نحوه افزودن NoCAPTCHA برای مسدود کردن هرزنامه نظر در وردپرس

آیا استفاده از CAPTCHA سخت و آزار دهنده است؟ چه می شود اگر به شما بگوییم روش جدیدی وجود دارد که به همان اندازه در جلوگیری از هرزنامه ، اما به میزان قابل توجهی آزار دهنده است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن NoCAPTCHA برای جلوگیری از هرزنامه نظر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

No Captcha

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

NoCAPTCHA reCAPTCHA چیست؟ h4>

برای مقابله با میزان هرزنامه های خودکار در حال افزایش در فضای وب ، تیمی از متخصصان فناوری به نام CAPTCHA (آزمون تورینگ عمومی کاملاً خودکار برای گفتن رایانه ها و انسانها جداگانه) را توسعه دادند. این به سادگی تصویری حاوی برخی از متن را به کاربران نشان داد و از کاربران خواسته شد متن را به درستی تایپ کنند تا انسانی بودن آنها را ثابت کنند.

Classic reCAPTCHA verification

از آن زمان پیشرفت های چشمگیری در زمینه فناوری هوش مصنوعی ایجاد شد. امروزه برنامه های رایانه ای وجود دارد که به راحتی می توانند CAPTCHA را با دقت 99.8٪ حل کنند. این باعث شد CAPTCHA معمول بسیار کم اثر شود.

Google اخیراً API جدیدی را برای فناوری reCAPTCHA خود اعلام کرده است. آنها آن را NoCAPTCHA reCAPTCHA می نامند. این فناوری جدید به جای نشان دادن متن به کاربران ، به سادگی از کاربران می خواهد برای اثبات انسان بودن خود روی یک جعبه کلیک کنند. اگر موتور اطلاعاتی NoCAPTCHA احساس کند ممکن است یک کاربر هرزنامه ربات باشد ، چالش های بعدی را به او نشان می دهد.

چگونه از NoCAPTCHA reCAPTCHA در وردپرس استفاده کنیم؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن بدون افزونه CAPTCHA reCAPTCHA . پس از فعال شدن ، این پلاگین یک مورد منوی جدید را در منطقه مدیر وردپرس شما اضافه می کند.

بر روی منوی سرپرست NoCAPTCHA reCAPTCHA کلیک کنید و شما را به صفحه تنظیمات افزونه می برد.

NoCAPTCHA reCAPTCHA plugin settings

برای استفاده از NoCAPTCHA reCAPTCHA ، به کلیدهای API آنها نیاز دارید. دریافت API آسان و رایگان است.

برای تولید کلید API برای وب سایت خود از وب سایت reCAPTCHA API دیدن کنید. از شما خواسته می شود با استفاده از حساب Google خود وارد سیستم شوید. پس از ورود به سیستم ، از شما خواسته می شود که اطلاعات زیر را وارد کنید:

Registering for reCAPTCHA API Key

به سادگی نام سایت خود را در قسمت برچسب وارد کنید و نام دامنه سایت خود را اضافه کنید. در مرحله بعد ، کادر را برای دریافت هشدارهای این سایت علامت بزنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

Copying Site and Secret Keys

در صفحه بعدی کلیدهای Site و Secret را مشاهده خواهید کرد. شما به سادگی باید آنها را در صفحه تنظیمات افزونه های خود کپی و پیست کنید.

گزینه بعدی در صفحه تنظیمات ، انتخاب مکانی است که می خواهید NoCAPTCHA reCAPTCHA را در سایت خود نمایش دهید. این می تواند تأیید NoCAPTCHA را در فرم نظرات ، وارد شوید و صفحات ثبت نام را وارد کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد طرح رنگ ، زبان و پیام خطا را نیز انتخاب کنید. تنظیمات پیش فرض در بیشتر سایت ها کار می کند ، اما در صورت تمایل می توانید آنها را تغییر دهید.

پس از پایان کار ، تنظیمات خود را ذخیره کنید. این همه ، اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا در عمل NoCAPTCHA reCAPTCHA جدید را مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند NoCAPTCHA را برای جلوگیری از هرزنامه نظر در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید این نکات و ابزارهای حیاتی را برای هرزنامه نظر مقابله ای در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-nocaptcha-to-block-comment-spam-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید