نحوه افزودن یک هدایای فیس بوک در وردپرس برای افزایش تعامل

آیا می خواهید با افزایش فالوورهای فیس بوک ، تعامل در وب سایت خود را افزایش دهید؟

اگر پاسخ شما مثبت است ، پس باید یک مسابقه فیس بوک برگزار کنید. یک هدیه می تواند به شما کمک کند تا توجه کاربران را به صفحه فیس بوک خود هدایت کنید و به شما کمک کند تعداد بیشتری لایک / دنبال کننده در فیس بوک داشته باشید.

در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای تقویت تعامل و به دست آوردن پسندیدن / مشاهده بیشتر ، یک فیس بوک فایده در وردپرس به درستی اضافه کنید.

Creating a Facebook giveaway on your WordPress website

چرا باید یک فیس بوک در وردپرس اجرا کنید؟ h4>

خط مشی های فیس بوک به شما اجازه نمی دهد که برای گرفتن لایک جوایزی را اهدا کنید.

با این حال ، این سیاست ها شما را در ارسال بازدید کننده به صفحه یا گروه Facebook خود از وب سایت محدود نمی کند.

اجرای یک پیشنهاد در وب سایت وردپرس شما را قادر می سازد کاربران را به سمت صفحه فیس بوک خود هدایت کنید ، که در نهایت منجر به دنبال کردن و تعامل بیشتر در صفحه فیس بوک شما می شود.

Giveaways به شما این امکان را می دهد که معیارهای تعامل دیگری را به طور همزمان اضافه کنید مانند درخواست از کاربران برای پیوستن به خبرنامه ایمیل ، مشاهده نمایه اینستاگرام خود ، تماشای ویدیوی YouTube و موارد دیگر.

به دلیل اقدامات به اشتراک گذاری اجتماعی ، که باعث افزایش دسترسی شما و یافتن کاربران جدید می شود ، هدایا و مسابقات می توانند ویروسی شوند.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان یک فیس بوک فوری در وردپرس را برای به دست آوردن پسندیدن و تعامل بیشتر به راحتی اجرا کرد.

اجرای هدایای فیس بوک در وردپرس h4>

برای این آموزش ، ما از RafflePress استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه Giveaway WordPress در بازار است.

RafflePress با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن ، طراحی محصولات خود را آسان می کند. شما می توانید عکس جایزه را اضافه کنید ، تاریخ ها را انتخاب کنید ، برندگان را به طور تصادفی انتخاب کنید و از الگوها برای راه اندازی سریع مبارزات تبلیغاتی جدید استفاده کنید.

برای هدایت کاربران به کانال های رسانه های اجتماعی شما از جمله فیس بوک ، با اقدامات اجتماعی همراه است. برای پیوستن به یک بخش تبلیغاتی می توانید یک اقدام را اجباری کنید. همچنین با ورود به سیستم اجتماعی همراه است و با همه محبوب > سیستم عامل های بازاریابی ایمیل .

رافل پرس توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی تاسیس شد ، برای کمک به ما در افزایش تعامل در سایت خودمان ، و واقعا خوب کار می کند.

با این اوصاف ، بیایید اولین کمپین تبلیغاتی فیس بوک خود را شروع کنیم.

مرحله 1. ایجاد اولین کمپین Facebook Giveaway خود h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه RafflePress است . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

همچنین می توانید از RafflePress lite استفاده کنید پلاگین به صورت رایگان ، اما به خاطر این آموزش ، ما نسخه Pro را نشان خواهیم داد.

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان RafflePress را به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند.

با کلیک بر روی آن به تنظیمات افزونه منتقل می شوید و از شما خواسته می شود کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت RafflePress پیدا کنید.

RafflePress license key

پس از آن ، برای راه اندازی سازنده هدایا ، باید از RafflePress »Add New بازدید کنید.

ابتدا باید عنوان مورد نظر خود را ارائه دهید و سپس الگویی را انتخاب کنید. RafflePress با چندین الگو از پیش ساخته شده برای کمپین های خاص از جمله یکی برای رشد صفحه فیس بوک شما همراه است.

Giveaway template

این سازنده را با انتخاب اقداماتی که کاربران برای پیوستن به مسابقه باید انجام دهند ، راه اندازی می کند. هنوز هم می توانید اقداماتی را به فهرست تبلیغات خود اضافه یا حذف کنید (بعداً در مورد این اطلاعات بعداً).

Facebook template

به طور پیش فرض ، الگوی ورود با دکمه فیس بوک را اضافه می کند ، از ما در فیس بوک بازدید می کنید و یک پست یا اقدامات ویدیویی فیس بوک را مشاهده می کنید.

با اضافه کردن جزئیات جایزه ، بیایید سفارشی کردن این قسمت را شروع کنیم. به سادگی بر روی نماد ویرایش در کنار عنوان جایزه از ستون سمت چپ کلیک کنید.

ابتدا باید عنوان جایزه را ارائه دهید. پس از آن ، می توانید شرح مختصری ارائه دهید و تصویری از جایزه اضافه کنید.

توجه: برای یافتن ایده های جایزه به کمک نیاز دارید؟ در اینجا 105 ایده ثابت جایزه مسابقه برای هدایای ویروسی .

درست در زیر عنوان ، شما می توانید تاریخ های شروع و پایان را برای نتایج انتخاب کنید.

Campaign start and end date

مرحله 2. افزودن اقدامات بیشتر به Facebook Giveaway خود h4>

اکنون که تنظیمات اصلی مجموعه را انجام داده اید ، بیایید چند روش دیگر برای پیوستن کاربران به مجموعه تبلیغاتی اضافه کنیم.

شما باید به برگه “اقدامات” در سازنده هدایا بروید و شروع به افزودن کنش ها به مجموعه خود کنید.

Adding actions to your Facebook giveaway

به عنوان مثال ، می توانید از کاربران بخواهید که به لیست ایمیل شما بپیوندند ، مشخصات اینستاگرام ، Pinterest یا Twitter خود را مشاهده کنند ، یک Tweet ارسال کنند ، از یک صفحه بازدید کنند یا از یک محصول WooCommerce در فروشگاه خود و غیره.

نگران نباشید ، روی عملیاتی کلیک کنید و آن را به فهرست خود اضافه کنید. سپس سازنده تنظیمات خاصی را برای آن اقدام خاص به شما نشان می دهد.

Action settings

از اینجا باید عنوان عملی را ارائه دهید که کاربران در دکمه اقدام در فهرست مطالب شما مشاهده می کنند.

پس از آن ، باید مقداری را به عمل اختصاص دهید. این مقدار تعداد ورودی هایی است که کاربران برای انجام عملی بدست می آورند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید لایک بیشتری در فیس بوک به دست آورید ، پس می خواهید وزن بیشتری به اقدامات فیس بوک خود بدهید.

در زیر آن ، شما باید یک گزینه را اجباری کنید. اگر اقدامات اجباری را انجام ندهند ، کاربران نمی توانند در مسابقه Facebook شما شرکت کنند.

سرانجام ، تنظیمات مربوط به عملکرد مانند ارائه URL صفحه فیس بوک ، پیوند گروه Facebook یا اتصال به سرویس ایمیل خود را خواهید داشت.

مرحله 3: فیس بوک خود را به گونه ای طراحی کنید که برجسته شود h4>

RafflePress به شما امکان می دهد از ابزارهای طراحی برای سفارشی کردن ظاهر مبارزات تبلیغاتی خود استفاده کنید.

نگران نباشید ، به تب Design بروید و گزینه هایی برای انتخاب طرح ، رنگ دکمه و قلم ها برای گزینه خود مشاهده خواهید کرد.

Design your Facebook giveaway campaign

اگر قصد دارید از Giveaway به عنوان یک صفحه فرود مستقل در مقابل جاسازی آن در یک پست وبلاگ ، صفحه یا یک ابزارک نوار کناری استفاده کنید ، می توانید رنگ پس زمینه صفحه را نیز انتخاب کنید.

RafflePress به شما امکان می دهد نتایج دلخواه خود را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید با استفاده از مورد علاقه خود سازنده صفحه وردپرس و به سادگی ویجت giveaway خود را به آنجا اضافه کنید (در مورد این اطلاعات بعداً اطلاعات بیشتری کسب کنید).

مرحله 4. تنظیم دقیق تنظیمات Giveaway خود h4>

حالا که جلوه شما عالی به نظر می رسد ، بیایید تنظیمات آن را برای آخرین بار مرور کنیم. برای دیدن گزینه های مختلف ، به برگه “تنظیمات” در زیر سازنده بروید.

همه آنها کاملاً خود توضیحی هستند ، اما ما یکی یکی آنها را مرور خواهیم کرد.

General settings

ابتدا باید روی برگه “عمومی” کلیک کنید و گزینه ها را مرور کنید.

اگر می خواستید یک صفحه مسابقه مستقل فیس بوک ایجاد کنید ، می توانید این کار را اینجا انجام دهید. بدون گزینه فاصله ، نام صفحه تبلیغات خود را در زیر گزینه پیوند ثابت صفحه ارائه دهید.

شما همچنین می توانید تعداد ورودی ها ، برندگان مسابقه و لینک مورد نظر را نشان داده و پنهان کنید.

بعد ، به برگه “Giveaway Rules” بروید. در اینجاست که شما قوانین پیوستن به این فهرست را لیست می کنید. برای ایجاد خودکار قوانین با استفاده از یک الگوی نمونه می توانید با کلیک بر روی دکمه “ایجاد قوانین” شروع کنید.

Generate contest rules

اگر می خواهید شرکت کنندگان آدرس ایمیل خود را تأیید کنند ، به برگه تأیید ایمیل بروید. از اینجا ، ویژگی تأیید ایمیل را روشن کنید و گزینه های ایمیل تأیید را پیکربندی کنید.

Enable email verification

RafflePress به شما امکان می دهد تا کاربرانی را که با موفقیت اقدامات آزمایشی را انجام داده اند ردیابی کنید. این کار را می توانید با افزودن اسکریپت های ردیابی در زیر برگه «ردیابی موفقیت» انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید Google Analytics در اینجا یا پیکسل هدفگذاری مجدد فیس بوک در اینجا.

Success tracking

اگر می خواهید کاربران را به یک صفحه خاص هدایت کنید ، سپس به برگه Success redirect بروید و URL صفحه ای را که می خواهید به کاربران بفرستید وارد کنید.

Success redirect

در آخر ، می توانید ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را از برگه ورود به سیستم اجتماعی روشن / خاموش کنید. با خاموش کردن آن ، ورود با دکمه فیس بوک در کمپین تبلیغاتی خود غیرفعال می شود.

هدایای شما اکنون آماده راه اندازی است. فراموش نکنید که برای ذخیره تمام تنظیمات خود ، روی دکمه “ذخیره” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
مرحله

مرحله 5. قسمت Facebook Giveaway خود را به یک پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید h4>

نمایش RafflePress کارایی شما را در هر کجای وب سایت وردپرس بسیار آسان می کند.

می توانید به سادگی یک پست یا صفحه را ویرایش کنید یا یک مطلب جدید ایجاد کنید و سپس بلوک RafflePress را به ویرایشگر بلوک .

Add RafflePress block

پس از آن ، باید هدایتی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید. بلوک RafflePress اکنون پیش نمایشی از هدایای شما را درست در داخل ویرایشگر بارگیری می کند.

Giveaway preview

همچنین می توانید مبلغ پیشنهادی خود را به یک نوار کناری یا مکان دیگری اضافه کنید با استفاده از کد کوتاه .

به سادگی محتوای خود را ویرایش کنید و به برگه “انتشار” در رابط سازنده بروید. از اینجا روی گزینه میانبر کلیک کنید و RafflePress کد کوتاه مورد استفاده را نشان می دهد.

Copy the shortcode

کد کوتاه را کپی کرده و پست یا صفحه ای را که می خواهید نتیجه نمایش داده شود ویرایش کنید. کافیست کد کوتاه را درون ویرایشگر پست بچسبانید و کار شما تمام می شود.

همچنین می توانید کد کوتاه را به یک ابزارک نوار کناری اضافه کنید. به صفحه Appearance »Widgets بروید و سپس ابزارک‘ Text ’را به نوار کناری خود اضافه کنید.

Adding the shortcode to a sidebar widget

اکنون می توانید کد کوتاه خود را درون تنظیمات ویجت قرار داده و برای ذخیره آن بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. پس از آن ، می توانید وب سایت خود را پیش نمایش کرده و در عمل مشاهده کنید.

Giveaway widget in sidebar

مرحله 6. تبلیغ تبلیغات فیس بوک خود h4>

قبل از شروع مسابقه باید تبلیغات خود را برای ایجاد پیش بینی شروع کنید. ما توصیه می کنیم از قبل برنامه ریزی کنید تا به خود فرصت کافی برای تبلیغ کمپین بدهید.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای ایجاد انتظار برای یک کمپین تبلیغاتی موفق انجام دهید.

  • برای مشترکین خبرنامه ایمیل خود ایمیل ارسال کنید.
  • این رویداد را در کانال های اجتماعی اعلام کنید: فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و موارد دیگر.
  • یک کمپین تبلیغاتی پولی اجرا کنید (لازم نیست اما به شما کمک می کند).
  • برای تبلیغ این مطلب به نفوذگران ، وبلاگ نویسان ، انجمن ها و انجمن ها مراجعه کنید.

با انجام همه کارهای سخت قبل از رویداد ، احتمال ویروسی شدن کمپین شما افزایش می یابد. همچنین از نظر پسندیدن ، دنبال کنندگان و مشترکان جدیدی که برای وب سایت خود دریافت خواهید کرد ، بازگشت سرمایه را افزایش می دهد.

مرحله 7. اعلام برندگان Giveaway

بهترین قسمت در مورد رافل پرس این است که کل فرآیند را خودکار می کند. هنگامی که تاریخ تحویل شما به زمان و تاریخی که تعیین کرده اید رسید ، به طور خودکار پایان می یابد.

پس از آن ، می توانید به طور خودکار برندگان خوش شانس را از طریق قرعه کشی تصادفی انتخاب کنید.

نگران نباشید ، به صفحه RafflePress »Giveaways بروید و روی پیوند” برندگان نیاز دارید “در کنار پرده خود کلیک کنید.

Need winners

در مرحله بعد ، لیستی از کاربران شرکت کننده در مسابقه را مشاهده خواهید کرد. شما باید بر روی دکمه انتخاب برنده در بالا کلیک کنید و تعداد کاربرانی را که می توانند برنده شوند و اینکه آیا می خواهید به ایمیل های تأیید نشده اجازه دهید برنده شوید ، انتخاب کنید.

Choose a random winner for your Facebook giveaway

برای ادامه بر روی دکمه “انتخاب برنده اکنون” کلیک کنید.

RafflePress اکنون به طور تصادفی یک برنده را برای مجموعه شما انتخاب می کند.

Email giveaway winner

اکنون می توانید روی پیوند Email Winner کلیک کنید تا برای برنده ایمیل ارسال کنید که چگونه آنها می توانند جایزه خود را مطالبه کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه به راحتی برای تقویت تعامل ، یک فیس بوک در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید این نکات عملی را ببینید که می توانید برای بازدید بیشتر از وب سایت وردپرس خود را .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/boost-your-likes-by-creating-a-facebook-giveaway-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید