نحوه افزودن Google Translate در وردپرس

ما در جهانی متنوع زندگی می کنیم که مردم به زبانهای مختلف صحبت می کنند. به گفته زبان شناسان ، از 6000 تا 7000 زبان مختلف در جهان وجود دارد. حتی اگر بسیاری از مردم انگلیسی را درک کنند ، اگر گروه بزرگی از مخاطبان شما از یک منطقه خاص باشند ارزش ترجمه سایت شما را دارد. اغلب هنگام جستجوی آموزشهای توسعه ، در وبلاگهای فرانسه یا روسیه قرار می گیریم. ما به راحتی از Google Translate برای ترجمه سایت به انگلیسی استفاده می کنیم. همیشه بهترین نیست اما برای اهداف درک مطلب به اندازه کافی خوب است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن Google Translate در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن Google Translate در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است مترجم زبان Google . پس از فعال سازی افزونه برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »مترجم زبان Google بروید.

Google Language Translator plugin settings

مطمئن شوید کادر کنار وضعیت پلاگین علامت زده شده است. پس از آن شما باید زبان پیش فرض وب سایت خود و زبانهایی را که می خواهید برای ترجمه در دسترس باشند انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، تنظیمات افزونه خود را ذخیره کنید.

پس از ذخیره تنظیمات افزونه Google Language Translator ، به ابزارها »ظاهر» بروید . ابزارک “Google Language Translator” را در نوار کناری وبلاگ خود بکشید و رها کنید.

ابزارک خود را ذخیره کرده و مترجم Google را در وب سایت خود پیش نمایش کنید.

Google Translate نه تنها به کاربران شما اجازه می دهد نسخه ترجمه شده وب سایت شما را بخوانند ، بلکه به آنها امکان ترجمه وب سایت شما را نیز می دهد. خوانندگان شما حتی می توانند با پیشنهاد بهبود ترجمه Google ، در بهبود ترجمه ماشینی هر صفحه کمک کنند. در واقع ، اگر پایگاه خواننده خوبی داشته باشید ، می توانید کل وب سایت خود را توسط داوطلبان ترجمه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ترجمه Google را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. مرورگر Google Chrome به طور پیش فرض هنگامی که زبان دیگری را در صفحه تشخیص می دهد ، گزینه ترجمه را اضافه می کند ، اما سایر مرورگرها این کار را نمی کنند. آیا فکر می کنید مدیران سایت ها باید ابزار ترجمه را در وب سایت خود ارائه دهند یا باید به کاربران اعتماد کنند تا بتوانند خود به نسخه ترجمه شده دسترسی پیدا کنند؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-google-translate-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید