نحوه افزودن پیوست پست به عنوان تصویر برجسته در وردپرس

برخی از مضامین وردپرس با تصاویر برجسته یا ارسال تصاویر کوچک . پیش از این ، ما به شما نشان دادیم که چگونه یک تصویر برجسته پیش فرض در وردپرس و نحوه تنظیم بازگرداندن تصویر برجسته بر اساس دسته پست . با این حال ، تصاویر پیش فرض پیش فرض می توانند بسیار عمومی باشند. آیا بهتر نیست که فقط از یک تصویر از یک پست به عنوان تصویر برجسته استفاده کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه استفاده از پیوست های پست به عنوان تصویر برجسته در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آسان افزودن تصویر بند انگشتی . افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

Automatically setting up the first image as the featured image in WordPress

مجموعه تصاویر کوچک را با دو روش آسان اضافه می کنید. ابتدا ، وقتی پستی را منتشر می کنید ، یک تصویر برجسته را بررسی می کند. اگر یکی را پیدا نکرد ، به دنبال اولین تصویر متصل به پست می رود و آن را به عنوان تصویر برجسته تنظیم می کند. ثانیا ، برای پست های قدیمی تر شما هنگام نمایش یک پست برای اولین بار تصویر برجسته را تنظیم می کند. در آن زمان ، این افزونه به دنبال تصاویر پیوست شده به یک پست است و از اولین تصویر به عنوان تصویر برجسته استفاده می کند.

عیب یابی h4>

لطفاً توجه داشته باشید که در این افزونه فقط از تصاویر بارگذاری و درج شده در یک پست خاص استفاده خواهد شد. به عنوان مثال اگر تصویری را از کتابخانه رسانه خود وارد کنید ، پلاگین نمی تواند آن را به عنوان تصویر برجسته نشان دهد.

همچنین هیچ تصویر خارجی را به عنوان تصویر برجسته نشان نمی دهد. این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید تصاویر خارجی را به سایت خود وارد کنید.

درصورتی که احساس می کنید تصاویر برجسته یا تصاویر بند انگشتی شما دارای اندازه اشتباه هستند ، بسیار کشیده یا کج به نظر می رسند ، پس احتمالاً باید بازسازی تصاویر کوچک برای اطمینان از در دسترس بودن تصاویر قدیمی در اندازه تصویر که توسط قالب وردپرس شما استفاده شده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از پیوستهای پست بعنوان تصاویر برجسته در وردپرس استفاده کنید. صادقانه بگویم ، تنظیم دستی دستی تصویر برجسته چند ثانیه طول می کشد. اگر می توانید ، پس این کار را انجام دهید زیرا باعث می شود دیگر از یک پلاگین دیگر استفاده نکنید.

اگر مقاله را دوست داشتید ، در توییتر با ما همراه باشید. / a> و / یا Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-post-attachments-as-featured-image-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید