در میزبانی وب و نام دامنه رایگان به کاربران ما ارائه می دهند.

برای راهنمایی کامل گام به گام به راهنمای ما در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس مراجعه کنید.

2. با سازنده وب سایت تماس دائمی

Constant Contact Website Builder

سازنده وب سایت با تماس ثابت هوش مصنوعی هوشمند ایجاد یک وب سایت سازگار با وب که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک وبلاگ رایگان ، یک وب سایت تجاری و حتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

شما می توانید با مجموعه الگوهای بزرگ آنها شروع کرده و طراحی وب سایت خود را با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن ، سفارشی کنید. همچنین می توانید به سایر ابزارهای مفید مانند سازنده آرم سفارشی ، کتابخانه عکس حرفه ای سهام با بیش از 550،000 تصویر ، فروشگاه آنلاین و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

موافقت ها

  • آسان برای ساخت ساز وب سایت کشیدن و رها کردن و بدون مهارت فنی لازم است.
  • راه اندازی سریع و آسان ، زیرا Constant Contact میزبان وب سایت شما برای شما خواهد بود.
  • 60 روز دوره آزمایشی رایگان که به شما امکان می دهد قبل از خرید خدمات را امتحان کنید و حتی یک فروشگاه آنلاین بسازید.
  • گواهی SSL رایگان در تمام برنامه های پرداخت شده گنجانده شده است.

افراد

  • اکوسیستم توسعه دهنده کوچک است ، بنابراین تعداد افزونه های شخص ثالث مانند وردپرس وجود ندارد.
  • ادغام محدود با سیستم عامل های شخص ثالث.
  • صادرات سایت خود از سازنده وب سایت Constant Contact به سیستم عامل دیگری دشوار است.

قیمت گذاری

سازنده وب سایت Constant Contact پیشنهادات یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه رایگان که به شما امکان می دهد یک وبلاگ ، وب سایت تجاری ، آرم و حتی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی آنلاین ایجاد کنید.

شما می توانید با 10 دلار در ماه به برنامه سازنده وب سایت ارتقا دهید که به شما امکان دسترسی به یک نام دامنه سفارشی ، گواهینامه SSL رایگان و سایر ویژگی های سیستم عامل قدرتمند همراه با پشتیبانی 24 ساعته 7 روزه تلفن را می دهد که با توجه به سایر موارد مثبت خوبی است سازندگان وب سایت پشتیبانی تلفنی را ارائه نمی دهند.

اگر مشاغل کوچکی هستید و نمی خواهید از وردپرس استفاده کنید ، پس تماس دائمی بهترین انتخاب بعدی با توجه به هر آنچه در ازای قیمت دریافت می کنید.

3. Gator توسط HostGator

Gator Website Builder

Gator یک وب سایت ساز و وبلاگ نویسی است که توسط ایجاد شده است. HostGator ، شرکت محبوب میزبانی وب که از آن برای میزبانی وب سایت WPBeginner استفاده می کنیم. Gator ابزاری برای کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آن برای ساختن هر نوع وب سایتی از جمله وبلاگ ها ، سایت های تجاری و حتی یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

مهم است که سازنده Gator را با میزبانی وب سایت HostGator اشتباه نگیرید. شما می توانید از سرویس میزبانی HostGator برای یک وبلاگ وردپرس را راه اندازی کنید مانند آنچه ما انجام داده ایم.

اما اگر به دنبال یک پلت فرم وبلاگ و وردپرس همه در یک وبلاگ و راه حل میزبانی هستید ، Gator گزینه مناسبی است.

موافقت ها

  • سازنده آسان کشیدن و رها کردن برای شخصی سازی طراحی وبلاگ و وب سایت شما.
  • راه اندازی سریع – بدون هیچ مشکلی فنی.
  • پشتیبان گیری ، عملکرد و امنیت توسط HostGator انجام می شود (بدون سردرد).
  • مجوز دامنه رایگان و SSL در همه برنامه ها گنجانده شده است.
  • به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید فروشگاه اینترنتی را به وبلاگ خود اضافه کنید.

موارد

  • هیچ حساب رایگان وجود ندارد ، اما آنها 45 روز ضمانت بازگشت پول دارند.
  • ویژگی های تجارت الکترونیکی فقط به برنامه های بالاتر محدود می شود.
  • تعداد محدود برنامه ها و برنامه های افزودنی.

قیمت گذاری

کاربران WPBeginner از همه برنامه های سازنده Gator 55٪ تخفیف می گیرند. طرح شروع هزینه 3.46 $ / ماه و تمام ویژگی های شما برای راه اندازی یک وبلاگ موفق از جمله دامنه رایگان و گواهینامه SSL به شما نیاز دارد.

شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که از سازنده وب سایت Gator استفاده کنید کد کوپن : wpbeginner برای دریافت 55٪ تخفیف.

4. WordPress.com

WordPress.com Best Blog and Website Platform

WordPress.com یک سرویس میزبانی وبلاگ است که توسط Automattic ارائه می شود ، شرکتی است که توسط Matt Mullenweg ، بنیانگذار WordPress.org ایجاد شده است.

WordPress.com یک سرویس پایه میزبانی وبلاگ را به صورت رایگان ارائه می دهد. می توانید گزینه های اضافی مانند نام دامنه سفارشی ، فضای ذخیره سازی اضافی و سایر خدمات برتر را خریداری کنید.

در سال 2005 با هدف ایجاد تجربه وردپرس برای مخاطبان بیشتر ، WordPress.com یک سایت وبلاگ نویسی خوب برای کاربرانی است که ویژگی های پیشرفته وردپرس خود میزبان را نمی خواهند.

موافقت ها

  • بدون نیاز به تنظیم.
  • استفاده و مدیریت آن آسان است.
  • اگر از زیر دامنه WordPress.com راضی باشید کاملاً رایگان است. نام وب سایت رایگان شما به این شکل است: https://example.wordpress.com.

افراد

  • گزینه های محدود برای تمدید سایت. برای سفارشی سازی وبلاگ خود نمی توانید از تم ها و پلاگین های سفارشی استفاده کنید.
  • شما نمی توانید تبلیغات خود را در وبلاگ خود انجام دهید. در عوض ، WordPress.com تبلیغات خود را در وب سایت رایگان شما نشان می دهد.
  • شما وبلاگ خود را ندارید ، و WordPress.com می تواند حساب شما را به حالت تعلیق درآورد اگر متوجه شود شما شرایط خدمات آنها را نقض می کنید.

قیمت گذاری

حساب اصلی WordPress.com رایگان است ، اما دارای تبلیغات و مارک تجاری WordPress.com خواهد بود.

شما می توانید برای حذف آرم و تبلیغات WordPress.com از وب سایت خود ، برنامه شخصی آنها را با قیمت 4 دلار در ماه (سالانه صورتحساب) ارتقا دهید. همچنین دامنه سفارشی (مانند www.yoursite.com) دریافت می کنید.

با پرداخت 8 دلار در ماه (صورتحساب سالانه) می توانید ابزار طراحی اضافی و فضای ذخیره سازی بیشتری دریافت کنید.

به دلیل شباهت نام ، مبتدیان اغلب با WordPress.com شروع می کنند به این فکر که نرم افزار قدرتمند WordPress.org را دریافت می کنند. پس از مشاهده محدودیت ها ، کاربران اغلب در نهایت تغییر از WordPress.com به WordPress.org برای داشتن ویژگی های بیشتر و کنترل وب سایت آنها.

5. بلاگر

Blogger Best Blogging Platform

بلاگر یک سرویس وبلاگ نویسی رایگان توسط Google است. این یک روش سریع و آسان برای ایجاد یک وبلاگ برای کاربران بدون فن و فن ارائه می دهد.

بلاگر یکی از اولین سیستم های وبلاگ نویسی موجود است. اولین بار در سال 1999 توسط آزمایشگاه های پیرا راه اندازی شد. بعداً در سال 2003 ، Google Blogger را خریداری کرد و دوباره آن را به عنوان محصولی که امروز می شناسیم دوباره طراحی کرد.

برای راه اندازی بلاگ رایگان در Blogger تنها آنچه که شما نیاز دارید یک حساب Google است.

موافقت ها

  • بلاگر رایگان است.
  • استفاده و مدیریت آن بدون هیچ گونه مهارت فنی آسان است.
  • از مزیت پلت فرم امن و قابل اعتماد Google نیز برخوردار است.

افراد

  • شما به ابزارهای اصلی وبلاگ نویسی محدود هستید و با محبوبیت وبلاگ خود نمی توانید ویژگی های جدیدی اضافه کنید.
  • گزینه های طراحی محدود هستند و تعداد الگوهای کمتری در دسترس است. الگوهای شخص ثالث برای Blogger اغلب بی کیفیت هستند.
  • بلاگر به روزرسانی مکرر یا ویژگی های جدیدی دریافت نمی کند.
  • Google می تواند در هر زمان وبلاگ شما را به حالت تعلیق درآورد ، یا حتی به طور کلی سرویس Blogger را لغو کند. (آنها سابقه کنار گذاشتن پروژه ها را بدون اخطار ، مانند Feedburner a >.)

برای جوانب مثبت و منفی Blogger ، به مقایسه ما با WordPress vs Blogger (موافقان و مخالفان) .

برخی از کاربران با Blogger کار خود را شروع می کنند زیرا رایگان است ، اما در نهایت با رشد وبلاگ آنها ، در پایان جابجایی از Blogger به WordPress برای دریافت ویژگی های بیشتر و کنترل وب سایت آنها.

قیمت گذاری

بلاگر با زیر دامنه Blogger مانند https://example.blogspot.com رایگان است. اگر می خواهید از دامنه سفارشی استفاده کنید ، لازم است از شخص ثالث ثبت دامنه .

6. Tumblr

Tumblr Blogging and Social Networking Platform

Tumblr کمی متفاوت از سایر سیستم عامل های وبلاگ نویسی است. این یک پلت فرم میکروبلاگینگ با ویژگی های شبکه های اجتماعی از جمله دنبال کردن وبلاگ های دیگر ، بلاگلاگ گذاری مجدد ، ابزارهای به اشتراک گذاری داخلی و موارد دیگر است.

موافقت ها

  • Tumblr با زیر دامنه Tumblr مانند https://example.tumblr.com رایگان است. همچنین می توانید یک نام دامنه سفارشی برتر را بهم متصل کنید.
  • تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان است.
  • این یک جز media یکپارچه در شبکه های اجتماعی است.
  • Tumblr به عنوان ابزاری برای میکروبلاگینگ ، بلاگ کردن سریع فیلم ها ، GIF ها ، تصاویر و قالب های صوتی را آسان می کند.

موارد

  • Tumblr مجموعه ای محدود از ویژگی ها دارد که با رشد وبلاگ نمی توانید آن را گسترش دهید.
  • موضوعات زیادی برای Tumblr در دسترس است ، اما آنها نمی توانند ویژگی های اضافی را ارائه دهند.
  • تهیه نسخه پشتیبان از وبلاگ Tumblr خود و یا وارد کردن آن به سیستم عامل های دیگر کار دشواری است (به راهنمای ما در نحوه انتقال از Tumblr به وردپرس ).

قیمت گذاری

استفاده از Tumblr رایگان است. برای وبلاگ Tumblr خود می توانید از دامنه سفارشی (جداگانه خریداری شده) استفاده کنید و همچنین تم ها و برنامه های شخص ثالث برای خرید در دسترس است.
7. متوسط ​​

Medium Blogging platform

Medium در سال 2012 راه اندازی شد و به جامعه ای از نویسندگان ، وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران و متخصصان تبدیل شد. این یک پلت فرم وبلاگ نویسی با کاربرد آسان است که دارای ویژگی های شبکه اجتماعی محدود است.

Medium تقریباً مانند یک سایت شبکه اجتماعی کار می کند که در آن می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و مقالات خود را منتشر کنید. پس از ثبت نام ، یک آدرس نمایه مانند این خواهید داشت: https://medium.com/@yourname. اما نمی توانید از دامنه خود استفاده کنید.

موافقت ها

  • استفاده از متوسط ​​آسان است ، بدون نیاز به تنظیم و مهارت رمزگذاری لازم نیست.
  • به شما امکان می دهد به یک انجمن آنلاین موجود از افراد با علایق مشابه دسترسی پیدا کنید.
  • شما می توانید به جای طراحی وب سایت ، فقط بر روی نوشتن تمرکز کنید.

