نحوه افزودن Dropdown نوع یافتن همانطور که در جستجوی وردپرس اضافه می کنید

ما در مورد چندین راههای به جستجوی وردپرس را مفیدتر کنید . در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید منوی کشویی find-as-type خود را با استفاده از افزونه Searchlight اضافه کنید. این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد هنگام تایپ در قسمت جستجوی مشابه Google ، نتایج فوری دریافت کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب پلاگین Search Light . پس از فعال کردن ، به بخش تنظیمات در پنل سرپرست خود نگاه کنید. دکمه ای را مشاهده خواهید کرد که روی آن عبارت “Searchlightlight” نوشته شده است. با کلیک بر روی این صفحه به صفحه ای می رسید که می توانید همه چیز را تنظیم کنید. ابتدا متوجه خواهید شد که می توانید یک تم تصویری را انتخاب کنید. شما چهار گزینه داخلی در اختیار دارید: روشن ، تاریک ، تمیز و آهک. شما که از پیشرفت بیشتری برخوردار هستید نیز می توانید وارد پرونده CSS پلاگین شوید و در آنجا اصلاحاتی انجام دهید. در مرحله بعدی ، آیا می خواهید تصاویر کوچک پست در نتایج نشان داده شوند را انتخاب کنید یا موقعیت دقیق مکانی را که می خواهید منوی کشویی نشان داده شود ، تعیین کنید. اگر با CSS آشنا باشید می دانید که این بخش موقعیت نسبی را اصلاح می کند. معنای آن این است که وقتی عدد مثبتی را در قسمت “بالا” قرار دهید ، کشویی به اندازه بسیاری از پیکسل ها از موقعیت قبلی خود پایین می آید (از بالا جابجا می شود). با این حال ، یک عدد منفی باعث افزایش آن می شود. برای قسمت “چپ” نیز همین طور است. یک عدد مثبت کشویی را به سمت راست و یک عدد منفی را به سمت چپ حرکت می دهد.

searchlight menu

در بخش بعدی گزینه تغییر متن نمایش داده شده در پانل نتایج جستجو را دارید. اگرچه این ترجمه برای ترجمه در نظر گرفته شده است (از این رو عنوان بخش) ، می توانید از آن برای ایجاد تغییرات نیز استفاده کنید. بعد از انتخاب اینکه می خواهید آخرین کاری را که باید انجام دهید ، چند نتیجه برای اطمینان از صحت شناسه Searchform و شناسه فیلد ورودی نشان دهید. مقادیر پیش فرض وردپرس قبلاً وارد شده است اما اگر از یک موضوع تغییر یافته استفاده می کنید برای دریافت شناسه های خود باید وارد پرونده searchform.php خود شوید. این مهم است زیرا اگر مقادیر اشتباه باشد ، وردپرس نمی داند منوی کشویی را کجا ضمیمه کند.

searchlight menu

بعد از اینکه همه چیز سبک شد و تنظیمات خود را انجام دادید ، تغییرات خود را ذخیره کنید و هنگام شروع تایپ کردن در نوار جستجوی خود باید چیزی شبیه به این را ببینید:

searchlight

بارگیری افزونه Light Search

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-find-as-you-type-dropdown-in-wordpress-search/.

دیدگاهتان را بنویسید