نحوه افزودن گزینه های تصویر در فرم های وردپرس (Boost Engagement)

اخیراً ، یک خواننده از ما پرسید که چگونه می توان گزینه های تصویر را به فرم های وردپرس خود اضافه کرد. شاید این چیزی باشد که شما نیز از آن تعجب کرده باشید.

تصاویر به جای نمایش فقط گزینه های متن ، می توانند فرم های شما را جذاب تر کنند. این می تواند به بهبود میزان پاسخ شما و تبدیل فرم کمک کند.

در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن گزینه های تصویر در فرم های وردپرس برای تقویت تعامل و تبدیل به شما نشان خواهیم داد.

How to easily add image choices in a WordPress form

گزینه های تصویر چیست و چرا باید از آنها در فرم های خود استفاده کنید؟ h4>

گزینه های تصویر عکس ها ، تصاویر ، گرافیک ها یا نمادهایی است که کاربران شما می توانند هنگام تکمیل فرم خود یکی را انتخاب کنند.

در اینجا یک فرم با استفاده از گزینه های تصویر ، به جای گزینه های متنی معمولی وجود دارد. اولین انتخاب ، توت فرنگی ، انتخاب شده است:

An example of image choices in use in a form: shows colorful images for 6 fruit options

انتخاب تصاویر می تواند از بسیاری جهات یک مزیت باشد. در همه موارد ، آنها به شما اجازه می دهند فرم خود را جذاب و بصری جذاب تر کنید.

استفاده از تصاویر همچنین می تواند فرم های شما را صیقلی و حرفه ای نشان دهد. همچنین می توانند به کاربران در تصمیم گیری سریعتر کمک کنند.

به عنوان مثال ، اگر شما رستورانی را ارائه می دهید که امکان تحویل کالا را دارد ، می خواهید فرم سفارش در وب سایت خود. برای کمک به مشتریان بالقوه می توانید از تصاویر غذاهای مختلف خود استفاده کنید.

انتخاب تصاویر می تواند فرم خوانندگان شما را به راحتی برای مخاطبان با مشکل خواندن یا کسی که به زبان شما تسلط ندارد ، پر کند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

افزودن گزینه های تصویر به فرم های وردپرس h4>

برای این آموزش ، از افزونه WPForms استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه فرم ساز WordPress موجود در بازار و به شما امکان می دهد تا به راحتی با استفاده از فرم ساز کشیدن و رها کردن فرم ها به راحتی ایجاد کنید.

ابتدا باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید . اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، می توانید دستورالعمل های گام به گام را در راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms یک افزونه برتر وردپرس است. آنها همچنین یک نسخه رایگان به نام WPForms Lite a ارائه می دهند > ، که از ویژگی انتخاب تصویر نیز برخوردار است.

ایجاد فرم خود با WPForms

پس از فعال سازی افزونه ، برای ایجاد فرم جدید به صفحه WPForms »افزودن فرم در داشبورد وردپرس خود بروید.

Creating a new form using WPForms

ابتدا نامی را برای فرم خود ارائه دهید و سپس برای انتخاب الگو کلیک کنید. ما از فرم تماس ساده به عنوان نقطه شروع استفاده خواهیم کرد.

Use the Simple Contact Form template

این رابط سازنده WPForms با زمینه های فرم از قبل بارگذاری شده راه اندازی می شود. می توانید هر فیلدی را با کلیک بر روی آن ویرایش کنید ، آن را بالا و پایین ببرید یا حذف کنید.

The default form created using WPForms' Contact Form template

بعد ، ما می خواهیم در یک زمینه چند گزینه ای اضافه کنیم تا مشتریان بتوانند نوع میوه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

توجه: گزینه های تصویر با قسمت Checkboxes نیز کار می کنند. اگر می خواهید کاربر شما بتواند بیش از یک گزینه را انتخاب کند از آن استفاده کنید.

برای افزودن فیلد ، کافیست قسمت Multiple Choice را از قسمت Fields Standard در سمت چپ صفحه خود بکشید و رها کنید. ما می خواهیم آن را دقیقاً بالای جعبه “نظر یا پیام” قرار دهیم.

Adding a multiple choice field to your form

همانطور که مشاهده می کنید ، قسمت چند گزینه ای به طور پیش فرض دارای گزینه های متن است. اگر برای ویرایش آن قسمت را کلیک کنید ، گزینه های زمینه را در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

Editing the multiple choice field for your form

در اینجا ، شما فقط باید کادر “استفاده از گزینه های تصویر” را علامت بزنید و WPForms به طور خودکار زمینه را به روز می کند.

The 'Use image choices' option in WPForms

می توانید هر چیزی را که می خواهید برای برچسب متن زمینه تایپ کنید و سپس بر روی دکمه “بارگذاری تصویر” کلیک کنید. می توانید یک تصویر را از رایانه خود بارگذاری کنید یا از کتابخانه رسانه وردپرس یک عکس را انتخاب کنید.

Uploading images for the different choices on your form

ما توصیه می کنیم از تصاویر .jpg یا .png استفاده کنید که بیش از 250 پیکسل در 250 پیکسل نیستند. تصاویر شما اگر هم اندازه باشند در فرم شما بهترین شکل را دارند.

مهم: WPForms اندازه تصاویر شما را تغییر نمی دهد. قبل از بارگذاری باید مطمئن شوید که اندازه آنها می خواهید. متناوباً ، می توانید قبل از افزودن تصویر به فرم خود ، ویرایش تصویر خود در وردپرس .

اگر بیش از 3 گزینه برای قرار دادن دارید ، کافیست روی دکمه (+) کلیک کنید تا گزینه جدیدی اضافه شود. برای حذف انتخاب می توانید از دکمه (-) استفاده کنید.

Adding more multiple choice options to your form

تغییر نحوه نمایش تصاویر شما در فرم شما

WPForms تغییر گزینه انتخاب تصویر و سایر تنظیمات را از برگه “گزینه های پیشرفته” آسان می کند.

Open up the Advanced Options to fine-tune how your images display p >

اگر می خواهید گزینه های تصویر خود را به صورت تصادفی و نه به ترتیب خاص نمایش دهید ، می توانید کادر “تصادفی کردن گزینه ها” را علامت بزنید. این مفید است اگر شما ایجاد نظرسنجی ، و می خواهید تعصب انتخاب اول را در نتایج از بین ببرید.

در بخش “سبک انتخاب تصویر” ، می توانید نحوه استایل دادن به تصاویر خود را انتخاب کنید. سبک پیش فرض Modern است که با انتخاب گزینه Strawberry به این شکل است:

The image choices with the default Modern style applied

می توانید به جای آن سبک Classic را انتخاب کنید که هنگام انتخاب توت فرنگی به این شکل است:

The image choices with the Classic style applied (thicker border, no shadow, no bold text, no checkmark)

همچنین می توانید “هیچ کدام” را برای سبک انتخاب کنید. در این حالت ، تصاویر شما به سادگی تصاویری منظم و بدون حاشیه و سبک دیگر خواهند بود. برچسب ها با دکمه های رادیویی نشان داده می شوند.

The image choices with no styling

در صورت تمایل ، می توانید با استفاده از کشوی کشویی “چیدمان گزینه” نحوه انتخاب گزینه های خود را نیز تغییر دهید. پیش فرض “Inline” است که گزینه های شما در کنار یکدیگر ظاهر می شوند تا زمانی که روی خط جدیدی قرار گیرند.

شما می توانید انتخاب خود را در تعدادی از ستون ها نشان دهید. اگر یک لیست عمودی می خواهید ، به سادگی از یک لیست کشویی “یک ستون” را انتخاب کنید. سپس گزینه های تصویر شما به این شکل خواهد بود:

Image choices in a single vertical column

در اینجا گزینه “پنهان کردن برچسب” برای انتخاب تصاویر شما نیز وجود دارد. این بدان معنی است که هیچ متنی در زیر تصاویر وجود نخواهد داشت. در برخی موارد ، انجام این کار منطقی است. به عنوان مثال ، ممکن است از مردم بخواهید که به کدام طرح آرم جدید بیشتر علاقه دارند رای دهند.

البته در صورت امکان برچسب مرتبط و مفیدی وارد کنید. این به عنوان متن alt برای تصاویر شما نمایش داده می شود و باعث می شود سایت شما در دسترس کاربران کم بینای قرار گیرد.

افزودن ، حذف یا ویرایش زمینه ها در فرم خود

می توانید قسمتهای فرم خود را اضافه ، حذف یا ویرایش کنید. برای ویرایش یک قسمت ، فقط روی آن کلیک کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید قسمت “نظر یا پیام” را تغییر دهید تا اختیاری باشد و دارای برچسب دیگری باشد. بعد از کلیک روی قسمت ، می توانید آن را در سمت چپ صفحه ویرایش کنید.

به سادگی برچسبی را که می خواهید استفاده کنید تایپ کنید و علامت “لازم” را بردارید تا زمینه اختیاری شود.

Editing the 'Comment or Message' field in WPForms

برای حذف یک قسمت ، نشانگر خود را بر روی آن اجرا کنید سپس روی نماد سطل زباله قرمز کلیک کنید.

Deleting a field in WPForms

هنگامی که از فرم خود راضی بودید ، روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید.

افزودن فرم خود به وب سایت خود h4>

شما می توانید فرم خود را به هر پست یا صفحه در سایت خود فقط با چند کلیک. ما قصد داریم صفحه جدیدی برای صفحه خود بسازیم.

به صفحات »افزودن جدید بروید ، سپس بر روی دکمه (+) کلیک کنید تا یک صفحه به صفحه خود اضافه کنید.

بلوک WPForms را در بخش ابزارک ها پیدا کنید یا آن را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید. سپس ، فقط روی بلوک کلیک کنید تا آن را به صفحه خود اضافه کنید.

Adding the WPForms block to your page or post

بعد ، روی منوی کشویی “Select a Form” کلیک کنید و روی نام فرم خود کلیک کنید تا انتخاب شود. ما در اینجا از فرم سفارش جعبه میوه خود استفاده می کنیم.

Selecting the form you want from the WPForms dropdown

اکنون آماده انتشار صفحه خود و مشاهده فرم خود به صورت زنده در سایت خود هستید. شکل ظاهری ما به شرح زیر است:

The finished image choices in the form

اگر می خواهید فرم خود را تغییر دهید ، می توانید آن را در بخش WPForms »همه فرم ها در داشبورد خود پیدا کنید. پس از ذخیره تغییرات ، فرم شما نیز به طور خودکار در صفحه شما به روز می شود.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه گزینه های تصویر را در فرم های وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید راهنمای ما را در نحوه ایجاد نظرسنجی در وردپرس ، و مقایسه ما در بهترین افزونه های صفحه ساز WordPress .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-image-choices-in-wordpress-forms-boost-engagement/.

دیدگاهتان را بنویسید