نحوه افزودن پنجره فرم تماس با ما در وردپرس

اخیراً ما از یک کاربر ایمیل دریافت کردیم که می پرسد: چگونه می توانم فرم تماس خود را در یک پنجره برای سایت وردپرس خود قرار دهم؟ این یک روند معمول در بسیاری از سایت ها است که در صورت کلیک کاربر بر روی دکمه تماس یا پیوند ، به جای رفتن به یک صفحه جدید ، فرم تماس در یک پنجره باز می شود. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن یک پنجره فرم تماس با وردپرس را نشان خواهیم داد که تقریباً در مورد هرگونه پلاگین فرم تماس کار خواهد کرد. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط هنگام باز کردن پنجره پنجره بازشو ، یک کاربر روی پیوند یا دکمه کلیک کنید تا از بهترین تجربه کاربر اطمینان حاصل کنید.

Creating a contact form popup in WordPress

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه افزودن پنجره بازشو از فرم تماس ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

اما اگر فقط می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه افزودن پنجره بازشو از فرم تماس در وردپرس دنبال کنید.

مرحله 0: شروع کار h4>

برای این آموزش باید دو افزونه را نصب و فعال کنید.

ابتدا ، شما به برنامه Pro OptinMonster نیاز دارید که همراه با نوع فرم Canvas باشد. OptinMonster بهترین افزونه پنجره بازشو وردپرس در بازار و به شما کمک می کند بازدید کنندگان وب سایت را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

در مرحله بعدی ، شما باید یک پلاگین فرم تماس مانند WPForms ، فرم های جاذبه ، فرم تماس 7 و غیره

به خاطر این مقاله ، ما از نسخه رایگان پلاگین فرم تماس مورد علاقه خود استفاده خواهیم کرد: WPForms Lite .

فرض می کنیم شما هر دو افزونه را نصب و فعال کرده اید. اگر به کمک نیاز دارید ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس .

سلب مسئولیت: WPForms و OptinMonsters هر دو توسط بنیانگذار WPBeginner ایجاد شده اند ، سید بلخی .

با این گفته ، بیایید به ایجاد یک فرم تماس در وردپرس بپردازیم.

مرحله 1: ایجاد فرم تماس با استفاده از WPForms

ابتدا باید یک فرم تماس جدید با WPForms ایجاد کنید. اگر قبلاً فرم تماس با WPForm ایجاد کرده اید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

بر روی منوی WPForms در نوار کناری مدیر وردپرس خود کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Add New کلیک کنید.

Adding a new contact form in WordPress using WPForms

این فرم ساز را راه اندازی می کند. به سادگی یک نام برای فرم خود وارد کنید ، به عنوان مثال “با ما تماس بگیرید” و سپس برای ادامه روی الگوی “فرم تماس ساده” کلیک کنید.

Setting up new contact form

فرم ساز شما را به ویرایشگر قسمتها می برد. می توانید فیلدها را از فرم خود اضافه یا حذف کنید یا با کشیدن و رها کردن ساده آنها را مرتب کنید.

Editing contact form fields

پس از اتمام کار ، باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید. فرم تماس شما اکنون آماده است.

شما باید به صفحه WPForms »همه فرم ها بروید. فرم تماس خود را در آن لیست پیدا خواهید کرد. در کنار آن یک کد کوتاه . در مرحله بعدی به این کد کوتاه نیاز خواهید داشت.

Contact Form Shortcode

اگر به دستورالعمل های دقیق تری نیاز دارید ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس .

اکنون که فرم تماس آماده شد ، بیایید به مرحله بعدی برویم و یک پنجره کوچک در وردپرس ایجاد کنیم.

مرحله 2: ایجاد یک پنجره وردپرس با استفاده از OptinMonster

اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که یک پنجره بازشو با استفاده از OptinMonster ایجاد کنیم.

شما باید با کلیک بر روی OptinMonster در فهرست مدیریت وردپرس ، یک optin جدید ایجاد کنید و سپس بر روی دکمه ایجاد New Optin کلیک کنید.

New optin

با این کار به وب سایت OptinMonster خواهید رفت و در آنجا پنجره بازشو را ایجاد می کنید. ابتدا باید عنوانی برای کمپین خود ارائه دهید. می توانید نام آن را هر چیزی که می خواهید بگذارید ، به عنوان مثال «پنجره فرم تماس با ما».

Setup your optin

در مرحله بعدی باید وب سایت خود را از فهرست کشویی انتخاب کنید. بر روی گزینه Canvas در گزینه ‘Select Your Design’ کلیک کنید.

OptinMonster الگوهای موجود را به شما نشان می دهد. در حال حاضر ، فقط الگوی Whiteboard برای Canvas موجود است. برای ادامه روی الگو کلیک کنید.

با این کار می توانید به صفحه Optin Customizer بروید. خواهید دید که Canvas از نظر طراحی خالی است. این روش به همین صورت انجام شده است ، بنابراین می توانید در هنگام استفاده از قدرت OptinMonster ، تقریباً هر آنچه را که می خواهید اضافه کنید. می توانید فرم ثبت نام را اضافه کنید ، عنوان = “نحوه افزودن Facebook Like Box / Fan Box در وردپرس”> فیس بوک مانند جعبه ، نظرسنجی ها ، کدهای کوپن یا مانند این که در این مثال فرم تماس را انجام می دهیم.

Adding custom CSS and HTML to canvas optin

در زیر برگه طراحی می توانید عرض بوم را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، روی 700 350 350 پیکسل تنظیم شده است. بیایید حداقل ارتفاع را روی 520 تنظیم کنیم.

در زیر جعبه “HTML سفارشی” شما کد کوتاه فرم تماس خود را به همراه هر HTML سفارشی دیگری که می خواهید اضافه کنید وارد خواهید کرد.

در اینجا یک نمونه HTML وجود دارد که ما برای ایجاد پنجره بازشو مودال برای این آموزش استفاده کردیم.

آیا س Quesالی دارید؟ h3>

آیا می خواهید درباره خدمات ما بیشتر از ما بپرسید؟ به سادگی این فرم را پر کنید و ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. [wpforms id = "119"]

توجه داشته باشید که ما کد کوتاه WPForms را نیز در آنجا جاسازی کرده ایم. اگر از فرم تماس دیگری استفاده می کنید ، کافیست کد کوتاه فرم تماس خود را جایگزین کنید.

بعد از HTML سفارشی ، گزینه بعدی این است که CSS سفارشی . در زیر کادر CSS سفارشی ، یک رشته متن تصادفی را مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد به این شکل html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi . این پیشوند CSS است که در CSS سفارشی خود استفاده خواهید کرد.

در اینجا CSS مورد استفاده ما برای ایجاد پنجره بازشو مودال برای این آموزش وجود دارد.

html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi div # om-canvas-whiteboard-optin {
background-color: # f8f8f8؛
}
html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi h3 {
text-align: مرکز؛
}
html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi .tagline {
نوع قلم: مورب؛
}
html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi .wpforms-container-full .wpforms-form .wpforms-field {کامل
    بالشتک: 10px 0؛
    روشن: هر دو؛
}
html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi .wpforms-container-full .wpforms-form .wpforms-field-label {پر)
    نمایش: بلوک؛
    وزن قلم: 700؛
    اندازه قلم: 16px؛
    شناور: هیچ؛
    ارتفاع خط: 1.3؛
    حاشیه: 0 0 4px 0؛
    بالشتک: 0؛
    }

html div # om-mw7pzo63ch6wpfzi .wpforms-container-full .wpforms-form .wpforms-field-hp {
    نمایش: هیچکدام! مهم؛
    موقعیت: مطلق! مهم؛
    سمت چپ: -9000 پیکسل! مهم؛
}
    

اگر اکنون نمی توانید پیش نمایش را ببینید ، نگران نباشید ، بعداً می توانید CSS خود را تنظیم کنید. شما می توانید با استفاده از ابزار Inspect Element مرورگر خود بفهمید کدام کلاسها و انتخابگرهای CSS را می خواهید هدف قرار دهید و سپس با ویرایش optin خود CSS سفارشی را اضافه کنید.

اکنون که قسمت طراحی به پایان رسید. بیایید به برگه پیکربندی در سفارشی ساز برویم.

هر دو “مدت زمان کوکی Optin” و “مدت زمان کوکی موفقیت Optin” را به 0 تغییر دهید. این امر از تنظیم کوکی مدت زمان OptinMonster جلوگیری می کند.

Optin configuration

همچنین باید “پیام موفقیت Optin” را تغییر دهید. به طور پیش فرض از کاربران برای ثبت نام تشکر می کند ، اما ما از آن در فرم تماس استفاده می کنیم. شما باید پیام موفقیت را تغییر دهید تا از کاربران برای تماس با شما تشکر کنید.

از آنجا که پنجره بازشو فقط با کلیک کاربر بر روی پیوند یا دکمه ظاهر می شود ، این بدان معناست که ما باید فعال کننده دستی را فعال کنیم. کادر زیر گزینه “بارگیری در راه اندازی دستی؟” را علامت بزنید.

Load on manual trigger

برای ذخیره تنظیمات optin خود روی دکمه Save کلیک کنید ، سپس برای خروج از customizer روی دکمه close کلیک کنید.

مرحله 3: افزودن پنجره بازشو در سایت وردپرس خود h4>

به وردپرس خود بروید منطقه مدیر و کلیک کنید در OptinMonster. لیست اپتین های خود را مشاهده خواهید کرد. اگر optin خود را مشاهده نمی کنید ، روی دکمه refresh optins کلیک کنید.

Optins page on your WordPress site

روی پیوند “ویرایش تنظیمات خروجی” در زیر optin خود کلیک کنید. با این کار می توانید به تنظیمات خروجی پنجره بازشو برسید.

Enable optin on your site

ابتدا باید کادر کنار گزینه های “فعال کردن optin در سایت” و “بارگیری optin در سطح جهان” را علامت بزنید. اگر این موارد را بررسی نکنید ، پنجره بازشو در سایت شما ظاهر نمی شود.

به پایین صفحه بروید ، گزینه “تجزیه محتوا برای کد کوتاه” را مشاهده خواهید کرد. مطمئن شوید که علامت خورده باشد ، در غیر این صورت OptinMonster کدهای میانبر پنجره شما را تجزیه نمی کند.

Enable shortcodes in popup

بعد باید کد کوتاهی را که در پنجره بازشو قرار داده اید وارد کنید. این کد کوتاه فرم تماس شما است.

برای ذخیره تغییرات ، روی تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

افزودن پیوند یا دکمه به پنجره فرم تماس با ماشه h4>

در ابتدا شما به حلزون حرکت OPTIN خود نیاز خواهید داشت. بر روی نماد OptinMonster در نوار کناری وردپرس خود کلیک کنید. Slug optin را در کنار عنوان optin خود مشاهده خواهید کرد.

Optin slug

یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید یا یک پست یا صفحه ای را ویرایش کنید که می خواهید پیوند یا دکمه بازشوی فرم تماس را در آن اضافه کنید. در ویرایشگر پست به ویرایشگر متن بروید و پیوند پنجره خود را مانند این اضافه کنید:

 با ما تماس بگیرید 

فراموش نکنید که داده-optin-slug را با حلزون حرکت optin خود جایگزین کنید.

تغییرات خود را ذخیره کرده و از پست / صفحه خود بازدید کنید. برای دیدن پنجره فرم تماس با ما ، روی پیوند کلیک کنید.

Contact Form displayed in a lightbox popup

شما می توانید از این لینک در هر نقطه از سایت وردپرس خود استفاده کنید. می توانید آن را به پست یا صفحات ، به ابزارکهای متن رنگارنگ تر و کمتر کسل کننده ، حتی در قالب های وردپرس خود.

این همه است. امیدواریم این مقاله با استفاده از پنجره فرم تماس با ما در وردپرس به شما کمک کند نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه انتخاب OptinMonster به ما کمک کند مشترکان ایمیل ما را 600٪ افزایش دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-contact-form-popup-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید