نحوه افزودن پیوند به عناوین عناصر در وردپرس

اکثر ابزارک های وردپرس با گزینه ای برای تعیین عنوان برای هر ابزارک همراه هستند. عنوان ویجت به عنوان عنوان ویجت ها در نوار کناری یا سایر مناطق ویجت شما استفاده می شود. اخیراً ما به شما ابزارک” افزودن به حلقه ها “از Google+ ، و می خواهید عنوان” ما را در + Google اضافه کنید ” پیوند صفحه Google+ . در این مقاله ما به شما نحوه افزودن پیوند به عناوین عناصر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین عنوان عناصر عنصر . پس از فعال شدن ، این پلاگین یک قسمت عنوان عنوان را در تمام ابزارک های وردپرس شما اضافه می کند.

Adding link to a widget title

فقط عنوان عنصر خود را اضافه کنید و سپس URL را در قسمت عنوان عنوان اضافه کنید. تنظیمات را ذخیره کرده و از سایت خود پیش نمایش کنید. مشاهده خواهید کرد که عنوان عنصر شما اکنون به URL که ارائه کرده اید پیوند داده شده است. این روش به شما امکان می دهد عناوین ویجت قابل کلیک ایجاد کنید. این پیش نمایش است:

Widget Title Links Preview

امیدواریم که این راهنمای نحوه افزودن پیوند به عناوین عناصر وردپرس برای شما مفید واقع شده باشد. اگر می خواهید در مورد ابزارک ها بیشتر بیاموزید ، پس توصیه می کنیم راهنمای ما را در افزایش قدرت ابزارکهای پیش فرض وردپرس . اگر س questionsال ، پیشنهاد یا بازخوردی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-link-to-widget-titles-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید