نحوه افزودن و شخصی سازی ستون های مدیریت در وردپرس

مدیریت یک سایت وردپرس با محتوای زیاد یا چندین نویسنده به معنای انجام وظایف بیشتر برای مدیران است. سرپرستان سایت های در حال رشد وردپرس همیشه به دنبال ابزار و افزونه هایی برای بهبود گردش سرمقاله . اگر همه اطلاعات مفید را در یک صفحه مشاهده کنید ، بسیاری از کارهایی که باید انجام شوند سریعتر انجام می شوند. این زمانی است که ستون های مدیر وارد می شوند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن و شخصی سازی ستون های مدیر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

به طور پیش فرض ، وردپرس فقط چند ستون داخلی را نشان می دهد. ستون مدیر Codepress افزونه را ارائه می دهد تعداد زیادی ستون اضافی دارید شما کنترل کاملی بر تمام ستون ها برای صفحات ، پست ها ، انواع پست های سفارشی ، رسانه ها ، پیوندها ، نظرات و کاربران خواهید داشت.

Customized posts screen in WordPress admin area

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ستونهای مدیر Codepress . برای پیکربندی ستونهای مدیر ، به تنظیمات »ستونهای مدیر بروید.

Add or customize WordPress admin columns

می توانید با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن ، ستون های مدیر را به ترتیب مورد نظر خود تنظیم کنید.

Adding a featured image column in Posts admin screen

در تصویر بالا ما تصویر برجسته را به عنوان یک مورد برای مشاهده مدیر برای صفحه پست اضافه کرده ایم. اگر تصاویر کوچک شما خیلی بزرگ یا در اندازه اشتباه ظاهر شده اند ، پس باید بازسازی تصاویر کوچک برای اندازه های جدید تصویر در وردپرس.

برای هر صفحه مدیر تعداد موارد موجود است که می توانید به نمایش اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید فیلدهای سفارشی خاصی را در صفحه پست ها اضافه کنید یا تعداد کل کلمات را اضافه کنید. در صفحه رسانه می توانید ابعاد تصویر را اضافه کنید ، داده های EXIF ​​ ، متن Alt و زیرنویس.

برای لیست کامل زمینه های موجود ، از صفحه افزونه .

اگر می خواهید یک گردش کار سازمان یافته ایجاد کنید ، این افزونه می تواند بسیار مفید باشد. مواردی را که می خواهید به نمای سرپرست هر بخش اضافه کنید کاوش کنید. در مرحله بعد ، به سادگی مواردی را که برای شما مفید هستند اضافه کنید. با کلیک روی مورد می توانید عرض ستون ها را نیز تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله در سفارشی سازی و افزودن ستون های مدیر در وردپرس به شما کمک کرده باشد. با درج نظر در زیر ، می توانید ستون هایی را که می خواهید در صفحه های مدیر خود مشاهده کنید به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-and-customize-admin-columns-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید