نحوه افزودن پست های خاص به منوی پیمایش وردپرس

آیا می خواهید پست های خاصی را به فهرست پیمایش وردپرس خود اضافه کنید؟ منوها در وردپرس می توانند کاملاً سفارشی شوند و می توانید پیوندهای سفارشی ، صفحات ، پست ها ، دسته ها و موارد دیگر را اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پستهای خاص را به راحتی به فهرست پیمایش وردپرس اضافه کنید.

Add specific posts to WordPress navigation menu

چه موقع و چرا پست های خاصی را به منوی پیمایش اضافه کنید؟ h4>

منوهای پیمایش به شما امکان می دهند یک ساختار پیمایشی برای وب سایت خود ایجاد کنید. این به کاربران کمک می کند مهمترین بخشهای وب سایت شما را به سرعت پیدا کنند.

WordPress ایجاد و افزودن منوهای ناوبری در وب سایت خود را بسیار آسان می کند. به طور پیش فرض ، این بخشها را نشان می دهد تا به راحتی صفحات ، دسته ها ، پیوندهای سفارشی و موارد دیگر را اضافه کنید.

Adding items to navigation menu

به طور معمول دارندگان وب سایت صفحاتی را به منوی پیمایش خود اضافه می کنند مانند صفحه ، blog-posts-in-wordpress / “title =” نحوه ایجاد صفحه ای جداگانه برای ارسال های وبلاگ در وردپرس “> صفحه وبلاگ جداگانه ، صفحه قیمت گذاری یا فرم تماس صفحه.

برخی از وب سایت ها به منوهای ناوبری دسته اضافه کنید که به کاربران امکان می دهد به سرعت به موضوعات مختلف سایت خود بپردازند.

Categories and topics in navigation menu

با این وجود ، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک پست جداگانه به فهرست پیمایش خود اضافه کنید. این می تواند محبوب ترین پست شما باشد یا چیزی است که دوست دارید کاربران شما به سرعت آن را پیدا کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه پست های خاص را به راحتی به منوی پیمایش وردپرس اضافه کنیم.

افزودن پست های خاص به منوی پیمایش وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه Appearance »Menus در منطقه مدیر وردپرس خود بروید و منویی را برای ویرایش انتخاب کنید. همچنین می توانید یک منوی جدید ایجاد کنید و از آن به عنوان منوی پیمایش خود استفاده کنید.

Select menu to edit

پس از انتخاب منو ، زبانه هایی برای صفحات ، پست ها ، پیوندهای سفارشی و دسته ها مشاهده خواهید کرد. برای گسترش آن می توانید روی هر برگه کلیک کنید.

Options for menu

اگر نمی توانید برگه ارسال ها را در آنجا مشاهده کنید ، پس باید آن را با کلیک کردن بر روی گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه.

Add post box

پس از ظاهر شدن کادر ارسال ، باید آن را گسترش دهید تا پستهای خاصی را که می خواهید به منوی پیمایش خود اضافه کنید انتخاب کنید و بر روی دکمه افزودن به منو کلیک کنید .

Select specific posts

بعد از افزودن پست های خاص به منوی پیمایش ، می توانید موارد منو را بکشید و رها کنید تا ترتیب نمایش آنها تنظیم شود.

Drag and drop menu items

همچنین می توانید برچسب را تغییر دهید تا عنوان پست را به عنوان کوچکتر تغییر دهید. حتماً آن را ذخیره کنید و از وب سایت خود دیدن کنید تا منوی پیمایش وردپرس خود را با ارسال های خاص در عمل مشاهده کنید.

Navigation menu with specific posts

منوهای پیمایش را می توان به افزودن نوار جستجو ، نمادهای رسانه های اجتماعی ، ورود به سیستم / پیوندهای خروج برای وبلاگ خود ، بایگانی نوع پست و موارد دیگر. همچنین می توانید منوهای پیمایش خود را برای تغییر رنگ و ظاهر آنها.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست های خاصی را به منوی پیمایش وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما از بهترین آموزشها برای تسلط بر منوهای پیمایش وردپرس برای شخصی سازی و مدیریت ناوبری وبلاگ خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-specific-posts-to-wordpress-navigation-menu/.

دیدگاهتان را بنویسید