نحوه افزودن YouTube Video به عنوان پس زمینه تمام صفحه در وردپرس

بسیاری از مارک های برتر از ویدیوهای پس زمینه استفاده می کنند تا صفحه های فرود خود را جالب تر کنند. در صورت استفاده دقیق ، پس زمینه متحرک می تواند بلافاصله مورد توجه بازدید کنندگان قرار گیرد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن ویدیوی YouTube به عنوان پس زمینه تمام صفحه در وردپرس را نشان خواهیم داد.

YouTube Video Background with toolbar

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که mb.YTPlayer برای فیلم های پس زمینه پلاگین. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات به تنظیمات »mb.YTPlayer بروید.

YouTube background video settings

با وارد کردن URL ویدیوی YouTube که می خواهید به عنوان پس زمینه اضافه کنید ، شروع کنید. گزینه های پیش فرض باید برای اکثر وب سایت ها کارساز باشد ، اما می توانید آنها را برای رفع نیازهای خود تنظیم کنید.

می توانید کنترل های ویدئو ، نسبت ابعاد ، کیفیت فیلم ، زمان شروع و پایان و غیره را اضافه کنید. همچنین می توانید یک ویدیو را نادیده بگیرید ، کنترل ها را نشان دهید یا پنهان کنید و یک ویدیو را حلقه کنید.

سپس ، گزینه ها را مرور کرده و در صورت لزوم پیکربندی کنید. پس از رضایت ، کافیست بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید پیش نمایش سایت خود را ببینید تا فیلم پس زمینه را در عمل مشاهده کنید.

اگر نمی توانید ویدیو را مشاهده کنید ، تم WordPress شما به احتمال زیاد ظرفی با رنگ پس زمینه یا تصویر تنظیم کرده است.

برای رفع این مشکل ، باید رنگ زمینه را از آن ظرف بردارید. با ویرایش صفحه سبک طرح زمینه خود می توانید این کار را انجام دهید. شناسه هایی که معمولاً برای ظروف بسته بندی استفاده می شوند صفحه ، سایت ، محتوا و غیره هستند

تنظیم پس زمینه ویدیوی YouTube برای پست یا صفحه واحد h4>

اگر بخواهید ، می توانید پس زمینه ویدیوی YouTube را برای یک پست یا صفحه در سایت وردپرس خود تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ویرایش یک پست یا صفحه است و بر روی دکمه YTPlayer در ویرایشگر پست کلیک کنید.

YTPlayer button

وقتی روی دکمه کلیک می کنید ، YTPlayer کد کوتاه a > ژنراتور این بیشتر گزینه ها را در صفحه تنظیمات به شما نشان می دهد. باید URL ویدیوی YouTube را وارد کنید و سپس گزینه ها را مرور کنید. پس از رضایت ، بر روی دکمه درج کد کوتاه کلیک کنید.

YTPlayer shortcode generator

افزونه کد کوتاه مورد نیاز را به پست / صفحه شما اضافه می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید ویدیوی YouTube را به عنوان پس زمینه در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید اینها را نکات مفید YouTube برای ادویه بخشیدن به سایت وردپرس خود با فیلم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-youtube-video-as-fullscreen-background-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید