نحوه افزودن چرخش برای برنده شدن گزینه ها در وردپرس و ووکامرس

آیا می خواهید چرخش را برای برنده شدن optin به سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce ؟ چرخش برای برنده شدن optin ، فرم بازیهای شما را اضافه می کند.

می توانید از آن برای اشتراک گذاری تخفیف ها ، پیشنهادات ویژه و امتیازات به عنوان پاداش استفاده کنید. ثابت شده است که این نوع اپتین ها باعث افزایش تعامل و فروش می شود.

در این آموزش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای به دست آوردن optin به سایت WordPress یا فروشگاه WooCommerce خود به راحتی چرخش اضافه کنید.

How to add a spin to win optin in WordPress

Spin to Win Optin چیست؟ h4>

Spin to Win optin فرم ثبت نام یا چرخ کوپن تخفیف است که گیمیفیکیشن را به وب سایت شما اضافه می کند. کاربران شما پس از بازی ، بازی را برای جلب تخفیف ، باز کردن قفل پیشنهادات ویژه یا دسترسی به بارگیری ها انجام می دهند.

Example of a spin to win optin

مطالعات موردی نشان داده است که اپتینهای گیمیفیکیشن نرخ تبدیل به 30٪ یا بیشتر می رسند.

دلیل آن کاملاً ساده است. این گزینه های gamified سرگرم کننده ، تعاملی هستند و بلافاصله مورد توجه کاربران قرار می گیرند.

با پاداش و کوپن بازی ، شما همچنین کاربران را تشویق می کنید تا بازی را که شروع کرده اند با استفاده از پاداش کسب شده (یعنی خرید با استفاده از تخفیف برنده شده) به پایان برسانند.

با این اوصاف ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی چرخش را برای بدست آوردن گزینه ها در وردپرس و ووکامرس اضافه کنید.

نصب و فعال سازی OptinMonster در وردپرس h4>

برای این آموزش ، ما از OptinMonster استفاده خواهیم کرد که بهترین است نرم افزار تولید سرب در بازار. این به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را رشد دهید و بازدید کنندگان وب سایت را به مشتریانی که پول می دهند تبدیل کنید.

توجه: بنیانگذار ما سید بلخی a > اولین OptinMonster را برای کمک به رشد مشترکین و فروش خود ساخته ایم. اکنون این یک پلاگین برتر است که صدها هزار وب سایت از آن استفاده می کنند.

ابتدا باید به وب سایت OptinMonster مراجعه کرده و برای ورود به سیستم وارد شوید حساب.

Create OptinMonster account

OptinMonster یک سرویس پولی است و برای دسترسی به ویژگی “کمپین های چرخ کوپن” به برنامه “رشد” آنها نیاز خواهید داشت.

پس از آن ، باید OptinMonster رایگان را نصب و فعال کنید پلاگین در وب سایت وردپرس خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه وب سایت وردپرس شما را به برنامه OptinMonster متصل می کند. پس از فعال سازی ، از نوار کناری مدیر بر روی منوی OptinMonster کلیک کنید تا حساب خود را متصل کنید.

Connect OptinMonster

ایجاد چرخش برای برنده شدن کمپین چرخ h4>

پس از اتصال WordPress به حساب OptinMonster خود ، باید بر روی دکمه “ایجاد کمپین جدید” کلیک کنید تا اولین عنوان چرخش برای برنده شدن optin .

Create new OptinMonster campaign

این شما را به وب سایت OptinMonster می رساند.

ابتدا باید تمام صفحه را به عنوان نوع کارزار انتخاب کنید.

Choose full screen as your campaign type

بعد ، شما باید یک الگوی مبارزات انتخاب کنید. برای ایجاد یک کمپین “چرخش برای برنده شدن” به یکی از الگوهای چرخ نیاز خواهید داشت.

Select a template

پس از انتخاب یک کمپین ، از شما خواسته می شود که نامی برای الگوی خود ارائه دهید و وب سایتی را انتخاب کنید که کمپین را در آن اجرا می کنید.

پس از آن ، رابط سازنده کمپین OptinMonster را مشاهده خواهید کرد.

از اینجا می توانید طرح کمپین ، رنگ ها ، قلم ها و غیره را تغییر دهید. به سادگی می توانید روی هر موردی اشاره کرده و کلیک کنید تا شکل ظاهری آن ویرایش شود.

پیش بروید و بر روی عنصر چرخیده گرافیکی کلیک کنید تا گزینه های تغییر رنگ آن را ببینید.

Editing your wheel campaign

در مرحله بعدی ، باید بر روی دکمه “ویرایش بخشهای چرخ” کلیک کنید تا مقادیر چرخ کوپن را ویرایش کنید.

Change wheel options

با این کار می توانید کدهای کوپن و پیشنهادات ویژه را به چرخ اضافه کنید. می توانید انتخاب کنید که آیا هر گزینه شانس پیروزی دارد یا نه. وقتی گزینه ای را خاموش یا روشن کنید ، درصد برد به طور خودکار مجدداً محاسبه می شود.

با خیال راحت با رنگ ها ، کپی ، دکمه و موارد دیگر آزمایش کنید. پس از پایان کار ، بر روی دکمه ذخیره در بالا کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

انتخاب زمان چرخش چرخش h4>

در مرحله بعد ، باید انتخاب کنید چه زمانی می خواهید چرخش شما برای پیروزی در این کمپین در وب سایت شما نمایش داده شود یا فروشگاه آنلاین .

OptinMonster گزینه های قدرتمند هدف گیری و نمایش را به شما می دهد که به شما امکان می دهد چرخنده را در هر مکان و هر زمان در وب سایت خود فعال کنید.

به سادگی به تب “Display Rules” در داشبورد OptinMonster بروید. از اینجا ، می توانید قوانین مختلف صفحه نمایش را برای کمپین خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، می توانید از استفاده کنید قصد هنگام راه اندازی کاربری که قصد دارد وب سایت شما را ترک کند ، مجموعه قوانین را شروع می کند.

Display rules

همچنین می توانید قوانین مختلف را ترکیب کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای راه اندازی کمپین در صفحات خاص ، قانون دیگری تنظیم کنید.

پس از افزودن قوانین نمایش ، روی دکمه مرحله بعدی کلیک کنید.

بعد ، از شما خواسته می شود که نمایی را انتخاب کنید. باید نمای Optin را انتخاب کرده و بر روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

پس از پایان کار ، خلاصه ای از قوانین نمایش خود را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید بر روی دکمه ذخیره در بالا کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

افزودن چرخ چرخشی به وب سایت شما h4>

اکنون که کمپین چرخشی شما تقریباً آماده است ، اجازه دهید آن را به وب سایت خود اضافه کنیم.

ابتدا باید کمپین خود را منتشر کنید. از داشبورد OptinMonster ، به برگه “انتشار” بروید و ضامن کنار گزینه “وضعیت” را علامت بزنید.

Save your campaign

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت وردپرس خود مراجعه کرده و روی مورد منوی OptinMonster کلیک کنید. اکنون باید لیستی از کمپین هایی را که با OptinMonster ایجاد کرده اید مشاهده کنید.

OptinMonster campaigns in WordPress

چرخش اخیر خود را برای برنده شدن در مبارزات انتخاباتی با وضعیت زنده مشاهده خواهید کرد. اگر این کار را نمی کنید ، سپس بر روی دکمه Refresh Campaigns کلیک کنید تا داده ها را از وب سایت OptinMonster دریافت کنید.

برای دیدن پیش نمایش زنده کمپین خود ، می توانید از وب سایت خود در یک پنجره مرورگر ناشناس بازدید کنید. براساس قوانین صفحه نمایش خود ، چرخش برای برنده شدن پنجره چرخ را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند چرخشی را برای کسب optin به وب سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد چگونگی نحوه افزودن هدایای Facebook در WordPress برای افزایش تعامل .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-spin-to-win-optins-in-wordpress-and-woocommerce/.

دیدگاهتان را بنویسید