نحوه افزودن یا تغییر نام کامل خود در وردپرس

آیا سایت وردپرس شما نام اشتباهی در پست های وبلاگ شما نشان می دهد؟ اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند نام کامل خود را در وردپرس اضافه کنند. در حین نصب ، وردپرس از شما می خواهد که یک نام کاربری وارد کنید. این نام کاربری سپس در قالب WordPress شما به عنوان نویسنده پست یا مدیر سایت نمایش داده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید نام کامل خود را در وردپرس اضافه یا تغییر دهید و به وردپرس بگوییم که چگونه باید نام شما را در قسمت جلویی و همچنین قسمت مدیریت نشان دهد.

چرا شما باید از یک نام کامل در وردپرس استفاده کنید h4>

غالباً افراد نام کاربری را به راحتی به خاطر می سپارند و ترکیبی از کلمات یا حروف مختلف را انتخاب می کنند. چنین نامهای کاربری وقتی به عنوان نام نویسنده نمایش داده می شوند کمی عجیب به نظر می رسند. می توانید تغییر نام کاربری در وردپرس ، اما حتی یک روش ساده تر نیز برای تغییر نام نمایشگر وجود دارد.

A WordPress site showing username as the author name

وقتی یک نام منسجم و نام کاربری دارید ، بسیار حرفه ای به نظر می رسد. همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوا را با یک نویسنده خاص مرتبط کنند. این نام تجاری شخصی شما را ایجاد می کند و کاربران با نام شما آشنا می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت نام تجاری شخصی خود در وب ، به وب سایت بنیانگذار ما ، سید بلخی مراجعه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تغییر یا افزودن نام در وردپرس h4>

افزودن نام خود و گفتن وردپرس برای استفاده از نام شما به جای نام کاربری در واقع بسیار آسان است. کافی است به صفحه کاربران »نمایه خود در منطقه مدیر خود بروید.

اگر قادر به دیدن کاربران در فهرست مدیریت وردپرس خود نیستید ، این بدان معنی است که شما یک مدیر در این سایت. با کلیک روی منوی نمایه همچنان می توانید در نمایه خود تغییراتی ایجاد کنید.

شما باید به قسمت Name بروید و در آنجا می توانید گزینه های اضافه کردن نام ، نام خانوادگی و نام مستعار خود را مشاهده کنید.

Adding your first and last names or a nickname in WordPress

بعد از پر کردن این قسمت ها ، روی منوی کشویی کنار گزینه “ نمایش نام عمومی به عنوان” کلیک کنید.

اکنون می توانید نام یا نام خانوادگی ، نام کامل ، نام مستعار یا نام کاربری خود را برای نمایش در پست های خود انتخاب کنید. پس از انتخاب نامی که می خواهید استفاده کنید ، روی دکمه نمایه به روزرسانی کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

متوجه خواهید شد که نام شما اکنون در گوشه بالا سمت چپ .

Full name used in WordPress admin area

اگر اکنون به وب سایت خود مراجعه کرده اید ، پست هایی را مشاهده خواهید کرد که به جای نام کاربری ، نام کامل شما را نشان می دهند.

WordPress posts showing full author name instead of username

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه نام و نام خانوادگی خود را در وردپرس اضافه یا تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به لیست جذاب ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-or-change-your-full-name-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید