نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده VoIP مشاغل در سال 2020 (مقایسه شده)

آیا می خواهید یک ارائه دهنده VoIP شغلی را انتخاب کنید اما مطمئن نیستید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است؟

VoIP اصطلاحی است که برای سرویس تلفن تجاری که به شما امکان می دهد از ویژگی های پیشرفته مدیریت تماس در رایانه یا دستگاه همراه خود استفاده کنید.

برخلاف راه اندازی تلفن های بزرگ و قدیمی مدرسه ، VOIP مشاغل یک راه حل مناسب برای مشاغل کوچک است. در حالی که از همه ابزارهای قدرتمند برای رونق کسب و کار خود بهره مند هستید ، می توانید هزینه های تلفن را کاهش دهید.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که VoIP تجاری چیست و چگونه بهترین ارائه دهنده VoIP کسب و کار را برای شرکت خود انتخاب کنید. از آنجا که ما مجبور شدیم یک ارائه دهنده VoIP برای مشاغل خودمان انتخاب کنیم ، بهترین ارائه دهندگان تلفن VoIP خود را برای مشاغل کوچک و در حال رشد نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

Best business VoIP services compared

VoIP چیست؟ h4>

VoIP یا Voice over IP اصطلاحی است که برای توصیف خدمات تلفن اینترنتی استفاده می شود. برخلاف سرویس تلفن سنتی که از تلفن ثابت استفاده می کند ، سرویس های VoIP از اینترنت برای دریافت و برقراری تماس استفاده می کنند.

مزایای استفاده از VoIP

موارد زیر تنها برخی از مزایای استفاده از سیستم تلفنی VoIP تجاری است:

  • می توانید با استفاده از رایانه ، تلفنهای VoIP و حتی تلفن همراه تماس بگیرید.
  • می توانید یک شماره را با چند کارمند به اشتراک بگذارید.
  • به راحتی می توانید مدت زمان مکالمه ، زمان نگه داشتن ، زمان انتظار و استفاده کلی را ردیابی کنید.
  • بیشتر سرویس های VoIP مشاغل با حمل و نقل تماس ، شناسه تماس گیرنده ، انتظار مکالمه ، مسیریابی تماس و موارد دیگر ارائه می شود.
  • در هر مکانی که بخواهید می توانید از همان شماره استفاده کنید.
  • این شماره تلفن شغلی را به شما می دهد بنابراین نیازی نیست شماره تلفن همراه خود را با مشتری به اشتراک بگذارید.
  • Business VoIP تماس های محلی و بین المللی ارزان تری را ارائه می دهد.

فناوری VoIP کسب و کار انعطاف پذیری و آزادی زیادی را ارائه می دهد و داشتن شماره تلفن مشاغل را برای همه مشاغل آسان کرده است. چه یک شرکت کوچک یک نفره باشید ، چه یک تیم 10 نفره در حال رشد و یا با بیش از 100 نفر کار تجاری تاسیس کرده اید ، می توانید از VoIP کسب و کار استفاده کنید.

با این وجود اگر بهترین ارائه دهنده VoIP مشاغل را انتخاب نکنید ، می توانید با چالش های جدی روبرو شوید.

به عنوان مثال ، کیفیت صدا در تماس های VoIP بسته به اتصال اینترنت و ارائه دهنده خدمات مورد استفاده شما متفاوت است. برخلاف تلفن ثابت ، در صورت قطع برق یا قطع اینترنت ، اتصال VoIP را قطع خواهید کرد ، اما اگر آمادگی کافی داشته باشید ، این امر بر اکثر مشاغل کوچک تأثیر نمی گذارد.

با گفتن این موضوع ، بیایید بحث کنیم که چه زمانی زمان مناسب برای شروع فکر کردن در مورد راه حل VoIP تجاری است.

آیا کسب و کار شما به راه حل تلفنی کسب و کار VoIP نیاز دارد؟ h4>

در هر مشاغل ، دادن راهی برای تماس با شما در ایجاد اعتماد و افزایش فروش مفید است.

هنگام راه اندازی وب سایت ، بیشتر صاحبان مشاغل فرم تماس ، که باعث می شود کاربران از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند.

با این وجود بسته به صنعت ، بعضی اوقات مشتریان ممکن است ارتباط فوری بیشتری را ترجیح دهند.

