نحوه افزودن یک مرکز اطلاع رسانی در وردپرس

آیا از اعلان های آزار دهنده وردپرس که توسط پلاگین ها و تم های مختلف اضافه می شوند خسته شده اید؟ می خواهید این اعلان ها را کنترل کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک مرکز اطلاع رسانی در وردپرس اضافه کنید که این اعلان ها را از سر راه شما خارج کرده و در زیر یک منوی مناسب قرار دهید.

بله ، می توانید آن را دقیقاً مانند قسمت اعلان های فیس بوک انجام دهید.

چه زمانی و چرا باید یک مرکز اطلاع رسانی در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

وردپرس به پلاگین ها و تم ها اجازه می دهد تا اعلان ها را در قسمت مدیر نمایش دهند. بعضی اوقات این اعلان ها آزار دهنده می شوند و مانع انجام کارهای دیگر می شوند.

آیا این آشنا به نظر می رسد؟

Notifications in the admin area of a WordPress site

اگر در حال ایجاد سایتی برای سرویس گیرنده خود هستید ، ممکن است اعلان های صادر شده توسط افزونه ها تجربه کاربر را در منطقه مدیر خراب کند. کار شما ناتمام و ناخوشایند به نظر می رسد.

هنگام اجرای یک سایت وردپرس چند نویسنده ، برخی از این اعلان ها ممکن است برای نویسندگان دیگر نیز قابل مشاهده باشد. این نویسندگان نمی توانند اقدامات پیشنهادی اعلامیه ها را انجام دهند و برای آنها کمی آزار دهنده است زیرا حتی نمی توانند آنها را رد کنند.

خوشبختانه با افزودن یک مرکز اطلاع رسانی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

راه اندازی مرکز اطلاع رسانی WP h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP Notification Center . خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پس از فعال شدن ، افزونه به سادگی یک منوی جدید اعلانات را در نوار ابزار وردپرس شما اضافه می کند. این مرکز اطلاع رسانی اعلان های نمایش داده شده توسط افزونه های وردپرس را ضبط می کند.

New notifications indicated by a number in the notifications menu

اعلان های جدید با یک شماره نشان داده می شوند ، و می توانید با بردن ماوس به منوی اعلان ها ، این اعلان ها را مرور کنید.

در حال حاضر راهی برای رد کردن اعلان از مرکز اطلاع رسانی وجود ندارد. این اعلان ها فقط وقتی اقدام لازم را که در اعلامیه واقعی توصیه شده انجام دهید.

WordPress Notification Center

همچنین ممکن است متوجه شوید که تعداد اعلان ها از یک صفحه در منطقه مدیر به صفحه دیگر تغییر می کند. دلیل این امر این است که پلاگین ها یا طرح زمینه های اصلی که این اعلان ها را نشان می دهند ، ممکن است به گونه ای تنظیم شوند که فقط در صفحات خاصی نمایش داده شوند.

مرکز اطلاع رسانی WP یک تجربه دوستانه برای مشتریان و نویسندگان در وب سایت شما فراهم می کند. ضمن اطمینان از اینکه چیز مهمی را از دست ندهید ، از درهم و برهمی استفاده می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک مرکز اطلاع رسانی به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 13 افزونه و نکته برای بهبود منطقه مدیریت وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-notification-center-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید