نحوه افزودن Drop Caps در پست های وردپرس

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از سایت های وردپرس دارای سقوط هستند؟ اخیراً یکی از کاربران ما س askedال کرده است که آیا روش ساده ای برای افزودن دراپ وردپرس می دانیم؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون درج کد CSS ، در پست های وردپرس اضافه کنید.

Drop cap in float mode

درپ کلاه ها یک سبک طراحی است که معمولاً در کتابها و مجلات چاپی با خواندن طولانی استفاده می شود. از اندازه قلم بزرگ برای حرف اول پاراگراف آغازین در هر فصل استفاده می کند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین ساده رها کردن . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به سادگی از تنظیمات »درپوش ساده رها کنید .

Simple Drop Cap Settings

این افزونه دارای سه گزینه استایل است. حالت اول حالت عادی است. این کلاهک افت در حالت عادی به این شکل است:

Example of a normal drop cap

گزینه دوم حالت شناور است. این درپوش درپوش در حالت شناور اینگونه به نظر می رسد:

Drop cap in float mode

آخرین گزینه استفاده از قوانین CSS سفارشی خودتان است. اگر این گزینه را انتخاب کنید ، باید قوانین مربوط به سبک خود را در جعبه سبک css سفارشی ارائه دهید

همچنین این پلاگین به شما امکان می دهد رنگ حروف کوچک را تغییر دهید.

در آخر در قسمت تنظیمات استفاده ، کادر کنار اتوماسیون حذف کلاه را علامت بزنید. این به طور خودکار به همه پست های شما درپوش اضافه می کند.

همچنین می توانید حرف اول پست های خود را با کد کوتاه [dropcap] [/ dropcap] بپیچید. ما توصیه می کنیم از روش خودکار استفاده کنید زیرا استفاده از آن آسان است.

این همه است. تنظیمات خود را ذخیره کرده و از سایت خود پیش نمایش کنید تا افزونه را مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در پست های وردپرس سرپوش بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه افزودن سبکهای سفارشی به ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-drop-caps-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید