نحوه افزودن GIF از Giphy در وردپرس با استفاده از Giphypress

آیا می خواهید GIF های متحرک را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ Giphy جستجو ، کشف و به اشتراک گذاری Gif های متحرک را در وب ، پیام های متنی و رسانه های اجتماعی آسان می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از Giphypress به راحتی GIF های متحرک را از Giphy در وردپرس اضافه کنید.

Giphy for WordPress

جوانب مثبت و منفی استفاده از GIF های متحرک در وردپرس h4>

حتماً مشاهده کرده اید که GIF های متحرک در وب سایت های معروف مانند BuzzFeed ، List25 ، Reddit و غیره استفاده می شوند. GIF به شما امکان می دهد واکنش های متحرک ، حکایات سرگرم کننده و ارجاعات فرهنگ پاپ را به مقالات خود اضافه کنید.

دلیل محبوبیت GIF این است که جالب و بسیار جذاب است. آنها به شما امکان می دهند زمانی که کاربران در وب سایت شما می گذرانند . مقالات دارای Gif نیز به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شوند و ویروسی می شوند.

نکته منفی GIF های متحرک این است که می توانند سرعت وب سایت شما را کم کنند و ایجاد شخصی خود ممکن است زمان زیادی را صرف کند.

آن موقع است که Giphy وارد می شود.

Giphy allows you to find and share Gifs

Giphy یک وب سایت محبوب است که پیدا کردن و اشتراک گذاری GIF های متحرک هزاران تصویر GIF در دسته ها ذخیره شده و براساس هشتگها مرتب شده اند.

اگر در ، سپس ارائه GIF های خود از طریق Giphy باعث پهنای باند شما می شود. همچنین تأثیر کمتری در سرعت صفحه و تجربه کاربر در وب سایت شما خواهد داشت.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان با استفاده از Giphypress به راحتی GIF ها را از Giphy در وردپرس اضافه کرد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن GIF از Giphy در WordPress Posts و Pages h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Giphypress plugin. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید پست یا صفحه جدیدی ایجاد کنید. در ویرایشگر پست ، یک دکمه جدید با عنوان “GIPHY GIF Search” مشاهده خواهید کرد.

Giphy button in WordPress post editor

با کلیک بر روی دکمه ، جستجوی Giphy در یک پنجره ظاهر می شود. GIF های اخیر و پرطرفدار را به همراه فهرست و نوار جستجو در پایین خواهید دید.

برای یافتن GIF مناسب لحظه ای می توانید GIF را مرور یا جستجو کنید.

Search or browse Gifs on Giphy

هنگامی که GIF را پیدا کردید ، برای نمایش بزرگتر روی آن کلیک کنید. اکنون می توانید بر روی دکمه جاسازی در پست کلیک کنید تا GIF را به مقاله خود اضافه کنید.

Embed Giphy

Giphypress اکنون GIF را به عنوان iframe در پست شما جاسازی می کند. می توانید برای به روزرسانی پست خود و مشاهده تصاویر GIF در عمل ، ذخیره کنید.

Gif from Giphy embeded into a WordPress post

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه با استفاده از Giphypress به راحتی GIF را در وردپرس به GIF اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی تصاویر رایگان حق امتیاز را برای پست های وبلاگ وردپرس خود پیدا کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-gifs-from-giphy-in-wordpress-using-giphypress/.

دیدگاهتان را بنویسید