به همین دلیل بسیاری از مشاغل چت زنده یا شماره تلفن در وب سایت های آنها. دادن بیش از یک راه برای برقراری ارتباط با کسب و کار به کاربران ، می تواند پشتیبانی مشتری را بهبود بخشد و فروش بیشتری را در پی داشته باشد.

آیا شما فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات یا وب سایت تجاری برای فروش خدمات ، یک سرویس تلفنی کسب و کار مبتنی بر VoIP می تواند بدون رشد هزینه های بالا

بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند تا درخواست قیمت بدهند ، یک س preال پیش فروش بپرسند یا حتی درخواست پشتیبانی کنند.

به طور خلاصه ، تلفن VoIP مشاغل شما را قادر می سازد تا تماس های خود را بهتر مدیریت و ردیابی کنید ، اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و روابط محکم تری با مشتریان خود برقرار کنید.

نحوه انتخاب بهترین سرویس VoIP برای مشاغل خود h4>

شرکت های بزرگ زیادی خدمات VoIP مشاغل ارائه می دهند و این فضای بسیار رقابتی است. گزینه های فراوان و ماهیت بسیار رقابتی تبلیغات ، صاحبان مشاغل را در انتخاب بهترین ارائه دهنده VoIP برای مشاغل خود دشوار می کند.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، ممکن است به دنبال ارزان ترین سرویس تلفنی VoIP باشید. با این حال ، هنگام پایین رفتن از این مسیر باید مراقب باشید زیرا ممکن است فاقد برخی از ویژگی ها باشد ، ویژگی هایی که بعداً برای تجارت شما ضروری می دانید.

سپس برخی از خدمات VoIP مشاغل وجود دارد که پیاده سازی ، انتقال و یا به سادگی گران نیستند.

هنگام مقایسه ارائه دهندگان VoIP تجاری برای تجارت خود ، به دنبال توازن ویژگی ها و هزینه مناسب بودیم. این یک چک لیست سریع است که ما از آن استفاده کردیم:

  • هزینه مکالمات محلی و بین المللی. بیشتر سرویس های VoIP تجاری طرح های مختلفی را برای تماس های بین المللی ارائه می دهند. شما باید ارائه دهنده ای را براساس موقعیت جغرافیایی مشتری خود انتخاب کنید.
  • ویژگی های موجود در برنامه های VoIP. بسیاری از شرکت ها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند در حالی که برخی آنها را به صورت افزودنی جداگانه به فروش می رسانند که باعث افزایش هزینه های شما می شود.
  • برنامه ها و ویژگی های تلفن همراه که می توانید در میان چندین کاربر به اشتراک بگذارید.
  • ادغام های شخص ثالث که می توانید برای اتصال سرویس VoIP خود به سایر ابزارها مانند نرم افزار CRM ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر.

با این گفته ، بیایید نگاهی به بهترین ارائه دهندگان تجارت VoIP بیندازیم.

1. Nextiva

Nextiva

Nextiva بهترین VoIP مشاغل است خدمات در بازار ما می توانیم این را با اطمینان بگوییم زیرا در حالی که برای سرویس VoIP برای تجارت خود تحقیق می کردیم ، در نهایت Nextiva را انتخاب کردیم.

سرویس VoIP مشاغل آنها کلیه ویژگی های اساسی مورد نیاز یک تجارت در حال رشد را شامل می شود از جمله مسیریابی تماس ، تماس داخلی رایگان ، پست صوتی از طریق ایمیل و پیامک ، نمابر آنلاین و سایر موارد.

از دیگر ویژگی های استاندارد می توان به انتقال رایگان شماره ، شناسه تماس گیرنده ، ارسال تماس ، تبریک سفارشی ، نگه داشتن موسیقی و موارد دیگر اشاره کرد.

آنها همچنین با برنامه های خود شماره محلی یا رایگان را به صورت رایگان ارائه می دهند.

ما توانستیم به سرعت پیام خوش آمد گویی حرفه ای را با راهنمای تلفن و راهنما تنظیم کنیم که به رقابت کوچک ما با بزرگ ترها کمک می کند.

آنچه در مورد Nextiva واقعاً دوست داشتیم تیم پشتیبانی آنها از پیش فروش تا راه اندازی و راه اندازی بسیار مفید بود.

حتی اگر ما به هیچ یک از مجموعه های تلفن رومیزی فانتزی نیازی نداشتیم ، آنها یک نسخه آزمایشی کامل به ما ارائه دادند و به ما نشان دادند که چگونه می توان با رشد تجارت خود به راحتی از Nextiva با تلفنهای میز سنتی یا تلفن های کنفرانسی استفاده کرد.

بهترین قسمت این بود که فراتر از این بود حتی اگر ما مشتری نسبتاً کمی برای آنها باشیم زیرا آنها به مشاغل بزرگی مانند تاکو بل ، مبلمان اشلیز ، کانن و دیگران کمک می کنند.

قیمت گذاری: از 20 دلار / به ازای هر کاربر / در ماه شروع می شود. برخلاف سایر ارائه دهندگان VoIP مشاغل ، آنها به قراردادهای سالانه احتیاج ندارند. با این وجود می توانید در خرید بسته های پیش پرداخت تخفیف بگیرید و همچنین وقتی کاربران بیشتری را به برنامه خود اضافه می کنید می توانید نرخ کمتری دریافت کنید.

2. RingCentral

RingCentral

RingCentral یکی دیگر از VoIP های تجاری عالی است تامین کننده. با RingCentral ، تمام ویژگی استانداردی را که از یک ارائه دهنده VoIP تجاری قابل اعتماد مانند انتقال تماس ، مسیریابی پیشرفته ، انتظار مکالمه ، شناسه تماس گیرنده ، نگه داشتن موسیقی و سایر موارد انتظار دارید ، به دست می آورید.

آنها ادغام آسان با سرویس های شخص ثالث مانند Dropbox ، G Suite ، Salesforce و موارد دیگر.

از دیگر ویژگیهای قابل توجه می توان به جلسات آنلاین ، تماسهای ویدیویی ، اشتراک صفحه ، کنفرانس و پانل مدیریت مبتنی بر وب اشاره کرد.

ما اولین بار RingCentral را به صورت ارگانیک کشف کردیم زیرا آنها بسیار شناخته شده و یک شرکت نسبتاً بزرگ در فضای VoIP تجاری هستند. در حالی که ارائه ویژگی های آنها عالی است ، قیمت آنها کمی بالاتر است مگر اینکه قرارداد سالانه را امضا کنید.

قیمت گذاری: با شروع از 34.99 دلار در هر کاربر برای هر کاربر در هر ماه. وقتی ماهانه کاربر دوم را به $ 24.99 به ازای هر کاربر اضافه می کنید ، قیمت ماهیانه آنها به طور قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین با تغییر به برنامه سالانه می توانید 40٪ پس انداز کنید.

3. GrassHopper

Grasshopper

GrassHopper یک سرویس VoIP تجاری محبوب است که برای شرکت های نوپا و در حال رشد مناسب است.

آنها شماره تلفن های مجازی را از طریق پلتفرم VoIP ارائه می دهند و امکان ارسال تماس به هر شماره یا دستگاهی را فراهم می کنند. نکته منفی این است که برای تماس های خروجی به تلفن ثابت نیاز خواهید داشت.

آنها همه ویژگی هایی را که انتظار دارید مانند انتظار مکالمه ، بازارسال ، نگه داشتن موسیقی ، مسیریابی پیشرفته ، پست صوتی به ایمیل و سایر موارد را ارائه می دهید. با استفاده از مرورگر وب یا برنامه های تلفن همراه می توانید آن را از طریق رایانه مدیریت کنید.

با شماره های محلی ، رایگان و بدون هزینه کار می کند و می توانید شماره های مستقر در ایالات متحده ، کانادا یا انگلستان را انتخاب کنید.

قیمت گذاری: از 29 دلار در ماه با 1 شماره و تا 3 برنامه افزودنی شروع می شود. در صورت عقد قرارداد سالانه ، آنها 10٪ تخفیف ارائه می دهند.

4. تلفن دفتر Ooma

Ooma Office Phone

Ooma a > یک ارائه دهنده تلفن VOIP تجاری محبوب است که شماره های تلفنی 1-800 را با قیمت مناسب ارائه می دهد. می توانید به هر طرح دفتر اوما یک شماره تلفن رایگان اضافه کنید. به طور پیش فرض آنها یک شماره تلفن رایگان را برای شما از قبل انتخاب می کنند ، اما شما همچنین می توانید شماره جدیدی را انتخاب کنید.

پلت فرم اداری Ooma دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که انتظار دارید مانند پذیرنده مجازی ، شماره گیری داخلی ، موسیقی در حالت تعلیق ، برنامه های تلفن همراه هوشمند و موارد دیگر. از همه بهتر ، راه اندازی بسیار آسان است و شما می توانید آن را ظرف چند دقیقه انجام دهید.

قیمت گذاری: برنامه آنها از 19.95 دلار در ماه شروع می شود که شامل یک شماره رایگان و 500 دقیقه رایگان است. آنها همچنین به شما امکان می دهند دقیقه های اضافی را با نرخ تخفیف خریداری کنید.

5. Phone.com

Phone.com

Phone.com یکی دیگر از گزینه های محبوب در بین ارائه دهندگان خدمات VoIP مشاغل کوچک است. آنها بسیاری از کشورهای اروپایی و کانادا را در صورت جلسه تماس محلی خود قرار می دهند. اگر در آن مکان ها کار می کنید ، می تواند یک سرویس ارزان VoIP تجاری برای نیازهای شما باشد.

خدمات آنها شامل ارسال تماس ، مسیریابی ، انتظار ، تبریک و موسیقی سفارشی ، کنفرانس و موارد دیگر است. همچنین می توانید برنامه VoIP خود را با نرم افزار محبوب CRM مانند Salesforce یا Zoho.

قیمت گذاری: از 12.99 دلار در ماه با 300 دقیقه ماهانه شروع می شود. برنامه نامحدود آنها از 29.99 دلار در هر ماه برای هر کاربر اضافی شروع می شود.

6. Vonage

Vonage

Vonage به دلیل ارائه VoIP مسکونی مشهور است ، اما آنها همچنین خدمات VoIP تجاری را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و همچنین مشتریان سازمانی ارائه می دهند. آنها طیف گسترده ای از ابزارهای ارتباطی تجاری از جمله VoIP را ارائه می دهند.

شامل همه ویژگی های معمول مانند انتقال و مسیریابی تماس ، شناسه تماس گیرنده ، انتظار و موارد دیگر است. جدا از آن ، آنها همچنین پیام رسانی و گفتگوی تیمی ، تماس کنفرانسی ، تلفیق CRM ، متصدی تماس اتوماتیک ، ضبط تماس و موارد دیگر را ارائه می دهند.

آنها برنامه های مختلفی با ویژگی ها و محدودیت های مختلف ارائه می دهند.

قیمت گذاری: طرح پایه آنها از 19.99 دلار در ماه در هر خط شروع می شود.

ارائه دهنده VoIP کسب و کار برای شما کدام است؟ h4>

در بالا ما بهترین ارائه دهندگان خدمات VoIP در بازار امروز را به اشتراک گذاشته ایم. هر یک از آنها محصول و خدمات کمی متفاوت با قیمت های مختلف ارائه می دهند.

هنگامی که به دنبال یک راه حل تجاری VoIP برای شرکت خود می گشتیم ، ما تحقیقات گسترده ای را برای مقایسه هر یک از این شرکت ها ، رتبه بندی آنها در وب سایت های برتر بررسی کاربران و حتی صحبت های کارمندان آنها در مورد آنها انجام دادیم.

در پایان ، ما در نهایت Nextiva را برای کار خود انتخاب کردیم.

ما توصیه می کنیم از Nextiva به عنوان بهترین ارائه دهنده VoIP مشاغل. برنامه های آنها برای مشاغل در هر اندازه با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها و خدمات عالی مشتری مناسب است.

آنها قیمت گذاری عادلانه ای ارائه می دهند ، نیازی به قرارداد سالانه ندارند و خدمات مشتری آنها درجه یک است.

RingCentral در رتبه دوم قرار گرفت . آنها بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه دادند ، اما در پایان قیمت به جایی رسید که Nextiva به وضوح برنده شد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین ارائه دهنده VoIP شغل را برای مشاغل خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما مفیدترین ابزارها برای مدیریت و رشد وب سایت خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-choose-the-best-business-voip-platform-compared/.

دیدگاهتان را بنویسید