افراد

  • از نظر طراحی یا ساخت یک برند ویژگی ها بسیار محدود هستند.
  • متوسط ​​مخاطبان شماست ، بنابراین از دست دادن وبلاگ به معنای از دست دادن پیروان خود است.
  • شما نمی توانید از نام دامنه خود استفاده کنید. شما به سادگی یک صفحه نمایه مانند فیس بوک دریافت خواهید کرد ، به عنوان مثال https://medium.com/@yourname.
  • برای کسب درآمد نمی توانید تبلیغات خود را انجام دهید.

برای مقایسه دقیق تر ، به راهنمای ما در WordPress vs Medium – کدام یک بهتر است؟ .

قیمت گذاری

استفاده از متوسط ​​رایگان است.

در حالی که این پلتفرم در ابتدا جذاب به نظر می رسد ، عدم کسب درآمد و کنترل منجر به اکثر افراد می شود جابجایی از Medium به WordPress .

8. فضای مربع

Squarespace Website Builder and Blog Platform

Squarespace یک سرویس ساخت وب سایت است که به شما امکان می دهد وب سایت های زیبایی را با استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن آسان ایجاد کنید. این تمرکز بر صاحبان مشاغل کوچک است که به دنبال راهی آسان برای ایجاد حضور آنلاین هستند.

از سال 2003 شروع به کار کرد ، Squarespace در حال حاضر به میلیون ها وب سایت آنلاین کمک می کند.

موافقت ها

  • استفاده از مربع ساده و آسان برای مبتدیانی است که اهل فن نیستند.
  • این الگوهای زیبا و حرفه ای طراحی شده است.
  • نام دامنه را به طور جداگانه با SSL / HTTP و فروشگاه های تجارت الکترونیکی ارائه می دهد.

افراد

  • مربع محدود به ویژگی های تعبیه شده در بستر اختصاصی آنها است.
  • ادغام ها به چند سرویس و ابزار خاص محدود می شوند.

به راهنمای ما در مراجعه کنید WordPress vs Squarespace برای مقایسه دقیق تر.

قیمت گذاری

Squarespace برنامه های قیمت گذاری مختلفی را برای وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین در نظر گرفته است.

قیمت گذاری برای برنامه وب سایت شخصی آنها از 16 دلار در ماه شروع می شود یا اگر هزینه سال را پیش پرداخت کنید 12 دلار در ماه است. برای طرح تجاری ، قیمت گذاری از 26 دلار در ماه یا 18 دلار در ماه صورتحساب سالانه آغاز می شود.

در حالی که قیمت گذاری فروشگاه های آنلاین از 26 دلار در ماه و تا 40 دلار در ماه آغاز می شود.

اغلب کاربران با جابجایی از Squarespace به WordPress جابجا می شوند برای به حداقل رساندن هزینه های آنها و افزودن ویژگی های بیشتر به وب سایت هایشان.

9. Wix

Wix Best Blogging Platform and Website Builder

Wix یک بستر میزبانی شده برای ساخت وب سایت است. این یک راه حل برای مشاغل کوچک برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن ارائه می دهد. همچنین می توانید با افزودن برنامه Wix Blog یک وبلاگ به وب سایت خود اضافه کنید.

Wix.com در سال 2006 به عنوان بستری تاسیس شد که هر کسی می تواند وب سایت خیره کننده خود را بدون مهارت برنامه نویسی ایجاد کند. در حال حاضر بیش از 110 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

موافقت ها

  • می توانید سایت خود را با استفاده از ده ها الگو و برنامه شخص ثالث شخصی سازی کنید.
  • سایت خود را با ابزار کشیدن و رها کردن آسان بسازید. به مهارت برنامه نویسی نیاز نیست.
  • نصب سریع و آسان است.

موارد

  • حساب رایگان محدود است و مارک های تجاری و تبلیغات Wix را در سایت شما نشان می دهد.
  • برنامه های شخص ثالث رایگان محدود هستند.
  • وقتی الگویی را انتخاب کردید نمی توانید آن را تغییر دهید.
  • ویژگی های تجارت الکترونیکی محدود به برنامه های پولی است و حتی این ویژگی ها نیز محدود هستند.
  • ویژگی های وبلاگ با سایر سیستم عامل های لیست مطابقت ندارد.

به مقاله ما در مراجعه کنید مراجعه کنید Wix در مقابل وردپرس برای مقایسه دقیق دو سیستم عامل.

قیمت گذاری

سازنده وب سایت اصلی Wix رایگان است. با یک حساب Wix رایگان ، یک زیر دامنه Wix دریافت خواهید کرد که به این شکل است: https://username.wixsite.com/example.

با این حال ، می توانید افزودن دامنه سفارشی با هزینه 4.50 دلار در ماه. برنامه های حق بیمه آنها از 8.50 دلار در ماه شروع می شود و تا 24.50 دلار در ماه افزایش می یابد.

10. شبح

Ghost Simple Blogging Platform

شبح یک پلتفرم وبلاگ نویسی مینیمالیستی است که ویژگی های آن کاملاً روی نوشتن پست های وبلاگ متمرکز است. Ghost که از سال 2013 شروع شده است به عنوان یک پلتفرم میزبان و به عنوان یک نرم افزار در دسترس است که می توانید خود نصب کنید / میزبان آن باشید. ما به هر دو گزینه نگاهی خواهیم انداخت.

موافقت ها

  • روی وبلاگ نویسی و نوشتن متمرکز شده اید.
  • رابط کاربری تمیز ، بدون سر و صدا و بصری.
  • در JavaScript نوشته شده است ، بنابراین بسیار سریع است.
  • برای نسخه میزبان نیازی به نصب نیست.

افراد

  • سفارشی سازی با برنامه ها آسان نیست.
  • رابط کاربری ساده به این معنی است که گزینه ها بسیار محدود هستند.
  • مضامین کافی برای تغییر شکل ظاهری سایت شما نیست.
  • اگر خودتان آن را نصب کنید ، تنظیمات پیچیده ای انجام می شود.

نگاهی به مقایسه WordPress vs Ghost برای جزئیات بیشتر در مورد موضوع.

قیمت گذاری

نسخه میزبانی شده خود به دامنه سفارشی (حدود 14.99 دلار در سال) و میزبانی وب (با شروع از حدود 7.99 دلار در ماه) نیاز دارد.

قیمت گذاری نسخه میزبان برای 29 کاربر در ماه با محدودیت مشاهده 100k صفحه از 29 دلار در ماه آغاز می شود. مگر اینکه دامنه سفارشی خود را از شخص ثالث خریداری کنید ثبت کننده دامنه ، وبلاگ شما یک زیر دامنه Ghost خواهد بود که با ghost.io ختم می شود.

انتخاب ما برای بهترین بستر وبلاگ نویسی h4>

ما معتقدیم WordPress.org نسبت به سایر سایتهای وبلاگ نویسی بهتر عمل می کند. این نرم افزار قدرتمند ، آسان برای استفاده ، مقرون به صرفه و انعطاف پذیرترین سیستم عامل وبلاگ نویسی موجود است. در اینجا همه دلایلی وجود دارد که چرا باید از وردپرس استفاده کنید .

برای کمک به شما در راه اندازی سایت وردپرس خود ، ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه راه اندازی یک وبلاگ در 7 مرحله آسان.

اگر به کمک نیاز دارید ، تیم متخصص WPBeginner حتی می تواند در راه اندازی وبلاگ شما به صورت رایگان کمک کند. درباره خدمات راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس بیشتر بیاموزید. p >

اگر به دنبال گزینه دیگری برای وردپرس هستید ، گزینه دوم ما برای بهترین بستر وبلاگ نویسی سازنده وب سایت Constant Contact .

سازنده رایگان وب سایت کشیدن و رها کردن A.I ساخت هر نوع وب سایت از وبلاگ به وب سایت تجاری به یک فروشگاه آنلاین را آسان می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین بستر وبلاگ نویسی را برای وبلاگ بعدی خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 27 نکته ثابت شده برای افزایش بازدید وبلاگ خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-choose-the-best-blogging-platform/.

دیدگاهتان را بنویسید